3 000 35

Urus ще се пробва срещу Tesla Model X

Радослав Славчев

Новоизлюпеният кросоувър на Lamborghini, носещ названието Urus се явява най-бързият всъдеход в света. Никой от конкурентите му не може да развие скоростта на Urus, която е 305 км/ч. Що се отнася до ускорение обаче, Urus има един съперник - електромобилът Tesla Model X.

Електрическият всъдеход и по-конкретно неговата версия P100D може да достигне от 0 до 100 км/ч за 3 секунди. Urus прави същото упражнение, но за 3.6 секунди. Италианците обаче се подготвят да изпреварят Tesla по ускорение. Това евентуално ще стане с наточената версия на Ururs, подготвяща се в момента.

Автомобилът ще получи моделна приставка Performante по примера на Huracan и по предварителни данни ще е по-мощен от стандартната версия със 100 конски сили. Така четирилитровият V8 битурбо мотор ще разполага със 750 коня.

Освен това окачването на Urus Performante ще бъде снижено, а общата маса ще се намали с 50 килограма. Ще са налични и нов аеродинамичен обвес, както и задно антикрило. Именно с този автомобил италианците ще се изправят срещу Tesla Model X в стремежа си за пълна доминация.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 16:19  11.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ники
    Отговор
    2 16:22  11.12.17
    Ще ме извинявате но Тесла модел X e всичко друго но не и всъдеход ! Тая кола е по ниска от повечето автомобили ... и на визия и на усещане се доближава най много до миниван от сорта на Опел Зафира и т.н. Не виждам как скоро ще има електро SUV , защото батериите на тези коли са в пода и са тежки и за да е стабилна трябва да е ниско батерията във въпросния под. Просто се представя умишлено по друг начин .... за да се продава по добре ...

    Коментиран от #3

  • Марто
    Отговор
    3 16:24  11.12.17

    До коментар #2 от "Ники":

    Понеже ламбото и най-вече това наточеното, което предстои, ще е по-високо от теслата.

    Коментиран от #4

  • Приус
    Отговор
    4 16:38  11.12.17

    До коментар #3 от "Марто":

    Tesla model X мяза на Приуса, така че колкото Приуса е СУВ толкова и Х. Естествено същото важи и за БМВ X6 или Мерца ГЛЕ(Купе).

  • гост
    Отговор
    5 16:55  11.12.17
    Тоя назобен фолцваген ще струва поне колкото 2 тесли, ако не и 3.

    Коментиран от #7

  • Morgoth
    Отговор
    6 16:58  11.12.17

    До коментар #1 от "Антон":

    Всъщност се знае доста за качествата им - почти никакъв шум от двигателя и изключително евтино гориво. Знае се също и за недостатъците им - бавно зареждане и като цяло ниско качество.
  • 7 17:10  11.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    8 17:33  11.12.17
    А някой да забеляза , че от серийното "Ламбо" не е останало почти нищо , за да се пробва срещу СЕРИЙНА кола продала само тази година 45 0000 БРОЯ , а за следващата поне 20 ПЪТИ повече от "Ламбото" ?? Със същия успех може да понапудрят някой прототип от Льо Ман и да кажат , че сравняват "еднакви" коли ! Което всъщност не е от голямо значение , щото до 2019 ще има ъпгрейд на Модел Х , който пак ще им покаже , че са мнооого далеч от истината ! А с готвеното ограничение на скоростта по магистралите съвсем ще лъсне пълното БЕЗСМИСЛИЕ на СУВ с единствено качество "максимална скорост" !!!

    Коментиран от #9, #10

  • Антиелектрика
    Отговор
    9 17:56  11.12.17

    До коментар #8 от "гост":

    Ооо, електрофилченце, пак ли се пробваш да пишеш опашати лъжи? Готвели ограничение на скоростта в Германия - хахахаххаха Двама от VW са се изказали за ограничение и ти веднага реши, че готвят ограничение: https://fakti.bg/avto/274888-vw-iska-ogranichenie-na-skorostta-po-autobanite Случайно да разбра, че Зелените п@дали в Германия вече не са фактор? А това Ламбо е толкова серийна кола, колкото всяка друга. Сега като изравнят мощностите между нея и миксера, ще видиш кон боб яде ли! Ето какво "светло" бъдеще се задава за света, заради такива престъпни лъжци като теб: https://fakti.bg/technozone/274926-obviniha-tesla-za-svetovnia-deficit-na-baterii Иде Видов ден и балонът ще се пукне!!!

    Коментиран от #30

  • СУВ
    Отговор
    10 18:14  11.12.17

    До коментар #8 от "гост":

    Дааа друго си е супер мега гига смисленото СУВ 0-100 за 3 сек, абе вие с долната глава ли мислите?
  • вижся
    Отговор
    11 19:39  11.12.17
    1 електромоторче повече и ще го бие "наточения модел". Другия вариант е да извадят 1 ред седалки отзад за да е по лек модела Х и пак същия резултат, един в щатите така биеше уличните състезатели - пича си свали всичко от теслата само 1 седалка остави и волана
  • вижся
    Отговор
    12 19:41  11.12.17
    а вие които ми мрънкате за ЖИПОВЕ, тоя уруш, да не мислите, че ще пряпа по ниви бе малкоп******
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    13 23:17  11.12.17
    Ламбото е расов автомобил. Теслата е миксер.
  • Гроздето е кисело
    Отговор
    14 23:56  11.12.17
    Едни същи електрофоби си пишат разни глупости и се самонавиват. Някой от вас виждал ли е Тесла Х на живо? Не питам за каране, защото ако някой се качи или покара малко никога не би писал такива простотии. Разбирам, че неможе да се качите на Тесла /и на Lambo/ но YouTube е безплатен и достъпен ако разбираш поне един световен език??? Дори на руски има обективни професионални тестдрайвове. Гледайте, четете и се учете! Поне така правят от Мерцедес /всички останали "премиум" марки/- взимат ТеслаХ разглобяват я на части, за да видят как е направена??? Теслата не е идеална, но за сега Другите не са направили нещо по добро? И така вече 5 години. Защо?? Незнам. Даже съм малко разочарован, защото очаквах от Тях /MB, BMW, AUDI, PORSH/ бърз и достоен отговор - Електромобил с няколко класи по добър от Тесла!!! Надявам се да стане..... Някой ден...

    Коментиран от #15, #16

  • Антиелектрика
    Отговор
    15 08:04  12.12.17

    До коментар #14 от "Гроздето е кисело":

    Поредния ти нелеп ник! Тесла и електричките са един балон и това сериозните автопроизводители много добре го знаят! Ама добре, че си ти да даваш акъл на концерни с милиарди долари капитал и с хиляди учени и инженери работещи за тях, които със сигурност не прибягват до разглобяване на миксери и после залепящи ги с изолирбанд!

    Коментиран от #31

  • Надцакване
    Отговор
    16 08:05  12.12.17

    До коментар #14 от "Гроздето е кисело":

    Не няма да стане защото технологиите са на масата и всеки може да си вземе от тях: Асинхронен двигател Батерии Инвертор с честотен регулатор Каквото може да направи единият такова може и другият. Не можахте да разберете че проблемът не е в колата а кой да направи чарджърите, никой нормален автопроизводител не му се занимава с това затова и си продават бензинките и изчакват.
  • Електрика
    Отговор
    17 08:59  12.12.17
    Много ми хареса заглавието! Добро попадение. Lamborghini ще се ПРОБВА. Колкото до изчакването на останалите, просто засега в света се произвеждат батерии само за около един милион електромобила годишно. Те така или иначе си се произвеждат, а за автопроизводителите няма излишни батерии. Има и голяма вероятност да изчакват развитието на натриевите батерии, които са с 80% по-евтини от литиевите при еднакви характеристики.

    Коментиран от #18

  • Надцакване
    Отговор
    18 09:23  12.12.17

    До коментар #17 от "Електрика":

    А кой ще ги зарежда тези автомобили, това е въпросът, дали Мерцедес трябва да се занимава с глупости или да си гледа автомобилостроенето???

    Коментиран от #19, #20

  • гост
    Отговор
    19 10:24  12.12.17

    До коментар #18 от "Надцакване":

    Еми да изчаква ! После ще "изчаква " за фалит и "инвеститори" от Китай , не че и сега е цъфнал де !

    Коментиран от #24

  • Електрика
    Отговор
    20 10:36  12.12.17

    До коментар #18 от "Надцакване":

    Сигурен съм че ако дадат на Тесла няколко милиарда, няма да имат нищо против да им произведат и инсталират зарядни станции, като Mercedes не им се занимава . Въпрос на желание е, възможности си имат предостатъчно.

    Коментиран от #26

  • Driver
    Отговор
    21 11:44  12.12.17
    Пичаги не знам кой срещу кого ще се пробва но аз избирам Ламбото 100 от 100 пъти ...

    Коментиран от #22

  • гост
    Отговор
    22 12:07  12.12.17

    До коментар #21 от "Driver":

    За тебе никой не се и съмнява , само че в света съотношението е 20/1 и то в полза на Тесла !!! Поради което мнооого скоро и "Ламбото" ще се "елктрифицира" , вервай ми , хахахаха !!

    Коментиран от #23, #27

  • Електрика
    Отговор
    23 12:17  12.12.17

    До коментар #22 от "гост":

    По принцип съм почитател на електрическите автомобили и аз също бих избрал Тесла, но не мога да се съглася с тебе. Според мен повечето хора биха избрали и харесали ламбото, ако могат да си позволят поддръжката. Както Тесла подхожда повече на моята Философия на живот, така и ламбото пасва на тяхната философия. Това си е личен избор и всеки има право да си го вземе сам.

    Коментиран от #25

  • Шегаджия
    Отговор
    24 12:41  12.12.17

    До коментар #19 от "гост":

    гост искренно се забавлявам с теб, продължавай все така да ни разсмиваш. Значи Мерцедес са пред фалит а Тесла са цъфнали и вързали :)))) Шегаджия си еййййй
  • гост
    Отговор
    25 12:42  12.12.17

    До коментар #23 от "Електрика":

    Ами не е така , не си вади изводи от тук "изхождащите" се комплексари . Цената на двете е доста близка с малка преднина за Тесла ( 130-140000 срещу 170-180 000 за Ламбото , обаче за Тесла се чака повече ) и въпреки това за тая година ще има над 45 000 продажби , а догодина над 50 000 най-вероятно , докато самия ВАГ се НАДЯВА да продава около 3500 бр. годишно , но тепърва трябва да го докаже , което най-вероятно няма да стане , защото повечето големи градове въвеждат драконовски мерки за емисии , а тия хора не обичат да си стоят на село !!! Така че най-вероятно ще последва съдбата на Бентащайга , тоест мижави продажби за колекционери !
  • Надцакване
    Отговор
    26 12:48  12.12.17

    До коментар #20 от "Електрика":

    Да дадат хаха ти си истински забавен, някоя друга смешка да се посмеем. Не няма да дадът на никого нищо, има си бизнесмени които да рискуват, мерцедес са добри в това което правят а батерии са нужни на Мерцедес толкова колкото и на Апъл защо ли те не строят супер гига фабрика?
  • Driver
    Отговор
    27 13:56  12.12.17

    До коментар #22 от "гост":

    Много ама много имаш да караш и да четеш докато стигнеш дори моето ниво на компетентност в областта на автомобилите така че запази си некомпетентното мнение за тебе :)
  • Електрика
    Отговор
    28 14:23  12.12.17
    Тези бизнесмени за които говориш, чакат Мерцедес те направи електромобилите за да направят зарядни станции за тях, Мерцедес чака бизнесмените да направят зарядните станции за да започвам да произвеждат електромобили. Сещаш ли се по тази логика кога някой ще започне да прави нещо реално? Тесла затова са толкова напред с продажбите. Техните автомобили са далеч от съвършени, но предлагат цялостно решение, зарядна станция в къщи от фотоволтаици за ежедневния пробег, а за дълги пътувания мрежа от Бързи зарядни станции. С други думи са решили всички проблеми още преди да са възникнали, като мислят в дългосрочен план, а не целят краткосрочни бързи печалби сега и на момента.
  • Гого
    Отговор
    29 14:54  12.12.17
    Никакъв шанс електромотора има по високо и постоянно КПД-85% срещу двигателя с вътрешно горене 25% мокрите сънища на Lamborghini
  • Никола
    Отговор
    30 17:48  12.12.17

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Ха ха хааа! А ти колко боб изяде докато гледаше клипчетата как НИКОЯ бутална машина не можа да дръпне P100D до 100км/ч и в общи линии същото и до 200км/ч. Яде боб, върля боб в клозета, но акъл ти не дойде : D Както се казваше в оная реклама "То не става само с ядене..." Дойде зима и балоните с хелий в градинката не се търгуват вече, а? Анти- на кое си анти? На прогреса? Не мож спря гората да са разлисти, колкото и да се напъваш в храста! Ха ха ха хааа

    Коментиран от #32, #33

  • Пичага
    Отговор
    31 17:54  12.12.17

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Пичага обърни плочата, че ме отегчаваш, майна! Анализатори, балони, прогнози, нам кво си... Ти нещо като викач и тъпанар ли им се изявяваш на "световните концерни". Те извадиха ли смислен модел на ток дося? - НЕ! Край на мача!

    Коментиран от #34


  • Трепач
    Отговор
    32 18:10  12.12.17

    До коментар #30 от "Никола":

    0-100km/ч едва ли някой прави състезания но 1/4 миля има доста серини спортни коли които са по бързи от Теслата. За семейни може и да си прав обаче тогава идва въпроса за къв х-й ми е да се натоваря с жената и децата и да се правя на герой?
  • Антиелектрика
    Отговор
    33 18:37  12.12.17

    До коментар #30 от "Никола":

    С колко никчета мислиш да пишеш? То толкова ти е акъла де. Ама нищо, щом питаш, веднага ти казвам. Прогресът си има определение и то следното: "Прогресът е концепция за общото развитие на историята, според която светът се подобрява с времето от гледна точка на наука, техника, свобода, демокрация, качество на живот и други." Та как така старата технология е прогрес, не знам? Знам само, че пишеш пълни идиотщини и сравняваш по ускорение SUV с 650 к.с. с друг 750 к.с. Когато мощността се изравни, се вижда как миксера изостава. Пък това за балони с хелий, градинки и разкази под шипковия храст, са единствено показател за мисловна евнухщина!
  • Антиелектрика
    Отговор
    34 18:40  12.12.17

    До коментар #31 от "Пичага":

    Другия път като решиш да смениш пак ника, поне остави да мине малко време, че така е доста елементарно, ПИЧ! Та знаеш ли колко ми дреме, че такъв като теб бил отегчен? И знаеш ли колко ми пука дали концерните вадят електомобили? Край на мача има само в празното ти междуушие!
  • Иван
    Отговор
    35 09:39  13.12.17
    Много хора тук си мислят че SUV e джип или оф роудър. Различни неща са и затова има обозначение СУВ. Така, че клиренса на Сув-а не е необходимо да е като на офроудър. Сув-а е направено да е добро на магистрала и малко извън нея, но въобще не е за пресечен терен.

Напиши коментар:


Публикувай