Първите автомобили, произведени в новата фабрика на Ford в румънския град Крайова, потеглиха към Германия и Великобритания, съобщава Romania Insider. В завода се произвежда компактният кросоувър EcoSport.
"Натоварихме около 600 коли на два влака през уикенда. Доволни сме, че производството върви по план", казва Джон Олдам, президент на Ford Romania и директор на фабриката в Крайова.
Американската компания започна сглобяването на EcoSport в Румъния през октомври. В завода работят 1 700 души с тенденция догодина да бъдат наети още. В момента Ford Romania има 4 200 служители.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #6, #60
10:24 13.12.2017
2 комунист идиот
10:28 13.12.2017
3 ДАЧЕА
10:29 13.12.2017
4 Тони
Кога ли при нас ще дойде нещо подобно. Всъщност нашите инвеститори са американски тецове и чужди фирми ползваши концесии за добив на злато.
Ние трябва да се радваме на боковите тротоари, боядиса огради и залепен стариопор по фасадите. Други нищо, а и някой и друг км. разпадащ се път. И толкова
Коментиран от #18, #45
10:32 13.12.2017
5 смърт на комунизма
докато тия изроди са окупирали важни постове и позиции и се правят на демократи , а са си същата крадлива пасмина - така ще е !
смърт на комунизма !
Коментиран от #9, #25
10:41 13.12.2017
6 JEEP
До коментар #1 от "гост":
Кой ще дойде? В инвестиционните проекти на рено едва ли има графа почерпка, която освен другото да е 1/3 от целия проект.Някога рено се е произвеждало и в България. Имало е компетентни работници от леяри до фрезисти и каквото се сетиш. Нормална производствена база и мощности. Турците едно време имаха няколко коли по лиценз на фиат регата. Някакви картали и шахини дето не мязаха на нищо. Сега произвеждат рено. Забележете произвеждат, а не сглобяват. Срещу тях да вървим, пак няма да ги стигнем. Ние за толкоз години почнахме един роувър, модел отречен преди десетилетие от пазара и едно китайско недоразумение(имам преки впечатления и от 3те модела - кола, пикап и СЮВ, с които стартираха ).
В момента в Ботевград се павят електрониките за водещи автомобилостроителни компании, но никой не ни и знае, освен като пазар с безумно евтина работна ръка.
Ако нещата бяха ОК, отдавна щяхме да произвеждаме или поне да сглобяваме някой от моделите на рено.
Всъщност не е лошо да прочетете малко по темата, защо спира производството на рено в БГ
Коментиран от #7, #14
10:45 13.12.2017
7 JEEP
До коментар #6 от "JEEP":
http://tayni.net/?p=341910:47 13.12.2017
8 Логично
Коментиран от #10
11:05 13.12.2017
9 Лост
До коментар #5 от "смърт на комунизма":
Който нож вади от нож умира.11:11 13.12.2017
10 onq s konq
До коментар #8 от "Логично":
Дачия изобщо не е най-дефектиращата кола. По-здрава е от Рено, Опел, Фият, Ланча, Фолксваген и Алфа ромео - бюджетните им модели.Коментиран от #11, #12
11:16 13.12.2017
11 Марио
До коментар #10 от "onq s konq":
Дачия е по здрава от VW и Renault.Ти нещо мой си се объркал.Качеството на vw(двигатели,материали)е къде къде на тези на дачия.Иначе по темата ford започнаха да ми се издигат в очите и да правят по-добри коли.Коментиран от #13, #15
11:20 13.12.2017
12 дачия
До коментар #10 от "onq s konq":
Конче , виж последните класации за най- здрави/чупливи коли на 3 , 5 и повече години , които се публикуват , винаги Дачия е на последните места по надеждност .Коментиран от #22
11:27 13.12.2017
13 Гоуст
До коментар #11 от "Марио":
Та те от край време правят. Който е карал знае, който не е, разправя лафовете за зима, кози, чешми и стъкла11:28 13.12.2017
14 nqkoi si
До коментар #6 от "JEEP":
Бе и едно време бяхме същите , кво произвеждахме- компоти , туршии и лютеница , във всеки град консервена фабрика , тежката ни промишленост същата работа допотопни машини и стругове , некачествена стомана и чугун , зърно , чушки и ябълки "за братушките". Домостроителните Комбинати бълваха панелки и бетон който са чудехме как да си краднем барабар с някоя тухла да си направим някоя виличка . Общо взето това беше "супер технологичната" България и няма как да си закърмен с този манталитет и да искаме някой да дойде , квито сме били тогава , такива сме и сега .Коментиран от #17, #23
11:30 13.12.2017
15 коко
До коментар #11 от "Марио":
Защото не си карал Дачия в пъти е по здрава от Фолксваген опит от служебни коли 5 Кадита и 5 Логана и цената е 40% по ниска е комфорта на Кадито е по добър но един конфорт само.11:41 13.12.2017
16 гост
Коментиран от #26
11:53 13.12.2017
17 JEEP
До коментар #14 от "nqkoi si":
Принципно си прав, но.....Много от качествените неща въобще не стигаха до нашия пазар.
Що се отнася до СИВ - да при положение, че цената и пазара са ти гарантирани, ти ще се напъваш ли правиш екстра качество, като и 3то ще мине за същата цена?
Тежкото машиностроене и според мен е една от големите грешки на икономиката ни, но имаше много разработки и патенти в други сфери.
За последните 20 години какво е излезнало от нашите учени с БГ патент? Всички знаещи и можещи отдавна напуснаха страната.
Прочети ако имаш време за Иван Марангозов (имах честта лично да го познавам), и помисли къде можеше да сме сега в сферата на изчислителната техника. Просто всичко тук е убивано в зародиш, да не споменавам под чие давление. И за съжаление си прав, че вероятно така и ще си истанем с Булгар реното и Правец 16, цъкайки с език, какви неща правят другите страни.
11:53 13.12.2017
18 WTF
До коментар #4 от "Тони":
Ама пак ще си го изберем за месия12:14 13.12.2017
19 Хасан
12:24 13.12.2017
20 Я изкарай Гано
12:33 13.12.2017
21 SDEЧЕВ
12:47 13.12.2017
22 Stoich
До коментар #12 от "дачия":
Класациите са да лъжат еврогейците колко хубав е грозният Голф. В тези класации пробега на колите от последните места е поне два пъти по-дълъг от тези на челните места. Кончето е прав!12:51 13.12.2017
23 Гербераси долни
До коментар #14 от "nqkoi si":
Единственни в Европа произвеждах ме CD-та ,правихме компютри , телевизори и мотокари ,имахме напълно механизиран завод Стара Загора обслужван от роботизирани машини и къде сме сега почти 30 години по късно произвеждаме само дрехи и то с чужди платове.13:12 13.12.2017
24 гост
Коментиран от #39
13:25 13.12.2017
25 Мунчо
До коментар #5 от "смърт на комунизма":
Хайде стига оправдания с "комунизма"! Много удобно и понеже е пълно с такива празноглавци като теб, все надделявате при избори и все си стоим на едно място, даже се връщаме назад.Любимият ви ББ защо не направи нищо да довърши комунизма? Защо никой не го направи (от БСП естествено такова нещо не може да се чака)?
Защото първото, което научава всеки новодошъл на власт е, че има овце вместо народ и може да си ги дои и подкарва колкото си иска и накъдето си иска. Така, че в този смисъл да ни наричат дебилни си е направо похвала, понеже овнешкото поведение и по-страшно ...
13:43 13.12.2017
26 ултра
До коментар #16 от "гост":
++++++++++++++!!!!!!!!!14:15 13.12.2017
27 Ники
14:20 13.12.2017
28 що така стана
Забелязвате ли малката разлика?
Докато си величаем диктаторите и диктатурата ще сме винаги бедни и ще цъкаме за успехите на румънците.
14:22 13.12.2017
29 Иван
Коментиран от #50
14:24 13.12.2017
30 ултра
1. В Румъния "танковете почти дойдоха" и в резултат комунистическата свиня Чаушеску отиде курбан
2. В Румъния си нямаха "плавен преход", дирижиран от пребоядисани комунисти
3. В Румъния си нямаха Жан Виденов, който да разгони фамилията на цялата икономика
4.В Румъния си нямаха колаборационисти и сметкаджии като Орешарски
5. В Румъния си нямат Цацаров,а имаха жена прокурор, ама с топки!
6. В Румъния веднага скачат на протести, само да им се загатне с нещо, че Демокрацията им се нарушава
7. В Румъния има действащи ПРО на САЩ, модерни натовски ВВС и ракети "Пейтриът", а не поселища с руски заселници по тяхното Черноморие
8.В Румъния по митингите, както и пред всяко държавно учреждение, се развяват флаговете на ЕС и НАТО, паралелнос националния флаг на Румъния, докато тук местни "патриоти" развяват руското знаме, паралелно с националното
И т.н.и т.н.....................
Коментиран от #40, #43, #58
14:26 13.12.2017
31 що така стана
Целият бизнес в България е мафиотски, няма нито сигурност, нито върховенство на закона, няма и съдебна система, има само монополи, лобита и корупция на всички нива, кой идиот ще инвестира пари в тази клоака на ЕС?
Вие, ако имате пари, ще ги инвестирате ли в циганската махала ли ще изберете някое по-нормално място, та и тука е същата работа.
На никой не му се губят пари, нашите лакомници, само чакат някой да се закачи или да се излъже да инвестира тука и веднага го почват.
14:27 13.12.2017
32 дедо Шишарко
14:43 13.12.2017
33 SAAB
:)
14:51 13.12.2017
34 Къртев
14:54 13.12.2017
35 Гого
Коментиран от #36
15:14 13.12.2017
36 бълхарска му работа
До коментар #35 от "Гого":
Икономическият растеж на България е, като Йети, всички говорят за него, но никой не го е виждал.Коментиран от #57
15:28 13.12.2017
37 Гошо
15:40 13.12.2017
38 Вечния кмет
15:41 13.12.2017
39 Марио
До коментар #24 от "гост":
Еми ще предпочитат защото корейският Hyundai е една от най-здравите марки на пазара.Много ясно че няма да избере грейт лоу.16:01 13.12.2017
40 докога лоши комунисти
До коментар #30 от "ултра":
Забрави за най голямото зло на България ТИКВАТА ...да не си му фен или и ти си тиква като него ....ако бяха комунистите на власт сега поне щеше да има атомн. центр. БЕЛЕНЕКоментиран от #54, #56
16:05 13.12.2017
41 незнайко
16:14 13.12.2017
42 Vasik Atanasova
18:07 13.12.2017
43 Дивуй
До коментар #30 от "ултра":
Много хитро прескочи бойко борисов и герб три мандата управляващи , иначе си прав18:15 13.12.2017
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Shmeker
До коментар #4 от "Тони":
Ами то не е толкова весело да работиш в завод за автомобили. Нещата са доста затегнати от към качество, количество и фиксирано заплащане. Ние нямаме дисциплината за това, а и кадрите са неграмотни. Не виждам кой ще направи такъв завод при нас. Виж в Румъния вече има автомобилостроене от десетилетия и има хора навътре в нещата.При нас има заводи на доставчици за автопрома. И това е нещо, понеже стандартите са същите. След известно време може и при нас да направят завод за производство на коли, ако не броим GW.
19:41 13.12.2017
46 чси
19:51 13.12.2017
47 стига сте ревали
21:14 13.12.2017
48 Шаран БГ
Не искат нашите бюрократи, които нямат наядане и са зяпнали за огромни "комисионни".
Автомобилостроенето не е проста работа. Дори да се сглобяват с части доставени от някъде, иска се в страната да има работещи доста предприятия с различна насоченост в производствата, за дооборудването на колите.
У нас работи ли нещо, което може да подкрепи едно производство на коли ?
21:20 13.12.2017
49 gsn43
21:23 13.12.2017
50 АМ ДА
До коментар #29 от "Иван":
ДЪНОТО Е БОЛЧЕТА И ГАЙКИ. МОЖЕ ДА СА ПОДГОТВЯТЕ И ЗА ТУЙ МОДЕРНО ПРОИЗВОДСТВО.08:59 14.12.2017
51 Кабагайдаров
Коментиран от #55
19:20 14.12.2017
52 Shmeker
В ЕС има договорки, това да не се прави, но .. все пак е възможно.
20:30 14.12.2017
53 ТОВА Е БАТКА
21:23 14.12.2017
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Гостенин
До коментар #51 от "Кабагайдаров":
Ми що си не направиш бизнес да видим какви горници ще си слагаш.А , че директно от завода е взел автомобил силно се съмнявам.Германците фактура с с по ниска стойност не дават, та ще прескочат дилърите.Това да не е бизнес за един ден.Освен ако е поръчков модел за шейх, ама тук става въпрос за сериен модел, нали?21:41 14.12.2017
56 гост
До коментар #40 от "докога лоши комунисти":
Ами без да се обиждаш, какво искаш да кажеш с атомната централа. Атомите с какво помагат на автомобилостроеното.Или повече ток ще има за 200 -тата електромобила който се движат из страната.Глупаво е.21:55 14.12.2017
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Алфа Ромео
14:04 15.12.2017
60 ГОСТ 1
До коментар #1 от "гост":
ГОСТЕ не само боко е крив.Всички в властта от 1989 са виновни!!!15:43 15.12.2017
61 ВАГ
Разликата между "белите"държави и страните ниска категория е само в едно нещо - правосъдие ,и нищо друго.
20:07 15.12.2017
62 Bat Sande
Дачия бих си купил-Форд никога. От Форд се хвалеха че имат продукти които приличат на автомобили. Послесе хвалеха, че са ги докарали да звучат като автомобили...и сега прецакаха всичко!
20:53 17.12.2017