19 200 86

Tesla срещу Land Cruiser

Георги Касабов

Норвежци организираха състезание по дърпане на въже между Tesla Model X и Toyota Land Cruiser Prado. В схватката участват електрически кросоувър от модификацията P90D с мощност 762 к.с. и въртящ момент 967 Нм. Японският всъдеход има дизелов двигател със 173 к.с. и 410 Нм. Двата автомобила тежат съответно 2 468 и 2 850 кг.



Още по темата

  • Повикайте Tesla на помощ

    Повикайте Tesla на помощ

    Със 773 к.с. и 967 Нм Model X P100D категорично не страда от анемия. Електрическият кросоувър Tesla вече се доказа и като доста способен боец в ...
    5.01.2018
    4 809
    26
  • Tesla срещу Hummer

    Tesla срещу Hummer

    След като се справи с тежката артилерия на японското офроуд автомобилостроене Toyota Land Cruiser, Tesla Model X се изправя в двубой по дърпане на ...
    21.12.2017
    10 846
    19

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • много смислен тест
    Отговор
    1 11:36  15.12.17
    много смислен тест- няма що все едно да пробват камион-влекач с.у бугати ваерон или кьон ! дали ще го дръпнат ?

    Коментиран от #5

  • Марио
    Отговор
    2 11:37  15.12.17
    Пореднота нагласена победа на електрическия боклук тесла.Поредното нагласено състезание.Карал съм 3години такъв ланд крузер.Колата ви беше произведена 2007.Курих я 2008 и я карах да 2011.Всеки,който е карал такава кола знае какви възможности има тя.Всеки,който не е имал може да плюе и да пише тъпи коментари.Който е карал знае,че теслата не може да е победител.

    Коментиран от #7, #17

  • OPEL OPC
    Отговор
    3 11:40  15.12.17
    Оризарника умре

    Коментиран от #4

  • Марио
    Отговор
    4 11:41  15.12.17

    До коментар #3 от "OPEL OPC":

    Ето.Първият коментар от тъпанар не закъсня.

  • Електрика
    Отговор
    5 11:47  15.12.17

    До коментар #1 от "много смислен тест":

    Не можах да ти схвана коментара. Кой смяташ че ще победи между камиона и Bugatti? Този който има повече конски сили?
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    6 12:07  15.12.17
    Брат ми търкаля ТЛЦ 120 с големия мотор, карам я често и където мина с нея теслата ще гледа жално. Тегарил съм я по такъв баир и камъняк, че и катър би се разревал...тоя миксер е за равен асфалт и развита инфраструктура.
  • kick
    Отговор
    7 12:10  15.12.17

    До коментар #2 от "Марио":

    Смешко, кажи сега и че такава тесла имаш или си карал!?

    Коментиран от #28

  • Любопитен
    Отговор
    8 12:10  15.12.17
    Единия с 762 коня и 967 нм въртящ момент, другия с 173 коня и 410 нютона.... Мда, чудно съревнование. Въпроса ми е при тия температури, Теслата имала ли е остатъчен заряд в батерията, да се прибере, или Тойотата я е дърпала?
  • дърпаница
    Отговор
    9 12:15  15.12.17
    Защо данните които сте написали се различават от това във видеото ? И колограмите и мощността. Кое е вярно ?
  • Бичето
    Отговор
    10 12:28  15.12.17
    www.youtube.com/watch?v=ie79Jk9Ob2s&t=1294s Понеже от доста време го гледам тоя "Норвежец" ето и едно клипче с офроуд...малко тъга има в теслата

    Коментиран от #41

  • Милен
    Отговор
    11 12:31  15.12.17
    Важно е всеки ден зомбитата да се облъчват с "победите" на Тесла! Че това което е показано е тотално безмислено е друг въпрос! Да направят тест по оффроуд терен с двата автомобила и да видим теслата до къде ще стигне и колко време ще и изкарат батериите .....
  • гост
    Отговор
    12 12:35  15.12.17
    Дайте Ламботооооо , със "максималната скорост" !!!!!!! То ще е начина !!!!! Преживейте го най-после , никое ДВГ НЯМА ШАНС !!!!! И да тая Тесла не е правена за гората , но извън нея няма равен , а когато направят и за гората и там няма да има равен , особено ДВГ !!!
  • Driving pleasure
    Отговор
    13 12:36  15.12.17
    Тойота тежи 2 тона не 2.5! С автоматичнат трансмисия е 2040 кила някъде а механиката е даже под 2 тона тва си е почти 1 тон разлика и той е от значение! Интересно е да кажат тия минусови температури обаче с колко са свалили пробега на Т'слата - прави ли поне 300 км в тва време :D Поредните малоумщини на сектантите на свети Мъск
  • Никой
    Отговор
    14 12:38  15.12.17
    Феновете на оризарници зареваха веднага. Да тестът е безсмислен и да, Тойотата би била по-добра на офроуф. Но пък Теслата е по-добра на пътя. Така че няма смисъл да се сравняват изобщо. И без това никой няма да тръгне с 200 бона кола през полето.

    Коментиран от #16

  • Dido
    Отговор
    15 12:43  15.12.17
    Хайде сега - безумен тест между Тесла и джип проектиран да е силен на офроуд терен, но като се каже защо не ги тестват на офроуд - ами защото Теслата не е за гора!Модел S имал страшно ускорение,мачка спортни коли на правите - ама защото времето му на Севрната дъга е като на Форд Фокус - защото Модел S не бил спорта кола. Ама какво ми правите шоу тестове на единственото приемущество което има Тесла?!?! Хайде да тестваме кой е по лек - Голф 2 или Тесла - Голфа печели! Аман от слепи фенове!!!!
  • Dido
    Отговор
    16 12:52  15.12.17

    До коментар #14 от "Никой":

    Това,че не се радваме на "реклами" за зомбита го оприличаваш на рев ли?!?! Не Теслата и на пътя не е по добра! При атмосферни условия които са от клипа били натоварил семейството си и да тръгнеш на дълъг път със теслата?!?Защото аз със Тойота бих тръгнал?Колко часа ще издържат децата ти ако на вън е - 20 градуса и вече си минал 200км с теслата и закъсаш в преспи между Варна и Шумен, да речем?! И чакаш 5 часа да дойдат да ви изкарат!Живота не е само клипове да гледаш и да си кефиш на коли които си виждал само в YouTube!!!
  • дагое
    Отговор
    17 12:56  15.12.17

    До коментар #2 от "Марио":

    Хахах, а Тесла кога си карал, бе пръд*льо?

    Коментиран от #26, #29

  • гамена
    Отговор
    18 13:07  15.12.17
    Нагласена простотия. Хватката е кой ще тръгне пръв за части от секундата а другия дори и да дава пълна газ просто се плъзга назад.
  • Driving pleasure
    Отговор
    19 13:14  15.12.17
    Ма не бе пичове - нямаме нищо против Тесляка, ама що не направите истински тест между него и Тойотата - Например колко илометра ще минат с едно зареждане на ей тия зимни минусови температури. Или колко време му трябва на салона да се стопли до нормална комфортна температура след като е стояла колата цяла вечер на студа... Дайте - покажете как тесляка бие кола с ДВГ в тия дисциплини! После дружно ще викаме ура на Иончо ;) А може да кажете и колко струва тая Тесла колко Тойоти ще си купя за цената на 1 тесляк?
  • 33333
    Отговор
    20 13:39  15.12.17
    Естествено, че на хлъзгав терен по-тежкия ще дръпне по-лекия, дори и по-лекия да има повече конски сили и въртящ момент. За да е адекватен теста в Тойотата трябва да сложат торби с пясък за изравняване на теглата.
  • Батката
    Отговор
    21 14:07  15.12.17
    Хахахаааа! Отнесе го като л..новоз телефонна будка! Да ви напомням ли, че в канадската борба само п.тките като паднат почват да се жалват как не се бил подготвил, как му била по-изпъната ръката и незнам кво си - точно както се държите повечето ощипани девойки тука. Истинският мъж като го победят си трае и се държи мъжки, ощипани госпожици! Влачи ли го "големия джип" - влачи го кат трактор из нива. Край на мача!
  • Нафарфорий
    Отговор
    22 14:20  15.12.17
    А сега да ги пробват у една коричка с кал навсякъде, на теслата дали е водоустойчив мотора?
  • Бате Цецо
    Отговор
    23 14:33  15.12.17
    Резултатът е съвсем логичен. Всичко се предопределя на 99% от гумите. Теслата е с Nokian Hakkapeliitta 8, а Тойотата с гуми без шипове. Разбира се и Теслата е с 400 кг по-тежка. Мощността не е фактор при този тест. Ако си спомняте преди време подобен тест на парен трактор срещу модерен.

    Коментиран от #25, #33

  • Антон
    Отговор
    24 14:47  15.12.17
    Ей на.рахте се с това недоразумение на авто индустрията, тесла, та тесла, та тесла. Няма един нормален обективен тест. Всичкото е някакви безумия. Никой не пуска тесла на писта за време, само на ускорение на 400 м, а пък ужким спортна кола. Никой не сравнява седана на тесла с други седани - нито има същия комфорт като на луксозен автомобил, нито пък пробега на семеен седан. Въобще някакво недоразумение, което освен едно ускорение поради спецификата на задвижване,друго няма. Е що за кола е това на която единственото качество е времето за ускорение. Когато електричките станат масови и когато бмв, порше, мерц, ауди,лексус и всички останали пуснат такива модели вервайте ми че тесла отива в небитието. Вижте интериорие на цитираните от мен коли и вижте пластмасовата тесла и ще ви стане ясно за нивото й.

    Коментиран от #27

  • гост
    Отговор
    25 14:49  15.12.17

    До коментар #23 от "Бате Цецо":

    Да , ама не дето се вика ! Ако ще да им размениш гумите все тая ! Тесла има два пъти по-нисък център на тежестта , разположен точно между двата моста и сто пъти по-добро предаване на въртящия момент заради електромоторите и управлението им ! Ако ще и още един тон да и сложиш на Тойотата , пак ще я влачи като пиле домат , тва е положението !

    Коментиран от #34

  • Знаещ
    Отговор
    26 14:49  15.12.17

    До коментар #17 от "дагое":

    А ти? Ахахахахаха.
  • Гад
    Отговор
    27 14:58  15.12.17

    До коментар #24 от "Антон":

    Аха, пълно безумие. Ludicrous mode launch - хаха.
  • Марио
    Отговор
    28 15:00  15.12.17

    До коментар #7 от "kick":

    Такава тесла нямам но съм се возил в другия модел на един приятел в Америка.И не не ми харесва.Имат дефекти по ел.легулирането на седалките и не маже да тегли както е станало на клипа.
  • Марио
    Отговор
    29 15:01  15.12.17

    До коментар #17 от "дагое":

    А ти ланд крузер кога си карал ме пу.ьо А кажи какъв гнилоч караш та коментираш.
  • Чича ви
    Отговор
    30 15:10  15.12.17
    Резултата е естествен поради особеностите между двата вида мотори. Ел. двигателят развива въртящия момент още от първия момент и върви като плато, с равни стойности. Отделен е въпросът, че и въртящият момент и конските му сили са по-големи. Не разбрах какви емоции ви гонят. Тойотата може да е страхотен автомобил, който аз не съм карал, но винаги губи с тези стойности от Теслата, която също не съм карал.
  • cvbc
    Отговор
    31 16:42  15.12.17
    Е то теслата е по-мощна и по-тежка с 400 кг, сигурно и с по добри гуми, какъв да е резултата? Но май най-важно е кой тръгва пръв, от клипа не се вижда дали джипа тръгва наравно с теслата. И двата са достатъчно мощни да теглят другата кола а на сняг тръгналия втори само ще върти гуми.

    Коментиран от #35

  • смешно
    Отговор
    32 16:43  15.12.17
    Сравняват 10 годишна Тойота с чисто нова Тесла,това никой не го коментира.

    Коментиран от #42, #46

  • Пародия
    Отговор
    33 16:46  15.12.17

    До коментар #23 от "Бате Цецо":

    Смешен клип за да докаже НИЩО. 1.Теслата е 400кг.по тежка. 2.Гумите са със шипове. 3.Круизера е със слаб мотор. Какво искате да се случи? Поне гумите да бяха сложили еднакви, това е пародиина реклама, колко смешни стават КОМПЛЕКСАРИТЕ като си смучат от пръстите някакви клипчета за да си борят комплексите.
  • 34 16:56  15.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Шипове
    Отговор
    35 17:02  15.12.17

    До коментар #31 от "cvbc":

    Теслата е със шипове а Тойотата не това говори ли ти нещо? Само погледни настилката каква е и защо е избрана да буде лед със макс. 1см сняг това как ти се струва като добавоиш и шиповете?? Затова нека теста да се направи от професионалисти тогава пак да говорим.
  • Патриот
    Отговор
    36 17:28  15.12.17
    Не, че ми харесва това ако, наречено тесла, но и тойотата е с шипове. Защо не видим веднъж Тесла на писта със завои и т.н. Нека извърти 20-30 обиколни на Нюрнбургринг да видим колко струва. Дали катерят тротоари спортните и автомобил като Голф 2 или някой дърт пасат, дали притежава такава автономност. Щото това си е изцяло един градски автомобил с неговият пробег. Варна-Бургас и на зарядка. Не дай Боже да попаднеш някъде на тапа извън града в студено или горещо време - парното или климатика драстичто ще и свалят пробега. Изобщо въздух под налягане. Вече почват да ми писва да чета, ца тези недоразумения ТЕСЛА. Не не съм карал тесла, ама заради такива тъпи и евтини реклами ми се драйфа вече.

    Коментиран от #37, #38

  • Двойкаджия
    Отговор
    37 17:44  15.12.17

    До коментар #36 от "Патриот":

    Нищо не си разбрал седни си 2!!!! За домашно да си преведеш какво означава studdless tires!!!!
  • Ciganin
    Отговор
    38 17:49  15.12.17

    До коментар #36 от "Патриот":

    Абе STUDS не беше ли шопове?? Ах нали съм си циганче някой да ми каже какво ли значи това LESS в studdless tires на тойотата????
  • 39 18:23  15.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кавал
    Отговор
    40 19:03  15.12.17
    Дрън дрън ...никога не бих избрал таз тесла пред доказаното вседеходче !!
  • Антиелектрика
    Отговор
    41 19:03  15.12.17

    До коментар #10 от "Бичето":

    Много показателен клип, как Тесла не става за нищо! В клипа на 3:50 минута, на 6:50 минута, на 9-тата минута, на 10-тата минута и на 20:46 минута се вижда какво недоразумение е тази Тесла и как не може да премине елементарни препятствия. Едно голямо НИЩО за 300 000 лева! Що се касае до дърпането между Тесла и Тойотата, елементарната физика казва кой ще е победител - по-тежкия и по-мощния!
  • Марио
    Отговор
    42 20:35  15.12.17

    До коментар #32 от "смешно":

    Защото Тойотата е в пъти по-качектвена от теклата.
  • Shmeker
    Отговор
    43 20:49  15.12.17
    Едва ли тая тойота е на бавни скорости и с хубави зимни гуми континентал да речем.

    Коментиран от #48

  • Един
    Отговор
    44 23:41  15.12.17
    Ше ревете един ден,когато обикаляте по улиците да търсите жичкджия,но нейсе,живота ще покаже! Не забравяйте че печалбите и маркетинга определят кое ще е на пазара а не кое е по добро! Луд на шарено се радва!
  • Алфа Ромео
    Отговор
    45 23:45  15.12.17
    Тая Тесла е гола вода на офроуд.
  • Е как така
    Отговор
    46 02:00  16.12.17

    До коментар #32 от "смешно":

    Нали стар 10 годишен леш премиум е по-добре от нова дачия например.

    Коментиран от #50

  • село
    Отговор
    47 07:56  16.12.17
    Да не забравяме че електровоза въртящия му момент почва още от 0 оборотаи има по плавно потегляне въпреки големите конски сили и нютони и е тежка . Тойотата е проходима но е с двг който реално е с по ниско кпд от електрическия. Доста може да се пише по темата

    Коментиран от #49

  • Електрика
    Отговор
    48 09:20  16.12.17

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Не исках да се включвам в дискусията, защото засега почти никой не засегна гледната ми точка с изключение на тебе и последния коментар. Както казах още в началото, мощността тук не играе никаква роля. На ледът е важно сцеплението и въртящият момент. Въртящият момент обикновено се мери на изхода на двигателя. При електрическите автомобили без скоростна кутия, този въртящ момент се измерва след редуктора който е в града в двигателя и се предава директно на колелата. Този въртящ момент е достъпен още от нула оборота и може да бъде статичен въртящ момент, точно както упражнявате въртящ момент върху клеясал болт. При двигателите с вътрешно горене въртящият момент също се измерва на изхода на двигателя, но той се променя при всяка предавка да в зависимост от предавателното число. Високопроходимите автомобили, освен нормалните скорости, имат още една смяна на предавателното число, така наречените бавни скорости. После следват предавателни числа на раздатка и диференциали. В крайна сметка предавателното число на най-обикновен УАЗ , достига до 40:1 Ако на Land Cruiser предавателното число е такова, то Тесла ще има малко под 1000Нм, а Land Cruiser над 16 000Нм. На сухо надали Tesla има дори минимален шанс. Най-вероятно собственика на Land Cruiser на това е разчитал за да се обзаложи. Да не мислите, че иска да се излага по цял свят умишлено за да прави безплатна реклама на Tesla? На леда обаче, сцеплението е важна част от уравнението. Случ

    Коментиран от #51, #52

  • Електрика
    Отговор
    49 09:31  16.12.17

    До коментар #47 от "село":

    На ледът, сцеплението е важна част от уравнението. Никой не обърна внимание, че гумите на Land Cruiser са доста по-широки от тези на Модел Х. Дори при една и съща марка гуми и еднакви условия, по-тесните гуми имат по-добро сцепление с леда. По-високо тегло и по тесни гуми от едната страна , а по широки гуми и по ниско тегло, но пък с 16 пъти по-добър въртящ момент от другата.
  • Антиелектрика
    Отговор
    50 09:36  16.12.17

    До коментар #46 от "Е как така":

    Леш може да бъде само Дачия - нито е мощен, нито е безопасен, нито е комфортен, нито е кой знае колко проходим, но пък е почти 40 бона. Само, че не знам какво общо имаше статията с избиването на дачийски комплекси? Или като нямате работа в СОТ, си запълвате времето с писане в 2 часа през нощта?

    Коментиран от #63

  • Антиелектрика
    Отговор
    51 09:44  16.12.17

    До коментар #48 от "Електрика":

    Точно така, напълно си прав. Прост Tesla X е Tesla S с по-висок клиренс и не е никакъв офроудър. Сигурен съм, че Tesla S ще издърпа по същия начин Тойотата.
  • Физика
    Отговор
    52 10:54  16.12.17

    До коментар #48 от "Електрика":

    Клипът е направен от собственикът на Теслата и е манипулиран защото: 1.Слага на Теслата хубави гуми със шипове и избира терен лед с минимален сняг най-доброто за гуми със шипове. 2.Избира претендент който изглежда внушително но всъщнодт е 400 кг. По-лек и е със слабият мотор. 3.Брой той което означава че реакцята му ще бъде по-добра. 4.Тойотата не се дава от вътре да се види автомат ли е, на коя скорост тръгва, блокирал ли е диференциала. Като извод следващият път може да пробва с трактор който е много по-маломощен и по висок център на тежеста и ще разберете къде е заровен ключа за палатката.

    Коментиран от #56, #68

  • Електрика
    Отговор
    53 12:36  16.12.17
    1. Бьорн нееднократно се е доказал като обективен влогър. Постоянно показва недостатъците на Тесла. Винаги е твърдял, че модел Х НЕ е офроуд машина. Клипът щеше да е манипулативен, ако беше скрил подробности. Откакто го " познавам"кара зимно време с такива гуми, така че определено не ги е сложил за клипа. 2. Избира претендент, който както изчислих по-рано има около 15 пъти по-голям въртящ момент на гумите. Отново натъртвам че мощността в случая повече пречи отколкото помага. 3. Вероятно предубежденията ти играят лоша шега, защото търсиш конспирация дори където няма. Брои операторът. Можеш да чуеш гласът на Бьорн в далечината когато излиза от теслата. 4. Пак те питам дали смяташ, че собственикът на Тойотата доброволно ще се излага в медиите по цял свят, ако предварително е убеден в резултата? Според мен, както повечето хора, той също си е мислил, че джип с 4х4 и бавни скорости е много по-сигурен в сняг и лед, отколкото мощен автомобил с една скорост. Замислете се откъде идват вицовете за bmw тата през зимата? Изводът ти за трактора е много погрешен. Центърът на тежестта в случая няма никакво, ама никакво значение. Центърът на тежестта придава много голяма стабилност при взимане на завой в сухо време, което няма нищо общо с конкретния случай. Ако тракторът е по-лек от теслата оборудван със стандартни тракторни гуми, ти гарантирам, че резултатът ще е същия като в клипа. От друга страна, ако е верижен, дори да е два пъти по-лек,
  • Електрика
    Отговор
    54 12:37  16.12.17
    От друга страна, ако е верижен, дори да е два пъти по-лек, Тесла няма да има шанс дори да го помръдне без той да пали двигателя. Може да си я дърпа накъдето иска без значение кой ще тръгне първи. Както казах даже не са сцеплението и въртящият момент. По-точно плавното подаване на въртящият момент

    Коментиран от #55, #57

  • гост
    Отговор
    55 13:51  16.12.17

    До коментар #54 от "Електрика":

    Не си прав за центъра на тежестта . При Тесла той дава абсолютно еднакво натоварване на четирите колела , което дава и по-добро сцепление , докато при Тойотата в случая тежестта е главно на предните , оттам задните веднага почват да боксуват , тоест 50% от сцеплението е загубено още при старта !

    Коментиран от #58

  • Бенц
    Отговор
    56 15:19  16.12.17

    До коментар #52 от "Физика":

    Да бе,ще тръгва на 5та или на задна...😂😂😂😂
  • Бенц
    Отговор
    57 15:25  16.12.17

    До коментар #54 от "Електрика":

    Да не би теслата да е верижна, егати сравнението....
  • Електрика
    Отговор
    58 19:27  16.12.17

    До коментар #55 от "гост":

    Говорим за височината на центъра на тежестта, а не за съотношението на теглото върху осите. Въпреки това, когато става въпрос за лед, по-високо натоварената ос, ще има по-добро сцепление и ще дърпа по-добре. Все още не може да проумеете, че електродвигателя в случая дава основното предимство. Изгледайте този клип. ДВГ няма шансове, когато и да тръгне : https://youtu.be/HGL6yK7CIAU При ДВГ, въртящият момент идва в комплект с обороти. Когато ти трябва по-голям въртящ момент, натискаш газта повече. Това увеличава мощността, която в зависимост от натоварването на гумите, намалява скоростта но увеличава въртящият момент. При електродвигателят, натискането на педала на газта, означава определени обороти. Ако натоварването се увеличи, оборотите не се променят, а просто се увеличава токът и съответно мощността. При движението по хлъзгава повърхност е много важно да не се повишават оборотите на гумите, а по възможност да съответстват на скоростта на движение. Това се постига по естествен път за всеки електромобил и много трудно за ДВГ.

    Коментиран от #62, #66

  • Да да
    Отговор
    59 19:57  16.12.17
    Докато вият на умряло,искам да кажа на феновете на ДВГче холандците са много прости! Може ли за час да срещна 15 Тесли на пътя! Тия са откачили! 2025 година спират придажбите на ДВГ!А къде сме ние!
  • Да да
    Отговор
    60 19:57  16.12.17
    Докато вият на умряло,искам да кажа на феновете на ДВГ че холандците са много прости! Може ли за час да срещна 15 Тесли на пътя! Тия са откачили! 2025 година спират придажбите на ДВГ!А къде сме ние!

    Коментиран от #61

  • Антиелектрика
    Отговор
    61 20:30  16.12.17

    До коментар #60 от "Да да":

    Ето точно този подход на налагане на електричките, ужасно много ме дразни! Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак, та и ти така - видял "цели" 15 Тесли в Холандия и веднага зацъкал с език, все едно кой знае какво е видял! Да фен съм на ДВГ, някакъв проблем ли има в това, че ще ми налагаш електричка? Сигурен съм, че караш нафтова печка, но иначе много знаеш!
  • гост
    Отговор
    62 21:39  16.12.17

    До коментар #58 от "Електрика":

    Да , говорим и за височината и за разпределението по осите . Събери батерията в кубче и я сложи на мястото на ДВГ-то в предния кош и сцеплението веднага ще се влоши и то много , даже и с електродвигателите! По същия начин ако можеше ДВГ-то да се сплеска и да се сложи в средата на дъното на Тойотата , сцеплението ще се подобри значително , не казвам , че ще бие Теслата , но ще е много по-добре от стандартното .
  • Д фен
    Отговор
    63 21:47  16.12.17

    До коментар #50 от "Антиелектрика":

    Пишеш глупости виж другата тема там съм ти написал истината за форкууууууууи

    Коментиран от #64

  • Антиелектрика
    Отговор
    64 22:00  16.12.17

    До коментар #63 от "Д фен":

    Сотаджийче, какво да гледам като не вдяваш елементарни неща? Х3, GLK, Q5, Forester и RAV4 на 10 години са по-мощни, по-защитени и по-комфортни от нелепата ти Дачия за почти 40 бона. Продължавай да празнодумстваш докато обикаляш обектите със служебния Дъстър, но поне не се излагай да пишеш колко е велика, защото е жалко!

    Коментиран от #69

  • Марто
    Отговор
    65 22:58  16.12.17
    Ииии въпреки всичко крузера си остава легенда както за градско така и за офроуд каране и спасителен пояс за тюрбаните в пустинята, а на тоя дюрасел скоро не секне и то в не далечното минало, колкото до теста ...той е нелеп
  • Физика
    Отговор
    66 23:45  16.12.17

    До коментар #58 от "Електрика":

    Ужас чета и се смея на глас и това ми било инженер пълно непознаване на физичните закони. За да дърпаш някого ти трябват две неща: 1.Въртящ момемент обечееее ти така и не се научи че всичко се брои на колелата а не на двигателят, затова и тракторите и джиповете(истинските) имат бавни предавки които умножават момента на двигателят и на колелата се получава чудовищен момент, така че когато ти трябва момент включваш бавна предавка(Въртящият момент зависи от оборотите разбира се но много по важна е скоростната кутия и как е изчислена). 2.Сцепление и тук на първо място са гумите не случайно трикът който използва този норвежки Електрика/гост е шипове+лед всички знаем че на лед сцеплението е 0 и единственото спасение са шиповете. Друго важно е теглото което увеличава сцеплението и теслата е около 600кг отгоре.Естествено накрая и как е разположено между осите(не на височина) но джиповете също имат добро разпределение на теглото за круисера май беше 48/52. Като Теслата дръпне Боинг 747 ела пак да си говорим. И накрая заради такива като вас дори и аз започвам да намразвам тесла въпреки че харесвам ел. колите. Говорите ми как Sката била по бърза от порше или ферари как Х щял да се дърпа с трактор абе вие нормални ли сте няма ли друго за какво да се захванете че е екологична, евтина за подръжка и т.н ами говорите пълни глупости и се излагате и двамата.

    Коментиран от #67

  • Електрика
    Отговор
    67 08:42  17.12.17

    До коментар #66 от "Физика":

    1. Ти май не можеш да четеш! Къде съм писал обратното? Няколко пъти писах, че Тойотата има поне 15 пъти по-голям въртящ момент на колелата! 2. Ти така си мислиш. Попитай 10 човека дали джип със зимни гуми, 4х4 и бавни скорости или автомобил , дори с 4 задвижващи колела и гуми с шипове е по проходим на леко заледен и заснежен път. Ще останеш изненадан от резултатите. Повечето хора смятат, че бавните скорости са по-важни от гумите. Точно като норвежецът с Тойотата: "Според малкото налична информация всичко започва, когато собствениците на двата автомобила влизат спор за това дали гумите с шипове са по-добри или по-лоши за конкретните условия. От там закачката преминава на друго ниво, за да се стигне до дуела." http://auto.offnews.bg/news/Shou_3/Tesla-Model-X-i-Toyota-Land-Cruiser-ot-dvete-strani-na-vazheto-koj-p_29977.html
  • ААА
    Отговор
    68 09:04  17.12.17

    До коментар #52 от "Физика":

    И да те добавя , електронното регулиране на системите на предаването,на съвременен джип, като цяло закъсняват. Ако на мястото на Тойотата , беше едно Г- клас с ръчен блокаж на трите диференциала , и ВСИЧКОТО ГУМА тръгва от раз , с един и същ момент , щеше да е съвсем друго.
  • Д фен
    Отговор
    69 10:14  17.12.17

    До коментар #64 от "Антиелектрика":

    Пробвай пак имам 4 ти логан не дъстър и много добре знам че са много здрави от към ходова част и на претенциозни мотори евтини части и много елементарни за ремонт.Вече имат почти всички екстри и си заслужава всяка стотинка за разлика от старите лешове от всички марки N употреба.

    Коментиран от #70

  • Антиелектрика
    Отговор
    70 11:03  17.12.17

    До коментар #69 от "Д фен":

    И този твой пост, какво отношение има към темата? Тук се дърпат Tesla X и Land Cruiser, а ти ни занимаваш с някакви Дачии Логан?! Карай си я със здраве и стига си писал за лешове, защото не ти даваш парите на хората за автомобили! Ако имаш нещо конкретно да кажеш по темата - казвай, иначе изглеждаш леко смешно с Дачията си в тази тема!

    Коментиран от #71

  • Небе
    Отговор
    71 13:45  17.12.17

    До коментар #70 от "Антиелектрика":

    Щото гледам ще си много отворен всички теми за тесла за двг за дачия като цяло затова много си изучен няма нещо дето да не знаеш ти сигурно си гледен констуктор на всички видове марки с изключение на дачия защото там знаем че е Българин но беше с друго име неелектрическо.

    Коментиран от #72

  • Антиелектрика
    Отговор
    72 14:24  17.12.17

    До коментар #71 от "Небе":

    Не те знам какво гледаш, но ме бъркаш с някой друг. Това, че има още няколко потребителя пишещи със стария ми ник "Гост", явно ти е убегнало, както междувпрочем ти е убегнало да се научиш да пишеш! Това запетая, това точка, това ново изречение са все непознати за теб неща, защото явно си ГЛЕДЕН - каквото и да значи това! Та хайде стига сменя никовете и спри да се излагаш и спамиш! Ако искаш покажи някой клип как Логан и Дъстър издърпват Тесла или Тойота, защото ми писна да се занимавам с глупости извън темата!
  • Д фен
    Отговор
    73 16:19  17.12.17
    Исках да напиша гладен вместо главен конструктор и относно името ми д фен означава дачия фен а не дъстър фен .Дъстър не съм си купувал още защото логана ми е достатъчен и съм предоволен за цената и здравината.
  • Физика
    Отговор
    74 08:10  18.12.17
    Прочети си коментар 58 пред пред последен коментар, и друг път съм ти забелязал че логиката ти е абсолютно наобратно!!! Не може когато не ти достига момент да натискаш педалът на газта защото и без това двигателят се мъчи, най-много да го задавиш или да го измъчиш още повече. В такъв момент се сваля предавката което автоматично увеличава оборотите на двигателят, което пък увеличава момента и мощноста което ти позволява да ускориш по-бързо. И накрая всяко състезание си има правила и феърплей. Не може да вземеш шаси и гуми от Ф-Е и да се състезаваш със сериини автомобили както НЕОто, както също не може и на лед да си сложиш шипове и да се състезаваш срещу галоши. Когато ми покажеш клип от професионалисти където Теслата се дърпа тогава пак ще говорим.

    Коментиран от #75, #76

  • Физика
    Отговор
    75 08:11  18.12.17

    До коментар #74 от "Физика":

    Сори, коментар 58 пред пред последен АБЗАЦ.
  • Електрика
    Отговор
    76 10:42  18.12.17

    До коментар #74 от "Физика":

    На коя скорост според тебе тръгва Тойотата, за да може да свали предавката, когато въжето се изпъне и и потрябва по-голям въртящ момент? С какви обороти смяташ че потегля на леда? Ако на някой му се губи логиката, това в случая не съм аз! Следващия път, като качваш баир, се опитай да поддържаш постоянна скорост. Ще изпиташ написаното от мен на практика. В началото на баира ще подадеш повече газ, отколкото за да се движиш по равно, защото ти трябва по-голям ВЪРТЯЩ МОМЕНТ при същите обороти на двигателя. АКО към средата на баира въпреки че подаваш все повече газ, оборотите започват да падат, тогава вече е време за сваляне на предавка. С други думи при ДВГ, чрез педала на газта не регулираш нито обороти нито въртящ момент, а само мощността на двигателя. От друга страна, при електричките двигатели, определено положение на педала, съответства на точно определени обороти, а мощността зависи от въртящия момент върху гумите, защото са зацепени перманентно с двигателя с фиксирано предавателно число. Мощността при едни и същи обороти на гумите и двигателя, може да е максималната мощност , може да е нула, а може да е дори отрицателна мощност. За потегляне и движение по лед са необходими ПОСТОЯННИ обороти и променлива мощност спрямо сцеплението. Коя концепция на управление според тебе има предимство ? ДВГ? Не мисля!

    Коментиран от #77

  • Физика
    Отговор
    77 17:01  18.12.17

    До коментар #76 от "Електрика":

    Поставяне на висока предавка и опитване да ускориш, не е добра идея понеже имаш малък момент на колелата което означава че ще измъчиш двигателят да свърши повече работа която не може и ще стане беля. Какво прави този в Тойотата е загадка за нас, дали включва бавни предавки, блокира диференциала, изключва ЕСПто, дори и каква му е трансмисията.Всеки професионален клип има камера и в колите. За потегляне на каквато и да е настилка ти трябва момент и сцепление, и отново не разбираш за какво ти се говори а си говориш твоите глупости. Не можеш да сравняваш просто ДВГ с Ел. двигател това е някаква твоя безмислица!!!! Сравняват се две системи, и за твое учудване колкото сложен е един двигател толкова сложна е и трансмисията му при офроуд машините, вземи прочети малко и тогава пак се изказвай!!!! Пак ти казвам не ми приказвай общи приказки а ми покажи на практика, нета е необятен дай ми клип от професионалисти където Теслата дърпа Боинг, Еърбъс или дори танк(не ми показвай каравана лека е).

    Коментиран от #78

  • Електрика
    Отговор
    78 17:37  18.12.17

    До коментар #77 от "Физика":

    Пич ти какъв смъртник караш? Дори и по магистралата не ми се налага да намалям скоростта по баирите, а да не говорим да превключвам на по-ниска предавка. Двигателят може още, но ограниченията на скоростта е проблем. При лош терен, единствената причина поради която ми се е налагало да включвам 4 по 4 или бавни е било заради боксуване. И отново ми даваш неадекватни примери. Колко пъти да ти повторя че Тойотата има 15 пъти по-голям въртящ момент и може да дръпне танк, за разлика от теслата която има една-единствена скорост? Колко пъти да ти повторя че теслата дърпа Тойотата само защото има по-добро сцепление, а Тойотата Няма сцепление заради лош избор на гуми . Колко пъти да ти повторя, че дори с едни и същи гуми и едно и също тегло, електромобила винаги ще има предимство при класическата дисциплина дърпане на въже на хлъзгав терен?

    Коментиран от #79

  • Физика
    Отговор
    79 18:10  18.12.17

    До коментар #78 от "Електрика":

    Публикувано във факти.бг: Дори и по магистралата не ми се налага да намалям скоростта по баирите, а да не говорим да превключвам на по-ниска предавка. . Това показва че нищо не разбираш от коли(Със 140+ на магистрала ще намалява предавка,смях), благодаря ти че те има обаче да ни развеселяваш, продължавай със следващият виц. И накрая в отговор на последното ти изречение все още си чакам клипчето Тесла в професионално състезание по PULLING?????
  • Електрика
    Отговор
    80 18:52  18.12.17
    Аз: "Следващия път, като качваш баир, се опитай да поддържаш постоянна скорост. Ще изпиташ написаното от мен на практика. В началото на баира ще подадеш повече газ, отколкото за да се движиш по равно, защото ти трябва по-голям ВЪРТЯЩ МОМЕНТ при същите обороти на двигателя. АКО към средата на баира въпреки че подаваш все повече газ, оборотите започват да падат, тогава вече е време за сваляне на предавка" Ти: "Поставяне на висока предавка и опитване да ускориш, не е добра идея понеже имаш малък момент на колелата което означава че ще измъчиш двигателят да свърши повече работа която не може и ще стане беля." И малко по-рано: " Не може когато не ти достига момент да натискаш педалът на газта защото и без това двигателят се мъчи, най-много да го задавиш или да го измъчиш още повече. В такъв момент се сваля предавката което автоматично увеличава оборотите на двигателят, което пък увеличава момента и мощноста което ти позволява да ускориш по-бързо." И последно, на тоя баир ще включваш или няма да включваш по-ниска предавка? Разбери се със себе си. Моята теза винаги е била, че като дойде баира и ми потрябва въртящ момент, за да запазя скоростта си трябва да подам газ. Ти ми обясняваше, как на всеки баир, трябва да включваш по-ниска предавка за да не се мъчи двигателят, че даже и беля ще стане, ако не свалиш предавка.

    Коментиран от #82

  • Електрика
    Отговор
    81 19:06  18.12.17
    Да уточня, защото все си не разбрал. Говоря за който и да е баир на магистралата докато се движиш със 140 километра в час. И за хиляден път ще ти повторя, че джиповете с бавни скорости имат Поне 15 пъти по висок въртящ момент и могат да издърпат 15 пъти по-голяма тежест от Тесла. Никога никога никога никога никога никога никога никога никога никога никога, не съм твърдял че Тесла става за дърпане на самолети танкове и каквото и да е. Какъв клип искаш още? Мога да твърдя единствено, че електрическият автомобил ще ускори много по-бързо при еднакъв товар в сравнение с ДВГ. Това обаче е нещо съвсем различно, защото ДВГ губи въртящият си момент когато превключа на по-високи предавки. Хайде покажи ми, как ускорява на този същия баир джип със два тона ремарке? Дали въобще ще може да ускори или ще трябва да сваля предавки?
  • Физика
    Отговор
    82 20:15  18.12.17

    До коментар #80 от "Електрика":

    Публикувано във факти.бг: Моята теза винаги е била, че като дойде баира и ми потрябва въртящ момент, за да запазя скоростта си трябва да подам газ. Казах ти че не разбираш от автомобили, затова никога никога никога никога никога никога никога никога не си купувай кола с ръчка защото ще си скапеш колата!!!! Един път изтървал оборотите, късно е вече либе за китка връщаш предавката и си пишеш домашното наново иначе скапваш двигателят. Какви баири и завои те гонят на магистрала само ти си знаеш каква каша ти е в главата ама другият път се пробвай планинско за да разбереш че ръчката не е за тебе, остави автомата да си свърши работа и не му се пречкай с типтроника.

  • Електрика
    Отговор
    83 21:57  18.12.17
    "Какви баири и завои те гонят на магистрала само ти си знаеш каква каша ти е в главата ама другият път се пробвай планинско за да разбереш че ръчката не е за тебе, остави автомата да си свърши работа и не му се пречкай с типтроника." Ти май от ваше село не си излизал? Ако не си ходил в чужбина, поне по магистрала Тракия не си ли пътувал? Боже опази от такива съветници като тебе в Интернет! Нямало баири и завои по магистралите! Моите коли са ВИНАГИ с ръчни скорости! Като ти гледам акъла, въобще не отваряй приказка за взимане на завои в комбинация с баир!
  • Електрика
    Отговор
    84 22:15  18.12.17
    "Един път изтървал оборотите, късно е вече либе за китка връщаш предавката и си пишеш домашното наново иначе скапваш двигателят." Имам чувството, че разговарям с невменяем! Караш си по равното с 140км/ч. Идва наклон, от ония дето уж ги няма по магистралата. Ако просто си продължиш без да променяш натиска върху педала за газта, с изкачването на баира скоростта и оборотите ще падат, защото мощността която ти е стигала за движение със 140 по равното, вече не е достатъчна. Ако желаеш да продължиш да се движиш със 140 километра в час, трябва да натиснеш педала на газта, когато скоростта стане 138 км в час. Ако автомобилът си има достатъчно запас от мощност, не само че няма да го натовариш с поддържането на тази скорост, а а дори може да ускори и до 200 при подаване на газ. Ако дори 140км/ч са ти на предела на силите на мощността на двигателя по равно, колкото и да натискаш педала на газта, дори да опре в пода, скоростта ти ще започне да пада. В зависимост от автомобила, при падане под определени обороти на двигателя, ще трябва да включиш скорост надолу, за да му стигне въртящият момент да изкачи баира. Ако автомобила е много натоварен или маломощен, може да се наложи още едно или повече превключвания на скорост надолу. Ако имаш нещо дотук с което не си съгласен, значи никога не си карал автомобил на живо. Какво имаш да им изтърваш на оборотите? Автомобилът ти или има мощност да поддържа 140 км/ч или няма. Ако скоростта не се променя, обо

    Коментиран от #85

  • Физика
    Отговор
    85 22:57  18.12.17

    До коментар #84 от "Електрика":

    Давай продължавай за да се посмеем хубаво, вече няма да говоря по темата а само ще те гъбаркам защото другото е безсмислено.Та на Тракия байри и завои да ти се завие свят а в балкана не си и стъпвал там нали мечки ходят . И значи при 140 км/час и 4000 оборота+ не ти стига въртящият момента тя твоята кола като албански реотан бе брат колко оборота искаш че на колата ти да и дойде силата, смешко??? Казваш какво има да изтърваш оборотите еми незнам пробвай с твоята супер фурия планинско един път да караш на 6та да видиш за какво служат оборотите не само по нагърчената като змия и надигнатата като хавайска вълна магистрала тракия. И понеже от автомобили не разбираш поне дано от към жени положението да е по-добре.
  • Електрика
    Отговор
    86 09:56  19.12.17
    В твоята глава Верно е каша! И пак любимата ми фраза - функционална неграмотност. Дори не можеш да разбереш по каква тема е дискусията която водим! Къде е магистрала за която говорим, къде са планински пътища, къде е офроуд! Ти Май верно не правиш разлика между трите? Как реши че всички автомобили имат шеста предавка? Че всички са над 4000 оборота при скорост от 140 км в час? Как точно реши че ще поддържаш постоянна скорост от 140 км/ч в планински терен със завои? През цялото време ти говоря за поддържане на постоянна скорост плюс-минус един-два километра? Ако въобще някога си карал по какъвто и да е баир, щеше да знаеш, че дори когато няма завои, на голяма част от автомобилите им е трудно да поддържат дори 90 км/ч на стръмното, да не говорим за 140! Това обаче е практически опит, за който трябва да си покажеш носа навън! Дори в приключението за тебе - возене в автобуса! Имал най-висок въртящ момент на колелата на 6-та при изкачване на стръмен хълм с 140км/ч ! Смях! Ще разбереш колко си далеч от истината дори и в автобуса на последната седалка! Откъде реши, че всички имат комплекси като тебе и непременно кола и жена вървят в комплект? Щом смяташ, че жената се интересува повече от колата ти, е ясно колко разбираш и от жени!

Напиши коментар:


Публикувай