10 967 18

Продава се единствена по рода си Supra с V12

Радослав Славчев

Японската аукционна къща BH Auction пуска за продан уникална Toyota Supra с двигател V12. Автомобилът е направен от известния тунинг специалист и основател на ателието Top Secret Кадзухико Нагата.

Вместо трилитровия 2JZ-GTE двигател Нагата монтира петлитров V12 мотор, който е заимстван от Toyota Century. Агрегатът е снабден с два турбокомпресора HKS, както и със специален всмукателен колектор.

Мощността на доработения двигател е около 1 000 конски сили, а максималният въртящ момент е 1 010 Нм. Агрегатът работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия Getrag.

Автомобилът е оборудван и с ефектен аеродинамичен обвес Top Secret, а окачването Aragosta е с т.нар. вълнови редуктори и спортни амортисьори Roberuta. Спирачните механизми пък са осембутални.

Предният капак е изработен от карбон, а задното антикрило е фиксирано. Каросерията на уникалната Supra е решена във фирмения златист цвят на тунинг ателието. Колата е направена специално, за да подобри рекорда за скорост.

Нагата смята, че колата може да ускори до 321 км/ч. и за целта отива във Великобритания, където решава да изпробва възможностите на своята Supra. Там обаче колата успява да развие 317 км/ч, след което Нагата е арестуван от полицията и прекарва няколко дни в затвора.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Autobot
    Отговор
    1 12:56  15.12.17
    Suprata е на чичо ми Smokey Nagata
  • гамена
    Отговор
    2 13:00  15.12.17
    Колата е трепач и мечта но новината от кои години е ? Днес големи лимузини вдигат 320км/ч като за майтап и то с далеч по маломощни двигатели

    Коментиран от #3, #4

  • Чети малко
    Отговор
    3 13:50  15.12.17

    До коментар #2 от "гамена":

    Новинате е, че колата се продава на търг, а не, че е вдигнала 320!
  • Алфа Ромео
    Отговор
    4 13:55  15.12.17

    До коментар #2 от "гамена":

    За една спорта кола не е толкова важно дали ще вдигне 400 км/ч, важно е също как се държи на пътя и каква и каква скорост успява да поддържа в завои без да се разбие в канавката.

  • Ханс Дитрих Гюнтер
    Отговор
    5 14:18  15.12.17
    Трагедията е пълна - вместо да доработят силово лекия култов 2JZ са монтирали тежък V12 ! Максималната скорост е без аналог в света за 1000 кс - 317 км ! Сещам се за десетки спортни автомобили развиващи повече с 300-400 кс по малко .И за какво по дяволите му е било на тоя оризов умник да пържи колата за скорост в Англия и да лежи в ареста после след като е можел спокойно да я пробва в Германия където няма ограничения по немските аутобани ?! Пълна излагация

    Коментиран от #15

  • гост
    Отговор
    6 15:23  15.12.17
    Ето това е красива кола а не днешните дебелачки
  • ......
    Отговор
    7 16:34  15.12.17
    .аси дзверо, направо се влюбих...
  • Бат Саше
    Отговор
    8 18:44  15.12.17
    Най-красивият японски автомобил, който някога съм виждал и който някога ще видя!
  • Автоматикът побеждава
    Отговор
    9 20:02  15.12.17
    Ако ми сложат автомат я вземам,иначе не струва и петак!

    Коментиран от #11

  • stiw
    Отговор
    10 20:11  15.12.17
    до 5 -защото в Англия и Япония ,волана е десен!
  • Ташунко
    Отговор
    11 20:21  15.12.17

    До коментар #9 от "Автоматикът побеждава":

    Автомобила е уникално изчистен като силует екстериор, с красиви осветителни тела, заоблена плавна линия, не като много начупени ръбати съвременни бюджетни аутоси, но реално 12-цилиндровият двигател няма смисъл по задръстаните улици и скапаните ни магистрали, където основно се правят, за да се "усвояват" пари по схемата "програми-фондове-изпълнители-сметки на няКОЙ", а не да се направят качественно. На това купе са му напълно достатъчни и 200 коня, че и 150-180 коня вършат работа, ако не гониш повече от 180 км в час, а такава скорост трудно би поддържал освен на 2 трасета магистрални тук. И то ако наистина искаш да караш под напрежение по тия вълни....? Супрата е уникален автомобил, синтез, между спортно двуместно купе и има страхотни аеродинамични показатели, уникален красив дизайн и е доста стабилна на асфалта, имайки впредвид спортната насоченост и ниския център на тежестта, както и факта, че за разлика от други бегачки, тази е с предно разположен двигател, няма нужда от въздухозаборници и охлаждането и е перфектно. Колата си струва да я имаш, но двигателя я прави скъпичка.
  • Боби
    Отговор
    12 20:25  15.12.17
    Аз също продавам хубави колици в Свищов на малко километри уникат почти всичките званят ми и си изкарвам хубави мангизи и си питам шпека само го места от единия в другия и чакам клиенти да лапам мангизи да кътам да има за пичета да давам да ги возя в някоя колица да събирам материалец да го бруля после у дома на килима да фърлям да варосам стаята
  • Ловеца на поршета
    Отговор
    13 20:28  15.12.17
    С тоз японски леген освен на бостана не виждам къде другаде може да се отиде.
  • Японеца
    Отговор
    14 20:40  15.12.17
    АМА, не пишете такива новини бе, масата каращи немски брички, ще се побъркат от плюване, ще им се пръснат сърДцата от яд!

  • Брб
    Отговор
    15 20:58  15.12.17

    До коментар #5 от "Ханс Дитрих Гюнтер":

    Пробвал я е в Англия щото са с еднаква посока на движение с Япония.виж ,че колата е с десен волан
  • злее
    Отговор
    16 00:03  16.12.17
    Проблема на този двигател са нютон метрите 1.000кс и само 1.010нм .... леле ужас, а колко ли е тежък ://

    Коментиран от #17

  • Луд с калашник
    Отговор
    17 20:22  16.12.17

    До коментар #16 от "злее":

    Е то от бензинка колко нютона да изкарат? Ако беше дизел момента щеше да е двойно.
  • незнайко
    Отговор
    18 10:22  18.12.17
    Това е наистина красива и мощна кола ! Да управляваш 1000 коня с ръчна 6 степенна кутия е върха на "сладоледа" . БРАВО на Нагата .

Напиши коментар:


Публикувай