4 698 17

Model S от Audi: 600 коня и 3.5 сек. до 100 км/ч

Георги Касабов

Бъдещият инголщадски конкурент на Tesla Model S ще влезе в серийно производство през 2022 г. и ще струва под €100 000, съобщава Auto Motor und Sport. E-Tron GT ще се отличава от останалата гама на Audi и ще бъде позициониран като купе с четири врати.

Новият електромобил ще бъде технологичен клонинг на Porsche Mission E. Двата мотора на предния и задния мост ще развиват общо 600 к.с., което ще позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за около 3.5 секунди.

Audi E-Tron GT ще може да изминава по 500 км с едно зареждане. Специално устройство ще позволява зареждането на батериите на 80% за 15 минути. Иноглщадската Tesla ще получи и автопилот.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Електрика
    Отговор
    1 12:31  20.12.17
    Е, бива! Само след пет години през 2022 година, евентуално ще произвеждат Конкурент на Тесла модел S 2012 година с малко по-лоши параметри! Браво! Доста са напред с материала!

    Коментиран от #2, #6

  • гост
    Отговор
    2 13:00  20.12.17

    До коментар #1 от "Електрика":

    Даже и тогава няма да е , щото Модел С има 5+2 места и два багажника , а това като го гледам ще е 2+2 и багажник колкото Поло ! А пък пробега незнайно как спадна от 600 км за Порше на 500 за Ауди , по тая логика при Фолксваген и Шкода трябва да падне на 300 !
  • 112
    Отговор
    3 13:15  20.12.17
    Много бавно ще ускорява, личи си колко са изостанали в електрификацията.

    Коментиран от #4

  • Нали
    Отговор
    4 15:10  20.12.17

    До коментар #3 от "112":

    Не са изостанали ... ами още не са тръгнали :)))

  • гост
    Отговор
    5 16:39  20.12.17
    2022 даже Тесла 3 ще има много по-добри показатели за една трета от тази цена ! И какво ще правим със субсидиите в Германия дето не важат над 60 000 ??
  • гост
    Отговор
    6 17:12  20.12.17

    До коментар #1 от "Електрика":

    А и доколкото си спомням рекламата беше , че Поршето ще е ПОД 60 000 !!! Значи ще имаме Ауди по-скъпо от Порше ???? Нови рекорди на ВАГ или поредната партенка на Порше ???
  • Японеца
    Отговор
    7 19:54  20.12.17
    ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ!!! Тая ваг-ска фирма друго знаят ли освен маркетингова мъгла и прах в очите на милионите слепи балъци! 1000лв. смяна на ангренаж и половината предница разглобена! Ай, харлия да е следващият ангренаж, смяна след сваляне на двигателя!

    Коментиран от #9

  • Батко Ви!
    Отговор
    8 21:33  20.12.17
    Ще,ще,ще!Ще сравняват с Тесла,ако до тогава не е фалирала,както по всичко изглежда!

    Коментиран от #10, #11

  • гост
    Отговор
    9 21:34  20.12.17

    До коментар #7 от "Японеца":

    Е ти що мислиш толкова се дърпат за електричките "стогодишните" ? Ако не беше Мъск още 50 г поне щяха да смучат като вампири ! И да ти обясняват тука за "пробега" и "звука" и тем подобни идиотщини !
  • гост
    Отговор
    10 21:45  20.12.17

    До коментар #8 от "Батко Ви!":

    Е няма ли да спрете с тия дъвки най-после ! Тесла няма да фалира , преживейте го най-после , ако ще още десет години да работи на загуба , зад нея стои цялата нова индустрия на Америка и тя ще бъде троянския кон с който ще превземат "стогодишните" ! Наистина ли си въобразявате , че два, три или пет милиарда могат да съборят компании които въртят трилиони обороти и които се целят в превземането на цяла една индустрия ??

    Коментиран от #14

  • Електрика
    Отговор
    11 22:04  20.12.17

    До коментар #8 от "Батко Ви!":

    Много ти се иска, но това няма да стане! Последните събития с пряко доказателство за това. Много големи корпорации застанаха с имената си зад Тесла. UPS преди дни и те си поръчаха 125 камиона. Да не мислиш, че с радост плащат за горивото на 100 хиляди автомобила в автопарка си? Да не мислиш, че с кеф им плащат консумативите, за да им стоят автомобилите по сервизите вместо да въртят километри? За разлика от частните лица, при което покупката на автомобил е по-скоро емоционална, за фирмите притежаването на електромобил има икономически смисъл и е единственият вариант за оцеляване пред конкуренцията.
  • дизел завинаги
    Отговор
    12 22:58  20.12.17
    Стига бе, и Ауди изтърваха питомното с дизелите, та се метнаха на потъващият кораб на батерии, ше ядат хурката, ама ше е късно.
  • гост
    Отговор
    13 09:51  21.12.17
    Те нали преди 7г. имаха едно е-трон ауди, което не можеше да мине и 200км. Смениха инженера и хоп изведнъж можеше да минава над 400км, но така и не го пуснаха в производство. Концернът ФВ са си такива, имаха кола с разход от 1,5л, но не искат да я пуснат, после й сложиха двигател от дукати и пак си остана прототип. Всичко им е скици и прототипи докато си продават старата техника с незначими промени по дизайна. Французите са нива напред по отношение на дизайн и новаторство. Уж Тесла щяла да фалира, а те се гласят да им пуснат конкуренция за след 5г. Кой е идиота тук?

  • Икономист
    Отговор
    14 09:56  21.12.17

    До коментар #10 от "гост":

    ХаХа ти не знаеш в кой свят живееш, не си в комунизма моето момче отдавна тези времена свършиха. Един път разклатят ли и се краката и инвеститорите почнат да се оттеглят тогава глинените крака ще се счупят. Преживяли сме не един гигант който разчита само на имиджа си обаче всичко си има предел и чашата може да прелее много скоро, а един път акциите почнат ли да падат бай ти илинчо дори и трилионер да е само ще кешира и дори няма да се извини а ще започне да се оправдава със световната конспирация.
  • незнайко
    Отговор
    15 12:42  21.12.17
    БЪДЕЩ конкурент след 4 години ! Тези от АУДИ вече се излагат ! По същия начин са БМВ и Мерцедес ще, ще ,ще !
  • Грозно
    Отговор
    16 18:19  21.12.17
    Хайде пак със сплесканата предница... Май не могат да измислят нищо ново
  • Стою тунинга
    Отговор
    17 17:46  22.12.17
    От известно време забелязвам че Ауди дава тон за песен относно визията на предницата на автомобилите ..........и в тоя ред на мисли подозирам че точно тази решетка ще бъде изкопирана от някоя автомобилна марка.

Напиши коментар:


Публикувай