3 956 11

Най-добрите автомобили за последните 80 години

Радослав Славчев

Изданието Business Insider избра най-добрите автомобили за всяко десетилетие, започвайки от 1940 година. За да попадне в класацията, колата трябва да отговаря на няколко специфични изисквания - оказала ли е влияние на автоиндустрията, била ли е колата исторически важна или чрезвичайно популярна за своето време. Ето и кои са тези автомобили.

40-те - Willys-Overland (Jeep) и Ford F-Series

50-те - Chevrolet Corvette и Citroen DS

60-те - Volkswagen Beetle и Ford Mustang

70-те - Lamborghini Countach и Honda Civic

80-те - Dodge Caravan и Lexus LS400

90-те - Ford Explorer и McLaren F1

2000 - Porsche Cayenne и Toyota Prius

2010 - Tesla Model S и Uber

Последните правят своеобразна революция - едните спират използването на двигатели с вътрешно горене, а Uber поставя личното превозно средство на съвсем друго ниво. Т.нар. каршеринг би следвало да промени коренно нагласите ни по отношение на автомобилите.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Alfa Romeo
    Отговор
    1 13:28  21.12.17
    Поетапна деградация!
  • Гост
    Отговор
    2 13:29  21.12.17
    Lexus LS400 излиза през 89-та и по-скоро важи за 90-те още повече ,че се произвежда почти до 2000г.Този Форд експлорър е като паркетна кочина спрямо него.
  • Мартин
    Отговор
    3 13:34  21.12.17
    Пълни глупости. Бизнес инсайдър? Това е все едно някое кулинарно списание да направи списък с най-значимите постижения в информационните технологии от 40-те години на 20 век до настоящия момент. От списъка по-горе струи дълбоко неразбиране на тази индустрия и крайъгълните камъни в нея от някой некомпетентен журналист, който е направил списък с коли, които му харесват.
  • Емил
    Отговор
    4 13:39  21.12.17
    По-тъпа и непрофесионална класация не съм виждал! При огромния подем на немското автомобилостроене през 40-те - да сложиш две америкаски трошки - показва невежество!

  • Стефан
    Отговор
    5 13:46  21.12.17
    80-те Lexus :) по мое скромно мнение Mercedes И BMW бяха малко пред всички в технологично отношение, осебено през 80-те и 90 -те.

    Коментиран от #11

  • брутален нерез
    Отговор
    6 13:57  21.12.17
    В класацията липсва ладюхата :)
  • ДДД
    Отговор
    7 14:43  21.12.17
    това не е за здравина а за влияние Публикувано във факти.бг: влияние на автоиндустрията може да се чупят на 10 километра ама дядо германец е видял и е казал така трябва
  • Tinom
    Отговор
    8 15:24  21.12.17
    Ти тъпако Ханс. Знаеш ли 40те сериозно какво значат за Америка баш ? За разлика от Германия която е упадък и в която е са наливани пари за да им се оправи инфраструктурата и живота в Америка са реалните изобретения. И тези две "трошки" са може би началото на нови класове. Уилиса е първия масов джип с постоянно 4х4. Ф1 пък е първия пикап от серията Ф както виждаш и дава началото на класът като нещо повече от просто превозно средство на материали. Това ми напомня как тази част от статията е крадена от Добър Медия в ЮТуб където обясняват за Ф-150 и историята на Форд пикапите.
  • Бай Х
    Отговор
    9 00:49  22.12.17
    глупости на търкалета
  • гощо
    Отговор
    10 10:23  23.12.17
    Тесла по кВа раЛта е в класацията?!?!?
  • papur
    Отговор
    11 11:48  25.12.17

    До коментар #5 от "Стефан":

    Ти виждал ли си Лексъс на живо!

Напиши коментар:


Публикувай