10 566 19

Tesla срещу Hummer

Георги Касабов

След като се справи с тежката артилерия на японското офроуд автомобилостроене Toyota Land Cruiser, Tesla Model X се изправя в двубой по дърпане на въже срещу Hummer H2. Електрическият кросоувър е от модификацията P90DL, разполага с 670 к.с. и 970 Нм, обут е в гуми Nokian Hakkapelitta 8 с размер 265/50 R19 и тежи 2 600 кг. 3 200-килограмовият Hummer има 6.0-литров V8 Vortec, който развива 321 к.с. и 488 Нм, и гуми Federal Couragia MT i 318/80 R17.



Още по темата

  • Tesla срещу Land Cruiser

    Норвежци организираха състезание по дърпане на въже между Tesla Model X и Toyota Land Cruiser Prado. В схватката участват електрически кросоувър от ...
    15.12.2017
    19 032
    86

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Физика (гост)
    Отговор
    1 15:06  21.12.17
    Очаквам Електрика сега да се изходи по темата как просто натискал педала на газта и ускорявал :)). Само дето в случаят ускорението е с отрицателен знак.
    Браво все пак на собственика на Теслата че проявява малко разум щото ако беше пробвал малко по встрани на сухото щеше да изпищи на умряло.

    Коментиран от #5

  • Марио (гост)
    Отговор
    2 15:11  21.12.17
    След като всички разбраха,че състезанието с Тойотата е нагласено сега се опитват да ни замажат очите.

    Коментиран от #4

  • Електрика (гост)
    Отговор
    3 15:15  21.12.17
    Само десетина пъти ти обясних В предишната статия, че на сухо Тесла нямаше Никакъв шанс срещу 15 пъти по-добрият въртящ момент на Тойотата. Предишният път спечели защото има по-добро сцепление.

    Този случай и сцеплението и въртящият момент е в полза на Хамъра. Ти какво очакваше?

    Дори се учудвам как въобще успя да го издърпа на мокро при третият опит при такава разлика в теглата. В такъв случай МОЖЕ БИ, на лед ще има някакъв шанс да издърпа Хамъра.

    Коментиран от #13

  • Електрика (гост)
    Отговор
    4 15:17  21.12.17

    До коментар #2 от "Марио":

    Защо смяташ че е нагласено? И според тебе ли гумите и теглото нямат никакво значение, а е важен само въртящият момент? А може би марката и модела на "джипа" ?

    Коментиран от #6

  • гост (гост)
    Отговор
    5 15:19  21.12.17

    До коментар #1 от "Физика":

    Браво , бързо реагират фактите ! Аз пък за твое учудване казвам да , издърпа я хамъра в случаите кагато беше на бавни с блокажи ! Като върна на бързи и нещата се обърнаха . Което значи какво ? След две години като дойде Х2 с моторите от Роадстер с 10 000 Нм и подходящия редуктор , Хамера ще бъде влачен по всяко време , а на него по-бавни няма да му сложат !

    Коментиран от #7

  • Физика (гост)
    Отговор
    6 15:33  21.12.17

    До коментар #4 от "Електрика":

    Защото във всяко състезание си има правила, ако не знаеш дори и в автомобилните спортове си има категории.
    Нагласено не в смисъл че не е вярно а че всичко е подбрано така че да няма състезание а просто демонстрация, като че ли правено от рекламно лице на Тесла?!?!?
  • Физика (гост)
    Отговор
    7 16:09  21.12.17

    До коментар #5 от "гост":

    Явно нищо не си разбрал а то си го има в клипа:
    1.Бавни със заключени диференциали;
    2.Без бавни но със заключени диференциали;
    3.Без бавни и без заключени диференциали.
    Тоест последният път си беше като нормално АВД.

    След две години след 5 години след 10 години ти все това си знаеш обаче хамарът е от 2002 година а Теслата от 2015 ??????

    И все едното ще се развива а другото щяло да стой на едно място. Едно нещо се развива ако има нужда от него а не безцелно ако ще се прави нещо само за мерене на п---и се стига до пректа на Арабатите.

    Тесла вместо да прави простотии да вземе да направи една кола като Голфа на прилична цена с приличен интериор за да може градовете да си отдъхнат малко а не да си мери оная работа кой е по най най.

    Коментиран от #8

  • ШШФ (гост)
    Отговор
    8 17:07  21.12.17

    До коментар #7 от "Физика":

    Абе Хамъра защо първите два пъти държи спирачка?

    Коментиран от #11

  • оМъскариха се (гост)
    Отговор
    9 18:12  21.12.17
    Тегли я, 'кат праз лук и я разнася, 'кат куцо пиле домат ;)
    Тестът с Тойотата трябва да се преповтори, защото е фалшив !

    Коментиран от #10

  • Електрика (гост)
    Отговор
    10 18:36  21.12.17

    До коментар #9 от "оМъскариха се":

    Не знам защо като чуете Тесла, все едно някой ви бърка отзад!

    Карали ли сте някога Тесла? Поне возили ли сте се? Откъде ви идва омразата?

    Как така собствениците на Тесла са най-удовлетворени от покупката си в сравнение с всички останали производители?

    Всеки девети от 10 собственика на Тесла биха си купили отново Тесла.

    За BMW и Mercedes всеки 7 от 10 биха повторили.

    След като собствениците си ги харесват, кои сте вие за да им кажете че грешат? Никой не ви пречи да си харесвате Mercedes, Трабант или каквото и да е. Това си е ваш избор. Оставете свободния избор и на останалите.

    Всеки един автомобил си има и предимства и недостатъци, затова се произвеждат толкова много марки, всяка марка има множество модели, като всеки модел си има различни опции за избор.

    В клипът с Toyota, ако бъдем обективни, рекламата не беше на Тесла, а на гумите Nokian!
  • Физика (гост)
    Отговор
    11 18:55  21.12.17

    До коментар #8 от "ШШФ":

    Ще ти отговоря конкретно но преди това аз ще те питам две неща:

    1.От кога спирачката не е стандартна част от автомобила и не може да се ползва, все едно аз да те питам защо теслата си вкючва ludicrous mode или защо натиска педала на газта???
    2.Ти като застанеш в мола примерно и излизаш от -3 ниво като отпуснеш спирачката и колата не тръгва назад пак ли ще ме питаш защо натискаш спирачката?

    А сега конкретно на въпроса Хамърът има такъв MODE на трансмисията TorqueTrac4 при който спирачката се задейства без водачът да натиска спирачката когато усети че губи сцепление.
  • Роман дизел (гост)
    Отговор
    12 21:15  21.12.17
    Че я влачи като дизел цинкова кофа егати префаленио миксер тежи колко един Беларус
  • 13 23:30  21.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • mediator37 (гост)
    Отговор
    14 08:50  22.12.17
    При тази разлика в теглото Теслата се представи повече от отлично. Да не забравяме, че Хамърът е военна технология, продукт на огромни бюджети и многомилионни програми финансирани от правителството, все още е на въоръжение. Освен това главното при Хамъра е не толкова скоростта , а тягата, т.е. има специализация.
    Което ще рече, че всеки селски трактор с тегло 3,2 тона ще размъква Хамъри и Тойоти накъдето реши, защото тракторите са направени само и единствено да теглят.

    Коментиран от #15

  • гост (гост)
    Отговор
    15 09:39  22.12.17

    До коментар #14 от "mediator37":

    H2 технически няма нищо общо с военния. На базата на пикапите на GM е. Дизайнерси имитира H1, което си е военния MUMVEE.
  • Наблюдател (гост)
    Отговор
    16 17:41  22.12.17
    Няколко неща:
    Съпоставимост на автомобилите по клас?
    Тесла Х е луксозен SUV и не е ДЖИПКА /още по малко трактор/. Както се видя на ОФРОУД управлявана от аматьор се представи трагично.
    Да се сравнява с джип който е двойно по тежък, с бавни скорости и блокаж на диференцирана е некоректно. Все едно Хамъра да се дърпа с трактор???
    От класа на Тесла X са МВ G класа, BMW X5, X6, AUDI Q8 и т.н. и т.н.
    За да са равни условията СЦЕПЛЕНИЕТО трябва да е еднакво - еднакви гуми, еднакво състояние на настилката.
  • Само гост (гост)
    Отговор
    17 18:24  22.12.17
    Защо така ревностно нападате Теслата.. "клипа с тойотата бил нагласе", "тойотата не струва срещу Хамъра".. И да е така какво значение има..?Тестовете от тези клипове са напълно НЕприложими в практиката.. Едва ли всеки ден си мерите атрибутите като се дърпате с приятелите си така.. Пък и по мнение на хората Теслата като за НЕпретенциозен SUV автомобил показва добри възможности.. Все пак мястото й е предимно на пътя..

    П. С:за пича с въртящия момент.. Ако разбираш от статистиките в началото на клипа ще разбереш, че Теслата има по-голям.😉

    Коментиран от #18

  • Електрика (гост)
    Отговор
    18 21:35  22.12.17

    До коментар #17 от "Само гост":

    Tesla има по-голям въртящ момент, ама друг път. Въртящият момент се мери на изхода на двигателя и се променя от скоростната кутия, раздатката и диференциала на Hummer-а. На първа бавна, въртящият момент е десетки хиляди нютон метра.

    Тесла няма скоростна кутия, и предавателното число е фиксирано, така че обявеният въртящ момент е максималният възможен.
  • Инфо за ТеслаФобите (гост)
    Отговор
    19 01:40  23.12.17
    https://youtu.be/ib-02b2ooLY
    Тези двамата са журналисти от шоуто "Head to Head" и не са от клуба на феновете на Тесла /особено единия/
    Но е забавно и се гледа с усмивка.
    Това Бентли Теслата може да го дърпа и "назад" и "напред"?
    А закачката със "спортния супер кар" Alfa Romeo 4C Spider e супер готина! м/у 4-тата и 5-тата минута.
    Видеото е направено като Том и Джери - и да не знаеш английски пак ти е смешно!!!

Напиши коментар:


Публикувай