Японската аукционна съща BH Auction организира търг за продажбата на един от най-бързите автомобили от 90-те години на миналия век. През 1991 г. Jun Bonneville Nissan 300ZX поставя рекорд за скорост на соленото езеро Боневил в щата Юта, развивайки 261.932 мили/ч (421.536 км/ч).
Автомобилът не изглежда драстично по-различен от заводския оригинал, но има изключително дълги предавки, което го прави много труден за каране с ниска скорост в градски условия. 3.1-литровият VG30DETT под предния капак развива 900 к.с. с налягане на двата турбокомпресора KKK от 1.8 кг/см2 и 1 000 к.с. - с налягане 2.0 кг/см2.
Колата се намира в отлично за възрастта си състояние и има сертификат за движение по цивилната пътна мрежа. Прогнозната цена е между 8 000 000 и 11 000 000 йени (€59 600-€81 900).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ....за тесла
Коментиран от #3, #6
13:22 22.12.2017
2 гост
Коментиран от #5, #8, #11
13:26 22.12.2017
3 ГОСТ
До коментар #1 от "....за тесла":
няма как ако беше немска имаше да я възхваляватма японска и няма как:(
майстора пред блока е казал
от немското по добро няма :(
принципно е прав
в социализма само руски коли и шкода
идва тука опел сенатор мерцедес
и човека какво да каже ?
освен от немското......
е види ли японско друга песен ще запее:)
Коментиран от #4
13:46 22.12.2017
4 ДДД
До коментар #3 от "ГОСТ":
няма да запее монтьор еда седи без работа ли?
13:55 22.12.2017
5 Ярослав Станчев
До коментар #2 от "гост":
За да не останеш необразован да ти споделя под секрет един интересен факт.На 28 януари 1938 Рудолф Карачиола и Бернд Роземайер развиват на аутобан в Германия с автомобилите си (Мерцедс-Бенц и Ауто Юнион) скорости от порядъка на 432 км/ч.И до ден днешен това е най-високата скорост развита от човек и машина по стандартна пътна мрежа.Колите са върха на тогавашната технология,12 цилиндъра с компресори и над 500 коня.Я сега сподели с каква скорост са се движели през 1938 г. японските коли и кое е космически кораб в сравнение с Мерцедеса и Ауто Юниона на германците по това време?Не оставай с впечатлението,че не харесвам Нисан 300 ЗХ.Напротив,това е култова машина,която малко хора могат да оценят,а още по-малко могат да притежават и да и се радват.
Смешни сравнения разбира се можем правим,но е несериозно.И германците и японците имат машини,с които да се гордеят.Една от тези машини,с които японците могат да се наредят в челните редици е точно 300 ЗХ.
Коментиран от #14, #18, #23, #24
14:12 22.12.2017
6 Елон Пръцк
До коментар #1 от "....за тесла":
Ама как така! Моя автомобил набира много! И май е екологичен, след 20тата година употреба!14:19 22.12.2017
7 Цар Навуходоносор
15:21 22.12.2017
8 объркал се
До коментар #2 от "гост":
Башка си се объркал,справка гугъл...16:02 22.12.2017
9 село
16:59 22.12.2017
10 Никой
17:57 22.12.2017
11 Нафарфорий
До коментар #2 от "гост":
Мисля, че да сравняваш заводски седан за ежедневни нужди с напомпан до пръсване автомобил е меко казано просташко!Има една максима, която важи на 90% от случаите, колкото малко коне - толкоз по-дълъг живот на двигателя. Даунсайзингът, за който говориш всеки може да го направи, ма по-умните от тебе са решили, че не е удачно и става само за състезания, защото никой не иска кола, която се чупи на всеки 10км!!!!!!!!!!!!!!!
19:04 22.12.2017
12 фен
19:13 22.12.2017
13 Милен
19:30 22.12.2017
14 Недей да говориш глупости
До коментар #5 от "Ярослав Станчев":
Рекорда беше победен от Кьонигзег. Разпространяваш неистини.Коментиран от #15, #17
19:45 22.12.2017
15 Гост
До коментар #14 от "Недей да говориш глупости":
Той не говори за сегашен рекорд а за от преди 20 години и повече когато Кьонигсег не е съществувала. Ти продължавай да коментираш без да четешКоментиран от #16
23:10 22.12.2017
16 Недей да говориш глупости
До коментар #15 от "Гост":
"И до ден днешен това е най-високата скорост развита от човек и машина по стандартна пътна мрежа."Поне четете какво е писал, преди да ми удряте минусчета.
23:21 22.12.2017
17 Ярослав Станчев
До коментар #14 от "Недей да говориш глупости":
Прав си.На 4.11.2017 г. Кьонигсег биха рекорда на "Сребърните стрели" с цели 12,9 км/ч на участък от път за общо ползване в Невада.Това разбира се не омаловажава рекорда на немците от 1938 г.,а напротив,доказва колко е трудно дори за съвременен автомобил с 1300 к.с. да постигне същия резултат.09:35 23.12.2017
18 ГогатА
До коментар #5 от "Ярослав Станчев":
Абе Ярославе, това са скорости разити с тогавашни болиди от формула 1.Що си толкова заблуден.Коментиран от #19
09:37 23.12.2017
19 Ярослав Станчев
До коментар #18 от "ГогатА":
Абе Гога,дори и да са болиди от Ф1 пак е огромно постижение да вдигнеш 430 км/ч на бетонен аутобан през 1938 г.Къде са японските болиди от това време?С каква скорост са се движели?Колко състезания са спечелили през 30-те години на 20-ти век?Това беше коментара ми,вие го изопачихте,защото не ви отърва отговора.Факта,че немците тогава са имали върховни технологии,а японците са сгъвали оригами не може да се отрече.Пак започвате да носите вода от 10 кладенеца,само да излезе,че японците са най-велики.Ми не са.Добри са,но не са най-големите.Това е истината.Коментиран от #25, #29
13:30 23.12.2017
20 lol
16:55 23.12.2017
21 незнайко
Коментиран от #22
18:00 23.12.2017
22 Ярослав Станчев
До коментар #21 от "незнайко":
На 12.08.2012 г на Боневил един американец,Джеф Гърнър дава скорост 402 км/ч с Ауди S4 1992г.Колата е с двигател 2,2 литра,5 цилиндъра,една турбина и ръчни скорости.Естествено,че е силно модифицирана и вади 1100 к.с. на колелата.Е,явно и немските бангии стават за скоростни рекорди.Както този Нисан,така и Аудито,за което съм писал са много силно доработвани,иначе няма шанс да дадат такива резултати.Въпроса е,че стават за такива работи.Дали ще е немска,японска или американска колата няма голямо значение,важното е желанието и финансите на собственика.
20:40 23.12.2017
23 онзи същия
До коментар #5 от "Ярослав Станчев":
льольо я кажи кога са карали германците дериват на сериен автомобил по магистралите с 432км/ч че да се посмеем малко. Завирай си тъпите изказвания някъде10:38 24.12.2017
24 papur
До коментар #5 от "Ярослав Станчев":
Извинявай говориш убедително като очевидец от 1938г.Къде го почете това.16:03 24.12.2017
25 papur
До коментар #19 от "Ярослав Станчев":
Пак ша ма извиняваш ама ония години аеродинамика, устойчивост,гуми и бетонна писта нещо са не връзва както казал Гацо Бацо .Пък кво са правили Японите през ония години сега им пролича чакКоментиран от #26
16:12 24.12.2017
26 Ярослав Станчев
До коментар #25 от "papur":
Как в Германия ремонтират аутобанаЦък ей тук,за да разбереш как са направени германските аутобани и ще ти се навърже всичко.
Приятно посрещане на празниците на всички списвачи и посетители на форума.
Коментиран от #27
17:36 24.12.2017
27 Ярослав Станчев
До коментар #26 от "Ярослав Станчев":
Направи си труда да погледнеш как изглежда Mercedes-Benz W125 Rekordwagen от 1938 г. и Auto Union Typ C и D и ще ти се навърже и аеродинамиката.Гумите,двигателите и пилотите оставям сам да си ги навържеш.Успех.Коментиран от #28
17:42 24.12.2017
28 papur
До коментар #27 от "Ярослав Станчев":
Утопия е френд недей вярва на всичко написано!Не е насочено към Вас не ви познавам хер.13:16 25.12.2017
29 Дейм
До коментар #19 от "Ярослав Станчев":
Ти си в Европа и виждаш какво европееца постига.Това ,че Япония е в другия край на планетата не значи,че там не са се провеждали състезания и не са се поставяли рекорди.Дори и по онези времена Японците да не са били толкова добри в постигането на топ спийд рекорди,това не значи,че не са били по-добри в нещо друго за онези времена,което са смятали за по-важно. Още повече чест им носи това пък,ако много по-късно през годините са се включили в някоя надпревара и пак са настигнали нивото на тези,занимаващи се с това от много по-дълго време. Та,не говори за Японеца какви оригами бил правил,защото по акъл ,отношение и култура целия свят има да се учи от тях.За пример ти давам само шеф във нормален завод който всеки ден след края на работното време ,събира целия персонал и благодари и се покланя на всеки един работник по отделно, за това,че е дошъл да работи за него.Европееца има много да учи от подобен народ.Коментиран от #30
17:16 25.12.2017
30 нагазаки
До коментар #29 от "Дейм":
Особенно Харакири -то ни липсва тука бая народ трябваше да се самоизколи и щяхме да сме в космоса сега08:13 26.12.2017