Last news in Fakti

29 Декември, 2017 09:45 61 511 68

Евтини джипки за лов, риболов и офроуд

  • lada-
  • niva-
  • уаз-
  • 469
Евтини джипки за лов, риболов и офроуд - 1

Принципно, голяма част от хората, които харесват големи 4х4 автомобили, искат колата им да е голяма, лъскава и възможно най-скъпо изглеждаща. Сега обаче ще си говорим за едни съвсем различни всъдеходи, на които мнозина гледат с пренебрежение, но и които са любими на всички ловджии, риболовци и фенове на офроуда. Те са руски, евтини и наистина високопроходими. Става дума за Lada Niva и УАЗ 469.

Lada Niva

Евтини джипки за лов, риболов и офроуд


Абсолютно безкомпромисна, добрата стара Lada Niva e абсолютния фаворит на всеки ловджия. Тя е брутално евтина и се справя с почти всичко, което се изправи на пътя й. Частите за поддръжката на джипката пък са изключително достъпни, дори закупени от официалните представителства. Проблемът е, че повечето екземпляри от модела са сериозно изгнили. Това е и причината цените да започват от малко над 1000 лв., но за джипове с изгнило шаси и под, които стават само за части. По-запазена Нива може да се намери за около 2500 лв., което пак звучи като доста добра сделка.

УАЗ 469

Евтини джипки за лов, риболов и офроуд


Друг хитов офроудър от Русия. УАЗ 469 е символ за високопроходима машина, която презира асфалта и боготвори калта, чакъла, наклоните и високата трева. Пред УАЗ 469 Lada Niva изглежда като Maybach. Едва ли има нещо по-спартанско и издръжливо, което може да си купите на пазара. Предлага се и в кабрио версия с гюрук, което го прави удобен за пренасяне на големи товари (например глигани), а почистването на интериора се извършва лесно - с маркуч.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    83 150 Отговор
    Да хубави,ама друг път!!! Трябва да имаш части за основен ремонт към нормалното оборудване в багажника, трябва и да имаш съответните умения за това за да караш такова нещо!

    Коментиран от #5

  • 2 onq s konq

    23 225 Отговор
    Спорет мене Х5 ицата е много по добра само къде е доста по скъпа от тея на снимките

    Коментиран от #6, #22, #54

  • 3 Gost

    81 94 Отговор
    Че е спартанска руската машина е вярно, но за издържливоста се съмнявам на 100 000 км мотора за основен рем. Съединителя за смяна а кутията е попиляна и се кара само с двойно амбриране.

    Коментиран от #42

  • 4 Guest10

    22 79 Отговор
    Land Rover Defender с тунинг от Гладиатор
  • 5 куку руку ку

    158 24 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Части за тях под път и над път. И то за без пари. А който не може да кара... да се вози.
  • 6 куку руку ку

    164 15 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    С Х5-цата ще те е страх да излезеш и в банкета край пътя, да не би да я одраскаш.
  • 7 коки

    137 19 Отговор
    Искам да видя такива снимки и на Туарег,Кайен,Х от 1до 8,Бентайга и т.н. джибки😀😀😀😀
  • 8 Бесен Язовец

    136 23 Отговор
    За справка УАЗ 469 е по-добър от Хамър H1има мн.по -добра проходимост на черен път Хамъра става за пустинята самоче в калта не го бройте
  • 9 Роки

    31 50 Отговор
    Имал съм доста джипове, сега съм с бертоне freeclimber 24тд bmw мотор (daihatsu rocky ) по проходим и здрав джип заводско изпълнение не съм срещал.
  • 10 Сузуки

    90 26 Отговор
    според мен проходимоста се базира на късо междуосие и лекота Сузуки самурай е идеален за лов и пресечена местност
  • 11 альоша путкарьов

    48 82 Отговор
    Прекрасни колхозен таралясници за тези който не могат да имат истински офроудър!

    Коментиран от #68

  • 12 Франс

    45 38 Отговор
    Някога бяха.Сега много се повреждат ръждясват ужасно а при по голя зор нивата хвърля раздатката.До третата година е пълен кенеф.
  • 13 Прост от село

    84 11 Отговор
    Колкото по—сложна е една машина, толкова е по— не надеждна.
  • 14 Лада Нива

    86 16 Отговор
    Здравейте,Имам чисто нова нива купих я 2007г за 15000 лв. и все още я карам ( само събота и неделя) изминах около 85000км не съм имал почти никакви проблеми освен предния диф.(къса болтовете) и оргиналните седалки (изкривяват се), и през година сменам задни тампони на амортисьорите.Мого проходима машина, зимата слагам гуми за кал Ласса ОК 144 и става още по-проходима.
    Като цяло съм много доволен и наистина има евтина поддръжка.

    Коментиран от #65

  • 15 Вики

    54 10 Отговор
    Като пишете лъжи - даже не се поглеждате! - Къде има Нива за 2500 лв. - която не е над 17-18 годишна тотално изгнила??? Всичките за 2500 лева са чудовищтни ръждилници с течащи двигатели!!!
  • 16 Франс

    33 9 Отговор
    До Лада нива.Не са ти малко проблемите но щом си доволен.Не може да не ръждясва особено третата врата.Имах същата година на производство чисто нова.Добре че допълнително се занимавах с нея да я стягам и боядисвам на уязвимите места.Това което си описал също го има като дефект.Някой имат проблеми с инжекцията и разход на бензин 18-22 литра.Модели от 1985 са много по здрави.Все пак трябва да се подобрява ,а не обратното .Не предлагат дизел .Дръжките се счупиха,гривните на фаровете си бяха ръждясали.Все пак си купувам нов автомобил а не детска играчка
  • 17 Ронин

    32 32 Отговор
    Изпробвах поне 10, за да избера най- добрата комбинация" проходимост- поддръжка- цена- обща употреба". За мен от " Витара" по- добро няма! Става и за по- дълго пътуване дори. А " Нива" само на приказки е добра. Сега съм с надигнато " Легаси" на газчица- перфектната комбинация!
  • 18 Бат Мишо

    50 9 Отговор
    кон падна ми в очите
    до тея легенди наредена
    на Х 5 цата моге да и викаш недвижимо имущество
    когат са говори за оф
  • 19 ииииииииииииии

    1 9 Отговор
    https://www.youtube.com/channel/UCThs0YToaF6bJsXbSNXBowA
  • 20 веско

    2 11 Отговор
    https://www.tradecarview.com/used_car/toyota/land+cruiser+prado/19410059/?sp=24
    .....МЕЧТА!

    Коментиран от #27

  • 21 goncho

    30 10 Отговор
    нормално е нещо само като се кара да се троши....вие какво очаквате?? нищо да не барате и Нивата да е постоянно в движение!? за да караш руска машина трябва да имаш поне елементарни технически умения! аз съм доволен от моята Нива въпреки че първите месеци беше голяма мъка преди да и хвана чалъмите...сега знам всичко на изуст даже неми трябва да ходя по майстори а си я правя самичак когато нещо изтропа

    Коментиран от #36

  • 22 Николай

    44 4 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Човек гарантирам ти че х5 цата не може да стигне там където ще мине уаза.х5 има предимство само на асвалта ама темата е джипки за гора.Не за пътя
  • 23 От село

    43 4 Отговор
    Всички ”рибарски” коли си личат по надрасканата боя! По язовирите дето съм ходил, честно казано не съм виждал нито х5, нито мл.
  • 24 Иван

    42 46 Отговор
    Трябва да си мазохист за да си купиш руски автомобил в 21 век .

    Коментиран от #26

  • 25 Нива 86 г.

    35 4 Отговор
    Където човек трудно ходи тя минава. Мн. Евтини части 40 лв. 2 бр.амортисьори и тн.
    Но морално остаряла. На шега я пуснах за 1000 кинта и я взеха същия ден, все пак беше 30 годишна. В гората прави чудеса но за дълго не става. Вадил съм фронтера и витата от 1м сняг и сравнение не може да става.
  • 26 Разбирача

    19 6 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Омръзна ми да давате акъл за руски автомобили без дори да сте се возили в такъв!И в прочел вече руски автомобили няма,освен истинските УАЗки

    Коментиран от #28

  • 27 ТАС

    20 3 Отговор

    До коментар #20 от "веско":

    определено мечта за трактористите дето ще платиш да те вадят като затънеш с тая автоматична трансмисия.

    С тоя автоматик си е жива лачена асфалтова машина за гъзари.
  • 28 Иван

    14 2 Отговор

    До коментар #26 от "Разбирача":

    Не само съм се возил,но и карал.А колко съм бутал.......
  • 29 Руските кенефи

    20 35 Отговор
    Руските кенефи са ясни.
    Само мазохист пияница би си купил такова.
    За проходимост може и да е проходимо, ако изобщо стигне до там до където е тръгнало без да се разпадне...
    За мрънкалата дето веднага ще кажат вий знайте ли от де може да мине този раждилник, ще им отговоря а вий пък знаете ли с едни хубави туристически обувки от 300лв ще минете от дето мина аз с руския ръждилник ама друг път!
  • 30 Неутрален

    16 5 Отговор
    Лада Нива, ама не 1700i. Купихме 2 нови, но с нововъведенията са пълен боклук, не издържаха и 100 000км. После купихме УАЗ Хънтър, 2,9л. Няма нищо общо с 469. Проблеми с раздатъчната и скоростната кутии. Гори като за световно 22л/100. Всичките нямат грунд под боята и след първата зима можеш да четеш вестник!
  • 31 САП

    40 7 Отговор
    Карал съм УАЗ и там където минаваха те ландровърите не можеха. Тръгнахме в колона и накрая теглехме с уазките прехвалените ландр овъри.

    Започнах на да се уча да карам на руски коли. Курсовете за водач ги изкарах на ЗИЛ 130 на 17 години(професионални тогава беше възможно). През годините съм карал почти всички руски машини ЗИЛ 130, 131, 156, Уаз различните им модификации, жигули, лада, нива, ГАЗ 66, 63, 56, Краз, МАЗ, Урал. От Товарните най-човечен за каране беше Урал. Другите влизаха в категорията отмъщение на конструктора.

    В момента карам западни коли и леки и товарни, като комфорт са много по добре, но 90% са асфалтови машини. При тях проблема е, че има твърде много неща които да се повреждат и могат да те оставят на пътя.

    Ако трябва да стигна от точка А до точка Б в участък без възможност да повикам помощ, без да се замисля, ще избера руските, колкото и да ги мразя.

    В България реално участъци без възможност да извикаш помощ няма. При нас интернет има и при вълците. Както се изразиха някой хора.
  • 32 Гост 7

    31 15 Отговор
    Пак руски кютуци ! Имам двама приятели финансисти ,доста заможни и запалени риболовци Купиха си една Нива 1.7 чисто нова от магазина за да ходят с нея за риба през уикендите.Само за това -3наче си имат доста представителни коли. 8 месеца ,8 месеца и я продадоха с мъдрото заключение "Това не е кола " И си купиха дърта Toyota 4Runner и се родиха с нея
  • 33 Гост

    1 1 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=a3D1pgrlKe0
  • 34 селянин от обеля

    19 3 Отговор
    Х петицата е по добра за кафе и пътуване по магистрала обаче за тежък офроуд няма шанс срещу ГАЗ 69 и Нива
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Франс

    12 3 Отговор

    До коментар #21 от "goncho":

    Разбира се ако ти прави кеф да я правиш.Други коли не се налага почти нищо да им ремонтираш или се случва на повече километри.Основното във възникналите спорове е че “братята”Вместо да подобрят тези легендарни и наистина проходими и лесни за обслужване коли направиха точно обратното,а могат да са направо трепач.Ако ги продават на части да си я сглобиш няма да имат равни
  • 37 Дългия

    10 6 Отговор
    Абе тези от Вас,които са виждала УАЗ и Нива само а не са карали да не пишат дивотии.Тоя с Х5 да не става сменени,като се изказва УАЗ ПАТРИОТ пръска тая пиклива Х 5 по всичко.
  • 38 Франс

    6 2 Отговор
    Все пак авторът е прав.Думата евтини джипки за лов и риболов тоест за удоволствие не за работа.А някой много се кефяти да ремонтират а с новите коли това трудно се случва .Няма Москвич и няма извинение пред жената за съботс и неделя
  • 39 ТОЙОТА ленд круизер4.2 атмосферен дизел

    17 9 Отговор
    Много здрава и проходима машина. Дърпал съм закъсали камиони и много ниви и уаз.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 эээ

    16 8 Отговор
    Евтини са, но и адски чупливи. ДОри съмвсем нова, Нива може да те изненада с куп неподозирани дефекти. Трябваше да напишете за Сузуки Самурай, Дайхатсу Фероза или за Витара по една дума, а не за тези съветски кошове.

    Коментиран от #60

  • 42 Коментар

    9 3 Отговор

    До коментар #3 от "Gost":

    Руснаците го казват "ремонтопригодна"
    Може да се разпадне във всеки момент, но можеш да си я ремонтираш сам. Докато при по-сложните съвременни возила....
  • 43 Рашънтехник

    17 1 Отговор
    Руските машини първите 1-2 години се разработват, настройват и се отстраняват фабрични дефекти. После започва гниенето и саморазглобяването. УАЗ-ката е машина само за професионалисти..... Без серво на волана определено не е "юзър френдли " и може лесно да ти счупи някой пръст, aко не държиш здраво волана. И с двете возила движението по асфалтов път с над 70км/ч изглежда опасно... Иначе пък са опростени и можеш сам да си ги ремонтираш като хоби...
  • 44 Оня с косата

    18 10 Отговор
    Който кара руска кола го погребват прав, защото цял живот е лежал под нея...
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Волга

    4 11 Отговор
    Наи добрите са японските нисан терано 2
  • 47 СссереМ

    13 5 Отговор
    Случайно някой да е чувал за G-класата,според всички световни издания това е най добрият офроуд автомобил,само тук русосифилистиците броят тия гробове за жиПки.

    Коментиран от #48

  • 48 Скоч

    9 2 Отговор

    До коментар #47 от "СссереМ":

    И казваш, че Г класата е евтин автомобил 😂😂😂😂
  • 49 Киро

    6 0 Отговор
    Това е вярно , че Х5 и Х6 са паркетни SUV. Това е така , защото де факто няма къде да ги караш оф роуд. В Германия напр. до самия водоем има асфалтирана алея , има малък паркинг за 3-4 коли до самия водоем. И не само в Германия -в цяла Европа е така.
    То ако искаш да караш оф роуд доста трябва да потърсиш ,за да си намериш трасе за това. Едни белгийци искаха да снимат клип за Jeep Grand Cherokee , та им се наложи да ангажират трасе в Люксембург.

    Така че, който иска истинска оф роуд машина да търси от фирмите ,които държат пазарите с лоши пътища в Африка, Ю. Америка . Toyota и Jeep предлагат по сериозни SUV. Европейските производители -не. Просто в Европа няма нужда от подобни коли.
  • 50 Киро

    2 3 Отговор
    Забравих -Iveco Massif , той е истински офроудър
  • 51 Я. Петров

    5 1 Отговор
    По същество:Не са много харата с лъскачките ( паркетни джипове)газещи в калта. Българина си обича прагматизма и се вози евтинко из полетата. Това ме радва.
  • 52 нагазаки

    7 3 Отговор
    Къде в книгите за експлоатация на русите пише че предлагат Лукс и Комфорт това са возила для работа и майсторские умения.В крайна сметка никой не стои с калашник и ви кара да ги купувате.На тях явно им вършат работа и си ги правят или дялат.Тъй че тях ги боли патката кво си мислим ние.Пък ние правим едно ГОЛЯМО НИЩО и създаваме хаос по света!
  • 53 Кракра

    8 9 Отговор
    Приказки под шипковия храст. Руските талиги не стават за нищо, само в България има промити и полирани от руска пропаганда мозъци, които вярват, че тия боклуци могат да се мерят със западните джипове.

    Коментиран от #55

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Зетор

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Кракра":

    Колкото е по хубав офроудъра,толкова повече вървиш да търсиш трактор...
  • 56 qwerty

    0 0 Отговор
    Комшията имаше Х5 -2013г модел /предполагам и на малко километри/, но кара служебна Дачия Дъстър. Онзи ден ми се оплака, че я продал, защото нещо турбото се прецакало. ,
    Толкова за BMW X5
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 мотора

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Иван Мръвката":

    Така е Иване големи го..а са нивите.Аз карам Опел Фронтера.

    Коментиран от #59

  • 59 кристо

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "мотора":

    Колега Фронтерите са боклуци.
  • 60 бмв е34

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "эээ":

    Е та колега теса горе долу същите кофи ама западни има много малко джипове за офроуд ама и не са ефтини г класата е на първи място после рейндж ровер и после всичко друго но гегата си е машината особено 6х6 като е за такива като теб без пари пишман гъзари има фронтери патроли и т.н
  • 61 ЛОВЕЦ

    4 0 Отговор
    Карал съм всички руски возила / бях танкист, професионален водач с всички категории, работил съм в Горското... / Ловец съм от ....много години. В нашата дружинка има джипове от всички марки . УАЗ , пълен с 11 ловеца, 3 кучета , раници , пушки....сняг около12-15 см им разказа играта на всички останали. Е, за комфорт и разход на гориво - няма да говорим !

    Коментиран от #62

  • 62 Офроудър с опит

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "ЛОВЕЦ":

    С 4.2 двигател на тойотата минавам на трета бавна през 40 см. Сняг дърпайки прехвалената г класа и закачена за нея нива която наистина над 15 см. Сняг спира. Имам и клипове.

    Коментиран от #63

  • 63 ЛОВЕЦ

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "Офроудър с опит":

    Сигурно е така , братле...но аз говоря за място в Балкана, на което ЗИЛ 131 - триос едва излиза празен ! !

    Коментиран от #64

  • 64 Офроудър с опит

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "ЛОВЕЦ":

    И аз ще изляза оттам дори и пълен, защото тойотата е с независимо окачване с амортесьори фокс на азот и гуми 44 ки. Като прибавим и редукторите би трябвало да си обясниш лесно защо зил 131 едва излиза празен а тойотата ще излезе без проблем и на бързи 4 х 4. Жалко че няма как да ти пратя снимки как тегля виетнамка в кал по баир.
  • 65 ники

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Лада Нива":

    Явно си извадил голям късмет.
    2004г. купихме чисто нова Нива. Голям боклук - разстроен карбуратор (тогава още бяха с карбуратори). Страшен харч ~20/100. Блокира раздатката, запъна насред шосето - пренесохме я на ръце до банкета. Вътре скърца, тропа, копчетата за вентилатора не работеха. Шофьорската седалка не е пред кормилото, а около 3 см вляво. В резултат след 100км командировка започва да те боли гърба.
    Шефа искаше да я връща в НАР, ама се оказа, че тая работа така не става.
    За поляните нямаше грешка, където трябваше минаваше.
  • 66 Гошо

    3 1 Отговор
    Нива изглеждала като Майбах пред УАЗ
    Защо тогава G-класата е 1:1 с УАЗ?
  • 67 Дидо

    0 0 Отговор
    Да в годините имат различни дефекти и нива и уаз лошо е че руснака не може да си оправи качеството на най- търсените си машини,незнам като цяло нивата е с мн,мн различни дефекти и изключително мн гние.Което отблъсква всеки трезво мислещ човек.Че гние,късат се нолтовете на предния диференциал,излизащи полуоски,тракане,скрибуцане,бързо износване на обтегача и успокоителни на веригата.Иначе за проходимост там наистина са мн проходими,ефтени са за подръжка ако не направи проблем.А иначе се твърди че след 2013,2014 повечето от тези болести били отстранени,дано ще видим дали е така.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.