21 219 46

Audi изоставя дизайна "матрьошка"

Георги Касабов

Q2 е само първата лястовица на промяната в дизайнерската философия на Audi. Марката вече достатъчно разпознаваема на развиващите се пазари и смята да се откаже от прекалено сходното оформление на моделите си, разказва пред Autocar шефът на компанията Руперт Щадлер.

Audi отнесе немалко критики за еднообразния дизайн на колите си през последните години. Стратегията "матрьошка", при която всеки модел е уголемена или умалена версия на останалите, вече губи смисъл.

"Повторяемостта в дизайна бе необходима, за да направим Audi разпознаваема марка в развиващите се страни", обяснява Щадлер. "Вече сме доста добре познати на големи пазари като Китай и можем да помислим за индивидуален дизайн за всеки модел".

На същото мнение е и главният дизайнер на Audi Марк Лихте, който смята, че е дошло време за промяна. "Колите ни се произвеждат по минимум шест години. Всеки модел трябва да има собствен облик, за да задържи вниманието на купувачите за толкова дълго време".

Според Лихте голямата промяна в дизайна на марката ще настъпи с представянето на електрическия кросоувър E-tron догодина. Дизайнерът смята, че компактните размери на задвижващите системи на ток позволяват да се "играе" с пропорциите на автомобила, надвесите и височината на каросерията.



Още по темата

  • Ново Audi A6 или смалена A-осмица?

    Ново Audi A6 или смалена A-осмица?

    Актуалната четвърта генерация на Audi A6 със заводски индекс C7 се произвежда от ноември 2010 г. и вече е доста остаряла в сравнение с BMW 5er G30 и ...
    5.01.2018
    7 913
    14

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Механика
    Отговор
    1 13:22  02.01.18
    Ауди е торба пълна с болести. Ако искаш да останеш без пукната пара си купи точно тази марка. Ако другите коли бият по джоба, аудито бие в банковата сметка...

    Коментиран от #3, #12, #29

  • 2 13:23  02.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Никой
    Отговор
    3 13:25  02.01.18

    До коментар #1 от "Механика":

    Изказа се експерта, който го прекарали с а4ка на милион километра и си вади заключения за цялата марка.

    Коментиран от #11

  • Алфа Ромео
    Отговор
    4 13:34  02.01.18
    Брех, да не са решили да се отказват вече от конфекцията немските премиуми.

  • хаха
    Отговор
    5 13:53  02.01.18
    От дизайн ,,матрьошка" към дизайн трошка.
  • Герчо
    Отговор
    6 13:55  02.01.18
    Вземах си А6 2007 год с огромна радост и любов. Никога повече няма да се върна на тази марка, нито на немска кола дори. Продадох я след безброй ремонти с много голяма загуба. Не искам и да чувам за Ауди ако ще да е златно

    Коментиран от #32

  • Гост
    Отговор
    7 14:01  02.01.18
    Като си купувате милионници от автокъщите си купувайте от частен продавач. Толкова ли е трудно. Един приятел си взе Бмв е46 325 бензин и няма ядове само дето като я настъпиш не върви като за конете си
  • Танас
    Отговор
    8 14:02  02.01.18
    Абе всеки дървен тарикат знае :това е Колата.
  • ГАС
    Отговор
    9 14:02  02.01.18
    Опитват се да прикрият конфекцийте си
  • познавач
    Отговор
    10 14:09  02.01.18
    Това не е марка за автомобили , а за обзавеждане на тоалетни!
  • бегачка
    Отговор
    11 14:41  02.01.18

    До коментар #3 от "Никой":

    Алооооуу шшшшшшшш неподготвения земи прочети маКло - всепризнат факт е че ауди са една от фирмите с най скъпа поддръжка в света ! Говорим за масови модели автомобили като А4-А6-А8-А7 и всички Q серий а не за екзотики като кьонигсег и бугати така ,че не се опитвай да ми правиш сравнения - капито ?

    Коментиран от #13, #26

  • пръцльо
    Отговор
    12 15:06  02.01.18

    До коментар #1 от "Механика":

    Предполагам сигурно си купил ново ауди , че да изкажеш такова мнение или греша !?? Щото ако си купил някоя 20 годишна "бабичка" на 350 хил. км. (отнася се за абсолютно всички марки автомобили) нормално да я правиш по начесто.
  • бъзикате ли се
    Отговор
    13 15:30  02.01.18

    До коментар #11 от "бегачка":

    че А8 и А7 са масови коли?Иначе съм съгласен за ниското качество особено на старата Q7!Въобще ауди и бмв са най-надценените марки ,но всеки си плаща заблудите.
  • Msux
    Отговор
    14 15:47  02.01.18
    Аз лично не харесвам Ауди, карал съм по-стари модели , А6 от 1995 и А6 от 2001. И двете не са мой разбира се , защото никога не бих си купил Ауди. Наблюдението ми от тези два автомобила е , че като дизайн са пипнати, но друг плюс не мога да изтъкна. Вие разбирате ли , че като управление и чувство една Ц клас-а W202, дето е по-нисък клас и доста по-старо като концепция в срванение с А6 - 2001 а е много по-готина и забавна за каране. Знам, че сега ще стане война, но това ми е мнението на база опит. Да не говорим , че човека дето е негово Ауди-то каза, че го е взел за 15 хиляди преди много години и за това време е вкарал още 15 по него , а сега не струва и 4 хиляди.
  • Гост
    Отговор
    15 16:03  02.01.18
    Сетиха се! Това бе една от главните причини да намразя тази марка. Другата бе адски скъпите части и сервизно обслужване. Говоря за нов автомобил и поддръжка в оторизиран сервиз. Не че другите от т.нар. "премиум" марки са по-различни...
  • Антон
    Отговор
    16 16:41  02.01.18
    Никога не съм имал ауди. Но на всички пишман разбирачи, които казват че аудита са трошливи ще им кажа: работете, развивайте се и стигнете до положение да си купите ауди от магазина. Покарайте го 4-5 год. и тогава елате в тема за ауди да плюете. Всякакви пишман “гъзари” решили да си купят ауди, нов внос, на което са поне 3-4 собсъвеник, като ново, само на 100 хил.км. , с незнаен произход, може би било тотал щета, давено, демо кола, или автомобил за тестдрайв, а защо не и бивш рент-а-кар, НЯМАТ ДУМАТА. Тяхното мнение няма стойност, и не се базира на истинските качества на колата, а е само на късмет. Същото се отнася и за мерц, бмв и всякакви други марки нов внос, вкарани в Българя единствено с цел печалба от автоджамбазите.

    Коментиран от #18

  • Mihail
    Отговор
    17 16:54  02.01.18
    Пичове, без значение каква е колата ако не е поддържана както трябва и с каквото трябва почват проблемите.Аз съм собственик на а4 95-та година на 500+ хил. километра, правил съм ремонти по нея, но искам да ви кажа, че скъпото идва от там, че майсторите доста обичат да надуват цените. За 300 лв. комплект носачи (нисък клас) 1 ден отпуска едно гедоре и два звездогаечни ключа спестяваш сума ти пари и нерви по майстори. Наскоро се сдобих и с а6 2.8 куатро, ами да си призная на Бузлуджа изпитах страшно удоволствие с тази кола. Но в крайна сметка на вкус и цвет тавариш нет 😉

    Коментиран от #21

  • Емил
    Отговор
    18 17:10  02.01.18

    До коментар #16 от "Антон":

    Няма нищо по-глупаво от това да се работи, за да си купиш нова кола! Правил съм го шест пъти, докато се усетя, че всичко е само празно его!

    Коментиран от #19, #33, #46

  • Антон
    Отговор
    19 17:21  02.01.18

    До коментар #18 от "Емил":

    Хехехехехехех, То се работи не само за колата! Ако си намерил формулата как без да работиш, да разполагаш с достатъчно финанси за да живееш добре евала. А новата кола не е само его! Всъщност най-вероятно живееш в апартамент или къща. Защо не отидеш да живееш в пещера, пак няма да те мокри като вали дъжд. Едва ли си купуваш дрехи и обувки от магазин за такива втора употреба. Защо не носиш дънки втора употреба, вършат същата работа като нови дънки от магазина. Или викаш като имам възможност да си купя нещо ново, го правя защото ми харесва, а като нямам възможност за ново , тогава няма смисъл защото това опита единствено до егото. Логиката ви кърти направо.
  • Боляр
    Отговор
    20 17:36  02.01.18
    Хубави автомобили са, но за wallpaper на лаптопа. Няма град без процъфтяващ сервиз за Audi и Volkswagen. Никога не остават без работа.
  • MSux
    Отговор
    21 17:37  02.01.18

    До коментар #17 от "Mihail":

    Сигурен съм, че е било "голям" кеф, и то точно А6 бате , тая кола освен болести друго не може да ти донесе, но кеф няма със сигурност, по схлупена кола не съм карал, такава кола и без пари да ми я дават я продавам на момента. Ти чак и удоволствие си изпитал, хайде моля те , за всичко мога да ти повярвам ама за удоволствие....

    Коментиран от #37

  • 22 18:32  02.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • дали
    Отговор
    23 18:48  02.01.18

    До коментар #22 от "Гост":

    А КАКВО Е Lumière тогава

    Коментиран от #25

  • дали
    Отговор
    24 19:04  02.01.18

    До коментар #22 от "Гост":

    А пък има едно рено FLUENS или нещо такова, което звучи като ... грип/ инфлуенца/
  • Gost
    Отговор
    25 19:21  02.01.18

    До коментар #23 от "дали":

    Според гугъл преводача означава "светлина".
  • Ко рече
    Отговор
    26 21:25  02.01.18

    До коментар #11 от "бегачка":

    Еми защото им е скъпа подръжката затова в Германия си ги купуват хора с мангизи а обикновенния арбаитер който печели 2500 евро на месец си купува VW .Тука говорим само за нови коли ,за балканския модел на гол шкембак чифте пищори няма смисъл да коментираме
  • Край
    Отговор
    27 21:47  02.01.18
    Между ауди и кенеф има разлика - кенефа е с две нули аудито с четири.

    Коментиран от #28

  • Японеца
    Отговор
    28 22:00  02.01.18

    До коментар #27 от "Край":

    Двоен кенеф! Въпреки, че ауди ми харесват и куатрото им е доста добро, ще кажа, че такава бангия нема да си купя! S6, 2006г, градско под 35/100 не пада! Верно 5.2 матор, но.......да си я карат!

    Коментиран от #31

  • 29 23:11  02.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бай Хуй
    Отговор
    30 01:42  03.01.18
    Най ми е забавно да чета глупости.Блаа...блааа..Всекви разбирачи.
  • Чурулик чурулик
    Отговор
    31 01:45  03.01.18

    До коментар #28 от "Японеца":

    Ама това е мотор и кола за хора дето неска правят по над 10 000 евра не е за такива с 50 пари и да си мисли че е царя у селото
  • Антон 1
    Отговор
    32 02:49  03.01.18

    До коментар #6 от "Герчо":

    Ами , ако си я взел преди една , две години на 149000 реални км -уникат от Горубляне , то е ясно ! Която и кола да в вземеш от първи собственик , кадърно обслужвана , ще ти служи вярно ! За по-скъпите марки , просто отделяш повечко пари за подръжка ! Ако е нова в гаранция , още по-добре ! Взел си италиянска кошница с превъртян километраж , на която третия собственик само е доливал масло /евентуално / , после що така ?
  • Антон 1
    Отговор
    33 02:53  03.01.18

    До коментар #18 от "Емил":

    Искаш да кажеш , че няма да си купиш повече нова кола ли ?
  • Пак пияницата
    Отговор
    34 06:46  03.01.18
    Не са лоши колиците, но ние наистина си купуваме най-изстрадалите тоалетни в европата...аз лично ауди не съм имал, но имам приятели, умни момчета, дето няма да се 'фърлят на какво да е и не се оплакват...аз като купувах моята кочина беше втората най-скъпа обявав мобилето, човека ми я извафи от гараж с още 4 гуми на джанти и един кашон козметики, масла и тем подобни. После малко грижи и от мене у сега само бенз и гражданска...
  • Рико
    Отговор
    35 07:18  03.01.18
    Живейте според джоба си audi е кола за богати хора. А какво си купувате и карате тук в страната на чудесата , знаят в кат!

    Коментиран от #42

  • емо1967
    Отговор
    36 07:19  03.01.18
    За много години колеги.Да си кажа и моето мнение.Имам Ауди 80 Авант, с 1.9 ТДИ мотор, 1994г. производство.От цели 14 години го имам.За това време какво съм му сменял?!Знаете ли какво, а?Един датчик за оборотите, и то преди 2 години.И стандартното обслужване, и то когато се сетя, масла, филтри...И никога не ме е оставило на пътя, никога!!!И за риба, и товарено до дупка, и какво ли не още...И още 6 такива съм имал, от които 1 с бензинов мотор 1.6, и след калпав майстор на АГУ, след 1 година го продадох, и все още върви, виждам го всеки ден.А другите продадох понеже парите с които идваха хората при мен бяха повече отколкото съм ги купил...Това е от мен за Ауди.Нема по здрава кола!Бъдете щастливи, и се радвайте на живота!
  • Михаил
    Отговор
    37 07:41  03.01.18

    До коментар #21 от "MSux":

    Ами всъщност си беше удоволствие, особено след като минаваш там където има по 3-4 закъсали коли, а аз не усещам дори и превъртане на гумите 😉
  • vtec just kicked in yo
    Отговор
    38 10:50  03.01.18
    Остана ли още някой да ги кара тия олимпияди.
  • гост
    Отговор
    39 13:31  03.01.18
    То пък един дизайн.... Сплескана отпред сапунерка! И без прозорци ако почнат да ги правят ще достигнат Олимп на дизайна.
  • Чурулик чурулик
    Отговор
    40 19:08  03.01.18
    За тукашните драскачи за вас максимум опел астра ф 94 година всичко друго не ви е по силите и жоба
  • 41 01:34  04.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 42 01:37  04.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • audiforever
    Отговор
    43 02:40  04.01.18
    И аз да се изкажа леко в мъглата от разбирачи Две аудита имам 100ци едното е 1991 2.8 куатро ами не го сменям за нищо на света,абе с две думи другите кадето спират аз от там тръгвам. На газ 11 на сто на бенз. 8/9 макс,подръжка кат лада,то и не му треба,че кат му дам газ направо времето спира и бия спирачка че напрраво се телепортирам и дома щото мий голем кеф да си го карам и най вече ей тия разбирачи дет плюат по марката и чули туй онуй да ме гонят с разни нови кашони особено от Корейските и РумъноФренски недоразумения на пътя.Айде за много години,и да не се обиждате,карам разумно в рамките на възможното.
  • гощо
    Отговор
    44 07:38  04.01.18
    Ауди променя схемата с матрьошката ма Мерцедес с пълна сила влезна в тази схема!!! А тука на някакви бълъци искам да кажа,че от 4 години карам Ауди и не съм влезнал в сервиз за разлика от предишните ми две БМВ-та!!! А Мерцедес тия трошляци изобщо не искам да коментирам!!!

    Коментиран от #45

  • samo benz
    Отговор
    45 21:31  04.01.18

    До коментар #44 от "гощо":

    аз от 4 години картам ауди и не излизам от сервиза даже с маистора станахме приятели. вика ми даи боже повече аудита.виками тои то предницата им е консуматив дебитомера същто. с наща нафта дюзите и те ама не е болка за умиране. турбото всяка година за почистване на геометрия ама няма страшно. автомата вика не е за препоръчване по добре ръчка там малко ядове има с демферния маховик ама не е болка за умиране.задните спирачни апарати понякога саздават проблеми ама сме им хванали цаката. а за абса климататроника аербеците и някои други дребни болежки нема да се притесняваш. части има не са скъпи вика човека не ги мисли. иначе горе долу са здрави. комшията и тои имаше ама го продаде и вика че от тогава наи после спи спокоино. и аз мисля да направя същото стигат ми 4 години.
  • Така е
    Отговор
    46 14:07  05.01.18

    До коментар #18 от "Емил":

    Адски смислена приказка,това го осъзнах още на 25 години, една кошница пари при положение ,че кола на старо изпълнява същата функция.

Напиши коментар:


Публикувай