Last news in Fakti

3 Януари, 2018 10:52 3 552 18

Производствен рекорд за Volkswagen

  • volkswagen-
  • рекорд-
  • производство-
  • автомобили
Производствен рекорд за Volkswagen - 1

През изминалата 2017 година Volkswagen постигна нов производствен рекорд - над шест милиона произведени автомобила. Към днешна дата германския концерн разполага с над 50 завода по цял свят, които са разположени в 14 страни.

Фирмата произвежда над 60 модела VW-та, най-популярните от които са Golf, Jetta, Passat, Polo и правещият се в Китай - Santana. От марката отбелязват и повишен интерес към най-новите модели на марката - фастбекът Arteon и компактният кросоувър T-Roc.

През изминалата 2017-а, в рамките на стратегическия план за развитие Transform 2025+, VW представи десет нови модела. В течение на следващите няколко години марката е с намерение да разшири моделната си гама при кросоувърите и при електромобилите.

Според плановете се предвижда към 2020-а Volkswagen да пусне 19 всъдехода. След 2020-а марката ще се сдобие и с цяло ново семейство от електромобили, построени на нова платформа. Първите модели от електрическата серия ще са I.D., I.D. Crozz и I.D. Buzz.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вижся

    8 13 Отговор
    и най-много върнати автомобили за преправка :D
  • 2 Eee

    14 12 Отговор
    Поредната лъжа от vw.
  • 3 Японеца

    22 3 Отговор
    Абе какво става ... След дизелгейт ги чаках тия да валират а те пак почнаха рекорд след рекорд да подобряват ... Представям си ако го нямаше скандала...
    Почвам да се чудя аз ли съм тъп като пукел или тия могат наистина да правят добри коли ... Ма нищо - ще почакам още една година и то ще си покаже ако не фалират и догодина ! Чакане и хейт му е майката ...

    Коментиран от #5, #9, #10, #11

  • 4 Хорацио

    10 1 Отговор
    Това ще да е защото хич не ги купуват :)
  • 5 Йото

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Евала, готин коментар.
    Това нещо наречено VAG е толкова богато и толкова добре структурирано, че може да си позволи да купи още няколко автомобилни марки за разнообразие. Леко е наивно някой да си мисли, че има шанс такава структура да фалира. Годишните им отчети по всяка вероятност са потресаващи, имайки предвид, че само VW произвеждат над 60 модела..
    Всичките 12 авто марки които притежават произвеждат +10000000 бройки на година!!!
    Като се сметне и това над 3000000 бройки от марките Порше, Ламбо, Бенрли и Ауди струват над 50000 евро бройката цифрите стават неописуеми!?
    Производители като Тойота също произвеждат доста бройки, но разликата е там, че като средна стойност на произведена единица кола са сигурно двойно по-евтини..

    Коментиран от #6

  • 6 Нокиа

    2 8 Отговор

    До коментар #5 от "Йото":

    Те и за Нокиа така разправяха!

    Нокиа обаче избраха грешна технология и парите, производствените мощности, разработените пазари и името на марката не можаха да и помогнат да оцелее повече от две-три години.

    Клиентите не могат да се возят на "ще ще ще" и ако не направят остър завой към Новите технологии, ги очакват нови рекорди с отрицателен знак.
  • 7 123

    6 5 Отговор
    Хаха, кервана си върви, кучетата си лаят. Нали така беше? Тази компания е един от символите на германската икономическа мощ. Как въобще може да хрумне на някои, че видиш ли, някакъв си скандал ще я притесни?
    Дреме им, правят си колите, които само заблуден и не качвал се във тях човек може да плюе, и им дреме на потника. И те така!
  • 8 Цар Навуходоносор

    4 0 Отговор
    Хората са го казали: "НЯМА ЛОША РЕКЛАМА". Пък дали може да фалира или не, времето ще покаже.

    Коментиран от #13

  • 9 Ото

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    За хейта и така на татък няма какво да се коментира. Той ни е закодиран. Ти имаш ли приятели с различна от твоята кола? Имаш ли въобще приятели? А кола? Хейта до какво ще те доведе? Аз имам доста приятели с всякъкви коли - немски, японски, френски, италиански. Като има парти всички се събираме. Може ли да повярваш? Никой не пропускаме да поканим, въпреки различната марка и националност на колата му. Нищо. След време може и ти така да започнеш да живееш. Сега за фалита. Всичко това, което се случи дори и на хлапетата е ясно, че беше доста добре планирано. Тъпите хАмериканци губят все повече и повече от пазара си. Това Буик, това разни Шевролети, това която и американска кола да се сетиш с малки изключения всяка година произвежда по-малко. От там тръгна цялата патардия. Имали железни закони. Как тогава допуснаха да се продават в това състояние колите на ВФ, след като проверяват всичко много добре, преди да бъде допуснато от пазара? Всичко е по план. Ето ви един скандал, дайте едни 14 000 000 долара и леко се успокойте с превземането на пазара ни. От Европа много кратко след това - хоп Ейпъл правели данъчни измами - дайте 14 000 000 и сметката бързо се изравни. Всичко остана в по-бавния темп на настъпване на ВФ на американския пазар. Който макар и бавен, тази година май беше с 20% ръст. Ако не беше скандала, може ли да предположи някой какъв ръст щяха да имат? Както и да е. Американското автомобилостроене е леко пред застой. Иначе ти си хейти колкото си искаш

    Коментиран от #14

  • 10 Ото

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    За хейта и така на татък няма какво да се коментира. Той ни е закодиран. Ти имаш ли приятели с различна от твоята кола? Имаш ли въобще приятели? А кола? Хейта до какво ще те доведе? Аз имам доста приятели с всякъкви коли - немски, японски, френски, италиански. Като има парти всички се събираме. Може ли да повярваш? Никой не пропускаме да поканим, въпреки различната марка и националност на колата му. Нищо. След време може и ти така да започнеш да живееш. Сега за фалита. Всичко това, което се случи дори и на хлапетата е ясно, че беше доста добре планирано. Тъпите хАмериканци губят все повече и повече от пазара си. Това Буик, това разни Шевролети, това която и американска кола да се сетиш с малки изключения всяка година произвежда по-малко. От там тръгна цялата патардия. Имали железни закони. Как тогава допуснаха да се продават в това състояние колите на ВФ, след като проверяват всичко много добре, преди да бъде допуснато от пазара? Всичко е по план. Ето ви един скандал, дайте едни 14 000 000 долара и леко се успокойте с превземането на пазара ни. От Европа много кратко след това - хоп Ейпъл правели данъчни измами - дайте 14 000 000 и сметката бързо се изравни. Всичко остана в по-бавния темп на настъпване на ВФ на американския пазар. Който макар и бавен, тази година май беше с 20% ръст. Ако не беше скандала, може ли да предположи някой какъв ръст щяха да имат? Както и да е. Американското автомобилостроене е леко пред застой. Иначе ти си хейти колкото си искаш
  • 11 Ото

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Иначе ти си хейти колкото си искаш, но поне си смени ника. Японците са доста добронамерени хора и т. нар. хейт, сигурно е нещо нереално за съзнанието им. Кръсти се Сивик, или Корола, или там друго нещо. Може и Сони.

    Коментиран от #12

  • 12 Ирония

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ото":

    ХаХа ОТО ти си бавноразвиващ се не прочете ли какво ти е написал човека и интелигентната му ирония???
  • 13 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Цар Навуходоносор":

    Точно ! Много удобно се премълчава , че 50% или 3 милиона от това "рекордно" производство се дължи на Китай !!! Където Фолксваген е само 50% собственик на производството ! А това значи , че 2019 година пак там трябва да продаде МИНИМУМ 360 000 електромобила !!!! Което е абсурд и тези електромобили ще бъдат купени от други производители , като собственото производство се намали с толкова , за да се изпълни квотата ! И така поне до 2022-2023 когато "ще, ще, ще" има собствени , ама евентуално !
  • 14 До Ото

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ото":

    Братле не се коси - поста ми е ирония :) Иначе си велком он да парти - наздраве :)
  • 15 ВАГ

    3 2 Отговор
    Фаувето нямат стигане вееее.
  • 16 japbest

    2 2 Отговор
    Мдаааа, няма скоро да се отървем от швабските трактори!!!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Хейт

    1 0 Отговор
    Хора любители на японски ръждиви изтощени скрабове да се въздържат от коментари. Цифрите говорят!!!