Last news in Fakti

3 Януари, 2018 11:52 17 667 27

27-те най-бързи серийни коли на планетата

  • серийни автомобили-
  • рекорд-
  • скорост
27-те най-бързи серийни коли на планетата - 1

Максималната скорост е ключов показател за всеки суперкар и титлата "най-бърз в света" е на голяма почит сред производителите на хиперколи. Сега ще ви покажем най-бързите автомобили на нашето съвремие, като към момента официалният рекордьор е – Koenigsegg Agera RS (447 км/ч). Хиперкарите Bugatti Chiron и Hennessey Venom F5 обаче се точат на този рекорд и съвсем скоро се очаква да го подобрят. Ето ги и най-бързите серийни автомобили на планетата.

Aston Martin V12 Vantage S – 330 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Audi R8 V10 Plus – 330 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

McLaren 675LT – 330 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Bentley Continental GT Speed – 331 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Ferrari GTC4Lusso – 334 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Porsche 918 Spyder – 337 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Ferrari F12tdf – 340 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Jaguar XJ220 – 349 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Ferrari LaFerrari – 350 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Lamborghini Aventador S – 350 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Lamborghini Centenario – 350 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

McLaren P1 – 350 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Aston Martin One-77 – 354 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Lamborghini Veneno – 355 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Noble M600 – 362 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Zenvo ST1 – 374 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Pagani Huayra BC – 383 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

McLaren F1 – 386 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Koenigsegg CCR – 387 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Saleen S7 Twin Turbo – 399 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Bugatti Veyron – 408 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

SSC Ultimate Aero – 412 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Bugatti Chiron – 420 км/ч (ограничено електронно)

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Hennessey Venom GT – 428 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Bugatti Veyron Super Sport – 431 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Koenigsegg Agera RS – 447 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата

Hennessey Venom F5 – 484 км/ч

27-те най-бързи серийни коли на планетата


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 PlimP

    26 1 Отговор
    McLaren F1 – 386 км/ч
    чичакът отвръща на удара
  • 2 Чичу Ади

    45 12 Отговор
    Не виждам смисъл да си го мерят на максимална скорост. Тези скорости са постигнати на специални полигони и никой техен собственик няма да премине границата от 300км/ч. За кой чеп ми е кола за 2М еврака, когато едно БМВ/Ауди/Мерцедес с малко изменения в електрониката спокойно вдига 330+, при все че струва 100К евро... Ако пък говорим за удоволствие на писта, един добър карач с Порше ГТ3 РС ще сложи в малкия си джоб всеки арабин и руски олигарх с Агера, П1, 918..., без да е дал 1/5 от цената за тези. Изброените в статията са коли за глупаци и комплексари и в 99% от случаите ще позират пред нощните заведения в Лос Анжелис, Лондон, Дубай, Масква.

    Коментиран от #9, #10, #12, #22, #26

  • 3 Гуньо Простия

    25 2 Отговор
    Какви серийни автомоби са повечето от тия като са произяедени по 100 та даже и по-малко бройки???
  • 4 за матряла

    23 2 Отговор
    В класацията са забравили Булгаррено!
    Това е най-скоростно изчезналата кола от серийно производство!

    Коментиран от #25

  • 5 112

    8 7 Отговор
    На първите места освен Вейрон Суперспорт нищо друго не е тествано, само на хартия вдигат толкова.
  • 6 Чекай малко

    16 4 Отговор
    Кога Hennessey Venom F5 стигна тази скорост, че ми се губи нещо?
  • 7 СССР

    11 3 Отговор
    Другари и другарки - по бързо от лада 1500 с разпилен мотор няма !
  • 8 гост

    12 0 Отговор
    Hennessey е тунинг компания - така че F5 е доста далече от сериен автомобил и не е коректно да бъде включван в класация за серийни автомобили !
  • 9 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Чичу Ади":

    За Кьонигсег не си прав. Рекорда е официално постигнат на публичен път дълъг 10 км. Повечето дори не са и тествани и не са серийни. Само да допълня Hennessey Venom GT е вдигнал 435 км на летище
  • 10 Иво

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Чичу Ади":

    Съгласен съм с теб за почти всичко,но не мисля ,че са само за глупаци.Освен за престиж и удоволствие,тези коли се купуват и като инвестиция.Почти всеки един от тях след покупката удвоява цената си
  • 11 fen

    23 0 Отговор
    Най-бързите са Дачия Логан и Пежо Партнер-баничарка. В града нямат стигане, понеже не ги карат собственици, а както знаем чужда п*тка кокали няма :)
  • 12 Електрика

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Чичу Ади":

    За всяка класация и състезание, винаги има недоволни тук. Защо така?

    Всяка една класация и всяко едно състезание си имат критерии по които се избира победителят. Колкото и да е глупава класацията, победителят си е победител по избраните критерии.

    Под тази статия мрънкате, че максималната скорост е неприложима в практиката и това е безсмислена класация за безсмислени автомобили.

    Под статиите за ускорение, обяснявате че на никой не му трябва да вдига 100 километра за под три секунди.

    Под статия за бързи големи електромобили с 500 км пробег, обяснявате че това е безумие и електромобилите трябва да са леки градски сапунерки с малки батерии.

    Под статиите за градски електромобили с пробег с 200 км, обяснявате че това е безсмислена кола, защото бензиновите изминавали по 800 км с едно зареждане.

    Какъвто и автомобил да ви споменат, винаги ще му намерите кусурите!

    ХАЙДЕ СТИГА СТЕ МРЪНКАЛИ!

    Ако нещо не ви харесва, просто не си го купувайте и си карайте автомобилите, които сте си избрали. Абсолютно съм сигурен, че и на тях им намирате хиляди кусури, защото никога няма да бъде произведен автомобил точно за вас, понеже такъв автомобил няма как да съществува!

    Коментиран от #13, #15

  • 13 Азис

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Електрика":

    Не бе искаме да си купим кашона Тесла 3 за да ни е гнус да караме кола и да си бъркаме в носа докато лайкаме във фейсбук а автопилота ни закара до фолкдискотеката.

    Проблем ли ти е че искаме да караме коли които харесваме, и критикуваме такива които не харесваме?

    Коментиран от #14

  • 14 Електрика

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Азис":

    Ти лично караш ли идеалът ти за кола?

    Има ли по-добър автомобил в света от личния ти автомобил?

    Нужно ли е да обясняваме как някой е тъп, че кара Veyron или Голф? Няма ли всеки право на личен избор, без да е нужно някой да му се подиграва за този избор, спрямо бюджетът който е определил за автомобил?

    В тази статия дори не говорим за избор на личен автомобил, а за класация по-конкретен критерий, без значение дали на нас ни харесват автомобилите в класацията или не.

    Виж, ако беше за нещо субективно, като най-грозен автомобил или най-красив такъв, тогава вече можеше да има някаква дискусия по въпроса. В случая обаче всичко е хейт, при положение че става въпрос за конкретните цифри!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Електрика

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Чичу Ади":

    Смяташ ли, че тези които си ги купуват, се интересуват от мнението ти?

    Ще ти пресъздам един реален разговор на който присъствах. Докато се качвахме в един SL65, един полицай подхвърли " Хубава кола, струва колкото 20 полицейски коли"

    Знаеш ли какво каза приятеля ми, след като потеглихме? " Този пък за какво ми го каза това? Аз НЕ искам да карам полицейски автомобил"

    Самия той не харесва много неща в този автомобил, особено возията, затова има още няколко, които удовлетворяват други изисквания. Лично ме е возил с 300+, та като сравняваш пи*ки и коли, не съди по своите!

    Когато можеш да си позволиш да си купиш по една от първите 5 коли в класацията, тогава разсъждавай къде ще ги караш с тази скорост. Дотогава остави тези разсъждения на собствениците им!
  • 17 Електрика

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Чичу Ади":

    Забравих да спомена, че аз не мога да си позволя нито един от тези автомобили, но не мога да си позволя и да ги критикувам, защото всеки от тях има качества, на които да се възхищавам. Опитвам се да намеря нещо хубаво във всеки, а не да им търся кусури, защото "който търси, намира".


    Не бих си позволил да слагам и собствениците им под общ знаменател. Това се учи в първите 7 години!

    Коментиран от #19

  • 18 Дом

    2 4 Отговор
    БМВ защо не в в класацията 😀😀😀
  • 19 Азис

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Електрика":

    Логика по комунистически.
    Ако не мога да си го позволя значи или гроздето е кисело или нямам право да го критикувам.
    Също нямам право на собствено мнение най-малкото пък да го изразявам публично.
    Когато критикуваш дадена кола не е задължително да критикуваш инженерите или собствениците, просто колата е едно недоразумение, като примерно Бугатито тромав слон които може само да бяга напред. Само погледни какви са му собствениците и сам може да прецениш за какво се ползва тази кола!!!
  • 20 Гошо

    4 2 Отговор
    2/3 са на VAG, това е достатъчно показно кои са най-добрите!

    Коментиран от #21, #23

  • 21 АБВ

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "Гошо":

    ГОШКО,ХВЪРЛИ ЕДИН ПОГЛЕД НА BMW M5 G POWER 460 Р.S.НА 0.6 БАРА. СЕДАН С 4 ВРАТИ И БАГАЖНИК ЗА БАГАЖ ИЛИ ДЕТСКА КОЛИЧКА.ДА НЕ Е СЕРИЙНА НО СТРУВА КОЛКОТО ГУМИТЕ НА ТЕЗИ ОКОЛО 150 000 Е НО ВДИГА 378..КМ/Ч И ТОВА Е ОБИКНОВЕН СЕДАН!!! ЗА ПАЗАР И МОЛЛ И Е ПО СЕРИЕН ОТ КАРБОНОВ И НЕ ТОЛКОВА СЕРИЕН ПРЕДВИД БРОИКИТЕ ,КОИТО СА ПРОИЗВЕЛИ ТЕЗИ УЖ СЕРИЙНИ,А И ИМА ЕДИН РАДИАТОР И ДВА КОМПРЕСОРА,А НЕ 4 КОМП. И ОСЕМ РАДИАТОРА КАТО НЕДОРАЗУМЕНИЕТО ВАИРОН.ТОЧКА...КОЙ ПРАВИ КОЛИ СЕГА???СЕРИЙНИ...ХА
  • 22 Чичо Манчо

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Чичу Ади":

    Чичу Ади, ти часовник от зрънчо ли искаш или Audemar Piguet?!
    Примерно.

    Коментиран от #24

  • 23 Страхил Войвода

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гошо":

    Гошо тия 2/3 са на светлинни години пред VAG и VAG само уронва престижа на тези марки като изключим ауди те престиж не са имали никога

    Коментиран от #27

  • 24 Чичу Ади

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Чичо Манчо":

    Подарък ли ще ми правиш? Не е важно какво искаш, сякаш цъкаш един клавиш на клавиатурата и го получаваш. Тези коли се купуват. Ако имах пари за първите 5 коли в класацията, то бих си взел Порше ГТ3 РС. Това, че имам пари не означава, че трябва да ги подарявам на ВАГ, Орацио, Кристиян фон..... Часовникът ми е швейцарски и струва точно 2500 лева. Нямам нужда от Патек Филип, Луи Мaне, Ричард Мил... за 250000. Когато ядях зрънчо, вътре още нямаше часовници и слънчеви очила. Не съм просветен в тази далавера.
  • 25 Gordy

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "за матряла":

    Много си прав.Имах такова и като качих някой в него така го страхувах:-)
  • 26 Animal

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Чичу Ади":

    Палячо тва че ти немаш 2по 1 незначи че хората нема да си зимат коли зс милиони смешен цървул без мозък не коментирай коли каде си виждал само на снимка че се излагаш много
  • 27 Animal

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Страхил Войвода":

    Добре че са vag иначе да са в историята на фалит