4 843 26

Повикайте Tesla на помощ

Георги Касабов

Със 773 к.с. и 967 Нм Model X P100D категорично не страда от анемия. Електрическият кросоувър Tesla вече се доказа и като доста способен боец в дърпането на въже. Системата за контрол на разпределението на тягата между осите за оптимално сцепление явно си върши работата.

По паспортни данни Model X може да дърпа ремарке с тегло 2 268 кг. Камионът и ремаркето от клипчето по-долу тежат значително повече, а и поледицата не улеснява особено спасителната операция. Видеото е заснето в Северна Каролина - един от най-тежко засегнатите от снежните бури щати.



Още по темата

  • Tesla срещу Land Cruiser

    Tesla срещу Land Cruiser

    Норвежци организираха състезание по дърпане на въже между Tesla Model X и Toyota Land Cruiser Prado. В схватката участват електрически кросоувър от ...
    15.12.2017
    19 378
    86

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • вижся
    Отговор
    1 10:24  05.01.18
    нещо имате ли да кажете по въпроса, стари щайги... а извинявам се, заети сте да сменяте дпф филтъри

    Коментиран от #2, #4, #5, #10

  • хатака
    Отговор
    2 10:32  05.01.18

    До коментар #1 от "вижся":

    Хахха, закова ги :-)
  • Ko НЕ
    Отговор
    3 10:35  05.01.18
    След още 10-на метра бегом за кабела или Пътна помощ.
  • 4 10:36  05.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • пепи
    Отговор
    5 10:39  05.01.18

    До коментар #1 от "вижся":

    Ти такава кола ли караш
  • Ко НЕ
    Отговор
    6 10:45  05.01.18

    До коментар #4 от "ККЦ":

    Ей тва Субитата са изроди.Адмирации.Теслата си мислят че са открили топлата вода.
  • Прост
    Отговор
    7 10:46  05.01.18
    С такова превъртане на гумите не тегли нищо!
  • вижся
    Отговор
    8 10:51  05.01.18
    https://www.claysautoservice.com/Files/Images/check-engine-light-2.png
  • mediator37
    Отговор
    9 12:11  05.01.18
    На такава настилка някои коли сами не могат да вървят, а Теслата тегли ТИР. Това е добре. На всички ни е ясно, че засега пробегът на никоя електричка не е удовлетворителен, особено при минусови температури, но ако с времето този проблем се разреши- това е бъдещето. Но не е настоящето.

    Коментиран от #15

  • Зорлем
    Отговор
    10 12:43  05.01.18

    До коментар #1 от "вижся":

    Е, щом го дават по YouTube значи няма начин да не е вярно, нали така?
  • Дизел
    Отговор
    11 13:46  05.01.18
    Добре, че е по нанадолнището!
  • ААА
    Отговор
    12 14:40  05.01.18
    В тубата има доволно на брой клипове с всевъзможни марки ,модели джипове , комбита 4х4 и оксан докуз боклуци , които теглят ТИР на сняг , а някои ги теглят и по два. Сега и на Теслата дойде време.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    13 15:02  05.01.18
    Всяко Субару или Ауди Куатро щеше да го изтегли по-бързо и по-лесно.
  • копеле
    Отговор
    14 18:29  05.01.18
    Да бяха изгасили двигателя на камиона да изглежда автентично видеото, то е ясно че и Волвото помага, така че не се радвайте много като деца в цирк. Малко рекламка не е зле
  • Електрика
    Отговор
    15 18:42  05.01.18

    До коментар #9 от "mediator37":

    "На всички ни е ясно, че засега пробегът на никоя електричка не е удовлетворителен, особено при минусови температури, но ако с времето този проблем се разреши- това е бъдещето. Но не е настоящето." Кое точно от настоящето на електрическите не те удовлетворява? Ако не знаеш, предишните дни бяха най-студените в Щатите от десетки години насам, като на места падат до минус 30 градуса. Точно тогава, Тесла модел 3 измина 4600км само за 50 часа включително зареждането. Ти някога пътувал ли си толкова километри дори през лятото? Какво не те удовлетворява в пробега при зимни условия? В бъдещето наистина ще стават още по-добри.

    Коментиран от #16, #17

  • Пингвин
    Отговор
    16 20:13  05.01.18

    До коментар #15 от "Електрика":

    Да а в Лос Анджелис са засекли бели мечки а в пустинята невада пингвини!!!!

    Коментиран от #23

  • пепи
    Отговор
    17 20:17  05.01.18

    До коментар #15 от "Електрика":

    Ти шофъор на тир ли си бре.На нормалните хора им трябва кола за да идат на работа и да се върнат.А не да въртят геврека 48 часа.
  • 100
    Отговор
    18 20:42  05.01.18
    Ама много сняг има.Лелееее има няма 2 пръста. Ако не се обиди коня, ще кажа вица за "беемвето" и пръчката за маслото.
  • пепи
    Отговор
    19 20:47  05.01.18
    Първо снега не е кой знае колко.Второ,камиона се чува как работи.Трето.Това не е дърпане а хлъзгане.Четяърто - така София мадрид нема да стане.
  • гост
    Отговор
    20 22:37  05.01.18
    той затова е заседнал камиона защото няма сняг.... четете малко, това е поледица под снега а не сняг върху асвалт... то ако нямаше сняг нямаше да заседне камиона.. и той работи главно заради сервото за да може да маневрира
  • вижся
    Отговор
    21 22:40  05.01.18
    отивайте да сменяте масла и филтри, пишете коментари после от смартфоните докато чакате за смяна на една от хилядите части на двг.. тов над мен добре ви го каза.. и да това е бъдещето
  • Мимо
    Отговор
    22 23:46  05.01.18
    Абе, какво се радвате като малки деца? Първо тоя клип е от миналата година, второ Теслата на тегли тези 20-30 тона мъртва тяга, а камиона работи и тя му помага - нещо, което всяка една кола с 4х4 ще го направи. Веднъж преди години един ТИР беше заседнал в баира на Новачене на пътя Ботевград - Мездра. Тогава се събрахме над 30-40 човека , наредихме се кой където може и камиона тръгна - просто му се помогна да тръгне, има моменти, в които наистина трябва малко на колата за да потегли от място. Това не значи, че сме изнесли камиона на ръце...

  • Електрика
    Отговор
    23 00:43  06.01.18

    До коментар #16 от "Пингвин":

    Не е лесно да си невеж! Ето ти доказателства: ФАКТИ Свят 1 Януари, 2018 17:461 9547 Невиждани студове в САЩ Рекордно ниски температури в няколко града Снимка: БТА/AP Снимка: БТА/AP Росен Стойчев Рекордно ниски температури бяха отчетени в САЩ през новогодишната нощ, съобщи Voice of America. В Омаха са регистрирани -9 градуса. В районът не е имало такъв студ от 1984 г. -29 градуса са били регистрирани в град Де Мойн, Айова. Дълют Минесота пък се е стигнало до -38 градуса. В Ню Йорк през нощта температурите достигнаха до -17 градуса. Това е изравнен рекорд за най-ниска температура в града.

    Коментиран от #24

  • Пингвин
    Отговор
    24 03:11  06.01.18

    До коментар #23 от "Електрика":

    Не е лесно да си сектант мало..ник който не си е показвал носа си от село. 1. САЩ е гооооляма държава по-голяма дори и от твойто село та Тесла тръгва на 28.12 от КАЛИФОРНИЯ????? където температурите са самоооо +20 градуса супер студено, за да достигне до Ню Йорк на забележиииииииии "умнико 30.12 когата температурите са смразяващите -5 градуса!!!!! Следващият път когато обиждаш и изглеждаш като тъ.ак може и да ми кажеш колко са биле темп. в Анкъридж също в САЩ сигурно твоята ТЕСЛА и от там е минала на път за твойто село???

    Коментиран от #25

  • Електрика
    Отговор
    25 09:19  06.01.18

    До коментар #24 от "Пингвин":

    Прав си! Извинявам се. Подвел съм се по датата на публикацията по медиите. Новината се появи преди два дни, в нея пише се пътуване при минусови температури, на снимките ясно се вижда сняг и аз автоматично реших, че рекордът е направен тази година. Все пак, дори да не е при рекордно ниски температури, факт е че част от пътуването е направено при минусови температури, факт е че най-много електромобили има в северните държави на Европа. Следователно електромобилите нямат кой знае колко недостатъци в зимни условия. Поне е сигурно че ще "запалят" и ще тръгнеш на 100%. Нещо което не е сигурно за дизеловите им събратя. Другото има предимство, е че топлото тръгва веднага след като го включиш, без да се налага да чакаш да загрее двигателя като на обикновен автомобил. Дори можеш да си стоплиш автомобила през мобилно приложение, за да те чака отоплен и с размразени стъкла.
  • Иван Господинов
    Отговор
    26 00:18  08.01.18
    Аз виждам кола на която и превъртат гумите и се движи напред колкото да е опънато въжето. Това и на комшията изпърдения 20 годишен Форесър може да го направи.

Напиши коментар:


Публикувай