6 103 91

Tesla лъжела за ускорението на Model 3

Георги Касабов

Model 3 се оказва поредният електромобил на Tesla, чиито официално обявени динамични характеристики не съответстват на реалните показатели. Видео от тест, публикувано от сайта DragTimes, показва, че новото попълнение в гамата на калифорнийския производител ускорява доста по-бързо от посоченото в паспортните данни.

Според Tesla Model 3 се нуждае от 5.1 секунди, за да достигне 100 км/ч. Замерено неколкократно с апаратура VBox обаче, ускорението отнема на електромобила 4.663 секунди или почти пет десети по-малко от обявеното.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 12345
    Отговор
    1 17:59  08.01.18
    Ей тия тесли много бързи беее. Евала. Бравоо. Дано да станат достатъчно масови и да им паднат цените, та да можем и ние да си вземем.

    Коментиран от #49

  • 2 18:03  08.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    3 18:07  08.01.18
    Е в случая по-добре за клиентите да ги излъжат отколкото да я склопят и наистина да ускорява за толкова.

    Коментиран от #4

  • Driving pleasure
    Отговор
    4 18:10  08.01.18

    До коментар #3 от "гост":

    а дали няма да е по-добре за клиентите да получат РЕАЛНО обещания пробег :) ... например

    Коментиран от #5, #7


  • гост
    Отговор
    5 18:18  08.01.18

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    еее... маркетингово не е добре малката и по-евтина кола да е с по-добри характеристики от голямата и скъпа. Уви законите на физиката са на страната на малката и някакси трябва да се коригира.
  • дизел до живот
    Отговор
    6 18:19  08.01.18
    Абе кви са тия ''Тесли'', рекламират на минус, моя WV по всичко е на плюс- харчи повече, пуши, трака и замърсява повече от обявеното от производителя, по далавера от туй- здраве му кажи.
  • гост
    Отговор
    7 18:27  08.01.18

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Ами те си го имат това. По официални данни технит пробег е 330мили, но са направили замерване за сертификацията при регистрирането им и се е оказало, че имат над 350мили, но от компанията са помолили да не коригират първоначалните данни. Та колата се представя по-добре от заявката и за американски стандарт излиза на 34х.долара сравнително евтино за електрическа кола с подобен автономен пробег.

    Коментиран от #8

  • Driving pleasure
    Отговор
    8 18:32  08.01.18

    До коментар #7 от "гост":

    на тоя бел свет няма кола било то с двигател с вътрешно горене или електрическа, която ряално да покрива показанията на производителя! освен ако не караш като 85 годишна бабичка за да успееш да го намамиш същия тоя резилтат!

    Коментиран от #14

  • 9 18:35  08.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Марио
    Отговор
    10 19:35  08.01.18
    Виждаме ги колко са хубави електричките-най несигурните и некачествени автомобили.Но вие ни ги пробутвате като спирате дизела и ни ги хвалите.А всъщност и ел.колата преди с тая батерия токсична но просто някой има някакви батерии и трябва да ги пробута

    Коментиран от #11

  • Марио
    Отговор
    11 19:36  08.01.18

    До коментар #10 от "Марио":

    #Вреди вместо преди извинявайте
  • Антон
    Отговор
    12 20:13  08.01.18
    Всеки път задавам един въпрос - на тези коли ускорението ли е единственото качество , поради което може да изпъкнат. Винаги са него се говори и нищо друго. А то ускорението такова поради особеностите на задвижване. Нищо уникално

    Коментиран от #13, #17

  • гост
    Отговор
    13 20:58  08.01.18

    До коментар #12 от "Антон":

    И кои точно други качества те интересуват да ти обясним ?? Не че не си ги чувал , ама нали трябва да търсим кусури !!! Просто ускорението е резултата от всичките други качества накуп и най-лесно и бързо показва ТОТАЛНОТО превъзходство над умрелия ДВГ , а другите качества явно ти си последния дето още не ги е разбрал ! По-скоро въпросът е какво е качеството по което ДВГ-то може поне да се доближи до тях , освен прословутия "пробег" , който всъщност е най-безсмисленото му качество , ама и то скоро ще замине в историята , та мислете кое ще е и само не почвай със "звук" , "тръпка" , "максимална скорост" и т.н. , че и на децата вече втръснахте с глупостите !!

    Коментиран от #24

  • гост
    Отговор
    14 21:11  08.01.18

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Знаеш ли какво предстои на "тоа бел свет" ? След две-три години когато новия Модел Ес получи задвижването от новия Роадстер , Модел 3 ще получи задвижването от сегашния Ес и за 35-40 000 долара ще предлага много по-добри показатели от коли три пъти по-скъпи от него !! Прословутото Порше Мишън Е дето толкова му се точите вече почна да подготвя почвата за начални цени от 100 000 евро за показатели на Модел Ес от 2013 година , които Модел 3 ще предлага за една трета от цената му , а за другите премиуми да не говорим ! Та така , чакайте си фалита на Тесла , ама май повечето ще го изпреварят !
  • Велислав
    Отговор
    15 21:49  08.01.18
    Госта много точно си им го написал. Аз живея в Калифорния - града на ангелите. Сигурно никои няма да повярва ама в Hollywood, Beverly hills половината коли са приус, тесла, хонда джаз. А къщите са по няколко милиона. От другата страна са американските коли от хот родите от 30те до мускулестите от 60-70 та дори и съвременните супри и гтр по 2000 коня. Пичове не съм видел модифицирано ауди или бмв в Калифорния или в Тексас по гонките. Ама по улиците виждам млади хора с чисто нови коли на ток. В америка. В калифорния. Една тесла 3 след таксите обратно понеже е на ток ти идва 28$. Средната заплата ти е 40-50-60 зависи в кой щат в кали е да речем 50...тоест половин годишна заплата. Средна не на Брат Пит. Имаш и $550 МБ за 2007 за 10к с годишно обслужване повече от самата кола. Затова американо живее в Кали и кара тесла, а ганио живее с 500лв средна заплата в Бг и мечтае за премиуми. Аз си цъкам на плажа с колелото съм и ви се смея на ганиовското мислене и новини. Лека на всички и по спокойно с мераците :)

    Коментиран от #21

  • Електрика
    Отговор
    16 23:18  08.01.18
    Какъв пробег бе пич, тези от Тесла се скъсаха да лъжат за този модел 3. Нито един обявен параметър не е верен! В крайна сметка, освен за пробега и ускорението, са излъгали и за времето за зареждане. Оказва се, че може да се зарежда с 210kW, което ще рече под 20мин. зареждане на 80% от батерията . Иначе казано 5мин. /100км На всеки 1000км, ще е нужно да се отделят 50мин. За зареждане, когато пътуваш на далеч. Само преди 6 години, "бързото" зареждане, щеше да отнеме минимум 6 зареждания по 8 часа. Тоест не 50 минути, а 50 часа зареждане. А има хора, които обясняват, как от 100 години нищо по електромобилите не се било променило!
  • гроздето си е сладко
    Отговор
    17 01:06  09.01.18

    До коментар #12 от "Антон":

    Казваш гроздето яко кисело а? Плюсовете са им десетки, но за аДВГ феновете най-болезнен и тоя с ускорението. Някои жокерчета: сложност на конструкцията оказваща като цяло влияние върху надеждността и абонираща те за сервиза и магазина -аДВГ-то с хилядите си части, които триейки се основно произвеждат топлина и звукови ефекти и между другото и малко КПД; скоростните кутии вече с 9-10 степени същата работа; отделяне от шум, вредни газове и канцерогени при движение в реално време особено в града (там двг-то харчи много повече отколкото извън града); множество неизбежни консумативи (масла, филтри, свещи, ремъци и др), чието производство също отделя вредни емисии; конструкция изискваща огромно пространство за разположение на тандема аДВГ-ск.кутия - цялата предна или задна или централна част на колата и т.н. и т.н.

    Коментиран от #18, #19

  • Знаещ
    Отговор
    18 05:27  09.01.18

    До коментар #17 от "гроздето си е сладко":

    Като ти е сладко гроздето кажи каква кола караш?

    Коментиран от #58

  • ДВГ
    Отговор
    19 07:42  09.01.18

    До коментар #17 от "гроздето си е сладко":

    А защо не каза това: 1.По скъпи 2.По тежки 3.Последици от по голямо тегло като големи гуми, бързо скапване на окачването и на гумите.Тромави като танкове. 4.Бавно зареждане 5.По малък пробег 6.Постоянно смятане като математик къде трябва да спра колко да заредя ако пътуваш по-дълго. 7.Намаляване на капацитета на батерията дори и да не я караш особенно при студено може да падне и над 5%. 8.Треперене да не би да не намокриш батериите които са на пода. 9.Липса на трансмисия освен простота означава и по-голямо товарене на двигателят и никакви офроад възможности. 10.Ненадежна извън пътя. 11.Не дай си боже да се запали няма угасяне и гори много агресивно. 12.Ако си моряк примерно и не я караш по 6 месеца възможност от скапване на батерията. И т.н. и т.н. И накрая ако едно нещо има само предимства то другите неща няма да съществуват. Факт е че ДВГ колите все още доминират и единственото нещо заради които може би ще бъдат спрени е екологията тоест чрез ЗАБРАНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #22, #28

  • Антиелектрика
    Отговор
    20 08:51  09.01.18
    Те и Порше и Субару правят времена под заявените. Обаче си направих труда да засека с хронометъра на клипа ускорението и не знам какви 4,6 секунди видяха от 0 до 60 мили в час? И на двата опита ускорението беше за 5 секунди - да не говорим, че на скоростомера винаги се отчита по-висока скорост с цел безопасност. За това хората са измислили специални уреди. Поредната изкуствена реклама! Иначе няма лошо модел 3 да ускорява бързо, но нека минат 5 години експлоатация и да видим какви са му детските болести.
  • Антиелектрика
    Отговор
    21 08:57  09.01.18

    До коментар #15 от "Велислав":

    Ами да ти кажа, едва ли има по-ганИОвско от това да избиваш комплекси къде живееш. Живей си живота в Калифорния, цъкай си плюсовете на мнението си изпълнено с правописни грешки, но не се мисли за много велик само защото живееш в Калифорния. Кой какво мечтае да кара, си е въпрос на личен избор и не си ти този, който ще дава акъл на хората!
  • гост
    Отговор
    22 09:02  09.01.18

    До коментар #19 от "ДВГ":

    Горко ми ако трябва да карам кола с големи гуми, която ускорява за 4,5сек. Сравни с друг седан с подобно ускорение и тогава говори. Само се замисли над следното: един коментатор все сравнява модел 3 със Субару ВРХ, че било на сходна цена, но това субару харчи 15л на 100 и има резервуар от 60-70л. е колко може да изминеш с него? И другото е, че теслата може да си я заредиш в гаража и никога да не посетиш зарядна станция, докато при двг трябва да си сметнеш времето за отбиване от пътя, зареждане, плащане и връщане на пътя или 10-15мин средно. И това всеки път. Та това е колата на бъдещето, към момента произвеждат по 3х.коли на седмица, като увеличат капацитета до 5х.коли ще задоволят търсенето след години, години производство на пълен капацитет, докато в същото време Шеви Болт, пряк и най-достоен конкурент на модел 3 седи на паркинга пред завода и принудително спират линиите, защото коли има, но купувачи няма.

    Коментиран от #23, #25

  • Антиелектрика
    Отговор
    23 09:07  09.01.18

    До коментар #22 от "гост":

    Поуспокой се малко. 4,5 секунди до 100 км/ч го има само в сънищата ти. И се научи най-накрая да пишеш правилно думата резервОар, че така е леко смешничко! Пък за колата на бъдещето, вече е малко изтъркано!

    Коментиран от #27

  • Язе
    Отговор
    24 09:22  09.01.18

    До коментар #13 от "гост":

    Според теб голямия пробег на кола с двг е нищо особенно?Това е едно от най важните неща.Защо тогава електричките според теб се опитват да вдигнат пробега,нали е маловажен фактор.Вземи и слез на Земята,че вече си смешен с твоите твърдения.Тая тръстикова кола не впечатлява с нищо особенно....освен с цена неясно защо е толкова висока.
  • Язе
    Отговор
    25 09:26  09.01.18

    До коментар #22 от "гост":

    Като тръгнеш на море или някъде в планината гаража с теб ли си го носиш?Субаруто го зареждаш за 5 мин на бензиностанцията,взимаш си кафе и продължаваш.С теслата ще се оглеждаш като обран Евреин къде да заредиш.А ако няма къде какво става?
  • Юбряяяяяя
    Отговор
    26 09:31  09.01.18
    Е това бензинджиите не спряха да плюят и да търсят под вола теле!
  • Електрика
    Отговор
    27 10:03  09.01.18

    До коментар #23 от "Антиелектрика":

    За измерване на ускорението наистина има специални уреди, защото освен че не показва абсолютно точно скоростта, скоростомера има някакви закъснения с измерването, което пък става през определени интервали. Авторът на клипа с това се занимава и има професионални уреди. Ако знаеше как се казват, нямаше да се излагаш, защото си е написано черно на бяло в статията: "Замерено неколкократно с апаратура VBox обаче, ускорението отнема на електромобила 4.663 секунди или почти пет десети по-малко от обявеното." Не разбрахме щом електромобилите Според теб не са бъдещето, Кои автомобили са? Пропусна да ми отговориш в другата статия, колко по-икономични и екологични са водородните автомобили спрямо електрическите? Дадох ти изходните данни само трябваше да сметнеш! Електромобилите не са бъдещето, те са вече в настоящето! Времето за висене 15 минути на зарядна станция когато отиваш на море пет-шест пъти в годината, се избива от висенето по сервизи пет-шест пъти по няколко часа!

    Коментиран от #29

  • Електрика
    Отговор
    28 10:11  09.01.18

    До коментар #19 от "ДВГ":

    Модел 3 по-скъпа ли е от BMW пета серия? По-тежка ли е? Казваш, че е тромава като танк с 4,7 секунди ускорение. За колко ускорява BMW пета серия? На цената на модел 3? Нещо не ти се връзват опорните точки, пробвай пак! С всеки нов електромобил, все повече опорни точки и ти се губят, защото остаряват и остават в миналото, накъдето се е запътил ДВГ. Повечето недостатъци вече не са на електромобилите, а на зарядната инфраструктура. Тя може да бъде изградена много по-бързо, отколкото да се произведат достатъчно електромобили.

    Коментиран от #30

  • 29 10:23  09.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ДВГ
    Отговор
    30 11:05  09.01.18

    До коментар #28 от "Електрика":

    ХаХа след като сравни Тесла Х с тежкотоварен пикап сега сравняваш Тесла 3 с БМВ 5???? Моляяяяяя ко речи??? Тесла 3 е в класа на БМВ 3 от там нататъка твоите опорни точки падат. 1.Да по тежка е. 2.Да по скъпа е, тесла 3 е най-скъпият кашон в света. 3.Ускорение къде на светофара а пасле какво правим като БМВто влезе в обороти. Колко е на Нюрбургринг? 4.Като се замисля въпреки че е от класа на БМВ 3 е смешно да се срвнява с него по би му подхождало Дачия логан. За разлика от тебе аз не съм идолопоклонник и фанатик всичко се ражда и си отива Тесла също ще го направи спи спокойно.

    Коментиран от #32

  • незнайко
    Отговор
    31 11:10  09.01.18
    Това не е лъжа !!! Това е презастраховка в което няма нищо лошо !!!
  • Електрика
    Отговор
    32 11:43  09.01.18

    До коментар #30 от "ДВГ":

    Ти май си избираш един електромобил и започваш да сравняваш всяка негова техническа характеристика с техническа характеристика на различни автомобили с ДВГ, както ти е удобно. Изкара Ferrari (спортни автомобили) на офроуд за да ми докажеш Колко са стабилни против преобръщане автомобилите с ДВГ. Сега се опитваш да изкараш модел 3 на Нюрбургринг. Като ще правиш сравнения, гледай да не са чак толкова нелепи! 98% от шофьорите никога не са стъпвали на писта, а 99,9999 никога няма да карат на писта. За сметка на това 100% от шофьорите потеглят в 100% от случаите когато шофират. В 99% от случаите се съобразяват с ограничението на скоростта. Следователно ускорението им е много по полезно в ежедневието, отколкото максимална скорост над 230 километра в час и карането с такава скорост в завои. Относно размерите, модел 3 е по-широк и по-дълъг от серия 3 на BMW, а е само 120 килограма по-тежък. За сметка на това, пета серия е още толкова по-тежка от модел 3, но е по-тясна и малко по-дълга. Следователно за размерите си тежи колкото автомобил с ДВГ! Покажи ми BMW 3 с параметрите на модел 3, което да е на по-ниска цена? Дори да ги сравняваш с Дачия, ценовото предимства ще е валидно днес, за първото поколение масов електромобил. Всички производители обаче са единодушни, че цените на батериите и на електромобилите ще паднат под тези на ДВГ след 2022 година, което ще рече че може да е дори по-рано. Дали Тесла ще съществува или не, ве

    Коментиран от #33, #34

  • гост
    Отговор
    33 12:24  09.01.18

    До коментар #32 от "Електрика":

    Даже и с Дачията не му излиза сметката ! Логан в най-високо оборудване е доста по-зле от Модел 3 , а струва 25 000 лева . За 400 000 км и трябват и поне 40 000 лев за гориво и поне 15-20 000 за "обслужване и консумативи" , ако не сдаде нацяло багажа до тогава , а Теслата на 400к ще е току що "разработен" автомобил с още поне два пъти по толкова ресурс !!! За разликата в показателите и возенето да не говорим !!! А пък остатъчната стойност на Теслата ще по-голяма от началната цена на Дачията !!! И какво излиза 64000 лева (40к долара) - 25000= 39 000 за Тесла , срещу поне 80000 лева за Дачия !!! Остатъчна стойност на Дачия на 400 000 км вие си сметнете , щото според мен е само за моргата !!!
  • ДВГ
    Отговор
    34 12:52  09.01.18

    До коментар #32 от "Електрика":

    Ти колко пъти като тръгва на светофара ускори до 100 за 5 сек, абсолютен палячо си, само да газиш хората по пешеходните птеки те бива ама не карали хората на писта да ама като минават балкана с този тежък варел ще загреят спирачките да се чудиш как да го удържиш. Разликато в теглото между Тесла 3(малка батерия) и БМВ 3 е над 100 кг. и изненадааааа БМВ 3 е по-дълго :))) и ооооо изненадааа и багажника на теслата по-малък :))) За едно си прав НЯМА НЯМА НЯМА НЯМА НЯМА БМВ с параметри на кашон за това няма и как да ги сравним жалко:).

    Коментиран от #35, #37, #45

  • гост
    Отговор
    35 14:02  09.01.18

    До коментар #34 от "ДВГ":

    Интересно защо за "безценното" БМВ от всички модели не чакат 500 000 човека , нали е "бест" по всички показатели ??? А тая глупост за "загрелите" спирачки на Тесла как можа да ти мине даже през акъла , ама то той ти е кът , ама сега и лапетата ще умрат от смях , божее !!
  • НКЖИ
    Отговор
    36 14:16  09.01.18
    Хахаха многооо тесладжии, карайте си голфовете и като ни вдигнат заплатите 20...и не знам си коя година тогава ще ги видим 'чукове '
  • гост
    Отговор
    37 14:39  09.01.18

    До коментар #34 от "ДВГ":

    А и не разбрах за кой от двата багажника на Тесла говориш , ако е за предния , да сигурно е по-малък , ама за двата ще ме извиняваш , ама са колкото БМВ комби !
  • Електрика
    Отговор
    38 14:47  09.01.18
    Кое му е по-дълго на BMW-то? Пушека? На светофара не тръгвам до 100, но ако до 100 само някой електрички се гаврят с ДВГ, то до 50 километра в час, дори най-слабите електрички набират по-бързо от спортните автомобили. Преживей го! Ако на мен не ми вярваш за характеристиките, ще повярваш ли на един фен на BMW? "Професионален пилот сравни Tesla Model 3 с BMW M3 Запаленият фен на баварската марка похвали електромобила Лицензираният професионален пилот, механик и голям фен на BMW - Алекс Маккалъх, седна за първи път зад волана на Tesla Model 3, след което сподели мнението си за електромобила. Той го направи в сайта BMW Car Club America, където често се изявява с анализи на различни автомобили. Професионален пилот сравни Tesla Model 3 с BMW M3 Маккалъх е прекарал цял ден зад волана на Model 3, като според него електрическия седан работи безупречно и с лекота реагира на всяка една команда от страна на водача. „За краткото време, което прекарах в Model 3, мога да кажа, че колата ме изненада. Управлението, спирачките и стабилността много ми напомнят на тези на BMW M3 E46. "

    Коментиран от #39

  • ДВГ
    Отговор
    39 15:34  09.01.18

    До коментар #38 от "Електрика":

    Е поне вече си признаваш че е в класа на БМВ 3 има напредък.За дължината не си длъжен да знаеш но БМВ 3 има и дълга база. Мен слабо ме вълнува 0-100%, аз като тръгна с жената и децата последната ми грижа е как да отлепя на светофара. Обаче като седна в един кашон и започва да ми се гади, започвам да повръщам това как да преживея??? Ако иска да я сравнява и със совалка, дай ми клип на тесла на писта. Знам че има световна конспирация ама за 6 години как не видяхме пък едно сериозно време на писта или някое всепризнато списание да я тества на пистата все на светофар я тестват ама светофари има само в града а там има пешеходни пътеки ограничения до 50, трафик, тесни улици, деца.
  • Антиелектрика
    Отговор
    40 15:53  09.01.18
    За да престанат празнословията, е хубаво да се знае, че 60 мили са 96 км/ч. Ето едно стоково WRX STI от преди 6 години, как прави до 60 мили в час за 4,9 секунди: https://www.youtube.com/watch?v=Oq503aAyISk А тази Тесла модел 3 е 55 000 $ - ОГРОМНА ПОДРОБНОСТ! За доста по-малко пари, същото Субару прави от 0 до 60 мили в час за 3,1 СЕКУНДИ: https://www.youtube.com/watch?v=U3k2Pf_-r-c Кога и как ще направиш такъв ъпгрейд на миксера? Но те фактите са известни отдавна, само тук електрофилите изтезават клавиатурите си с лъжи и смешна пропаганда!

    Коментиран от #42

  • Електрика
    Отговор
    41 15:58  09.01.18
    Не си длъжен да знаеш, но дългата база колко тежи? Колко е широка петицата? Поне недей да спориш за всеизвестни технически характеристики описани с точни числа! Говори за усещане, звук, удоволствие, че това са предимствата на ДВГ. Чудя се, като излезе Роудстъра на пистата, каква опорка ще измислиш? Модел 3 и тя нямаше как да бъде направена на такива цени, но е факт с повече от обещаните характеристики!
  • Електрика
    Отговор
    42 16:04  09.01.18

    До коментар #40 от "Антиелектрика":

    Кога ли? През лятото, когато излезе AWD. Тесла с 4,6 ускорение струва 42 000$, не 55! Екстрите не влияят на ускорението.
  • ДВГ
    Отговор
    43 16:22  09.01.18
    Добре ти ма.....мен ли си или се правиш на такъв? Каква петица като всички ти сравняват и ти го казват че Тесла 3 е в класа на БМВ 3!!!!!! Дори и ти ми даваш някакво сравнение на коли от един клас в който са БМВ 3 и Тесла 3 и после пак като развален грамофон ма 5цата!!!! Колко тежала дългата база ама ти сериозно ли ме питаш такъв глупав въпрос а отговорът е различно!!!!!!! Това да не ти е кашонът тесла да има само една модификация има повече вида 3ки отколкото бройки тесла3 общо не са продали!!!!!!!! Има 3ка 4824мм на 1570кг това удовлетворява ли те? И накрая вие с гост сте уникални: ти постоянно ми повтаряш ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ама твоят роадстер ще тежи 3 тона и ще е тромав като КИРОНА. Гост постоянно ми прави някакви дребни сметки 5 лева от това 10 от онова абе аз да не съм бакалин колкото толкова когато съм си купил колата съм си преценил че няма да ощетя семейството с нея.
  • Антиелектрика
    Отговор
    44 16:32  09.01.18
    Ужас, BMW 2018 340i xDrive Sedan ускорява за 4,6 секунди и е по-евтино от ТеслЪтЪ на клипа с 5000$: https://www.bmwusa.com/vehicles/3-series/sedan.html http://www.businessinsider.com/tesla-model-3-price-2017-8 Друго си е обаче да се лъже по форумите :)))))))))))))))))))

    Коментиран от #47

  • 45 16:40  09.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ДВГ
    Отговор
    46 16:52  09.01.18

    До коментар #45 от "Прекалено късо име":

    Този коментар за какво беше??? Нищо конкретно не каза само показа че си палячо, следващият път карай по същество.

    Коментиран от #48

  • гост
    Отговор
    47 16:55  09.01.18

    До коментар #44 от "Антиелектрика":

    БМВ с ДВГ по-евтино от Модел 3 няма и няма да има , запиши си го някъде и си го гледай всеки път когато решиш да се изкажеш неподготвен !!!! Само горивото му за 300-350к км е колкото цялата Тесла , за другите неща няма да говорим , щото вече всички ги научиха наизуст , особено пък тия дето ги показваш с 4,6 до 100 още на 150к са прехвърлили 40к за гориво !!!

    Коментиран от #50

  • гост
    Отговор
    48 16:58  09.01.18

    До коментар #46 от "ДВГ":

    Ами тоя коментар беше , че Тесла спира с РЕКУРПЕРАЦИЯ и кога видиш такава със "загрели" спирачки , ела се обади , да не говорим , че даже накладките и карат по 200-300к километра !!!

    Коментиран от #51

  • niki
    Отговор
    49 17:36  09.01.18

    До коментар #1 от "12345":

    Чакай да дойдат, за да измислим как да я побългарим.
  • Антиелектрика
    Отговор
    50 17:55  09.01.18

    До коментар #47 от "гост":

    Ами то си пише черно на бяло дали няма БМВ по-евтино от Тесла. Леко само да не вдигнеш много кръвно, че когато фактите говорят, започваш пак стара песен на нова глас какво щяло да стане след години. Нали знаеш какво да направиш с кристалната си топка? Истината е една БМВ 340 е по-бързо и е с 5000$ по-евтино от този модел 3 на клипа. За качество и изработка няма да коментираме, но 5000$ са 6850 литра бензин в САЩ по днешните цени на бензина там: http://bg.globalpetrolprices.com/USA/gasoline_prices/ При среден разход от 7,5 литра на 100 км, даден от производителя, горивото ще стигне за почти 100 000 км. Така, че май друго не ти остава освен пак празно бръщовлевене.

    Коментиран от #53, #55

  • ДВГ
    Отговор
    51 19:06  09.01.18

    До коментар #48 от "гост":

    HaHa ама явно има накладки, регенеративната спирачка е само помощна както и в ДВГто използва Engine braking макар и в по-малка степен. Когато си засилен и дойде завоят иди спирай без накладките ама или трябва да спираш от рано или да се пробваш да летиш.На пистата е същото а кога се износват накладките зависи от човекът и колко му е тежък кракът.
  • Електрика
    Отговор
    52 19:53  09.01.18
    Много обичам такива многознайковци. Все повече електромобили имат one pedal driving. Това ще рече шофиране с един педал. Става въпрос за шофиране в града дори. Педалът на спирачката се ползва само при екстремно спиране, ако някой внезапно ти изкочи. Ти можеш ли СПОКОЙНО да шофираш ежедневно без спирачка в градски условия? Включително да не я ползваш когато спираш на наклон при положение, че караш с ръчни скорости? Точно невежеството ти ще прави противник на електромобилите, защото дори не можеш да си представиш какво могат да ти предложат повече. Да не говорим че надолу по наклона ти се зарежда батерията, а не ти се загряват дисковете. Дори има варианти, в които батерията се зарежда надолу по наклона повече, отколкото ток си изразходвал нагоре за да се качиш.

    Коментиран от #59

  • Електрика
    Отговор
    53 20:56  09.01.18

    До коментар #50 от "Антиелектрика":

    Как не се научи, да не даваш линкове които не са в твоя полза? Според твоя линк едно BMW струва TOTAL MSRP as Built $64,509, а според другият ти линк най-високата цена с всички екстри за модела 3 е $55 000 . Къде видя 5000 долара по-евтино BMW като е с $10 000 по-скъпо? Като Даже няма автопилот и стъклен покрив, които са най-скъпите екстри на модел 3? Базова цена за BMW $50,950, базова цена за модел 3 със същото ускорение, 42 000$. Пак 9000 долара по-евтина модел 3? Пак си се надишал с бензинови пари!

    Коментиран от #56

  • Електрика
    Отговор
    54 20:58  09.01.18
    Пропуснал съм линка за BMW-то https://www.bmwusa.com/byo.html?series=3&bodystyles=sedan#!/build/summary/dj8hycpt
  • гост
    Отговор
    55 21:23  09.01.18

    До коментар #50 от "Антиелектрика":

    Първо когато това БМВ ти гори 7,5 , ако ще да го караш с 90 , ела се обади ! Второ дори да е така , след 100-те ( дето всъщност са 90 , а на практика най-много 50-60 с реалния разход !!) , кво праим ?? На всеки следващи 60 по 5000 доларчета плюс още толкова за "консумативи" ??? Трето БМВ-то ти струва 51 000 долара , за докараш Тесла до такава цена , ще има включен пакет Суперчарджър (безплатно зареждане) и автопилот , които БМВ няма да има и след 10 години !!! И трето , отвори си което искаш от любимите ти "немски" издания и погледни как се смята цена на кола !!!! Покупна +данъци и застаховки+гориво+консумативи+части и сервиз - остатъчна стойност !!! Айде сега почвай да смяташ и ако изкараш Тесла повече от 50% от БМВ-то , значи и в сметките си гола вода !

    Коментиран от #57

  • Антиелектрика
    Отговор
    56 21:32  09.01.18

    До коментар #53 от "Електрика":

    Колко пъти трябва да те игнорирам, за да ти светне малко, че не искам да ме занимаваш с глупости? Разбира се, че БМВ-то ще е по-скъпо с всички екстри, защото предлага повече екстри! Та базовата тесла няма ел. седалки, тръгнал да ми разправя колко била хубава гола - поредна смешна фенщина! Изкарай ОФИЦИАЛНИ ДАННИ за цени на модел 3 с това ускорение и тогава си позволявай да се месиш в разговор, в който си нежелан! До тогава изобщо не ме занимавай повече!
  • Антиелектрика
    Отговор
    57 21:50  09.01.18

    До коментар #55 от "гост":

    Какво ми шикалкавиш? Има ли БМВ с по-добро ускорение за тези пари - ИМА! Има ли Субару за по-малко тези пари и с такова ускорение - ИМА! Има дори AUDI S4 за тези пари и с по-добро ускорение: https://www.audiusa.com/models/audi-s4 Това са автомобили с класи над ТеслЪтЪ и като качество на материали и като сглобка. Никой за тези пари не цепи стотинката като някой цървулан тук! А това долу го разправяй на човек, който няма 50 000$ за кола в САЩ: Публикувано във факти.бг: Покупна +данъци и застаховки+гориво+консумативи+части и сервиз - остатъчна стойност А дали в сметките съм гол, показва кой какво кара! Ти с каква Дачия джиткаше из Добрич, че нещо не мога да се сетя :)))))))))))))))))))
  • гроздето си е сладко неизлбежно
    Отговор
    58 22:21  09.01.18

    До коментар #18 от "Знаещ":

    аДВГ-то е световен проблем и няма значение какво карам аз сега, а е важно какво ще карат всички в съвсем близко бъдеще, вкл. и аДВГ-сектантите.....
  • ДВГ
    Отговор
    59 23:22  09.01.18

    До коментар #52 от "Електрика":

    Понеже ти се опитваш да ме обиждаш като си мислиш че ще изглеждаш по умен от сега ти казвам че обидите по-долу си ги заслужи. Колкото педала има твоята тесла смешко толкова педала има и моят автомат разбра ли или да ти го повторя като на първолак 2=2 освен ако не си измислил друга математика. Да аз също мога да спра без да ползвам спирачката, защото има едно нещо което твоят невеж мозък не може да разбере и то се нарича Engine braking всичко зависи от скороста и времето което имам за да спра!!!! Та твоят плитък мозък си представя планината като един прав път без светофари един вид наклонена магистрала ама първо я прекоси после ела ми говори тука. като дойде завоят ще те питам как твоят artificial intelligence знае кога идва завоят и колко е голям за да знае колко да намали и накрая да прекоси шипка за 5 часа. И накрая не съм противник на ел. автомобилите даже напротив фен съм им и ще си купя много по-скоро такава от теб, просто ненавиждам сектанти дето ми говорят че земята била създадена преди 6000 години а Елън Мъск бил новият месия.

    Коментиран от #62

  • Електрика
    Отговор
    60 09:41  10.01.18
    Да сравняваш електрически двигател с ДВГ, по принцип няма много смисъл, защото ДВГ има минимални обороти под които не може да падне. Освен това имаш няколко предавки, които ти или компютъра трябва да реши колко е голям завоя за да смени с по-ниска предавка за да намалиш бързо. Спирачното усилие на ДВГ не е равномерно при различните обороти, затова се усещат тласъци в спирачното усилие при смяна на предавките. Електродвигателя от своя страна, няма скоростни кутии и може да спира до 0 обороти. Буквално може да спре от 20 хиляди оборота до нула оборота за части от секундата. Ако някога си хващал винтоверт в ръка, няма начин да не си го изпитвал. Патронникът заковава на място в момента в който рязко пуснеш спуска. Ако го пускаш малко по-бавно, прецизно следи оборотите спрямо положението на спусъка без абсолютно никакво забавяне. Точно както при спирането, рязкото натискане на спусъка, вдига оборотите на максималните за части от секундата. Представи си го това в по-голям мащаб в електромобила. Заради голямата му маса, ускорението и спирането няма как да станат за части от секундата, защото зависят от мощността на двигателя и сцеплението на гумите. В общи линии, за колкото време един електромобил може да ускори до определена скорост, точно за толкова време и разстояние може да спре с помощта на двигателя. Това важи ли и за ДВГ? Ако ускорението не е толкова важно за ежедневието, то обратното ускорение е важно за оползотворяване на кинетичната енер
  • Електрика
    Отговор
    61 09:42  10.01.18
    Ако ускорението не е толкова важно за ежедневието, то обратното ускорение е важно за оползотворяване на кинетичната енергия за зареждане на батерията. Именно това е причината за по-голямата мощност на електродвигателите. При спускане на завои, спирачното усилие не е като пълно пускане на педала на газта на ДВГ, това би означавало пълно рязко спиране на място. Нещо подобно на това, да включиш от трета на първа и да пуснеш съединителя. Спирачното усилие при електромобила ще зависи от степента на отпускане на педала, като на излизане от завоя, просто натискаш педала на газта и се изстрелваш напред с пълна мощност и въртящ момент, без да мислиш коя скорост да ръчкаш. Всичко е плавно без тласъци от превключване и смяна на въртящият момент, което е особено важно за стабилността на автомобила в завой.
  • гост
    Отговор
    62 10:33  10.01.18

    До коментар #59 от "ДВГ":

    Само за публиката , щото твойта тъпня не заслужава даже обяснение ! Тесла спира при рекурперация със 100 % ОТ МОЩНОСТТА НА ДВИГАТЕЛЯ , твоя умрел ДВГ каква "мощност" отдава в "Engine braking", бе сладък , като имаш в предвид , че всеки монтьор знае , че можеш да превъртиш незапалено ДВГ НА РЪКА !!!! Ако се беше качвал в Тесла щеше да знаеш , че като настроиш рекурперацията ( щото и това МОЖЕ да се регулира) на макс и при скорост 100 или повече пуснеш рязко газта , усещането е почти все едно си се ударил в стена след което колата спира почти до нула без да си барнал спирачката и то за не много повече от това да си скочил на педала !!!

    Коментиран от #63

  • Електрика
    Отговор
    63 11:03  10.01.18

    До коментар #62 от "гост":

    Не е точно така. Tesla спира с максималния ток на зареждане, който могат да понесат батериите. За Тесла модел S и Х Мисля че беше около 150 киловата, а за модел 3 е 210 киловата. Всяко следващо поколение батерии ще позволява още по агресивно спиране.

    Коментиран от #64

  • гост
    Отговор
    64 11:17  10.01.18

    До коментар #63 от "Електрика":

    Даже и така да е е сто пъти повече от умрялата "моторна спирачка" , дето като е по-голям баира колата продължава да ускорява !!! А Теслата спира все едно си скочил на спирачката , даже много по сигурно !
  • ДВГ
    Отговор
    65 11:38  10.01.18
    Тоест: 1.Тесла 3 може да направи за 10сек 0-100-0 можеш ли да ми покажеш видео с това??? 2.Ако собственик на Тесла 3 поради някаква причина отпусне педала на газта ще излети от прозорецът ако е без колан, можеш ли да ми го демонстрираш :) ? 3. С двигателят можеш да спреш до 0 км/ч я пак помисли ?!?!?!? 4.Сигурен ли си в какъв режим точно работи двигателят при отпусната спирачка и колко е хлъзгането s>1 или s

    Коментиран от #66

  • Електрика
    Отговор
    66 12:25  10.01.18

    До коментар #65 от "ДВГ":

    1.Очаквай скоро. С помощта на спирачки разбира се. 2. За да го направи, ще е необходима много повече от 150kW обратна тяга, заради масата на автомобила.Усещането е по-скоро като да си забравил ръчната спирачка. 3.Можеш разбира се! Обаче няма практически смисъл, защото за да го направиш, от един момент нататък ще е необходимо да използваш ток от батерията за целта, което е много глупаво, при положение че става въпрос за под 10км/ч и спирачките се справят перфектно за тази цел. При Нисан това дори става автоматично без да натискаш педала на спирачката. 4. Разбирам накъде биеш, но си помисли за регулирането на честотата и токът на електродвигателя с отрицателни стойности. За разлика от ДВГ, електродвигателя може бързо да смени посоката на въртене и да създаде отрицателен въртящ момент. Големината на този въртящ момент зависи от токът, а оборотите от честотата. Ограничението на спирачното усилие идва именно от ограничението по ток, който може да поеме батерията. При идеалната батерия, ограничението щеше да идва от мощността на двигателя и времето за ускорение да е приблизително равно на времето за спиране само чрез регенерация.
  • ДВГ
    Отговор
    67 12:54  10.01.18
    1.АААА спирачки стига бе очаквам само един педал не ти трябват накладки. 2.Тоест по-големи двигатели ама да не стане пък случайно по-тежка, на 3 тона ще се спре ли? 3.Това не го разбрах хем можеш, хем ще е в регенераторен режим хем ще използваш ток от батерията, напрактика не се ползва в Тесла. 4.Бия на там че това са два разлижни режима просто прочети как работи Асинхронният двигател и защо е АААААААААсинхронен. И накрая да не стане като премиум ДВГ до толкова да я усложнят тази кола че хората да започнат да си казват ех какви бяха старите тесли.

    Коментиран от #68

  • Електрика
    Отговор
    68 16:34  10.01.18

    До коментар #67 от "ДВГ":

    1. Спиране от 100 за 5 секунди си е отвсякъде аварийно спиране и като такова има нужда от спирачки заради батерията. Двигателят щом може да ускори за пет секунди тази маса, значи може и да я спре заради идеята, но няма смисъл. Такова спиране е нужно само в под 10% от случаите, а в останалите 90% се ползва регенеративната спиране. Това означава повече от 20 пъти по дълъг живот на дисковете и феродото, защото те се износват най-много при високи скорости и/или голяма маса, точно където е силата на регенерацията. 2. Един електродвигател на Тесла тежи 30 килограма. Колко двигателя смяташ да наредиш, за да тежат тон и половина? 50? Дори да ги събереш някъде, просто няма смисъл, защото и само два двигателя стигат. За по-бързо ускорение и спиране слабото звено се оказват гумите. Tesla има едни от най-добрите времена за ускорение 0-200-0 и е с по-добри времена от расови спортисти. 3. Колкото по-ниска става скоростта, толкова по-малка става кинетичната енергия на електромобила въпреки високото тегло, следователно амперите намаляват, а с тях и спирачното усилие. За да поддържаш висок ампераж, е необходимо да приложиш обратен въртящ момент, все едно включваш задна и отпускаш съединителя при ДВГ. Това вече на практика черпи ток от батерията, което е безумие от техническа гледна точка, при положение, че просто може да се спре със спирачките. 4. Разбира се че са различни режими. Тези режими се управляват от компютър, който следи всеки един параметър, на вс
  • Електрика
    Отговор
    69 16:36  10.01.18
    4. Разбира се че са различни режими. Тези режими се управляват от компютър, който следи всеки един параметър, на всеки един двигател и на всяко едно колело, няколкостотин пъти в секундата и променя режима на всеки един двигател и всяко едно колело спрямо нуждите, включително задействане на спирачките на всяко едно колело ако приплъзва. Смяташ ли че елементарно спиране ще е му е проблем, защото трябвало да смени режима на двигателя? Знаеш ли колко го интересува, каква честота е подал на асинхронният двигател и колко е хлъзгането? Просто ще го компенсира с малко по-висока или по-ниска честота на захранващото напрежение, за да постигне необходимите обороти. Нали се сещаш, че може да регулира оборотите от минус 20000 до плюс 20000 примерно и всички ограничения са софтуерни, за да не вдига 250 км/ч на задна?
  • ДВГ
    Отговор
    70 19:30  10.01.18
    Няма смисъл да спорим защото ти увърташ нещата. 1.Много ясно съм казал че е като Engine braking при ДВГ но с по-голям ефект. И отново много ясно съм казал че ефекта не е като истинската спирачка!!!! 2.Много ясно съм написал и някои ограничения като при пълна батерия и ниска скорост, при намаляване на скороста ефекта намалява, при пълна батерия също го няма. 3.Тесла S P100D прави 0-100-0 за над 10 секунди щом ускорява до 100 за 3 ти сам сметни как за толкова спира!!!! и то със спирачки!!!!! 4.Вместо да си чешем езиците Юли е Твърдица-Елена ходи се пробвай с една Тесла с/без да използваш спирачките и после ми кажи разликите във времената сигурно ще са еднакви няма начин да е друго.

    Коментиран от #71, #76, #79

  • гост
    Отговор
    71 21:07  10.01.18

    До коментар #70 от "ДВГ":

    Опаа , пак запяхме старата песен , дай ни писти и "състезания" ! Ама че досега говорим за съвсем различни неща , тва не ни изнася ! Та говорихме "състезателю" , че при ежедневно нормално , а и не съвсем каране , Тесла със ЗАГРЕЛИ спирачки НЯМА да видиш , ако ще 10 пъти под ред да мине Казанлък-Габрово , даже ако взима по 2 човека от Шипка на всяко спускане , накрая ще има повече ток в батерията , отколкото като е тръгнала ! ТОВА ги интересува хората , а не измислените ти "състезания и писти" и също това , че ще забравят какво е това смяна на накладки и дискове !

    Коментиран от #72

  • ДВГ
    Отговор
    72 21:39  10.01.18

    До коментар #71 от "гост":

    С теб никой не говори защото не разбираш от елементарни неща. Спора е с Антиелектрика за това че само 0-100 му е в главата и постоянно тика Тесла при спортистите, като е спортист да не ходи в града да виси по светофарите ами да отиде в балкана(в смисъл състезание за това говорех за спирачките) на пистата или в най-лошият случай на магистралата в Германия. Ако е нормален семеен автомобил тогава съм изброил в пост 19 част от недостатъците, за предимствата той си ги знае.

    Коментиран от #73

  • гост
    Отговор
    73 22:05  10.01.18

    До коментар #72 от "ДВГ":

    Да бе , то си личи , кой не знае какво е и как действа рекурперацията ! А измислени доводи можеш да си пишеш до утре , само дето никой вече не ти се връзва , като ми покажеш 500 000 предплатени заявки за ПЕТРОЛНА кола , тогава се обяснявай !

    Коментиран от #74

  • ДВГ
    Отговор
    74 22:43  10.01.18

    До коментар #73 от "гост":

    Казах ти че не желая да говоря с теб и сега ще ти кажа конкретно доводът ми: 1. Не се казва рекурперацията неграмотнико а РЕКУПЕРАЦИЯ!!! 2.Спирането с ел. двигателят се нарича Regenerative braking или регенеративна спирачка което е по-добрата алтернатива на Engine braking при ДВГто . Никога не съм споменавал за рекуперация на енергията при спиране което е друга тема. Когато се ограмотиш малко тогава може да говорим, до тогава аз с теб няма да говоря понеже спорът е безсмислен.

    Коментиран от #75

  • гост
    Отговор
    75 22:59  10.01.18

    До коментар #74 от "ДВГ":

    И една прясна новина за "несигурните" ВЕИ-та , няма ли кой да им каже на тия , че вятър има само 20% от времето ??? : Експертите са установили, че действащите в Северно и Балтийско море немски вятърни паркове устойчиво произвеждат електроенергия в разстояние на 363 дни в годината, т.е практически целогодишно. Както уточнява DW сега местните бизнес и общински структури искат до 2030 г. мощностите от вятърни генератори в териториалните води на страната да станат поне 20 ГВт и с последващо увеличение през 2035 г. до минимум 30 ГВт. http://3e-news.net/%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82/%D0%B2%D0%B5%D0%B8-%D1%81%D0%B5-%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%B4%D0%BE-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%8F%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B2-%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_58651

    Коментиран от #81

  • Електрика
    Отговор
    76 23:19  10.01.18

    До коментар #70 от "ДВГ":

    "1.Много ясно съм казал че е като Engine braking при ДВГ но с по-голям ефект. И отново много ясно съм казал че ефекта не е като истинската спирачка!!!!" Ясно, ясно, колко да е ясно? Това не са ли твои думи: "Ти колко пъти като тръгва на светофара ускори до 100 за 5 сек, абсолютен палячо си, само да газиш хората по пешеходните птеки те бива ама не карали хората на писта да ама като минават балкана с този тежък варел ще загреят спирачките да се чудиш как да го удържиш." Много ми напомняш с обръщенията и въртенето като фурнаджийска лопата на Антиелектрика, но съм сигурен че и "двамата" ще отречеш, ъъъъ... отречете де! Последно какво твърдиш, по-добре ли спира на надолу по балкана отколкото ДВГ, или ще загрее спирачките?
  • Електрика
    Отговор
    77 23:34  10.01.18
    "2.Много ясно съм написал и някои ограничения като при пълна батерия и ниска скорост, при намаляване на скороста ефекта намалява, при пълна батерия също го няма" Еееех, старост нерадост, не помня дори дали си пих гинкобилобата. Я да ми припомниш в кое/кои мнения си ги твърдял МНОГО ЯСНО тези неща, че склерозата явно се обажда. Единствените твърдения за които си спомням, е че не може да спре напълно без спирачки, с което се съгласих още от първия от няколко пъти, като казах че технически е възможно, но не е целесъобразно и обясних защо. За пълна батерия обаче...? Ако беше питал и сам щях да ти кажа. Пълната батерия обаче е нещо, което само некадърник би допуснал, освен ако няма да поставя рекорд. Не е здравословно за батерията често зареждане над 80%. По-често рекуперацията не работи заради ниска температура на батерията.
  • Електрика
    Отговор
    78 23:48  10.01.18
    "3.Тесла S P100D прави 0-100-0 за над 10 секунди щом ускорява до 100 за 3 ти сам сметни как за толкова спира!!!! и то със спирачки!!!!!" Е, колко да е над 10 секунди? Само 2 десети. 100 , ама какво 100? То май не било компютри, а компоти . Ускорението до 100 не е за 3, а за 6 секунди, а спирането за 4,2 , общо 0-100-0 за 10,2 секунди. Да кажеш, че ще загрее спирачките за автомобил, с пети резултат в СВЕТА е пълно непознаване на материята. За сметка на това обиждаш! Обърни внимание на теглата на автомобилите! Order Year Make Model 0-100-0 MPH, SEC Curb Weight, LB 1 2016 McLaren 675LT 9.3 2,993 2 2017 Porsche 911 Turbo S 9.7 3,557 3 2017 Audi R8 V10 Plus 10 3,642 4 2016 McLaren 570S 10.1 3,188 5 2017 Tesla Model S P100D 10.2 4,891 6 2017 Acura NSX 10.9 3,876 7 2016 Mercedes-AMG GT S 10.9 3,698 8 2017 Chevrolet Camaro ZL1 11.1 3,926 9 2016 Dodge Viper ACR 11.1 3,379 10 2017 Nissan GT-R (Premium) 11.3 3,936 11 2017 Porsche 911 Carrera S 11.7 3,353 12 2017 Aston Martin DB11 12.1 4,194 13 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport (8A) 12.2 3,479 14 2017 Jaguar F-Type SVR 12.2 3980 15 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 12.3 3,749 16 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport (7M) 12.4 3,464 17 2016 BMW M4 GTS 12.5 3,605 18 2016 Ford Mustang Shelby GT350R 12.5 3,711 19 2016 BMW M3 (Competition pack) 12.9 3,646 20 2017 Chevrolet Camaro SS 1LE 13.1 3,735 21 2017 Porsche 718 Boxster S 13.1 3,160 22 2017 Aston Martin V12 Vantage S 13.3 3,677
  • Електрика
    Отговор
    79 00:11  11.01.18

    До коментар #70 от "ДВГ":

    В момента карам дизел и (почти) не ползвам спирачки по планинските проходи. Нито нагоре, нито надолу. Много рядко някой успява да се движи след мен. Много се дразня когато някой удря спирачки, докато се движа след него. Спирачки в проход удрят само аматьорите, освен ако няма дълги прави участъци с много остър първи завой. С Тесла надали ще си променя стила на шофиране, предвид много по-прецизното и плавно управление с един педал без ръчкане на скорости. Задминаването на на бавните участници по правите участъци след завой ще е доста забавно! Нека ускорение да е ненужно според тебе. Точно това дава по-голяма сигурност за семейството, точно в такива моменти. При всяко изпреварване на ДВГ. Натискаш педала, 1,2,3 и вече си 50 метра пред изпреварвания автомобил, а не току що да си излязъл от турбодупката и да си се изравнил със задната му броня.
  • ДВГ
    Отговор
    80 08:42  11.01.18
    1.Именно затова ти казвам че цитираш отделни пасажи които ти отърват и постъпваш подло, казал съм ти всичко зависи от кракът на шофьорът и че ДВГ също си има подобен ефект, когато говорех за загряване говорехме за състезателни резултати понеже ти споменаваш и аз също ДРАГ, ПИСТА е има и планинско иначе какво загряване при нормално каране та аз с моят СУВ не ги загрявам който е по-тежък от тесла 3. 2.Отново се опитваш да ме обиждаш включитено сравняващ ме с Антиелектрика, недей защото така отново се стига до нищото, засега тактично ще си замълча. 3.Турбодупка при 3500+(бензин) или 2500+(дизел) оборота има само при твоята кола, ако ти си направиш труда да дадеш толкова пари колкото за една тесла 3 ще разбереш че не си прав.Също понеже ръчката не е за всеки и за това получаваш някакви дупки си вземи автомат.

    Коментиран от #82

  • Антиелектрика
    Отговор
    81 08:48  11.01.18

    До коментар #75 от "гост":

    Поредната ти фейк новина - хахахахахаха Нали знаеш, че няма такава новина в линка ти :))))))))))))))) Търсиш внимание ли?

    Коментиран от #87, #88

  • Електрика
    Отговор
    82 10:22  11.01.18

    До коментар #80 от "ДВГ":

    Ако някой бута Tesla постоянно на пистата, това определено не съм аз. Ако имаш такава информация включително и в коментари под други статии може да ги споделиш. Винаги съм твърдял, че Тесла НЕ е състезателен автомобил, но има по-добро ускорение от спортните автомобили. Правиш ли разликата? Роудстъра ЩЕ е спортен, но нека излезе. Засега не е в играта. 1.С Тесла и повечето електромобили, ще потеглиш по-бързо на светофара и ще се придвижиш по-бързо в града, отколкото със спортен автомобил, ако спазваш ограниченията на скоростта. Съгласен ли си? 2. С Тесла ще изпревариш много по-бързо и безопасно на извънградски път или магистрала, отколкото със спортен автомобил. Съгласен ли си? 3. Неопитен шофьор на автомобил с ДВГ, много по-лесно ще прегрее спирачките при спускане на баир, отколкото ако кара електромобил, особено Nissan Leaf, при който това е практически невъзможно. Съгласен ли си? 4. Заради регенеративното спиране, педалът за спирачките при електромобилите се ползва девет пъти по-рядко, отколкото при ДВГ, което означава почти вечни спирачни дискове. Съгласен ли си? 5. 99% от шофьорите никога не са стъпвали на писта, да не говорим да се състезават и последният критерий по който ще си избират автомобил за ежедневно каране, ще е държанието му на писта. Съгласен ли си? 6. При ниските скорости ограничени от закона, ниският център на тежестта и по-високото тегло на превозното средство, му придават по-голяма стабилност и сигурност, дори пр

    Коментиран от #83

  • ДВГ
    Отговор
    83 11:54  11.01.18

    До коментар #82 от "Електрика":

    1.На светофарите има дуги коли пред тебе, има пешеходни пътеки, и ограничението е до 50 км/ч спечелване на десети от сек. за да се нацепиш в някого не си заслужава. Хора не бъдете мутри спазвайте наложените ограничения особенно в града. 2.Зависи коя тесла и кой спортен автомобил, на магистрала даже и камионите изпреварват лесно понеже никой не им идва насреща а задните трябва да изчакат и да светкат като натровени. 3.Не, опитен шофьор кара бързо а който бърза и спира непосредствено преди завоят нищо не може да му помогне. Казах ти вече Regenerative Braking има по силен ефект от Engine braking ако това искаш да чуеш. Също по-голяма маса има по-голяма инерция от там нататъка всеки си преценява как да кара. 4.....Мързи ме да отговарям нататъка.

    Коментиран от #86

  • Електрика
    Отговор
    84 11:54  11.01.18
    6. При ниските скорости ограничени от закона, ниският център на тежестта и по-високото тегло на превозното средство, му придават по-голяма стабилност и сигурност, дори при лоши метереологични условия, като подобряват сцеплението. Съгласен ли си? 7. Ако се смени задвижването на един суперавтомобил с електрическо, като се запази теглото и мощността му, то той ще даде много по-добри времена на писта. Съгласен ли си? Задавам ти конкретни въпроси, защото май по всички тези сме на едно и също мнение, но въпреки това спорим. Отговори само на въпросите с които не си съгласен.
  • Електрика
    Отговор
    85 12:15  11.01.18
    Беше ми отрязано предишното мнение. Знам че може да ми изкараш от 100 кладенеца вода за да не ми отговориш конкретно, но при едни и същи условия независимо в Трафик или без трафик, АКО ЖЕЛАЕШ може да се придвижиш по-бързо с електромобил, отколкото с който и да е автомобил с ДВГ бил той и спортен. Трафикът и града и на магистралата не е само за електромобилите. Точно в трафикът, по-доброто ускорение и спиране ти дават по-добри шансове, ако желаеш да се възползваш от тях. И ускорението и дoускорението на електромобилите е по-добро при ниските скорости позволени от закона. Нали знаеш какво е късметът? "Късмет-когато подготовката срещне шанса." С електромобила късмета е на твоя страна. Това може да го разбере само някой, на който му се налага да кара в един и същ ден и бърз и бавен автомобил. Тогава с изненада установява, че бавният автомобил е много по опасен за околните и за самия него. Докато не го преживееш няма да мога да те убедя. Преди месец изтръпнах, когато както се движих с 30 километра в час, един пешеходец реши да мине по пешеходна пътека на червено на 20 метра пред мен. Първоначално със спокойствие, че ще спра рязко натиснах спирачката на малолитражката, като очаквах да закове на място, както би се случило с SUV, въпреки че е два пъти и половина по-тежък от нея. Уви дори с такава скорост едва спрях пред наглият пешеходец самоубиец, който си продължи спокойно пред свирещите гуми.
  • Електрика
    Отговор
    86 13:14  11.01.18

    До коментар #83 от "ДВГ":

    Понеже гледам че си хлъзгав и се измъкваш от конкретика ще ти задам лесен въпрос. Какви са техническите недостатъци дори на днешните електромобили, различни от цена и зарядна инфраструктура? И цената и инфраструктурата са въпрос на време и са дълъг процес, а не еднократно действие. Те са само временна пречка. Виждаш ли други пречки за замяната на ДВГ на по-голямата част от автомобилите с електродвигател? Търсенето на недостатъци ви е любима дисциплина. Давайте!

    Коментиран от #89

  • гост
    Отговор
    87 15:16  11.01.18

    До коментар #81 от "Антиелектрика":

    http://3e-news.net/свят/веи-се-изкачват-до-първото-място-в-енергетиката-на-германия_58651 не съм виновен аз , че факти не си оправиха сайта да приема линкове на кирилица и трябва всеки път да преписвам на ръка като ахмак !

  • гост
    Отговор
    88 15:21  11.01.18

    До коментар #81 от "Антиелектрика":

    Не , търся отговор на колко АЕЦа и ТЕЦа са равни 30 ГВт и то след по-малко от 20г и то само в Германия , а Северно и Балтийско море имат вятър за ТРИ Европи поне !!!

    Коментиран от #91

  • ДВГ
    Отговор
    89 15:24  11.01.18

    До коментар #86 от "Електрика":

    Написал съм го в коментар 19 след което ТИ си го коментирал в коментар 28 след което аз съм НАПОМНИЛ в коментар 72, какво повече да направя ето и в коментар 88 ти напомням виж коментар 19. И още нещо следващият път когато напишеш 3 поста с по 100 реда не ме карай да ги коментрам зашото дори няма и да ги прочета.
  • Електрика
    Отговор
    90 15:53  11.01.18
    Освен за трудното гасене при запалване, няма нито една причина, която да не е свързана със зарядната инфраструктура или цената. Това за теглото е смешно. Все едно да кажеш, че окачването на един джип се скапва по-бързо от покачването на една малолитражка, при положение, че карат по един и същи терен. Това няма нищо общо с реалността. Единственият подводен автомобил амфибия е електрически, защото двигателя с вътрешно горене няма как да работи под вода. Това с мокренето на батерията също е смешно. Има доста клипове на които Тесла минава във вода до фаровете покрай вече закъсали автомобили вероятно с воден удар, а батерията и се намира в пода. Ако Моряка си остави електромобила включен в най-обикновен контакт с указания да поддържа 70% заряд, нищо няма да и се случи, дори да отсъства пет години. Не е проблем да се добави скоростна кутия, която прави електрическата офроуд машина много по-голям въртящ момент отколкото ДВГ още от НУЛА оборота, което е много важно против боксуване. При вече изградена зарядна инфраструктура, ако на всеки паркинг има зарядни станции, зареждането на електромобила отнема много по-малко време отколкото ходене по бензиностанции на годишна база.
  • Гост
    Отговор
    91 15:59  11.01.18

    До коментар #88 от "гост":

    Търси в резервУра си :)))))))))))))) Всъщност, няма ли пак да пуснеш някой линк, който да няма нищо общо с това, което тръбиш? Едва ли знаеш, че едното е годишен добив на енергия, но карай да върви - и на Сатурн има вятър колкото да захрани 1000 Земи. Апропо, откри ли етера - бухахахахаха

Напиши коментар:


Публикувай