Model 3 се оказва поредният електромобил на Tesla, чиито официално обявени динамични характеристики не съответстват на реалните показатели. Видео от тест, публикувано от сайта DragTimes, показва, че новото попълнение в гамата на калифорнийския производител ускорява доста по-бързо от посоченото в паспортните данни.
Според Tesla Model 3 се нуждае от 5.1 секунди, за да достигне 100 км/ч. Замерено неколкократно с апаратура VBox обаче, ускорението отнема на електромобила 4.663 секунди или почти пет десети по-малко от обявеното.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 12345
Коментиран от #49
17:59 08.01.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 гост
Коментиран от #4
18:07 08.01.2018
4 Driving pleasure
До коментар #3 от "гост":
а дали няма да е по-добре за клиентите да получат РЕАЛНО обещания пробег :)... например
Коментиран от #5, #7
18:10 08.01.2018
5 гост
До коментар #4 от "Driving pleasure":
еее... маркетингово не е добре малката и по-евтина кола да е с по-добри характеристики от голямата и скъпа. Уви законите на физиката са на страната на малката и някакси трябва да се коригира.18:18 08.01.2018
6 дизел до живот
18:19 08.01.2018
7 гост
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Ами те си го имат това. По официални данни технит пробег е 330мили, но са направили замерване за сертификацията при регистрирането им и се е оказало, че имат над 350мили, но от компанията са помолили да не коригират първоначалните данни. Та колата се представя по-добре от заявката и за американски стандарт излиза на 34х.долара сравнително евтино за електрическа кола с подобен автономен пробег.Коментиран от #8
18:27 08.01.2018
8 Driving pleasure
До коментар #7 от "гост":
на тоя бел свет няма кола било то с двигател с вътрешно горене или електрическа, която ряално да покрива показанията на производителя! освен ако не караш като 85 годишна бабичка за да успееш да го намамиш същия тоя резилтат!Коментиран от #14
18:32 08.01.2018
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Марио
Коментиран от #11
19:35 08.01.2018
11 Марио
До коментар #10 от "Марио":
#Вреди вместо преди извинявайте19:36 08.01.2018
12 Антон
Коментиран от #13, #17
20:13 08.01.2018
13 гост
До коментар #12 от "Антон":
И кои точно други качества те интересуват да ти обясним ?? Не че не си ги чувал , ама нали трябва да търсим кусури !!! Просто ускорението е резултата от всичките други качества накуп и най-лесно и бързо показва ТОТАЛНОТО превъзходство над умрелия ДВГ , а другите качества явно ти си последния дето още не ги е разбрал ! По-скоро въпросът е какво е качеството по което ДВГ-то може поне да се доближи до тях , освен прословутия "пробег" , който всъщност е най-безсмисленото му качество , ама и то скоро ще замине в историята , та мислете кое ще е и само не почвай със "звук" , "тръпка" , "максимална скорост" и т.н. , че и на децата вече втръснахте с глупостите !!Коментиран от #24
20:58 08.01.2018
14 гост
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Знаеш ли какво предстои на "тоа бел свет" ? След две-три години когато новия Модел Ес получи задвижването от новия Роадстер , Модел 3 ще получи задвижването от сегашния Ес и за 35-40 000 долара ще предлага много по-добри показатели от коли три пъти по-скъпи от него !! Прословутото Порше Мишън Е дето толкова му се точите вече почна да подготвя почвата за начални цени от 100 000 евро за показатели на Модел Ес от 2013 година , които Модел 3 ще предлага за една трета от цената му , а за другите премиуми да не говорим ! Та така , чакайте си фалита на Тесла , ама май повечето ще го изпреварят !21:11 08.01.2018
15 Велислав
Коментиран от #21
21:49 08.01.2018
16 Електрика
Оказва се, че може да се зарежда с 210kW, което ще рече под 20мин. зареждане на 80% от батерията . Иначе казано 5мин. /100км
На всеки 1000км, ще е нужно да се отделят 50мин. За зареждане, когато пътуваш на далеч. Само преди 6 години, "бързото" зареждане, щеше да отнеме минимум 6 зареждания по 8 часа. Тоест не 50 минути, а 50 часа зареждане.
А има хора, които обясняват, как от 100 години нищо по електромобилите не се било променило!
23:18 08.01.2018
17 гроздето си е сладко
До коментар #12 от "Антон":
Казваш гроздето яко кисело а? Плюсовете са им десетки, но за аДВГ феновете най-болезнен и тоя с ускорението. Някои жокерчета: сложност на конструкцията оказваща като цяло влияние върху надеждността и абонираща те за сервиза и магазина -аДВГ-то с хилядите си части, които триейки се основно произвеждат топлина и звукови ефекти и между другото и малко КПД; скоростните кутии вече с 9-10 степени същата работа; отделяне от шум, вредни газове и канцерогени при движение в реално време особено в града (там двг-то харчи много повече отколкото извън града); множество неизбежни консумативи (масла, филтри, свещи, ремъци и др), чието производство също отделя вредни емисии; конструкция изискваща огромно пространство за разположение на тандема аДВГ-ск.кутия - цялата предна или задна или централна част на колата и т.н. и т.н.Коментиран от #18, #19
01:06 09.01.2018
18 Знаещ
До коментар #17 от "гроздето си е сладко":
Като ти е сладко гроздето кажи каква кола караш?Коментиран от #58
05:27 09.01.2018
19 ДВГ
До коментар #17 от "гроздето си е сладко":
А защо не каза това:1.По скъпи
2.По тежки
3.Последици от по голямо тегло като големи гуми, бързо скапване на окачването и на гумите.Тромави като танкове.
4.Бавно зареждане
5.По малък пробег
6.Постоянно смятане като математик къде трябва да спра колко да заредя ако пътуваш по-дълго.
7.Намаляване на капацитета на батерията дори и да не я караш особенно при студено може да падне и над 5%.
8.Треперене да не би да не намокриш батериите които са на пода.
9.Липса на трансмисия освен простота означава и по-голямо товарене на двигателят и никакви офроад възможности.
10.Ненадежна извън пътя.
11.Не дай си боже да се запали няма угасяне и гори много агресивно.
12.Ако си моряк примерно и не я караш по 6 месеца възможност от скапване на батерията.
И т.н. и т.н.
И накрая ако едно нещо има само предимства то другите неща няма да съществуват. Факт е че ДВГ колите все още доминират и единственото нещо заради които може би ще бъдат спрени е екологията тоест чрез ЗАБРАНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментиран от #22, #28
07:42 09.01.2018
20 Антиелектрика
Обаче си направих труда да засека с хронометъра на клипа ускорението и не знам какви 4,6 секунди видяха от 0 до 60 мили в час?
И на двата опита ускорението беше за 5 секунди - да не говорим, че на скоростомера винаги се отчита по-висока скорост с цел безопасност. За това хората са измислили специални уреди.
Поредната изкуствена реклама!
Иначе няма лошо модел 3 да ускорява бързо, но нека минат 5 години експлоатация и да видим какви са му детските болести.
08:51 09.01.2018
21 Антиелектрика
До коментар #15 от "Велислав":
Ами да ти кажа, едва ли има по-ганИОвско от това да избиваш комплекси къде живееш.Живей си живота в Калифорния, цъкай си плюсовете на мнението си изпълнено с правописни грешки, но не се мисли за много велик само защото живееш в Калифорния.
Кой какво мечтае да кара, си е въпрос на личен избор и не си ти този, който ще дава акъл на хората!
08:57 09.01.2018
22 гост
До коментар #19 от "ДВГ":
Горко ми ако трябва да карам кола с големи гуми, която ускорява за 4,5сек. Сравни с друг седан с подобно ускорение и тогава говори. Само се замисли над следното: един коментатор все сравнява модел 3 със Субару ВРХ, че било на сходна цена, но това субару харчи 15л на 100 и има резервуар от 60-70л. е колко може да изминеш с него? И другото е, че теслата може да си я заредиш в гаража и никога да не посетиш зарядна станция, докато при двг трябва да си сметнеш времето за отбиване от пътя, зареждане, плащане и връщане на пътя или 10-15мин средно. И това всеки път. Та това е колата на бъдещето, към момента произвеждат по 3х.коли на седмица, като увеличат капацитета до 5х.коли ще задоволят търсенето след години, години производство на пълен капацитет, докато в същото време Шеви Болт, пряк и най-достоен конкурент на модел 3 седи на паркинга пред завода и принудително спират линиите, защото коли има, но купувачи няма.Коментиран от #23, #25
09:02 09.01.2018
23 Антиелектрика
До коментар #22 от "гост":
Поуспокой се малко. 4,5 секунди до 100 км/ч го има само в сънищата ти.И се научи най-накрая да пишеш правилно думата резервОар, че така е леко смешничко!
Пък за колата на бъдещето, вече е малко изтъркано!
Коментиран от #27
09:07 09.01.2018
24 Язе
До коментар #13 от "гост":
Според теб голямия пробег на кола с двг е нищо особенно?Това е едно от най важните неща.Защо тогава електричките според теб се опитват да вдигнат пробега,нали е маловажен фактор.Вземи и слез на Земята,че вече си смешен с твоите твърдения.Тая тръстикова кола не впечатлява с нищо особенно....освен с цена неясно защо е толкова висока.09:22 09.01.2018
25 Язе
До коментар #22 от "гост":
Като тръгнеш на море или някъде в планината гаража с теб ли си го носиш?Субаруто го зареждаш за 5 мин на бензиностанцията,взимаш си кафе и продължаваш.С теслата ще се оглеждаш като обран Евреин къде да заредиш.А ако няма къде какво става?09:26 09.01.2018
26 Юбряяяяяя
09:31 09.01.2018
27 Електрика
До коментар #23 от "Антиелектрика":
За измерване на ускорението наистина има специални уреди, защото освен че не показва абсолютно точно скоростта, скоростомера има някакви закъснения с измерването, което пък става през определени интервали.Авторът на клипа с това се занимава и има професионални уреди. Ако знаеше как се казват, нямаше да се излагаш, защото си е написано черно на бяло в статията:
"Замерено неколкократно с апаратура VBox обаче, ускорението отнема на електромобила 4.663 секунди или почти пет десети по-малко от обявеното."
Не разбрахме щом електромобилите Според теб не са бъдещето, Кои автомобили са?
Пропусна да ми отговориш в другата статия, колко по-икономични и екологични са водородните автомобили спрямо електрическите? Дадох ти изходните данни само трябваше да сметнеш!
Електромобилите не са бъдещето, те са вече в настоящето!
Времето за висене 15 минути на зарядна станция когато отиваш на море пет-шест пъти в годината, се избива от висенето по сервизи пет-шест пъти по няколко часа!
Коментиран от #29
10:03 09.01.2018
28 Електрика
До коментар #19 от "ДВГ":
Модел 3 по-скъпа ли е от BMW пета серия? По-тежка ли е? Казваш, че е тромава като танк с 4,7 секунди ускорение. За колко ускорява BMW пета серия? На цената на модел 3?Нещо не ти се връзват опорните точки, пробвай пак!
С всеки нов електромобил, все повече опорни точки и ти се губят, защото остаряват и остават в миналото, накъдето се е запътил ДВГ.
Повечето недостатъци вече не са на електромобилите, а на зарядната инфраструктура. Тя може да бъде изградена много по-бързо, отколкото да се произведат достатъчно електромобили.
Коментиран от #30
10:11 09.01.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 ДВГ
До коментар #28 от "Електрика":
ХаХа след като сравни Тесла Х с тежкотоварен пикап сега сравняваш Тесла 3 с БМВ 5????Моляяяяяя ко речи???
Тесла 3 е в класа на БМВ 3 от там нататъка твоите опорни точки падат.
1.Да по тежка е.
2.Да по скъпа е, тесла 3 е най-скъпият кашон в света.
3.Ускорение къде на светофара а пасле какво правим като БМВто влезе в обороти. Колко е на Нюрбургринг?
4.Като се замисля въпреки че е от класа на БМВ 3 е смешно да се срвнява с него по би му подхождало Дачия логан.
За разлика от тебе аз не съм идолопоклонник и фанатик всичко се ражда и си отива Тесла също ще го направи спи спокойно.
Коментиран от #32
11:05 09.01.2018
31 незнайко
11:10 09.01.2018
32 Електрика
До коментар #30 от "ДВГ":
Ти май си избираш един електромобил и започваш да сравняваш всяка негова техническа характеристика с техническа характеристика на различни автомобили с ДВГ, както ти е удобно.Изкара Ferrari (спортни автомобили) на офроуд за да ми докажеш Колко са стабилни против преобръщане автомобилите с ДВГ.
Сега се опитваш да изкараш модел 3 на Нюрбургринг.
Като ще правиш сравнения, гледай да не са чак толкова нелепи!
98% от шофьорите никога не са стъпвали на писта, а 99,9999 никога няма да карат на писта.
За сметка на това 100% от шофьорите потеглят в 100% от случаите когато шофират.
В 99% от случаите се съобразяват с ограничението на скоростта.
Следователно ускорението им е много по полезно в ежедневието, отколкото максимална скорост над 230 километра в час и карането с такава скорост в завои.
Относно размерите, модел 3 е по-широк и по-дълъг от серия 3 на BMW, а е само 120 килограма по-тежък. За сметка на това, пета серия е още толкова по-тежка от модел 3, но е по-тясна и малко по-дълга. Следователно за размерите си тежи колкото автомобил с ДВГ!
Покажи ми BMW 3 с параметрите на модел 3, което да е на по-ниска цена?
Дори да ги сравняваш с Дачия, ценовото предимства ще е валидно днес, за първото поколение масов електромобил. Всички производители обаче са единодушни, че цените на батериите и на електромобилите ще паднат под тези на ДВГ след 2022 година, което ще рече че може да е дори по-рано.
Дали Тесла ще съществува или не, ве
Коментиран от #33, #34
11:43 09.01.2018
33 гост
До коментар #32 от "Електрика":
Даже и с Дачията не му излиза сметката ! Логан в най-високо оборудване е доста по-зле от Модел 3 , а струва 25 000 лева .За 400 000 км и трябват и поне 40 000 лев за гориво и поне 15-20 000 за "обслужване и консумативи" , ако не сдаде нацяло багажа до тогава , а Теслата на 400к ще е току що "разработен" автомобил с още поне два пъти по толкова ресурс !!! За разликата в показателите и возенето да не говорим !!! А пък остатъчната стойност на Теслата ще по-голяма от началната цена на Дачията !!! И какво излиза 64000 лева (40к долара) - 25000= 39 000 за Тесла , срещу поне 80000 лева за Дачия !!! Остатъчна стойност на Дачия на 400 000 км вие си сметнете , щото според мен е само за моргата !!!
12:24 09.01.2018
34 ДВГ
До коментар #32 от "Електрика":
Ти колко пъти като тръгва на светофара ускори до 100 за 5 сек, абсолютен палячо си, само да газиш хората по пешеходните птеки те бива ама не карали хората на писта да ама като минават балкана с този тежък варел ще загреят спирачките да се чудиш как да го удържиш.Разликато в теглото между Тесла 3(малка батерия) и БМВ 3 е над 100 кг. и изненадааааа БМВ 3 е по-дълго :))) и ооооо изненадааа и багажника на теслата по-малък :)))
За едно си прав НЯМА НЯМА НЯМА НЯМА НЯМА БМВ с параметри на кашон за това няма и как да ги сравним жалко:).
Коментиран от #35, #37, #45
12:52 09.01.2018
35 гост
До коментар #34 от "ДВГ":
Интересно защо за "безценното" БМВ от всички модели не чакат 500 000 човека , нали е "бест" по всички показатели ??? А тая глупост за "загрелите" спирачки на Тесла как можа да ти мине даже през акъла , ама то той ти е кът , ама сега и лапетата ще умрат от смях , божее !!14:02 09.01.2018
36 НКЖИ
14:16 09.01.2018
37 гост
До коментар #34 от "ДВГ":
А и не разбрах за кой от двата багажника на Тесла говориш , ако е за предния , да сигурно е по-малък , ама за двата ще ме извиняваш , ама са колкото БМВ комби !14:39 09.01.2018
38 Електрика
Кое му е по-дълго на BMW-то? Пушека?
На светофара не тръгвам до 100, но ако до 100 само някой електрички се гаврят с ДВГ, то до 50 километра в час, дори най-слабите електрички набират по-бързо от спортните автомобили. Преживей го!
Ако на мен не ми вярваш за характеристиките, ще повярваш ли на един фен на BMW?
"Професионален пилот сравни Tesla Model 3 с BMW M3
Запаленият фен на баварската марка похвали електромобила
Лицензираният професионален пилот, механик и голям фен на BMW - Алекс Маккалъх, седна за първи път зад волана на Tesla Model 3, след което сподели мнението си за електромобила. Той го направи в сайта BMW Car Club America, където често се изявява с анализи на различни автомобили.
Професионален пилот сравни Tesla Model 3 с BMW M3
Маккалъх е прекарал цял ден зад волана на Model 3, като според него електрическия седан работи безупречно и с лекота реагира на всяка една команда от страна на водача.
„За краткото време, което прекарах в Model 3, мога да кажа, че колата ме изненада. Управлението, спирачките и стабилността много ми напомнят на тези на BMW M3 E46. "
Коментиран от #39
14:47 09.01.2018
39 ДВГ
До коментар #38 от "Електрика":
Е поне вече си признаваш че е в класа на БМВ 3 има напредък.За дължината не си длъжен да знаеш но БМВ 3 има и дълга база.Мен слабо ме вълнува 0-100%, аз като тръгна с жената и децата последната ми грижа е как да отлепя на светофара.
Обаче като седна в един кашон и започва да ми се гади, започвам да повръщам това как да преживея???
Ако иска да я сравнява и със совалка, дай ми клип на тесла на писта.
Знам че има световна конспирация ама за 6 години как не видяхме пък едно сериозно време на писта или някое всепризнато списание да я тества на пистата все на светофар я тестват ама светофари има само в града а там има пешеходни пътеки ограничения до 50, трафик, тесни улици, деца.
15:34 09.01.2018
40 Антиелектрика
https://www.youtube.com/watch?v=Oq503aAyISk
А тази Тесла модел 3 е 55 000 $ - ОГРОМНА ПОДРОБНОСТ! За доста по-малко пари, същото Субару прави от 0 до 60 мили в час за 3,1 СЕКУНДИ:
https://www.youtube.com/watch?v=U3k2Pf_-r-c
Кога и как ще направиш такъв ъпгрейд на миксера?
Но те фактите са известни отдавна, само тук електрофилите изтезават клавиатурите си с лъжи и смешна пропаганда!
Коментиран от #42
15:53 09.01.2018
41 Електрика
Колко е широка петицата?
Поне недей да спориш за всеизвестни технически характеристики описани с точни числа!
Говори за усещане, звук, удоволствие, че това са предимствата на ДВГ.
Чудя се, като излезе Роудстъра на пистата, каква опорка ще измислиш? Модел 3 и тя нямаше как да бъде направена на такива цени, но е факт с повече от обещаните характеристики!
15:58 09.01.2018
42 Електрика
До коментар #40 от "Антиелектрика":
Кога ли? През лятото, когато излезе AWD. Тесла с 4,6 ускорение струва 42 000$, не 55! Екстрите не влияят на ускорението.16:04 09.01.2018
43 ДВГ
Каква петица като всички ти сравняват и ти го казват че Тесла 3 е в класа на БМВ 3!!!!!!
Дори и ти ми даваш някакво сравнение на коли от един клас в който са БМВ 3 и Тесла 3 и после пак като развален грамофон ма 5цата!!!!
Колко тежала дългата база ама ти сериозно ли ме питаш такъв глупав въпрос а отговорът е различно!!!!!!!
Това да не ти е кашонът тесла да има само една модификация има повече вида 3ки отколкото бройки тесла3 общо не са продали!!!!!!!!
Има 3ка 4824мм на 1570кг това удовлетворява ли те?
И накрая вие с гост сте уникални:
ти постоянно ми повтаряш ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ама твоят роадстер ще тежи 3 тона и ще е тромав като КИРОНА.
Гост постоянно ми прави някакви дребни сметки 5 лева от това 10 от онова абе аз да не съм бакалин колкото толкова когато съм си купил колата съм си преценил че няма да ощетя семейството с нея.
16:22 09.01.2018
44 Антиелектрика
https://www.bmwusa.com/vehicles/3-series/sedan.html
http://www.businessinsider.com/tesla-model-3-price-2017-8
Друго си е обаче да се лъже по форумите :)))))))))))))))))))
Коментиран от #47
16:32 09.01.2018
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 ДВГ
До коментар #45 от "Прекалено късо име":
Този коментар за какво беше???Нищо конкретно не каза само показа че си палячо, следващият път карай по същество.
Коментиран от #48
16:52 09.01.2018
47 гост
До коментар #44 от "Антиелектрика":
БМВ с ДВГ по-евтино от Модел 3 няма и няма да има , запиши си го някъде и си го гледай всеки път когато решиш да се изкажеш неподготвен !!!! Само горивото му за 300-350к км е колкото цялата Тесла , за другите неща няма да говорим , щото вече всички ги научиха наизуст , особено пък тия дето ги показваш с 4,6 до 100 още на 150к са прехвърлили 40к за гориво !!!Коментиран от #50
16:55 09.01.2018
48 гост
До коментар #46 от "ДВГ":
Ами тоя коментар беше , че Тесла спира с РЕКУРПЕРАЦИЯ и кога видиш такава със "загрели" спирачки , ела се обади , да не говорим , че даже накладките и карат по 200-300к километра !!!Коментиран от #51
16:58 09.01.2018
49 niki
До коментар #1 от "12345":
Чакай да дойдат, за да измислим как да я побългарим.17:36 09.01.2018
50 Антиелектрика
До коментар #47 от "гост":
Ами то си пише черно на бяло дали няма БМВ по-евтино от Тесла.Леко само да не вдигнеш много кръвно, че когато фактите говорят, започваш пак стара песен на нова глас какво щяло да стане след години.
Нали знаеш какво да направиш с кристалната си топка?
Истината е една БМВ 340 е по-бързо и е с 5000$ по-евтино от този модел 3 на клипа. За качество и изработка няма да коментираме, но 5000$ са 6850 литра бензин в САЩ по днешните цени на бензина там:
http://bg.globalpetrolprices.com/USA/gasoline_prices/
При среден разход от 7,5 литра на 100 км, даден от производителя, горивото ще стигне за почти 100 000 км.
Така, че май друго не ти остава освен пак празно бръщовлевене.
Коментиран от #53, #55
17:55 09.01.2018
51 ДВГ
До коментар #48 от "гост":
HaHa ама явно има накладки, регенеративната спирачка е само помощна както и в ДВГто използва Engine braking макар и в по-малка степен. Когато си засилен и дойде завоят иди спирай без накладките ама или трябва да спираш от рано или да се пробваш да летиш.На пистата е същото а кога се износват накладките зависи от човекът и колко му е тежък кракът.19:06 09.01.2018
52 Електрика
Включително да не я ползваш когато спираш на наклон при положение, че караш с ръчни скорости?
Точно невежеството ти ще прави противник на електромобилите, защото дори не можеш да си представиш какво могат да ти предложат повече.
Да не говорим че надолу по наклона ти се зарежда батерията, а не ти се загряват дисковете. Дори има варианти, в които батерията се зарежда надолу по наклона повече, отколкото ток си изразходвал нагоре за да се качиш.
Коментиран от #59
19:53 09.01.2018
53 Електрика
До коментар #50 от "Антиелектрика":
Как не се научи, да не даваш линкове които не са в твоя полза?Според твоя линк едно BMW струва TOTAL MSRP as Built $64,509, а според другият ти линк най-високата цена с всички екстри за модела 3 е $55 000 . Къде видя 5000 долара по-евтино BMW като е с $10 000 по-скъпо? Като Даже няма автопилот и стъклен покрив, които са най-скъпите екстри на модел 3?
Базова цена за BMW $50,950, базова цена за модел 3 със същото ускорение, 42 000$.
Пак 9000 долара по-евтина модел 3?
Пак си се надишал с бензинови пари!
Коментиран от #56
20:56 09.01.2018
54 Електрика
https://www.bmwusa.com/byo.html?series=3&bodystyles=sedan#!/build/summary/dj8hycpt
20:58 09.01.2018
55 гост
До коментар #50 от "Антиелектрика":
Първо когато това БМВ ти гори 7,5 , ако ще да го караш с 90 , ела се обади ! Второ дори да е така , след 100-те ( дето всъщност са 90 , а на практика най-много 50-60 с реалния разход !!) , кво праим ?? На всеки следващи 60 по 5000 доларчета плюс още толкова за "консумативи" ??? Трето БМВ-то ти струва 51 000 долара , за докараш Тесла до такава цена , ще има включен пакет Суперчарджър (безплатно зареждане) и автопилот , които БМВ няма да има и след 10 години !!! И трето , отвори си което искаш от любимите ти "немски" издания и погледни как се смята цена на кола !!!! Покупна +данъци и застаховки+гориво+консумативи+части и сервиз - остатъчна стойност !!! Айде сега почвай да смяташ и ако изкараш Тесла повече от 50% от БМВ-то , значи и в сметките си гола вода !Коментиран от #57
21:23 09.01.2018
56 Антиелектрика
До коментар #53 от "Електрика":
Колко пъти трябва да те игнорирам, за да ти светне малко, че не искам да ме занимаваш с глупости?Разбира се, че БМВ-то ще е по-скъпо с всички екстри, защото предлага повече екстри! Та базовата тесла няма ел. седалки, тръгнал да ми разправя колко била хубава гола - поредна смешна фенщина!
Изкарай ОФИЦИАЛНИ ДАННИ за цени на модел 3 с това ускорение и тогава си позволявай да се месиш в разговор, в който си нежелан!
До тогава изобщо не ме занимавай повече!
21:32 09.01.2018
57 Антиелектрика
До коментар #55 от "гост":
Какво ми шикалкавиш? Има ли БМВ с по-добро ускорение за тези пари - ИМА! Има ли Субару за по-малко тези пари и с такова ускорение - ИМА! Има дори AUDI S4 за тези пари и с по-добро ускорение: https://www.audiusa.com/models/audi-s4Това са автомобили с класи над ТеслЪтЪ и като качество на материали и като сглобка. Никой за тези пари не цепи стотинката като някой цървулан тук!
А това долу го разправяй на човек, който няма 50 000$ за кола в САЩ:
Публикувано във факти.бг: Покупна +данъци и застаховки+гориво+консумативи+части и сервиз - остатъчна стойност
А дали в сметките съм гол, показва кой какво кара! Ти с каква Дачия джиткаше из Добрич, че нещо не мога да се сетя :)))))))))))))))))))
21:50 09.01.2018
58 гроздето си е сладко неизлбежно
До коментар #18 от "Знаещ":
аДВГ-то е световен проблем и няма значение какво карам аз сега, а е важно какво ще карат всички в съвсем близко бъдеще, вкл. и аДВГ-сектантите.....22:21 09.01.2018
59 ДВГ
До коментар #52 от "Електрика":
Понеже ти се опитваш да ме обиждаш като си мислиш че ще изглеждаш по умен от сега ти казвам че обидите по-долу си ги заслужи.Колкото педала има твоята тесла смешко толкова педала има и моят автомат разбра ли или да ти го повторя като на първолак 2=2 освен ако не си измислил друга математика. Да аз също мога да спра без да ползвам спирачката, защото има едно нещо което твоят невеж мозък не може да разбере и то се нарича Engine braking всичко зависи от скороста и времето което имам за да спра!!!!
Та твоят плитък мозък си представя планината като един прав път без светофари един вид наклонена магистрала ама първо я прекоси после ела ми говори тука. като дойде завоят ще те питам как твоят artificial intelligence знае кога идва завоят и колко е голям за да знае колко да намали и накрая да прекоси шипка за 5 часа.
И накрая не съм противник на ел. автомобилите даже напротив фен съм им и ще си купя много по-скоро такава от теб, просто ненавиждам сектанти дето ми говорят че земята била създадена преди 6000 години а Елън Мъск бил новият месия.
Коментиран от #62
23:22 09.01.2018
60 Електрика
Електродвигателя от своя страна, няма скоростни кутии и може да спира до 0 обороти. Буквално може да спре от 20 хиляди оборота до нула оборота за части от секундата. Ако някога си хващал винтоверт в ръка, няма начин да не си го изпитвал. Патронникът заковава на място в момента в който рязко пуснеш спуска. Ако го пускаш малко по-бавно, прецизно следи оборотите спрямо положението на спусъка без абсолютно никакво забавяне.
Точно както при спирането, рязкото натискане на спусъка, вдига оборотите на максималните за части от секундата.
Представи си го това в по-голям мащаб в електромобила. Заради голямата му маса, ускорението и спирането няма как да станат за части от секундата, защото зависят от мощността на двигателя и сцеплението на гумите. В общи линии, за колкото време един електромобил може да ускори до определена скорост, точно за толкова време и разстояние може да спре с помощта на двигателя. Това важи ли и за ДВГ?
Ако ускорението не е толкова важно за ежедневието, то обратното ускорение е важно за оползотворяване на кинетичната енер
09:41 10.01.2018
61 Електрика
При спускане на завои, спирачното усилие не е като пълно пускане на педала на газта на ДВГ, това би означавало пълно рязко спиране на място. Нещо подобно на това, да включиш от трета на първа и да пуснеш съединителя. Спирачното усилие при електромобила ще зависи от степента на отпускане на педала, като на излизане от завоя, просто натискаш педала на газта и се изстрелваш напред с пълна мощност и въртящ момент, без да мислиш коя скорост да ръчкаш. Всичко е плавно без тласъци от превключване и смяна на въртящият момент, което е особено важно за стабилността на автомобила в завой.
09:42 10.01.2018
62 гост
До коментар #59 от "ДВГ":
Само за публиката , щото твойта тъпня не заслужава даже обяснение ! Тесла спира при рекурперация със 100 % ОТ МОЩНОСТТА НА ДВИГАТЕЛЯ , твоя умрел ДВГ каква "мощност" отдава в "Engine braking", бе сладък , като имаш в предвид , че всеки монтьор знае , че можеш да превъртиш незапалено ДВГ НА РЪКА !!!! Ако се беше качвал в Тесла щеше да знаеш , че като настроиш рекурперацията ( щото и това МОЖЕ да се регулира) на макс и при скорост 100 или повече пуснеш рязко газта , усещането е почти все едно си се ударил в стена след което колата спира почти до нула без да си барнал спирачката и то за не много повече от това да си скочил на педала !!!Коментиран от #63
10:33 10.01.2018
63 Електрика
До коментар #62 от "гост":
Не е точно така. Tesla спира с максималния ток на зареждане, който могат да понесат батериите. За Тесла модел S и Х Мисля че беше около 150 киловата, а за модел 3 е 210 киловата. Всяко следващо поколение батерии ще позволява още по агресивно спиране.Коментиран от #64
11:03 10.01.2018
64 гост
До коментар #63 от "Електрика":
Даже и така да е е сто пъти повече от умрялата "моторна спирачка" , дето като е по-голям баира колата продължава да ускорява !!! А Теслата спира все едно си скочил на спирачката , даже много по сигурно !11:17 10.01.2018
65 ДВГ
1.Тесла 3 може да направи за 10сек 0-100-0 можеш ли да ми покажеш видео с това???
2.Ако собственик на Тесла 3 поради някаква причина отпусне педала на газта ще излети от прозорецът ако е без колан, можеш ли да ми го демонстрираш :) ?
3. С двигателят можеш да спреш до 0 км/ч я пак помисли ?!?!?!?
4.Сигурен ли си в какъв режим точно работи двигателят при отпусната спирачка и колко е хлъзгането s>1 или s
Коментиран от #66
11:38 10.01.2018
66 Електрика
До коментар #65 от "ДВГ":
1.Очаквай скоро. С помощта на спирачки разбира се.2. За да го направи, ще е необходима много повече от 150kW обратна тяга, заради масата на автомобила.Усещането е по-скоро като да си забравил ръчната спирачка.
3.Можеш разбира се! Обаче няма практически смисъл, защото за да го направиш, от един момент нататък ще е необходимо да използваш ток от батерията за целта, което е много глупаво, при положение че става въпрос за под 10км/ч и спирачките се справят перфектно за тази цел. При Нисан това дори става автоматично без да натискаш педала на спирачката.
4. Разбирам накъде биеш, но си помисли за регулирането на честотата и токът на електродвигателя с отрицателни стойности. За разлика от ДВГ, електродвигателя може бързо да смени посоката на въртене и да създаде отрицателен въртящ момент. Големината на този въртящ момент зависи от токът, а оборотите от честотата. Ограничението на спирачното усилие идва именно от ограничението по ток, който може да поеме батерията.
При идеалната батерия, ограничението щеше да идва от мощността на двигателя и времето за ускорение да е приблизително равно на времето за спиране само чрез регенерация.
12:25 10.01.2018
67 ДВГ
2.Тоест по-големи двигатели ама да не стане пък случайно по-тежка, на 3 тона ще се спре ли?
3.Това не го разбрах хем можеш, хем ще е в регенераторен режим хем ще използваш ток от батерията, напрактика не се ползва в Тесла.
4.Бия на там че това са два разлижни режима просто прочети как работи Асинхронният двигател и защо е АААААААААсинхронен.
И накрая да не стане като премиум ДВГ до толкова да я усложнят тази кола че хората да започнат да си казват ех какви бяха старите тесли.
Коментиран от #68
12:54 10.01.2018
68 Електрика
До коментар #67 от "ДВГ":
1. Спиране от 100 за 5 секунди си е отвсякъде аварийно спиране и като такова има нужда от спирачки заради батерията. Двигателят щом може да ускори за пет секунди тази маса, значи може и да я спре заради идеята, но няма смисъл. Такова спиране е нужно само в под 10% от случаите, а в останалите 90% се ползва регенеративната спиране. Това означава повече от 20 пъти по дълъг живот на дисковете и феродото, защото те се износват най-много при високи скорости и/или голяма маса, точно където е силата на регенерацията.2. Един електродвигател на Тесла тежи 30 килограма. Колко двигателя смяташ да наредиш, за да тежат тон и половина? 50?
Дори да ги събереш някъде, просто няма смисъл, защото и само два двигателя стигат. За по-бързо ускорение и спиране слабото звено се оказват гумите. Tesla има едни от най-добрите времена за ускорение 0-200-0 и е с по-добри времена от расови спортисти.
3. Колкото по-ниска става скоростта, толкова по-малка става кинетичната енергия на електромобила въпреки високото тегло, следователно амперите намаляват, а с тях и спирачното усилие. За да поддържаш висок ампераж, е необходимо да приложиш обратен въртящ момент, все едно включваш задна и отпускаш съединителя при ДВГ. Това вече на практика черпи ток от батерията, което е безумие от техническа гледна точка, при положение, че просто може да се спре със спирачките.
4. Разбира се че са различни режими. Тези режими се управляват от компютър, който следи всеки един параметър, на вс
16:34 10.01.2018
69 Електрика
Смяташ ли че елементарно спиране ще е му е проблем, защото трябвало да смени режима на двигателя? Знаеш ли колко го интересува, каква честота е подал на асинхронният двигател и колко е хлъзгането? Просто ще го компенсира с малко по-висока или по-ниска честота на захранващото напрежение, за да постигне необходимите обороти. Нали се сещаш, че може да регулира оборотите от минус 20000 до плюс 20000 примерно и всички ограничения са софтуерни, за да не вдига 250 км/ч на задна?
16:36 10.01.2018
70 ДВГ
1.Много ясно съм казал че е като Engine braking при ДВГ но с по-голям ефект. И отново много ясно съм казал че ефекта не е като истинската спирачка!!!!
2.Много ясно съм написал и някои ограничения като при пълна батерия и ниска скорост, при намаляване на скороста ефекта намалява, при пълна батерия също го няма.
3.Тесла S P100D прави 0-100-0 за над 10 секунди щом ускорява до 100 за 3 ти сам сметни как за толкова спира!!!! и то със спирачки!!!!!
4.Вместо да си чешем езиците Юли е Твърдица-Елена ходи се пробвай с една Тесла с/без да използваш спирачките и после ми кажи разликите във времената сигурно ще са еднакви няма начин да е друго.
Коментиран от #71, #76, #79
19:30 10.01.2018
71 гост
До коментар #70 от "ДВГ":
Опаа , пак запяхме старата песен , дай ни писти и "състезания" ! Ама че досега говорим за съвсем различни неща , тва не ни изнася ! Та говорихме "състезателю" , че при ежедневно нормално , а и не съвсем каране , Тесла със ЗАГРЕЛИ спирачки НЯМА да видиш , ако ще 10 пъти под ред да мине Казанлък-Габрово , даже ако взима по 2 човека от Шипка на всяко спускане , накрая ще има повече ток в батерията , отколкото като е тръгнала ! ТОВА ги интересува хората , а не измислените ти "състезания и писти" и също това , че ще забравят какво е това смяна на накладки и дискове !Коментиран от #72
21:07 10.01.2018
72 ДВГ
До коментар #71 от "гост":
С теб никой не говори защото не разбираш от елементарни неща.Спора е с Антиелектрика за това че само 0-100 му е в главата и постоянно тика Тесла при спортистите, като е спортист да не ходи в града да виси по светофарите ами да отиде в балкана(в смисъл състезание за това говорех за спирачките) на пистата или в най-лошият случай на магистралата в Германия. Ако е нормален семеен автомобил тогава съм изброил в пост 19 част от недостатъците, за предимствата той си ги знае.
Коментиран от #73
21:39 10.01.2018
73 гост
До коментар #72 от "ДВГ":
Да бе , то си личи , кой не знае какво е и как действа рекурперацията ! А измислени доводи можеш да си пишеш до утре , само дето никой вече не ти се връзва , като ми покажеш 500 000 предплатени заявки за ПЕТРОЛНА кола , тогава се обяснявай !Коментиран от #74
22:05 10.01.2018
74 ДВГ
До коментар #73 от "гост":
Казах ти че не желая да говоря с теб и сега ще ти кажа конкретно доводът ми:1. Не се казва рекурперацията неграмотнико а РЕКУПЕРАЦИЯ!!!
2.Спирането с ел. двигателят се нарича Regenerative braking или регенеративна спирачка което е по-добрата алтернатива на Engine braking при ДВГто . Никога не съм споменавал за рекуперация на енергията при спиране което е друга тема.
Когато се ограмотиш малко тогава може да говорим, до тогава аз с теб няма да говоря понеже спорът е безсмислен.
Коментиран от #75
22:43 10.01.2018
75 гост
До коментар #74 от "ДВГ":
И една прясна новина за "несигурните" ВЕИ-та , няма ли кой да им каже на тия , че вятър има само 20% от времето ??? :Експертите са установили, че действащите в Северно и Балтийско море немски вятърни паркове устойчиво произвеждат електроенергия в разстояние на 363 дни в годината, т.е практически целогодишно. Както уточнява DW сега местните бизнес и общински структури искат до 2030 г. мощностите от вятърни генератори в териториалните води на страната да станат поне 20 ГВт и с последващо увеличение през 2035 г. до минимум 30 ГВт.
http://3e-news.net/%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82/%D0%B2%D0%B5%D0%B8-%D1%81%D0%B5-%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%B4%D0%BE-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%8F%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B2-%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_58651
Коментиран от #81
22:59 10.01.2018
76 Електрика
До коментар #70 от "ДВГ":
"1.Много ясно съм казал че е като Engine braking при ДВГ но с по-голям ефект. И отново много ясно съм казал че ефекта не е като истинската спирачка!!!!"Ясно, ясно, колко да е ясно? Това не са ли твои думи:
"Ти колко пъти като тръгва на светофара ускори до 100 за 5 сек, абсолютен палячо си, само да газиш хората по пешеходните птеки те бива ама не карали хората на писта да ама като минават балкана с този тежък варел ще загреят спирачките да се чудиш как да го удържиш."
Много ми напомняш с обръщенията и въртенето като фурнаджийска лопата на Антиелектрика, но съм сигурен че и "двамата" ще отречеш, ъъъъ... отречете де!
Последно какво твърдиш, по-добре ли спира на надолу по балкана отколкото ДВГ, или ще загрее спирачките?
23:19 10.01.2018
77 Електрика
Еееех, старост нерадост, не помня дори дали си пих гинкобилобата. Я да ми припомниш в кое/кои мнения си ги твърдял МНОГО ЯСНО тези неща, че склерозата явно се обажда. Единствените твърдения за които си спомням, е че не може да спре напълно без спирачки, с което се съгласих още от първия от няколко пъти, като казах че технически е възможно, но не е целесъобразно и обясних защо.
За пълна батерия обаче...?
Ако беше питал и сам щях да ти кажа. Пълната батерия обаче е нещо, което само некадърник би допуснал, освен ако няма да поставя рекорд. Не е здравословно за батерията често зареждане над 80%.
По-често рекуперацията не работи заради ниска температура на батерията.
23:34 10.01.2018
78 Електрика
Е, колко да е над 10 секунди? Само 2 десети.
100 , ама какво 100? То май не било компютри, а компоти .
Ускорението до 100 не е за 3, а за 6 секунди, а спирането за 4,2 , общо 0-100-0 за 10,2 секунди. Да кажеш, че ще загрее спирачките за автомобил, с пети резултат в СВЕТА е пълно непознаване на материята. За сметка на това обиждаш!
Обърни внимание на теглата на автомобилите!
Order Year Make Model 0-100-0 MPH, SEC Curb Weight, LB
1 2016 McLaren 675LT 9.3 2,993
2 2017 Porsche 911 Turbo S 9.7 3,557
3 2017 Audi R8 V10 Plus 10 3,642
4 2016 McLaren 570S 10.1 3,188
5 2017 Tesla Model S P100D 10.2 4,891
6 2017 Acura NSX 10.9 3,876
7 2016 Mercedes-AMG GT S 10.9 3,698
8 2017 Chevrolet Camaro ZL1 11.1 3,926
9 2016 Dodge Viper ACR 11.1 3,379
10 2017 Nissan GT-R (Premium) 11.3 3,936
11 2017 Porsche 911 Carrera S 11.7 3,353
12 2017 Aston Martin DB11 12.1 4,194
13 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport (8A) 12.2 3,479
14 2017 Jaguar F-Type SVR 12.2 3980
15 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 12.3 3,749
16 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport (7M) 12.4 3,464
17 2016 BMW M4 GTS 12.5 3,605
18 2016 Ford Mustang Shelby GT350R 12.5 3,711
19 2016 BMW M3 (Competition pack) 12.9 3,646
20 2017 Chevrolet Camaro SS 1LE 13.1 3,735
21 2017 Porsche 718 Boxster S 13.1 3,160
22 2017 Aston Martin V12 Vantage S 13.3 3,677
23:48 10.01.2018
79 Електрика
До коментар #70 от "ДВГ":
В момента карам дизел и (почти) не ползвам спирачки по планинските проходи. Нито нагоре, нито надолу. Много рядко някой успява да се движи след мен. Много се дразня когато някой удря спирачки, докато се движа след него. Спирачки в проход удрят само аматьорите, освен ако няма дълги прави участъци с много остър първи завой.С Тесла надали ще си променя стила на шофиране, предвид много по-прецизното и плавно управление с един педал без ръчкане на скорости. Задминаването на на бавните участници по правите участъци след завой ще е доста забавно! Нека ускорение да е ненужно според тебе. Точно това дава по-голяма сигурност за семейството, точно в такива моменти. При всяко изпреварване на ДВГ. Натискаш педала, 1,2,3 и вече си 50 метра пред изпреварвания автомобил, а не току що да си излязъл от турбодупката и да си се изравнил със задната му броня.
00:11 11.01.2018
80 ДВГ
2.Отново се опитваш да ме обиждаш включитено сравняващ ме с Антиелектрика, недей защото така отново се стига до нищото, засега тактично ще си замълча.
3.Турбодупка при 3500+(бензин) или 2500+(дизел) оборота има само при твоята кола, ако ти си направиш труда да дадеш толкова пари колкото за една тесла 3 ще разбереш че не си прав.Също понеже ръчката не е за всеки и за това получаваш някакви дупки си вземи автомат.
Коментиран от #82
08:42 11.01.2018
81 Антиелектрика
До коментар #75 от "гост":
Поредната ти фейк новина - хахахахахахаНали знаеш, че няма такава новина в линка ти :)))))))))))))))
Търсиш внимание ли?
Коментиран от #87, #88
08:48 11.01.2018
82 Електрика
До коментар #80 от "ДВГ":
Ако някой бута Tesla постоянно на пистата, това определено не съм аз. Ако имаш такава информация включително и в коментари под други статии може да ги споделиш. Винаги съм твърдял, че Тесла НЕ е състезателен автомобил, но има по-добро ускорение от спортните автомобили. Правиш ли разликата?Роудстъра ЩЕ е спортен, но нека излезе. Засега не е в играта.
1.С Тесла и повечето електромобили, ще потеглиш по-бързо на светофара и ще се придвижиш по-бързо в града, отколкото със спортен автомобил, ако спазваш ограниченията на скоростта. Съгласен ли си?
2. С Тесла ще изпревариш много по-бързо и безопасно на извънградски път или магистрала, отколкото със спортен автомобил. Съгласен ли си?
3. Неопитен шофьор на автомобил с ДВГ, много по-лесно ще прегрее спирачките при спускане на баир, отколкото ако кара електромобил, особено Nissan Leaf, при който това е практически невъзможно. Съгласен ли си?
4. Заради регенеративното спиране, педалът за спирачките при електромобилите се ползва девет пъти по-рядко, отколкото при ДВГ, което означава почти вечни спирачни дискове. Съгласен ли си?
5. 99% от шофьорите никога не са стъпвали на писта, да не говорим да се състезават и последният критерий по който ще си избират автомобил за ежедневно каране, ще е държанието му на писта. Съгласен ли си?
6. При ниските скорости ограничени от закона, ниският център на тежестта и по-високото тегло на превозното средство, му придават по-голяма стабилност и сигурност, дори пр
Коментиран от #83
10:22 11.01.2018
83 ДВГ
До коментар #82 от "Електрика":
1.На светофарите има дуги коли пред тебе, има пешеходни пътеки, и ограничението е до 50 км/ч спечелване на десети от сек. за да се нацепиш в някого не си заслужава. Хора не бъдете мутри спазвайте наложените ограничения особенно в града.2.Зависи коя тесла и кой спортен автомобил, на магистрала даже и камионите изпреварват лесно понеже никой не им идва насреща а задните трябва да изчакат и да светкат като натровени.
3.Не, опитен шофьор кара бързо а който бърза и спира непосредствено преди завоят нищо не може да му помогне. Казах ти вече Regenerative Braking има по силен ефект от Engine braking ако това искаш да чуеш. Също по-голяма маса има по-голяма инерция от там нататъка всеки си преценява как да кара.
4.....Мързи ме да отговарям нататъка.
Коментиран от #86
11:54 11.01.2018
84 Електрика
7. Ако се смени задвижването на един суперавтомобил с електрическо, като се запази теглото и мощността му, то той ще даде много по-добри времена на писта. Съгласен ли си?
Задавам ти конкретни въпроси, защото май по всички тези сме на едно и също мнение, но въпреки това спорим.
Отговори само на въпросите с които не си съгласен.
11:54 11.01.2018
85 Електрика
Знам че може да ми изкараш от 100 кладенеца вода за да не ми отговориш конкретно, но при едни и същи условия независимо в Трафик или без трафик, АКО ЖЕЛАЕШ може да се придвижиш по-бързо с електромобил, отколкото с който и да е автомобил с ДВГ бил той и спортен. Трафикът и града и на магистралата не е само за електромобилите. Точно в трафикът, по-доброто ускорение и спиране ти дават по-добри шансове, ако желаеш да се възползваш от тях. И ускорението и дoускорението на електромобилите е по-добро при ниските скорости позволени от закона.
Нали знаеш какво е късметът?
"Късмет-когато подготовката срещне шанса."
С електромобила късмета е на твоя страна. Това може да го разбере само някой, на който му се налага да кара в един и същ ден и бърз и бавен автомобил. Тогава с изненада установява, че бавният автомобил е много по опасен за околните и за самия него. Докато не го преживееш няма да мога да те убедя.
Преди месец изтръпнах, когато както се движих с 30 километра в час, един пешеходец реши да мине по пешеходна пътека на червено на 20 метра пред мен. Първоначално със спокойствие, че ще спра рязко натиснах спирачката на малолитражката, като очаквах да закове на място, както би се случило с SUV, въпреки че е два пъти и половина по-тежък от нея. Уви дори с такава скорост едва спрях пред наглият пешеходец самоубиец, който си продължи спокойно пред свирещите гуми.
12:15 11.01.2018
86 Електрика
До коментар #83 от "ДВГ":
Понеже гледам че си хлъзгав и се измъкваш от конкретика ще ти задам лесен въпрос.Какви са техническите недостатъци дори на днешните електромобили, различни от цена и зарядна инфраструктура?
И цената и инфраструктурата са въпрос на време и са дълъг процес, а не еднократно действие. Те са само временна пречка.
Виждаш ли други пречки за замяната на ДВГ на по-голямата част от автомобилите с електродвигател?
Търсенето на недостатъци ви е любима дисциплина. Давайте!
Коментиран от #89
13:14 11.01.2018
87 гост
До коментар #81 от "Антиелектрика":
http://3e-news.net/свят/веи-се-изкачват-до-първото-място-в-енергетиката-на-германия_58651не съм виновен аз , че факти не си оправиха сайта да приема линкове на кирилица и трябва всеки път да преписвам на ръка като ахмак !
15:16 11.01.2018
88 гост
До коментар #81 от "Антиелектрика":
Не , търся отговор на колко АЕЦа и ТЕЦа са равни 30 ГВт и то следпо-малко от 20г и то само в Германия , а Северно и Балтийско море имат вятър за ТРИ Европи поне !!!
Коментиран от #91
15:21 11.01.2018
89 ДВГ
До коментар #86 от "Електрика":
Написал съм го в коментар 19 след което ТИ си го коментирал в коментар 28 след което аз съм НАПОМНИЛ в коментар 72, какво повече да направя ето и в коментар 88 ти напомням виж коментар 19.И още нещо следващият път когато напишеш 3 поста с по 100 реда не ме карай да ги коментрам зашото дори няма и да ги прочета.
15:24 11.01.2018
90 Електрика
Това за теглото е смешно. Все едно да кажеш, че окачването на един джип се скапва по-бързо от покачването на една малолитражка, при положение, че карат по един и същи терен. Това няма нищо общо с реалността.
Единственият подводен автомобил амфибия е електрически, защото двигателя с вътрешно горене няма как да работи под вода. Това с мокренето на батерията също е смешно. Има доста клипове на които Тесла минава във вода до фаровете покрай вече закъсали автомобили вероятно с воден удар, а батерията и се намира в пода.
Ако Моряка си остави електромобила включен в най-обикновен контакт с указания да поддържа 70% заряд, нищо няма да и се случи, дори да отсъства пет години.
Не е проблем да се добави скоростна кутия, която прави електрическата офроуд машина много по-голям въртящ момент отколкото ДВГ още от НУЛА оборота, което е много важно против боксуване.
При вече изградена зарядна инфраструктура, ако на всеки паркинг има зарядни станции, зареждането на електромобила отнема много по-малко време отколкото ходене по бензиностанции на годишна база.
15:53 11.01.2018
91 Гост
До коментар #88 от "гост":
Търси в резервУра си :))))))))))))))Всъщност, няма ли пак да пуснеш някой линк, който да няма нищо общо с това, което тръбиш?
Едва ли знаеш, че едното е годишен добив на енергия, но карай да върви - и на Сатурн има вятър колкото да захрани 1000 Земи.
Апропо, откри ли етера - бухахахахаха
15:59 11.01.2018