9 Януари, 2018 17:16 4 867 14

Hyundai разработва конкурент Ferrari и Porsche

  • hyundai-
  • genesis-
  • суперкола

В интервю за австралийското сп. Wheels главният дизайнер на Hyundai Люк Донкерволке и шефът по развойната дейност Янг Унг Чхол потвърдиха слуховете, че корейската компания работи по проект за суперавтомобил. Той ще се продава под марката Genesis и ще се опита да открадне клиенти от Ferrari и Porsche.

Двуместното купе ще се задвижва от хибриден силов тракт, съставен от бензинов двигател и "няколко" електромотора, а с разработката ще бъде натоварен бившият бос на BMW M GmbH Алберт Бирман. Корейците разглеждат и възможността суперколата да бъде пусната на пазара като отделен модел извън гамата на Genesis.

Клюката, че Hyundai разработва суперспортен автомобил, плъзна през 2016 г. заради изказване на вицепрезидента по продуктовото планиране Майк О'Брайън. Тогава се предполагаше, че колата ще бъде корейски аналог на Lexus LFA и Honda NSX.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Темида

    8 6 Отговор
    Ами нормално. Наясно са, че няма да е успешен като продажби, но такъ тип коли градят имидж на марката и престиж (от което Имат уждаКорейските концерни). Киа избухнаха със стингер и автожурналистите не спряха да пишат за него, което си е добра реклама. Дано някой да се усети, че само с SUVта не става (справка нека видим Mitsubishi) кога ще спрат да правят коли.
  • 2 СамурАй

    11 25 Отговор
    Ей джапанките от край време се мъчат да направят конкуренти на тия марки. Ни става и ни става. Все пръчки. Не ми обяснявайте за NSX. Тая "легендарна" бракма никой не искаше да си я купува., щото нали е прекалено "легендарна".

    Коментиран от #8

  • 3 onq s konq

    25 7 Отговор
    Ако се съобразим с хладната житейска логика ПРИ РАВНИ УСЛОВИЯ НА ИЗТОЧНИТЕ И ЗАПАДНИТЕ КОЛИ/мощност на двигатела,аеродинамика,интериор и екстериор,качество на материали/,логично е Хюндай да ПОДБИЕ ЦЕНАТА на "Ферари","Ламбо",,"Порше" и т.н. за да си извоюва място на пазара.ТЕХНИЧЕСКИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ обаче на тия коли са такива,че на практика НЕ МОГАТ ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ ПЪЛНОЦЕННО по обективни причини-законови ограничения за скоростта,натоварване на пътната мрежа и т.н.И остава какво?...Че супер скъпата Западна кола ще бъде предпочетена от богатите купувачи само и единствено заради ВИСОКАТА ЦЕНА И МАРКАТА,защото ...едно е да отидеш на делова среща,ЛЮБОВНА СРЕЩА,парти и т.н. с "едикакво си",друго е с ..."Хюндай"!И пак ще поясня за неразбралите-тук не става въпрос за качествата на колите "Изток-Запад" А ЗА ИМИДЖ-ЗА ТОВА КОЙ КАКВО МОЖЕ ПАРИЧНО ДА СИ ПОЗВОЛИ,,т.е. ...мерене на пишките!
  • 4 Pssst

    12 5 Отговор
    до СамурАй

    ...с няколко думи обобщи знанията и автомобилната си култура...като гъдулка!!!
    Въпросният NSX който споменаваш...manufacturer's suggested retail price (MSRP) - $156,000...поради огромният интерес, ако желаеш да се сдобиеш с NSX, трябва да си готов да се разделиш с $205,000 (base) и да влезеш в листата с чакащи. Не съм отявлен фен на немски, японски, американски или други творения, но да изтриеш от мирогледа си автомобилите които съм нахвърлял по-долу...предполагам си щастлив с третата си собственост "нов внос".

    Toyota GT2000 & Supra;
    Nissan Fairlady, Skyline & GTR;
    Honda S800 Coupe & NSX;
    Mazda 110S, RX-3 & 5
  • 5 Я. Петров

    13 5 Отговор
    NissanGTR уби рибата с лек кит и от 400 на 800 коня.Това е колата убила и тунингованите Ламбота и Поршета.

    Коментиран от #6

  • 6 фонзи

    2 7 Отговор

    До коментар #5 от "Я. Петров":

    Митове и легенди - ламботата в щатите без проблем ги издуват с турбини до 2000-2500 конски сили ,че и повече -питай аконе вяраш чичко ютуб ! За кви нисани бълнуваш ? Да не споменавам отделно ,че максималните скорости на ламботата са недостижим БЛЯН за нисана ! Всъщност това и никога не е било силна страна на джапанките .
  • 7 Vasik Atanasova

    3 4 Отговор
    народно порше
    народно ферари
    хахахахахх
    евтинджос
  • 8 Vasik Atanasova

    5 3 Отговор

    До коментар #2 от "СамурАй":

    хюндай джапанка ли е ?
  • 9 Pssst

    4 2 Отговор
    до Фонзи

    хвала на YouTube, хвала на дезинформация...та колко пъти си посещавал САЩь?
  • 10 гост

    5 0 Отговор
    Имат бензинов двигател с 360кс, ако добавят и електрическо задвижване на преден мост може да надхвърли 500кс. За корейската марка е престиж да пусне подобна кола макар и да не се продава добре, рекламата е по-важна от продажбите.
  • 11 Цар Навуходоносор

    3 0 Отговор
    Нек' да има! Поздрави за коментара на "onq s konq"!
  • 12 Jack Bauer

    1 0 Отговор
    Hyundai разработва конкурент на Ferrari - погледнах календара но 1-ви Април е бая далеч :D:D:D
  • 13 Японеца

    1 0 Отговор
    Едно време всички се подиграваха на Хюндай Пони, но излезе желязо.
    Верно, няма го вече, но и никой не би го колекционирал.
    Немската автомобилна индустрия има славно минало.
    Народна кола голф с 66к.с., докато в Америка и цяла Азиа караха резачки с 200+к.с.
    А за 124 мечо 200 дизел да не говорим, 20сек до 100км/ч
  • 14 ВАГ

    0 2 Отговор
    .... и всички богаташи зарязват Поршетата и Фераритата и се качват на Хюндай ...чакат го с нетърпение.