3 193 20

Volkswagen пак изпревари Toyota

Георги Касабов

VW Group отново е най-големият автопроизводител в света, сочи статистиката за продажбите на нови коли през 2017 г. Компаниите под шапката на немския концерн са успели да продадат 10.7 млн. автомобила, докато Toyota и марките в състава ѝ са избрали 10.35 млн. купувачи, съобщава Reuters.

Най-добри резултати в рамките на VAG за миналата година отчитат Audi и Porsche. За отличните показатели допринася и повишеното търсене на моделите на Volkswagen в Китай. Благодарение на увеличените продажби концернът отчита и рекордни печалби от €220 млрд. срещу миналогодишните €217 млрд.

Миналата година VW Group също задмина Toyota с 10.31 млн. реализирани автомобила срещу 10.17 млн. Концернът не остави шансове на конкуренцията въпреки грандиозния скандал с манипулираните екологични показатели на дизеловите двигатели.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ровер (гост)
    Отговор
    1 13:08  10.01.18
    Е тя цялата Ваг груп са поне 5,6 марки,то е нормално

    Коментиран от #17

  • 1243 (гост)
    Отговор
    2 13:17  10.01.18
    А колко коли са продали само от марката Volkswagen?

    Коментиран от #7

  • 3 13:18  10.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • До всички злобари (гост)
    Отговор
    4 14:00  10.01.18
    Фау вето винаги ще бъдат № 1..............

    Коментиран от #18

  • мм84 (гост)
    Отговор
    5 14:42  10.01.18
    Не знам защо разглеждат концерни, а не конкретни марки. Във ВАГ групата са 7 марки. ОК 3 са бутикови, но ако махнем шкода и сеат , къде отиват цифрите?

    Коментиран от #9, #10

  • Пешо (гост)
    Отговор
    6 15:41  10.01.18
    Явно няма лоша реклама. Дизелгейт дъра бъра...продават хората!
  • гост (гост)
    Отговор
    7 16:24  10.01.18

    До коментар #2 от "1243":

    6 милиона . Горе-долу ! От тях 3 в Китай !
  • Те пак ги (гост)
    Отговор
    8 17:46  10.01.18
    Изпреварват и по проблеми и дефекти.
  • гост (гост)
    Отговор
    9 19:46  10.01.18

    До коментар #5 от "мм84":

    Ами да си ги разглеждат , ама листа има две страни . Миналата година ВАГ общо са продали към 5 милиона в Китай , което и спаси първото им място . Само че според китайския закон , 2019 година трябва да осигурят 12% от тия 5 милиона да са ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ! Демек 600 000 бр. !!! При положение , че в момента нямат ни един ! Та може да се каже , че миналата година им е била лебедовата песен !
  • 333 (гост)
    Отговор
    10 00:51  11.01.18

    До коментар #5 от "мм84":

    Все едно на Тойота да и махнеш Lexus, Daihatsu и още не знам кои влизат в концерна.
  • VW ИМАТ (гост)
    Отговор
    11 10:09  11.01.18
    VW ИМАТ пълнокръвни електромобили
    е-голф
    е-уп
    плугин - голф и пасат !
    от VW каквото не са поискали -това не са направили !
    още с бугати ваерон доказаха, че за тях няма невъзможни неща в инженеринга при автомобилите !
  • japbest (гост)
    Отговор
    12 10:46  11.01.18
    Статистика за продажбите на Тойота и ВАГ за 2016г.
    Прададени бр. оборот печалба процент печ.
    ВАГ 10.3 мил. 248 милиарда 20.3 милиарда 8%
    Тойота 10.2 мил. 123 милиарда 2.2 милиарда 1.7%
    Заключение : за да са номер 1 ВАГ продава почти без печалба, а и при почти еднакви броики = два пъти по малък оборот= два пъти по евтини единични цени, което прави продажбите много по лесни. За невярващите съм приложил линк на клипа

    https://www.youtube.com/watch?v=3MFjfo2W6FQ

    Коментиран от #14

  • Прекалено късо име (гост)
    Отговор
    13 10:49  11.01.18
    Фолк с Ваген ГРУП излъга за втора поредна година, че уж продавал повече от ТОЙОТА. Вагенски Циркаджии!!
  • japbest (гост)
    Отговор
    14 10:52  11.01.18

    До коментар #12 от "japbest":

    Колеги корекция, размених без да искам имената, моля игнорирайте предния пост. Статистика за продажбите на Тойота и ВАГ за 2016г.
    Прададени бр. оборот печалба процент печ.
    Тойота 10.2 мил. 248 милиарда 20.3 милиарда 8%
    ВАГ 10.3 мил. 123 милиарда 2.2 милиарда 1.7%
    Заключение : за да са номер 1 ВАГ продава почти без печалба, а и при почти еднакви броики = два пъти по малък оборот= два пъти по евтини единични цени, което прави продажбите много по лесни. За невярващите съм приложил линк на клипа

    https://www.youtube.com/watch?v=3MFjfo2W6FQ
  • Ярослав Станчев (потребител)
    Отговор
    15 13:51  11.01.18
    Абе нали щяха да фалират уж???Пък те втора година подред са номер едно по продажби.Ади де,ква я мислеше Дошо,ква стана тя.

    Коментиран от #19

  • Йото (гост)
    Отговор
    16 14:58  11.01.18
    Ти как я мислиш тая работа???

    Публикувано във факти.бг: Тойота 10.2 мил. 248 милиарда 20.3 милиарда 8%
    ВАГ 10.3 мил. 123 милиарда 2.2 милиарда 1.7%
    ??

    Пиша ти го простичко!

    Тойота продава предимно коли в диапазона на 10-20к Евро, може би 80-85%. Айго, Ярис, Аурис, Корола морола и сие + Дайхатцу боклуците. Имаш 10% Ланд Крузери + Лексус.

    Така, гледай в картинката внимателно!
    ВАГ продава повече от 4 мил бройки, към 40% от марки като
    Ауди, Порше, Ламбо.. , Бентли
    Може би не ти е ясна пазарната стойност на нова кола от горните марки, но най-евтиното от най-евтиното стартира от 25к Евро, като средна стойност може би към 80-90к Евро за всяка една от горния тираж над 4 мил продадени за календарна година..
    Извода е, че или манипулираш данни или не можеш да смяташ!

    Коментиран от #20

  • ттков (гост)
    Отговор
    17 19:00  11.01.18

    До коментар #1 от "ровер":

    ВАГ са не 5-6, а са точно 12 марки!
    С 12 марки и баба знае. Хайде да видим само Фолк с Ваген колко продават и тогава да смятаме кой кого бил изпреварил в продажбите!
  • гост (гост)
    Отговор
    18 19:01  11.01.18

    До коментар #4 от "До всички злобари":

    Че те винаги са били № 1 по измами, далавери, лъжи и манипулации. Другите срещу тях да бягат не могат ги стигна никога.
  • гост (гост)
    Отговор
    19 19:08  11.01.18

    До коментар #15 от "Ярослав Станчев":

    Ярис-лавчо,
    мамин сладък,
    а глобите кога ще си ги платят? Как да фалират, като никакви глоби не са платили до сега, защото пак се разбраха тайно и пак ще продължават да лъжат, мамят и тровят хората. Става дума за милиарди, а тези, които ги вземат не им пука за никакви хора и никакво здраве. Милиарди са това. Развързаха малко повече кесията този път, за да покрият поредната си лъжа. А тези, които им купуват б0клуците са от онези 80% за които говори професорът. Но са от най-най-см0таните 0лиг0френи, защото ги лъжат, а те продължават да купуват и да обогатяват измамниците.
  • japbest (гост)
    Отговор
    20 21:56  11.01.18

    До коментар #16 от "Йото":

    Йото, май си от новата генерация, която е на вие с математиката:
    Тойота- оборот: 248 милиарда, продадени: 10.2 милиарда бройки, от тук и средна цена на бройка $24313, което не е Ярис или Дайхатсу а същевременно ВАГ: оборот: 123 милиарда, продадени бройки 10.3 милиарда, средна цана за бройка- $11941, което точно е Поло, Лупо, Фабия, Сеат и подобни брички. Най големият пазар на Тойота е Америка, а в Америка не можеш да купиш Ярис или малко Дайхатсу, същевременно ВАГ продава най много в Китай- пластмасова държава купува евтини ВАГ еднодневки .

Напиши коментар:


Публикувай