Ако някога сте се чудили защо новото поколение на Audi A7 носи заводски индекс C8, трябва да се върнете 50 години назад в историята на "Четирите кръга". През 1968 г. започва производството на първия германски автомобил с предно предаване и мощност 100 к.с., на която дължи и името си.
Audi 100 получава фабричен индекс C1, а наследниците му добавят по една единица към буквата с всяко следващо поколение. Като потомък на някогашната стотица, сегашното A6 носи заводско обозначение C8, каквото приема и построената на негова база A-седмѝца.
Общото между първата "стотица" и днешния ѝ наследник е версията купе. Вярно, A7 има четири врати и би било по-правилно да се нарича хеч- или в най-добрия случай фастбек, но това е друга тема.
От Audi 100 Coupé S C1 са произведени 30 687 бройки. В онези години ръждата не се бои толкова от инголщадските ламарини и оцелелите в прилично състояние екземпляри не са много, което прави модела привлекателен за колекционери с по-скромни финансови възможности.
Често наричано "Aston Martin DBS за бедняци", елегантното Coupé S се оборудва с 1.9-литров четирицилиндров двигател със 115 к.с. През 1971 г. двата карбуратора отстъпват място на един и мощността намалява до 112 коня.
Автомобилът на снимките е произведен през 1975 г. и се продава в Холандия. Има автоматична трансмисия, изминал е само 44 000 км и се намира в безупречно състояние. За съжаление това се отразява и на цената му - € 22 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 AUDI
Коментиран от #5
13:48 12.01.2018
2 Дон ТОни
13:58 12.01.2018
3 Random
Предница и заднИ прозорцИ от Lamborghini Espada
и задница като цяло от Maserati Khamsin.
И после китайците, корейците и руснаците били копирачи.
[сарказъм]
А да бе, забравих.
По-велик от Гоуфо нема...[/сарказъм]
14:35 12.01.2018
4 гост
Коментиран от #7, #16, #20
14:38 12.01.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Мммм
16:26 12.01.2018
7 незнайко
До коментар #4 от "гост":
Защото има метална броня .17:20 12.01.2018
8 Донко
Коментиран от #10
20:01 12.01.2018
9 Донко
20:01 12.01.2018
10 Бай Шиле
До коментар #8 от "Донко":
Б,ратчет,стратегията на производителите се смени.Тя е:купувайте нови коли на всеки пет години.И до като ги ползвате идвате в нашите сервизи.Повечето премиум марките от 80-те години бяха конструирани да "живеят" поне 20 години.И до сега ще видиш по шосетата МВ 124,БМВ 3,Голф и подобни.След 10 години НЯМА ДА ВИДИШ сегашните премиум.Да не говорим за конфекцията.Капитализъм б,ратчет.Капиш? з/ка: сигурно е разработка на военните.20:55 12.01.2018
11 Анонимен
Коментиран от #14
21:16 12.01.2018
12 Vasik Atanasova
красота стил
марка коли с история БРАВО !
21:19 12.01.2018
13 Vasik Atanasova
красота стил
марка коли с история БРАВО !
21:20 12.01.2018
14 Vasik Atanasova
До коментар #11 от "Анонимен":
ОРГИНАЛЕН ВИЦ21:25 12.01.2018
15 Plovdiv
23:54 12.01.2018
16 Франс
До коментар #4 от "гост":
Защото са правени на ръка от хора.А сега от компютри и роботи на бързо.Тогава нещата са се изпипвали и бавно са узрявали.02:24 13.01.2018
17 Куоре спортиво
07:53 13.01.2018
18 Бай Иван
15:16 13.01.2018
19 Бай хой
15:41 13.01.2018
20 гост
До коментар #4 от "гост":
Защото старите се рисуваха от дизайнери, а новите се изчисляват от компютри.11:24 14.01.2018