9 482 51

Първа катастрофа с Tesla Model 3

Георги Касабов

Tesla още се бори да достигне обявените производствени обеми на Model 3. Миналата година са продадени около 2 500 бройки, което прави евтиния електромобил на Илон Мъск рядкост дори по пътищата на Щатите. Това обаче не му дава имунитет срещу злополуки.

В Калифорния бе регистрирана първата сериозна катастрофа с Model 3, съобщава Electrek. Шофьорът на колата явно е давал повече газ от разумното, изпуснал е завой и се приводнил на отсрещния бряг на малка река.

За щастие при инцидента няма пострадали, което не изненадва особено предвид високите оценки на Model 3 в краш тестовете. Щетите по електромобила също не изглеждат фатални.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Driving pleasure
    Отговор
    1 18:03  16.01.18
    Как даваш газ на електричка? И не мерси тролей киснат във вода и да му няма нищо... айде бе ;) ПС абе факти оправете го тва коментиране бе 4ти път пиша кода ит картинката и все грешен бил на 16тия път го приема писва!!!
  • Опоп
    Отговор
    2 18:14  16.01.18
    Абе то, че е тролей - добре. Но не е задължително от водата да умре. Все пак батериите са изолирани от вода. Нали при първия по- силен дъжд и чао на колата.

    Коментиран от #3

  • Driving pleasure
    Отговор
    3 18:19  16.01.18

    До коментар #2 от "Опоп":

    Остав ти тая работа, една камара компютри има - накисни ги и чакай после да работят - да не говорим, че както се е приземила има голяма вероятност шасито да е изкривено на дъга и тва няма оправяне

    Коментиран от #18

  • ДВГ
    Отговор
    4 18:22  16.01.18
    Даааа поредният послушал Електрика и не ползвал спирчката :)))

  • 5 18:25  16.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • К**р за тесла
    Отговор
    6 18:32  16.01.18
    Няма да е последна с тая буклук

    Коментиран от #9

  • qqqqqq
    Отговор
    7 18:42  16.01.18
    Това дърпа повече от ферари, ламбурджини и. н. нормално е да има катастрофи. По неопитен шофьор и готово.

    Коментиран от #10

  • 8 19:03  16.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • GiTo
    Отговор
    9 19:27  16.01.18

    До коментар #6 от "К**р за тесла":

    бОклук се пише. мосово неграмотните хора не харесват електромобилите....но до някъде е разбираемо, за да се оправиш вътре, трябва да можеш да четеш...та понякога дори и хАнглийски

    Коментиран от #11

  • Антиелектрика
    Отговор
    10 19:56  16.01.18

    До коментар #7 от "qqqqqq":

    И от кое Ферари и ЛамбУрджини дърпа повече смешната Тесла модел 3 с тези 5 секунди от 0 до 100 км/ч? Да не е някое от 60-те години?

    Коментиран от #12, #13

  • Антиелектрика
    Отговор
    11 19:59  16.01.18

    До коментар #9 от "GiTo":

    МОсово неграмотните викаш не харесват миксерите? Аз пък като гледам кои харесват електромобилите, ще да са единично неграмотните - бухахахахаха Човека е направил една правописна грешка, а ти имаш поне 5 и въпреки това имаш наглостта да говориш за неграмотност?! Майко мила, колко мъка има по света!!!
  • Никой
    Отговор
    12 20:07  16.01.18

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Коя кола за същите пари и в същия клас ги прави прави за 5 секунди?

    Коментиран от #16

  • Дърпа
    Отговор
    13 20:29  16.01.18

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Дърпа повече понеже да достъпни! Винаги можеш да разчиташ на тези 5 секунди и на пълната мощност. От ламбо можеш да изцедиш максимума само ако си състезател

    Коментиран от #15, #17

  • ДВГ
    Отговор
    14 20:34  16.01.18
    Хайде пак се почна с тази мантра 0-100. А коя кола за тези пари мяза на консервена кутия отвътре??? Ама за теб е по важно 0-100 нали да си гъзар на светофара. Ford Focus RS прави 0-100 за 4.7 сек Тесла 3 прави 0-100 за 5.3 сек Да знааааам малко по скъп е ама както казах не мяза на консерва все пак. И последно спортна кола ли беше Тесла 3 или не че е толкова важно 0-100.
  • ДВГ
    Отговор
    15 20:46  16.01.18

    До коментар #13 от "Дърпа":

    Винаги, колко да е винаги??? Теслата намалява ускорението при изчерпване на батерията и при по-студенa батерия. И стига с тези 5 сек като е 5.3.
  • Антиелектрика
    Отговор
    16 20:49  16.01.18

    До коментар #12 от "Никой":

    Абе някои хора имам чувството, че обичат да повтарят едни и същи лъжи по 1000 пъти,като си вярват, че са истини! За 100-тен път ще го напиша - за тези пари с с такова ускорение може да си купиш сигурно 5 автомобила в САЩ: Subaru Impreza WRX STI, BMW 340i xDrive, AUDI S4, VW Passat. Всички те са с 4х4 и далеч по-качествени във всяко едно отношение! Колко пъти да ви се повтарят едни и същи РЕАЛНИ неща, не мога да разбера???
  • Антиелектрика
    Отговор
    17 20:55  16.01.18

    До коментар #13 от "Дърпа":

    Аха, значи мислиш, че е нормално да се сравнява 45 годишно Ламбо с нов мискер? https://www.lamborghini.com/en-en/brand/masterpieces/countach Още от 1974 година Lamborghini Countach прави до 100 км/ч за 5,6 секунди. Сегашните са за около 2,5 секунди. Толкоз с лъжите за ТеслЪтЪ!
  • гост
    Отговор
    18 21:01  16.01.18

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    То добре, че в новите бензинови коли не се управлява всичко от компютри.
  • Да си на ток ,или да не си... ?
    Отговор
    19 23:03  16.01.18
    Дърпа защото електромоторите развиват максимален въртящ момент от 1 об/мин и КПД им обикновенно е над 85% , в края ня краищата да всекиго по нещо
  • JPower
    Отговор
    20 23:12  16.01.18
    Телата вдига от 0-100км/ч за 5.3 сек. И после Може да мине 50км......остЪй тоз миксер. Електрически автомобили за града, добре,ама за магистрала и преход над 150км....за..би

    Коментиран от #25

  • TSLA
    Отговор
    21 23:16  16.01.18
    "Миксер", "Антиелектрик"... ае ко стаа тука : D и кво викате, че всички вкупом ще хвърлим смартфоните с по-голяма изчислителна мощ от сателит през 60-те и ще си вземем по 1 шайбов телефон и ще се молим да не объркаме дупката, щото цялото въртене почва наново? Че ще се транспортираме от избухващи цилиндри, вместо от електромагнитна сила? Абе момчета вие знаете ли кое десетилетие на 21 век сме? Изобщо коя година е сега? Мечтаете за ретро колите в Пном Пен и Конго - прав ви път! Светът е пред вас : D

    Коментиран от #26, #28, #30

  • въх
    Отговор
    22 23:33  16.01.18
    споко, скоро ще е на Горубляне - оправено, изпънато - "нов внос, без забелеШки, koja, мулти-волан, реални километри, един собственик - пенсионер". И с един несгъваем чадър или капела на задната седалка.-;)
  • mititu
    Отговор
    23 23:39  16.01.18
    Koментиращите ускорението отговарят на въпроса,какво прави Теслата в реката.Няма значение колата дали е бензин,дизел или електромобил,а задволанното пространство.
  • Johnny Walker
    Отговор
    24 00:09  17.01.18
    Голяма злоба майка! Ако ще да и пукнете бъдещето е в автономните електрически автомобили. В големите градове едвам се диша. Евро нормите не помагат. Единственото решение е тотална забрана на горивата от каменната ера.

    Коментиран от #29

  • Пич
    Отговор
    25 00:29  17.01.18

    До коментар #20 от "JPower":

    Електричките са за третия пол.
  • От България
    Отговор
    26 00:32  17.01.18

    До коментар #21 от "TSLA":

    Ти на Мелмак ли живееш? Или си на медикаменти?
  • Kiril
    Отговор
    27 01:30  17.01.18
    Тоз като е паднал в реката как не го е убил тока хаха
  • Антиелектрика
    Отговор
    28 08:26  17.01.18

    До коментар #21 от "TSLA":

    Хората ти казаха - ти не си добре! Наистина ми писна във всяка статия за миксери, да се пишат едни и същи тъпотии и лъжи! Първата лъжа е как нямало автомобили за парите на ТеслЪ с такова ускорение - АМИ ИМА! И не само, че има, ами са и по-бързи. Освен това колите с ДВГ, може да се тунинговат и да станат още по-бързи, а миксера не може! Втората лъжа е, че електромобилите били по-нова технология - АМИ НЕ Е! Половин век по-стара е! Как не ви писна да пишете едни и същи тъпотии???

    Коментиран от #38

  • Антиелектрика
    Отговор
    29 08:37  17.01.18

    До коментар #24 от "Johnny Walker":

    Едва се диша в градовете у нас, защото никакви еконорми не се спазват и техническите прегледи у нас са пълен смях! Проблемът е в пушещите дизели, които няма кой да спре. А защо е така - ами защото горивата са ни пълен боклук!!! Но пък най-големия замърсител в градовете се оказва, че е отоплението на твърдо гориво! Така, че това за каменната ера, си е някаква твоя глупост!
  • Random
    Отговор
    30 09:41  17.01.18

    До коментар #21 от "TSLA":

    Аре няма да си изливам мислите тука че ще ме баннат, ама си абсолютен и**от. Елекричките са по-стари от ДВГ. Неслучайно са били изместени, и даже историята май ще се повтори. Та тия тъпни че са били бъдещето си ги говори на илончо, че той горкия ще се разори докато изкара теслата на печалба.
  • Уют и удоволствие
    Отговор
    31 09:42  17.01.18
    Да се топлиш на дърва и въглища е най естественото отопление. Дядо ме е учил че пламъците създават уюта в една къща 🏠 . Няма такова удоволствие като да гледаш горенето на камината с чаша блага ракия в ръка.Това дето печките пушели е пълна лъжа. Пуши само ако не ти дърпа комина. Една цигара опушва стаята повече от печката. Същото е с електромобилите.Все едно да сравняваш камината с печка на реотани.

    Коментиран от #32, #33

  • Random
    Отговор
    32 10:03  17.01.18

    До коментар #31 от "Уют и удоволствие":

    Дали се вижда или не пушилката няма значение. Щом горят въглища или дърва - пуши и замърсява. Нямам нищо против камините, обаче на село/вилата.

    Коментиран от #35

  • гост
    Отговор
    33 10:14  17.01.18

    До коментар #31 от "Уют и удоволствие":

    Добро сравнение: Електричка срещу ДВГ е все едно климатик срещу камина. Старото и тривиалното си има чар, дава усет, който ефективното не може да ти даде. Да, новото е по-евтино за употреба, по-новаторско, но не усещаш с други сетива освен с цифрите. Или един вид емоцията се подменя с цифри.

    Коментиран от #34, #36

  • Чичи скудж
    Отговор
    34 10:45  17.01.18

    До коментар #33 от "гост":

    ХаХа абе какви цифри бе брат, дай ми евтина и стилна електричка да видим чарът и другите глупости. Истината е че все още даваш един чувал с пари за една барака вместо за по малко пари да си вземеш къща. Хората са прагматични, дори екологията не може ги стопли искат си евтино и хубаво нищо друго.
  • Уют и удоволствие
    Отговор
    35 14:19  17.01.18

    До коментар #32 от "Random":

    Е замърсява малко докато режа и цепя дървата пред блока.Асансьорът също се цапа като качвам чувалите с въглищата ама аз тези замърсявания си ги чистя. На мен и в апартамента си ми става уютно защо трябва да съм на село.
  • Уют и удоволствие
    Отговор
    36 14:23  17.01.18

    До коментар #33 от "гост":

    Къв климатик бе брат. знаеш ли колко струва един климатик. С тея пари ще си купя дървата за три години. Заради такива като вас ще преминем на режим на тока щото няма да стигне ако всички минат на климатици. Като направят Белене тогава.
  • Ото
    Отговор
    37 21:01  17.01.18
    "явно е давал повече газ " Вече трябва да се казва "давал повече ток" ;))) Газта остава за майсторите :)
  • Патриот
    Отговор
    38 22:12  17.01.18

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    Еи сега някой болен електрофен като прочете, както до преди малко е писал като гламав "ускорение от 0-100" ще почне пак да пита дали в Субару или Форд можеш да са качиш семейството. Обзалагам се, че автопилота няма никаква вина за случилото се. Той дори прз цялото време е казвал на водача да кара по-спокойно, въпреки това водача не го е послушал и бам. Дори до последно може да му е дърпал волана в правилната посока, но водача твърдо да е отказвал да бъде "праволинеен". А единия от коментарите прави ралика между дъжд и басейн? да го питам колко време може да стои с дъждобран на бъджа и на дъното на басейна? Някой хора или не можете да имслите или пишете само глупости.

    Коментиран от #39

  • Антиелектрика
    Отговор
    39 22:26  17.01.18

    До коментар #38 от "Патриот":

    Ама разбира се, че никоя кола с ДВГ не може да събере багажа и цялото семейство, защото средностатистическите семейства са с по 5 деца - бухахахахахахахаха И като качиш 7 човека и багажа, най-важното е да се състезаваш на светофара - хахахахахахаха Освен това автопилот не може да има кола с ДВГ - ще го отрови хахахахахахахаха
  • Технолог
    Отговор
    40 22:30  17.01.18
    Прав си. Някои хора не правят разлика и между стара технология, нова технология, висока технология, различна технология и т.н.За тях оловните акумулатори на първите електрички автомобили са същите, като тези на модел 3. Даже старите са по-арни. Еех, к'ви акумулатори имаше едно време, а сега леки та кухи, пестят от матрял. Графена и той една стара технология, половин век по дърта от ДВГ.

    Коментиран от #41

  • Антиелектрика
    Отговор
    41 22:59  17.01.18

    До коментар #40 от "Технолог":

    Ама то в акумулаторите на модел 3 гарфен до графена, мила моя майно льо. Ама то акумулаторите толкова много са се променили от изобретяването им преди няколко века от Алесандро Волта, че чак човек не може да го види. Друго си е обаче да се пише с няколко ника лъжи и демагогии!
  • Лъжец и демагог
    Отговор
    42 23:44  17.01.18
    Кажете честни господине, от колко години се произвеждат графенови батерии, та вече ги спряха от продажба? А твърдотелите батерии, които са по-евтини и не горят? И тях ли ги е измислил Алсадро преди няколко века, та вече са забравени? Гледам че нещо не ги ползват. А онези, дето се зареждат за пет минути?

    Коментиран от #43

  • Антиелектрика
    Отговор
    43 08:09  18.01.18

    До коментар #42 от "Лъжец и демагог":

    В кой електромобил има твърдотелни батерии и такива с графен? И каква е разликата в принципа им на действие от тези на Алесандро Волта? Значи трябва да спрем развитието на ДВГ, за да може да се върнем и да развиваме батериите, който са няколко века по-стара технология? Ако това не е лъжа и демагогия, здраве му кажи!!!

    Коментиран от #45

  • Тодик
    Отговор
    44 08:29  18.01.18
    Време е коментарите да се използват от професионалисти пишейки факти и на който не му е ясно да пита да се образова а не да налагат собствено мнение науката приятели нали знаете какво е "НАПРЕДЪК" е казал лирическия герой
  • Лъжец и демагог
    Отговор
    45 09:02  18.01.18

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    Съвременната литиево-йонна батерия има точно толкова общо с батерията на Алесандро Волта, колкото съвременният двигател с вътрешно горене има общо с буталния двигател с вътрешно горене от 1674 г. на Кристиан Хюйгенс . Първата парна машина е построена през 1679 г. от Дени Папен. Алесандро Волта е Роден 18 февруари 1745 г. По каква странна логика батерията на Волта според тебе е най-старата технология? Пак по твоята логика е трябвало да се спре развитието на ДВГ, защото парният двигател е бил по нова технология от него. Една технология се развива тогава когато и дойде времето, без значение кога е измислена. Сега дойде времето на батериите и в автомобилостроенето и в енергетиката, а светът ще бъде променен за няколко години.

    Коментиран от #46

  • Антиелектрика
    Отговор
    46 09:16  18.01.18

    До коментар #45 от "Лъжец и демагог":

    Да, парната машина е ДВГ - двигател с ВЪНШНО горене! "Парната машина е вид двигател с външно горене" - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 А през 1674 г. Кристиян Хюйгенс изобретява спиралната пружина на часовника и НИКОГА НЕ Е ИЗОБРЕТЯВАЛ БУТАЛЕН ДВИГАТЕЛ - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B0%D0%BD_%D0%A5%D1%8E%D0%B9%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%81 За пореден път пишеш с различен ник, показваш фундаментална тъпота и лъжеш най-нагло!!!
  • К'ъв Ник бе пич?
    Отговор
    47 09:36  18.01.18
    Не виждаш ли че нямам регистрация и профил. Интернет не се изчерпва с българския Гугъл, а историята не се изчерпва с твоите знания. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gunpowder_engine http://new.bg-history.info/AVTOMOBILUT-kak-beshe-suzdaden-881.html

    Коментиран от #48


  • Антиелектрика
    Отговор
    48 09:46  18.01.18

    До коментар #47 от "К'ъв Ник бе пич?":

    Бухахахахахаха Ти не си добре!!! Правиш ли разлика между Gunpowder engine и Internal combustion engine? Правиш ли разлика между двигател с ВЪНШНО горене и двигател с ВЪТРЕШНО горене??? Казал съм ти - не ме занимавай повече с глупости!!!
  • К'ъв Ник бе пич?
    Отговор
    49 10:08  18.01.18
    "A gunpowder engine, also known as an explosion engine or Huygens' engine, IS a type of INTERNAL combustion engine using gunpowder as its fuel. " Английския ти куца. Вид двигател с ВЪТРЕШНО горене използващ различно гориво от А98, но същия принцип -горене за задвижване на бутало в цилиндри, точно по твоите доводи за метана и графена. Факт!

    Коментиран от #50

  • Антиелектрика
    Отговор
    50 10:15  18.01.18

    До коментар #49 от "К'ъв Ник бе пич?":

    Не знаех, че АК-47 е ДВГ - има камера и движение на бутало, но не използва А-98 - бухахахахахаа Моля те, спри да се излагаш повече!!!
  • Сега научих
    Отговор
    51 11:36  18.01.18
    Че АК-47 било двигател! Уникален си в демагогията и лъжите дори срещу ФАКТИ.

Напиши коментар:


Публикувай