Корейците от Kia пуснаха едно интересно видео, в което се прави сравнение на фастбека Stinger с Porsche Panamera и BMW 6 Series Gran Coupe. Клипчето е публикувано в официалния канал на южнокорейския производител.
Stinger е сравнен с германците в четири дисциплини - ускорение от 0 до 100 км/ч, скоростно преминаване през завои, "змейка" и време за една обиколка на писта. Пилоти на автомобилите са състезатели от американските серии SCCA.
В теста участва Stinger с 3.3-литров шестак и мощност 370 конски сили. Колата е оборудвана и с опционния диференциал с повишено триене. Срещу корееца се изправят Panamera 3.0 V6 и BMW 640i.
В преминаването на завои с висока скорост Kia-та показва отлични резултати, а при преминаване на "змейката" се нарежда веднага след Porsche-то. Най-бърза обаче Kia-та се оказва при преминаването на обиколка от пистата.
Ускорението също е по-добро от това на германците. Stinger успява да ускори за 4.6 секунди, постижение, което е по-бързо от това от заводските данни с 0.3 секунди. Вижте видеото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антиелектрика
https://www.kia.com/us/en/build/stinger/2018/trims?trim=121&model=751
Сега защо няма гръмко заглавие от рода на "Киа лъже за ускорението", след като в статията пише това:
Публикувано във факти.бг: Stinger успява да ускори за 4.6 секунди, постижение, което е по-бързо от това от заводските данни с 0.3 секунди."???
Коментиран от #6
11:16 18.01.2018
2 Пешо
11:16 18.01.2018
3 гост
Коментиран от #4, #5
11:21 18.01.2018
4 Ричи
До коментар #3 от "гост":
Така де, със същия тест може да пробват Панамера 4S 435кс и 650i с 440кс по-същата логика. С по 60-70 коня товечко, но какво толкова..Всяко нещо си има цена, и това поршето и бмвто да са по-скъпи си има причина. Една кола не е само ускорение от място и нов волан.
Коментиран от #7
12:01 18.01.2018
5 въпрос на "житейска философия"
До коментар #3 от "гост":
Ами то точно това и е интересното за някой онър, който не се вълнува, какво мислят коврите в чалготеката за колата му и когато разплаче някой "премиум с претенции" на светфара или магистралата ;)12:01 18.01.2018
6 гост
До коментар #1 от "Антиелектрика":
Даа , от Поршето и БМВто със сигурност е по-евтина , но за Тесла можеш само да си мечтаеш , наистина ли си мислиш , че някой още ти се връзва на цени "в магазина" , а и вече те питах , що бе джанъм няма 500 000 записани за след 2(две) ГОДИНИ ???!!!Коментиран от #12
12:10 18.01.2018
7 гост
До коментар #4 от "Ричи":
За разлика от българската (комплексарска) публика , по света вече никой не му пука за "марка" !! И ако колата побеждава по показатели , (като цената е един от най-важните) шансовете и за търсене рязко се увеличават ! Само за сравнение , при черната и бялата техника има марки , които са до десет ПЪТИ по-скъпи от масовите на пазара , колко от вас дори са ги чували , да не говорим купували , ама за колата търсим само "премиум" , що така бе "обективните" ????12:18 18.01.2018
8 вижся
13:00 18.01.2018
9 Driver
Коментиран от #10, #11
13:05 18.01.2018
10 гост
До коментар #9 от "Driver":
Не , текста е , че Порше и БМВ НЕ СА ГОЛЯМА РАБОТА , а само с големи претенции и големи цени , но с нищо особено насреща , схващаш ли разликата ?? А пък още по-общо въобще колите с ДВГ вече не са "голяма работа" , а скъпо струващи боклуци !!!Коментиран от #16
13:38 18.01.2018
11 Pssst
До коментар #9 от "Driver":
до Driver...славното минало на немските концерни отдавна е в историята. Пословичната здравина, последните тенденции и технологии...са заменени от конвейрно производство, планирано остаряване и огромни пукнатини в инженерната разработка (ниско платена работна ръка, бюджет за производство, китайски доставчици...евтини материали)...в основата си висок профит, които покрива бюджета за analytics, marketing strategists & executive managers...а ние все още страдаме по "онова време".
не се заяждам, карал ли си някой от автомобилите в клипа??? виждал ли си Стингър на живо??? как прецени, че класа е различен???
не съм фен на KIA! ...всъщност не робувам на марка или локация!
но корейки, японки и други тем подобни...отново надскачат себе си без да правят компромиси с качеството.
Коментиран от #13, #33
13:43 18.01.2018
12 Антиелектрика
До коментар #6 от "гост":
Да си мечтая? Аз да не съм болен теслофанатик като теб?Хайде сега изкарай официални цени на модел 3 с по-добро оборудване и по-добро ускорение!
Хайде празнодумецо, искам официални цени, не разтягане на тъпите ти локуми!
13:57 18.01.2018
13 Driver
До коментар #11 от "Pssst":
Карайте си корейските чекии и не се занимавайте с германски автомобили тогава !13:59 18.01.2018
14 Pssst
VAG предполагам...поне нов внос ли го взе? как изразяваш мнение без да си имал каквато и да е допирателна с гореспоменатите???
не се заяждам! защо приемаме нещата така лично...карайте си чикиите
Коментиран от #15
14:07 18.01.2018
15 Driver
До коментар #14 от "Pssst":
Не предполагай и не разводнявай темата .Според реални тестове от независими източници а не според маркетинговия отдел на КИА Америка ускорението не 4,6сек а е 5,8 което е цяла ВСЕЛЕНА разлика. Това са фактите. От там нататък всеки сам може да си прави изводи за обективността на рекламния клип и на кого и в какво да вярва ...
http://www.zeperfs.com/en/fiche6729-kia-stinger-gt-3-3t.htm
14:23 18.01.2018
16 Антон 1
До коментар #10 от "гост":
Ти кога последно седна в шеста серия ?Щото новото 6 GT в уникално !
Аз даже шофирах , а имам доста сменени автомобила , всякакви !
Този модел на Кия не съм го пробвал , ама усещането вътре , па даже и звукът като затваряш вратата , най -вероятно ще е да сравняваш панелка с монолит !
Иначе и на двата квадратите може да са еднакви , екстрите ,баните , че даже може и повечко електроника да има техниката в панелката ! И какво от това ?
Правя сравнение от подобен тип , защото виждам , че хората които никога не са шофирали автомобили от висок клас , а дават мнение , няма как да разберат , освен със сравнение по - близо до техния бит !
Коментиран от #19
14:29 18.01.2018
17 toyota
15:22 18.01.2018
18 Steks
16:15 18.01.2018
19 Селски тарикат
До коментар #16 от "Антон 1":
Антоне, в твоито село на картинките турбо нямате ли я тази КИЯ??Да беше се разходил в София да я видиш на изложението, да седнеш в нея да и отвориш вратата, затвориш после да видиш и конкурентите и после да приказваш.
Вижда се и какво може в динамично отношение.
Единственото което не може е да развълнува СЕЛСКИТЕ ТАРИКАТИ.
Коментиран от #22
16:30 18.01.2018
20 Pssst
щастлив съм че все още има мислещи хора!
16:46 18.01.2018
21 Ким Джен Син
17:29 18.01.2018
22 Антон 1
До коментар #19 от "Селски тарикат":
Аз по принцип съм най-селският тарикат !И по тази причина , ходя редовно на изложението във Франкфурт . Между другото , тая година много слабо и много електрички !
Ама даже не знам КИЯ имаха ли щанд , за палата въобще не говорим !
Аз младежо съм сменил само 14 автомобила от почти всички класове . Живота е пред мен и мисля да сменя още няколко .
Впечатленията са си мой , споделям без да обиждам . Купувам си коли на 1.5-2 години от Германия в гаранция от дилър на около 30-50 Хил. Км .
Така съм решил . Имал съм от Ауди 100 и W124 до Пежо 307!SW ! Сега съм на F11 XD - щото съм селски тарикат !:)
Иначе в гаража имам и един Евог и Рав 4 за жената !
Абе доста марки съм сменил и затова изказвам мнение ! И между другото не се обиждам за “селски “ , щото това са едно много свестни хора !
А иначе селяндури в София много , ама ти сигурно по-добре знаеш !:)
Със здраве , умнико !
Коментиран от #23
19:40 18.01.2018
23 Селски тарикат
До коментар #22 от "Антон 1":
Човек който разбира от коли и ходи по изложения няма да каже КИЯ, все едно да казваш БНВ или АЛДИ :)))И какви впечатления като не си я виждал и дори не и знаеш името???
Щом човек казва най-вероятно дали е така???
Хайде първо се запознай с нея и после коментирай, защото за да я видиш не ти трябва да ходиш Дори в Женева или Франкфурт!!!
20:13 18.01.2018
24 Антон 1
Соренто , Сиид , Спортидж и т.н , все уникални коли !
Карайте си ги със здраве
За КИЯ /правилното изписване/ , няма да коментирам !
Пиша от телефона и ме ми пука ‘
Харесва ми новото БМВ 6 GT !
Това е ! Който иска да дава по 100 бона за корейка !
Ще съм обективен !
Сегашната ми кола не е добре обезшумена , проскърцват елементи от интериора при студено време и още няколко дреболии !
Обече перфектен баланс /център на тежестта / , 8ZF , уникален баланс между управление и окачване ! Киа знаеш ли кога , никога !
Удоволствие от шофирането - може би , ама надали !
Секс кола си има плюсове и минуси . Обикновено евтините печелят с раздела, цена -разходи . За справка Ауто Билд ! :)
За 40-50 Хил може да в купя на сина , като порасне !
Коментиран от #31
21:00 18.01.2018
25 Pssst
...хехехе като порасна искам да бъда като теб!
...а уж да запазя неутралитет
да изясним сега някой факти
1. изложението във Франкфурт, на което по случайност бях (20 Септември, 2017), Stinger бе отцепен на подиум и единствено exhibitors, managers and support members имаха достъп до него. та как добри впечатления от около 2.5 метра? Причината за това е че по това време бе пилотен.
2. На изложението в Бостън, на което по случайност бях, само преди пет дни (14 Януари, 2018) за прав път правиха Open Test Drive.
3.. Чувайки думата ПАЛАТА ми говори, че последно си бил на пловдивския панаир.
(Да не се впускам в обяснения на колко изложения съм бил, и като посетител и от другата страна)
...извинявай!!! нито искам да обиждам, нито да споря!
...нито да меря с някого, просто обичам да подкрепям с факти...което ако желаеш съм на разположение
Коментиран от #52
21:04 18.01.2018
26 Антон 1
Ауди имаха 2015 отделна палата , сега ги бяха наблъскали с другите от концерна !
Имаше и демонстрации с автономното спиране !
Хората бяха много по-малко !
Интересен беше тестта джипове по естакади !
Аз го пробвах с едно Q7 !
Дали ми вярваш , не ме интересува !
Ама мен 2017 ме разочарова !
В София и Пловдив не съм бил никога !
Обичам немските коли !
Имам една японска в момента и една английска !
Аз обаче обичам немските коли , без Опел !
Имам един добър спомен от една Аскона и това е !
Бъди здрав и ходи все така случайно на изложения , аз ще правя същото !
21:13 18.01.2018
27 Pssst
достоен за уважение коментар!!!
Аз не го казвам за да харесаш Stinger, а за да не отричаш очевидното. Дизайна и на мен не ми допада, но е факт, че изварвяха много път за кратко време и на Немците ще им е трудно да поддържат темпото!
а относно Немските и аз имам много хубави спомени (до скоро и от една 6.3, която след 80к мили ми скъса нервите от ремонти)
Коментиран от #29
21:25 18.01.2018
28 Антон 1
Много ми хареса , ама много !
21:27 18.01.2018
29 Антон 1
До коментар #27 от "Pssst":
Аз чак 6.3 съм нямал , но да сравнявате която и да е КИа с Панамера и шеста серия , сякаш малко пресилено !21:29 18.01.2018
30 Антон 1
21:35 18.01.2018
31 Селски тарикат
До коментар #24 от "Антон 1":
Първо за протокола да кажа в София Стингера беше достъпен и отворен всеки можеше да го разгледа отвътре и отвън, аз го направих:)Та това което дразни е:
Този модел на Кия не съм го пробвал........най -вероятно ще е
Удоволствие от шофирането - може би , ама надали
А можеше проста да напишеш в началото : Не ми харесват корейските коли което е разбираемо парите са си твои ти решаваш.
Все пак изложенията са за това да направиш първичен подбор след което да преминеш към следващата стъпка на тест драйва.
Коментиран от #45
21:36 18.01.2018
32 Pssst
а сравнението с базовите модели...мисля че е уместно повече с поршето (което на хартия е а8)
а GT-то ...много красив, стилен и силов автомобил...не бе мой, но го карах повече от два месеца...и много проблемен
Коментиран от #36, #37, #39
21:38 18.01.2018
33 123
До коментар #11 от "Pssst":
Имам Киа, имам и немска кола, народна!Философията е различна, недейте да се плюнчите напразно.
Иначе на изложението сравнявах Стингъра с Артеона. Емиииии, доста ще чакате корейците да стигнат нивото на немците. До Ауди изобщо не съм ходил, ноо виждайки качеството на ФВ, пфу, не искам и да коментирам.
Коментиран от #38
21:40 18.01.2018
34 Pssst
21:41 18.01.2018
35 Антон1
Говоря за колите около 70000 лв ! С адаптивните амортисьори - бива !
21:41 18.01.2018
36 Антон 1
До коментар #32 от "Pssst":
Не старото 5 GT , нали ?Аз говоря 6 -er GT от 2017 г !
То кога имаше време да разберете ,че е проблемен ?
Не се заяждам , просто питам !
21:44 18.01.2018
37 Антон 1
До коментар #32 от "Pssst":
Не старото 5 GT , нали ?Аз говоря 6 -er GT от 2017 г !
То кога имаше време да разберете ,че е проблемен ?
Не се заяждам , просто питам !
21:44 18.01.2018
38 Антон 1
До коментар #33 от "123":
Това исках да кажа !Чак пък с Панамера и 6 серия !
Луда работа . Ще взема да го тествам тоя автомобил
21:48 18.01.2018
39 Антон 1
До коментар #32 от "Pssst":
Е новата А8 я имаше достъпна , как ти се видя в сравнение с Киата ? :)Коментиран от #43
21:50 18.01.2018
40 Pssst
...живея в US, повече от 8 години...пример преди 5 месеца се качих на мазда 6 ГТ...водят я 2017.5 (предполагам имат в предвд 2018, тук след юли месец продават следващата година модели, не ме питаи как...поради голямото тарсене вкарват предварително)...вече съм на 32к мили ...надявам се това отговаря на въпроса ти :)
21:56 18.01.2018
41 Антон 1
Помагаш ми много с инфото , не се шегувам !
22:00 18.01.2018
42 Алфа Ромео
22:08 18.01.2018
43 Селски тарикат
До коментар #39 от "Антон 1":
Е то това са съвсем различни коли.В София беше А8,S,7 аз залагам на Уидито.
22:08 18.01.2018
44 Pssst
- гарнитурата на капака на клапана.
- модули (управление на огледала, стъкла и други), не могат да бадат сменяни и препрограмирани без да си дилър (а горят много!!!)...само с влизане чардж за мин. 3 часа ($150/час без части)
- влез в KBB ( Kelly Blue Book ) ще се изненадаш
Коментиран от #46
22:17 18.01.2018
45 Антон 1
До коментар #31 от "Селски тарикат":
Вярно ! Не ги харесвам откакто Сиида се опитваха да го сравнят с Голфа .Иначе остави парите . Много са примерите за несъответствия цена -качество ! Говоря за сериозни пари ! Например едно Мазерати куатропорте или GT !
Едно момче от кортовете имаше , има и много други скупи коли ! Каза , че тия две Мазерати /имаше ги и двете/ са голям боклук , ама голям ! И това го казва докато ги има още !
Иначе :) , /сега ще се изкефите всички / , доста лошо се изказа за една S 6.3 ! Хвали си само 911 и един Рендж -supercharged!
Сега ще кажа още нещо за да видите ,че съм обективен !
На 26000 прокапа масло между кутията и мигат на Евога . Оправиха го по гаранция ! Някакъв зегер късал маншона на муфата / раздатката / и т.н . Много рядко се случвало !
Та така де !
22:19 18.01.2018
46 Антон 1
До коментар #44 от "Pssst":
Аз проблеми с маслото няма да имам сигурно щото ще взема трилитрова дизел / вероятно /!До сега дизелово БМВ не ми е правило проблем с маслото . Те имат други проблеми :):):)!
Ама е кеф като е с две турбини ! Остави проблемите . Имат ги всичко нови коли !
Признавам , че нямах право да се изказвам толкова негативно за кола , която не съм тествал !
22:24 18.01.2018
47 Pssst
дори няма да коментирам пълната липса на елемнтарен common sense в интериора, навигации и опции! ремонтите са удобни, знаеш си всеки два месеца, поне да си направиш плана предварително (старото quattroporte 2014)
22:24 18.01.2018
48 Pssst
идва момент в които, толкова автомобили са минали през ръцете, че в даден момент е толкова трудно нещо да те равълнува.
22:28 18.01.2018
49 Алфа Ромео
Коментиран от #50
23:15 18.01.2018
50 Антон 1
До коментар #49 от "Алфа Ромео":
Пей ли си Пенке , кой ли те слуша !23:20 18.01.2018
51 Японеца
Мнооо компетентни журналисти!
Прост народ, щом казва на
копирната машина Ксерокс,
на разтворимото кафе, нес кафе.
Делко, Феродо и т.н.
10:40 19.01.2018
52 до Pssst
До коментар #25 от "Pssst":
Значи язък ти за ходенето по толкова изложения щом до сега не си успял да разбереш каква е разликата между германските премиум марки и Кия ! Ключовата думички са традицци и перфекционизъм в детайлите !Свят голям и хора всякакви - но да приемем че автомобилостроенето е сложна наука и не е за всеки а на теб определено не ти се отдава що се опитваш да сравняваш Кия с Порше например ... Но мисля че и да ти го обяснявам няма да ме разбереш .
Коментиран от #55
15:02 19.01.2018
53 Pssst
...правилно автомобилостроенето е сложна наука
... а ти все още живееш и страдаш по онова време, колкото и да не НИ харесва ОТМИНА.
...автомобилостроенето на Китай се базира на копиране и взаимозаменяемост, премиум концерните за който говориш, за мое голямо съжаление след определена година започнаха да използват същият модел (с разликата, че има славно минало, минало по което и аз страдам).
R&D (Research & Developments) и Маркетинговите отделите изграждат стратегии за увеличаване на печалбите, чрез копиране и взаимозаменяемост, за да не свършат като някои от конкурентите (Сааб) и междувременно премийте нарастват Executive (CEO, COO i.e.). ВАГ е пример или и това отричаш?
Защо тогава категоризираме Китайски боклуци и Немски Премиум?
Говориш за перфекционизъм, извинявай въздушна помпа (окачване) и маслен съд от пластмаса, пластмасов термостат (термостата работи, но на 15к мили тече от пластмасовия кожух), електронни блокове (от DigiKey ширпотреба който доставят на няколко премиум бранда, от там съм си купувал резервни и аз, хубаво, че ме светна мой прияел, дори дизайна и етикетите не са се постарали да сменят), китайски еърбегове, румънски алуминий (потърси), постоянните проблеми след 80-90к мили...да изброявам ли още?
...прав си, как да съм запознат, аз говоря с факти ти плюеш нападки…не става въпрос за лично предпочитание, а за обективизъм.
16:09 19.01.2018
54 Антон 1
16:51 19.01.2018
55 Селски тарикат
До коментар #52 от "до Pssst":
Абе антоне КИА КИА КИА КИА КИА научи го най после.А БНВ са перфекционисти само в интериора където нямат равни, ама не случайно гаранцията им е 2 години щот са "премиум".
Коментиран от #58
17:01 19.01.2018
56 Pssst
а това дали съм прост и не разбирам майната му, всеки има право на мнение
17:02 19.01.2018
57 Pssst
немските от друга страна ВТОРИЧНО - иновация масажираща седалка да те успокоява докато окачване, трансмисия и двигател се разпада поради некачественна изработка с цел PROFIT!!!
...има една зависимост КОМФОРТ (аз му викам МЪРЗЕЛ) – МАРКЕТИНГ
а имаше такива славни времена, когато целта на производителите бе просто по-добрият, без значение какво ти струва.
но както обясних по-горе пари в отделите за CRAFTSMANSHIP НЯМА (тои работи за MINIMUM WAGE). Виж анализатори, консултанти, стратези, мениджъри, CEO & COO… six figure a salary of between 100,000 and 999,999 pounds, dollars, etc. a year.
18:16 19.01.2018
58 Антон 1
До коментар #55 от "Селски тарикат":
Ти отговаряш на друг ник ! Ама нищо !Моят е Антон 1 !
И виж , след основателната ти забележка , аз вече пиша само КИА !
:)
И да ти кажа , много важно !
Дай 100 000 за каквато кола искаш, пък била тя и корейска ! Аз ще ги дам за това , образува емоции в мен !
Не ги крада , плащам си данъците , ще ги изхарча зам кеф ! И да я тествам и да не в тествам , а съм предубеден !
Удоволствието от шофирането е при БМВ !
00:11 20.01.2018