10 848 43

Новият Golf ще струва €1.8 млрд. на Volkswagen

Георги Касабов

Volkswagen ще изхарчи €1.8 млрд. за разработката на осмото поколение на Golf, а производството му ще започне след 75 седмици (т.е. през лятото на 2019 г.), обяви ръководството на компанията на среща с доставчици.

На конференцията са присъствали 120 ключови партньори на марката. Според Ралф Брандщатер, който отговаря за снабдяването, 80% от доставчиците на части за следващия Golf вече произвеждат детайли за сегашната седма генерация на бестселъра.

Volkswagen сформира работна група, в която доставчиците да споделят своите идеи и технически предложения за следващия модел. Според високопоставени източници от компания разработката на Golf VIII навлиза в решаващ стадий на подготовката за серийно производство.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Съновник
    Отговор
    1 18:33  19.01.18
    Мисля че този автомобил е едно от най-вълнуващите неща които съм виждал на четири колела...

    Коментиран от #5

  • Японеца
    Отговор
    2 18:36  19.01.18
    Жалко за инвестицията, голфа отново е голямо постижение на слона след обилно хапване!

    Коментиран от #9

  • непознат
    Отговор
    3 18:37  19.01.18
    Всички нови коли са хубави,новото си е ново ако ще и Дачия,от ново по хубаво няма.

    Коментиран от #4, #6

  • onq s konq
    Отговор
    4 18:43  19.01.18

    До коментар #3 от "непознат":

    По тази логика...НОВА ПРИСЪДА КЕФИ ЛИ ТЕ?
  • Пасатор или миксер
    Отговор
    5 18:45  19.01.18

    До коментар #1 от "Съновник":

    Внимавай да не повърнеш от вълнение!
  • Алфата
    Отговор
    6 18:52  19.01.18

    До коментар #3 от "непознат":

    Има! 2-5 годишно, гаранционно поддържано по график и пробег, задължително не фирмено употребявано, шофирано от нормални люде! Дачия - също. Общо взето получаваш разработен и (почти) нов автомобил на 50 - 100 к км., на половин, че и по-малка цена!
  • Колчо
    Отговор
    7 18:53  19.01.18
    До коментар 3 май не си виждал как се люпи боята на дачия след 3 години

    Коментиран от #11

  • Неграмотен
    Отговор
    8 20:06  19.01.18
    Колегата Алфата е прав 2-5 години е най-оптималния вариант. Но има и по-хубави коли - когато са служебни и ти позволяват да си караш ежедневно (примерно една Октавия,мондео и т.н.) и ти плащат горивото, поддръжката и всичко, а си я караш само ти.
  • 9 21:44  19.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бай Иван
    Отговор
    10 21:49  19.01.18
    От Фолксваген по хубаво няма
  • 11 22:02  19.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бай Иван
    Отговор
    12 22:27  19.01.18
    До 10 моят пасат е тди 130 как 6 скорости купих си го от магазина през 2004 като нов е само консумативи и е като самолет 200 с лекота рядко включвам 5 та предавка няма сложни изчисления при изпреварване карай си Дачия и си я заври където не те огрява слънце ,130 к с помпа дюза,другият ми е 1,8 моно инжекция милионник хайде стига съм писал

    Коментиран от #15, #20, #29, #31

  • Стефан
    Отговор
    13 22:37  19.01.18
    Стига глупости 1.8 млрд за модел 8мо поколене, все едно ще има някаква същеснвена разлика
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    14 22:56  19.01.18
    КАКВОТО И ДА ГО ПРАВЯТ ГОЛФА Е ГОЛФА

    Коментиран от #32

  • TDi
    Отговор
    15 00:10  20.01.18

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    С лекота 200 съмнявам се, с тези 8 клапана и то на това купе. С ремап по-вероятно да е с лекота. Но като цяло 1.9тди след 160 км/ч умира.

    Коментиран от #18

  • TDi
    Отговор
    16 00:13  20.01.18
    + някои 1.9ки 130кс са ограничени до 190км/ч. А3-ка с тоси двигател спира на 220 и въобще не е с лекота.
  • Спиро
    Отговор
    17 00:32  20.01.18
    Голфа си има собствен клас. Какво повече може да се каже по въпроса??
    Не искам да давам акъл някому, но се абстрахирайте от вицовете за пернишките собственици и идете във Фолксваген център да направите тест драйв. Не добивайте впечатления от недорасли ашлаци с недъгави тунинг изпълнения и коментари чути от тук и там.
    Направете си труда и съм сигурен че 2/3 от вас ще имат друго мнение след това.
  • Фердинанд
    Отговор
    18 00:35  20.01.18

    До коментар #15 от "TDi":

    Това за 160 км/ч не е вярно

    Коментиран от #19

  • TDi
    Отговор
    19 00:40  20.01.18

    До коментар #18 от "Фердинанд":

    Защо ? Не се доуточних, че сравнявам с 16 клапанов 2.0tdi, след 160 разликата е голяма.

    Коментиран от #21

  • Ерм
    Отговор
    20 00:45  20.01.18

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    Двеста му е макса по равно колега и аз карам същия.

    Коментиран от #35

  • Ерм
    Отговор
    21 00:51  20.01.18

    До коментар #19 от "TDi":

    Малеее ако е 140 кс нема никакаква разлика,а една. Криви глави,чупи колянов вал-до 2007 година.

    Коментиран от #24

  • 1.9
    Отговор
    22 05:59  20.01.18
    Имах такъв двигател на пасат 4 2003г. Дигаше точно 200 като до 180 изобщо не се замисляше и не само ами съм го карал с тази скорост от Пловдив до Чирпан по магистралата,тя там свършваше тогава за тия 40км изгори 100 грама масло....говоря за 110 коня,а със 160 от Чирпан до София редовно го карах през целия път
  • ккк
    Отговор
    23 08:18  20.01.18
    За първи път дизайна е грабващ и предизвиква спонтанно желание да бъде каран. Разбира се на живо, може и да не е в същата осанка. Ще видим.Но сякаш екипа по разработките се е сменил - старите догми във формата са поразклатени пред нови идеи.
  • TDi
    Отговор
    24 11:40  20.01.18

    До коментар #21 от "Ерм":

    Пука главите вярно, сменял съм я. Но колянов вал не съм чул и водял да е дал фира. 5 човека сме с такива дигатели. 1.9 и 2.0 са супер двигатели стига да се поддържат качествено
  • Ввв
    Отговор
    25 13:00  20.01.18
    Das Kenef

    Коментиран от #26

  • 26 13:42  20.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Да да
    Отговор
    27 16:43  20.01.18
    Тия са уникални! 1,8 милиарда ЕВРО, за да разработиш вече съществуващ автомобил на същата платформа! Разлика в разхода - 0,1 л на 100 км.,в посока нагоре Климатика ще ти духа на оная работа,като ще се съобразява дали водача е мъж или жена! Ще се управлява сам и няма да вози никой,щото ще им се сърди че влизат с обувки! За малко повече ПСА купи Опел! Какъв гений,какво бъдеще само! Най-голямата новост ще е таблото - вероятно вече ще сложат дисплей с нормална за 21 век.резолюция и навигацията няма да те кара да въртиш по 50 км.щото нямала отбивка от 500 м. на нея! Сещам и за още екстри,но да не прекалявам. А да-Голф-а ще е толкова добър,че в Перник ще се забрани ползването на други автомобили!
  • 28 16:54  20.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОСТ ЧИТАТЕЛ
    Отговор
    29 16:58  20.01.18

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    Като те гледам ,колко си неграмотен ,тоя пасат май си го купил от Горубляне, новия внос. Бил го купил нов от магазина 2004- хахахахаха
  • Вагена
    Отговор
    30 17:11  20.01.18
    А бе на новите собствениците им струва най-скъпо голфа хахахах
  • Вагена
    Отговор
    31 17:17  20.01.18

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    Бай Иване ти така се радваш , че все едно Ролс Ройс си купил хаххаха а не знаеш колко си се набутал всъщност . Това да си купиш пасат ако е за хвалене бате по добре недей
  • фен на васик атанасова
    Отговор
    32 23:57  20.01.18

    До коментар #14 от "Vasik Atanasova":

    А фатмакЪт е фатмакА;)
  • Куоре спортиво
    Отговор
    33 08:49  21.01.18
    Фолксваген да вземат да направят паметник на Бертоне, че ако не им беше направил Голф 1, сега щяхме да четем за Костенурка 15 -то поколение.Даже първото Поло са го взели от Ауди
  • Куоре спортиво
    Отговор
    34 12:14  21.01.18
    Искам да се извиня и да се коригирам. Джуджаро е дизайнера на Голф 1.Бертоне доизпипват Опел Астра.
  • Амин
    Отговор
    35 13:10  21.01.18

    До коментар #20 от "Ерм":

    200,300,1000км.ч. Смотани хора, с тез катафалки освен 200 свещи да ви запалят друго няма да стане.
  • Тойотата
    Отговор
    36 15:01  21.01.18
    Vw-неща,нискокачествени прехвалени кочини с напукани табла и увиснали тапицерии хвалят ги онези които не са имали японска кола

    Коментиран от #37, #39

  • Антон 1
    Отговор
    37 15:13  21.01.18

    До коментар #36 от "Тойотата":

    С малко изключения Тойота след 2005 , няма нищо общо с преди !
    В момента имам и Тойота !
    Иди в магазина и виж последното поколение на Авенсис ! Виж цената ! После виж възможните комбинации за вкстир , двигател и кутия !

    А после отиди в Шкода !
    Айде наслука !
  • некойси
    Отговор
    38 18:46  21.01.18
    Марш на ринга! :)
  • 39 09:30  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Светльо Чернев
    Отговор
    40 12:29  22.01.18
    Толкова много пари за поредния фейслифт на голф 3! Няма смисъл.
  • Беро 73
    Отговор
    41 18:29  22.01.18
    Само трябва да знаете ,,че това е една от най здравите и най продавани коли в света.Казвам това от личен опит.
  • 562
    Отговор
    42 00:12  23.01.18
    Фолксваген, означва народен! От там се вади и извода,достъпен за по бедните. Не може да се сравняват с много по скъпи марки,спортни и бързи автомобили. Не им е това целта. Но за тази цена ,наистина предлагат много добри и качествени автомобили. Разбира се, че и те имат недостатъци. Но сравнение с други марки са по малко. А комфорта е достатъчен.
  • Гостенина
    Отговор
    43 07:13  23.01.18
    С тази статия ли ще ни обяснява после защо цената на новия голф е толкова висока.Какво има толкоз-MQB платформата,нови фарчета,стопчета и някоя лайсничка и готово.Чупливите TSI-двигателчета си ги имат от старото голфче.

Напиши коментар:


Публикувай