13 299 55

Какво се троши най-често в Tesla?

Георги Касабов

За краткото си съществуване Tesla успя да се превърне в култ, сравним само с Apple. Като всички други коли на пазара обаче електромобилите на Илон Мъск също страдат от дефекти и неизправности. От какво се оплакват най-често собствениците им?

Текстил вместо алкантара


Първите купувачи на Model 3 с луксозно ниво на оборудване, което добавя още $5 000 към цената, не без раздразнение установиха, че вместо с обещаната от Tesla алкантара салонът е тапициран с обикновен текстил, който няма нищо общо с показаното в рекламните клипове на компанията в YouTube. Такова хитруване на дребно вбесява, особено ако си си платил за нещо пò така.


Дефектен крепеж на задната седалка

Проблеми със седалките имаше още с пускането на Model S, но неотдавна се оказа, че Tesla трябва да върне в сервизите 11 000 кросоувъра Model X заради ненадеждно фиксиран среден сегмент от задната седалка, който може да се откъсне при катастрофа. От компанията се оправдаха, че дефектът се проявява само ако седалката е претоварвана (каквото и да значи това), но се застраховаха със сервизна акция.


Течове от панорамния покрив


Проблемът бе установен още от журналистите, които тестваха първите готови образци от Model 3 в края на миналата година. Оказа се, че каросерията не е достатъчно устойчива на усукване, в резултат на което двата сегмента на панорамния покрив не лягат достатъчно плътно в гнездата си. Дали недостатъкът е отстранен преди началото на масовото производство предстои да се разбере.

Безкрайният полет на сокола


Tesla обеща Model X да има повдигащи се нагоре задни врати още при представянето на прототипа. Тогава немалко експерти предрекоха технически проблеми с тях и прогнозите им се сбъднаха. Известни са няколко случая, в които клиенти са връщали Model X заради постоянно разперените "криле на сокол". В някои екземпляри те не се затварят заради откази на електрониката, в други пропускат вода, която капе върху главите на пътниците отзад.

Замръзващи стъкла


Много собственици на Model X предупреждават бъдещите купувачи на електрическия кросоувър да не отварят рязко шофьорската врата, тъй като стъклото без рамка замръзва за уплътнението. В някои случаи то така залепва за хромирания кант, че го изтръгва.

Откази на климатика и автопилота


Функцията за автономно движение в електромобилите на Tesla все още работи в бета режим и компанията предупреждава при включването на автопилота воланът да не се изпуска от ръце, за да се избегнат рискове за безопасността. Установени са поне няколко случая, в които системата Autosteer се самоизключва без видими причини. Електрониката явно все още не е толкова съвършена - понякога дори климатикът не заработва преди в салона да стане нетърпимо горещо.

Двоен образ на ветроупорното стъкло


Панорамното предно стъкло на Model X е най-голямото, монтирано на сериен автомобил, хвалят се от Tesla. За разработката му са похарчени милиони, но въпреки това то има недостатък. При определени условия върху стъклото се наблюдава оптичният ефект вертикално раздвояване. Формално погледнато, двойният образ не влияе пряко на безопасността, но дразни зрението.

Хлабави кори на вратите


Този дефект тормози Model S. Някои собственици се оплакват и от необясним шум в пасажерската врата, а други - от необяснимо дълга пауза между дърпането на лостчето за отваряне на задните врати и сработването на механизма.

Жълти ивици на екрана


Технологиите от бъдещето са най-силният коз на Tesla - например 17-инчовият сензорен дисплей на централната конзола. Дефектите по него играят същата роля, каквато лъжичката катран в кацата с мед.



Още по темата

  • Още над 100 000 дефектни коли Tesla

    Още над 100 000 дефектни коли Tesla

    Американският производител на електромобили Tesla обяви сервизна акция, като връща в сервизите 123 000 седана от Model S. По информация на CNN, ...
    30.03.2018
    4 316
    76

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Патриот
    Отговор
    1 18:15  22.01.18
    Вярно, че журналяте се опитахте, но така и не успяхте.
    По-скоро заради прекалено честите статии вече ми се гади. Дори вече инструмент тесла не ползвам.
    Изобщо не е култ, за разлика от Айфон(аз не съм му фен)
    Как може толова много повреди за толова малко време.
    Моят 30-годишен Голф 2 с оригиналното си уплътнение не теме от люка тая бракма онзи ден изезе от завода и вече тече.
    Водача са сложи една водна турбина и водата да праи ток да може да изкара до края на града без презареждане.
    Гати кочината!

    Коментиран от #4, #19

  • Патриот
    Отговор
    2 18:18  22.01.18
    И за какво ми е този автопилот като трябва да си държа пак ръцете на волана?
    Каква му е идеята изобщо?
    Това е като климатроник, н който постоянно трябва да си регулирам сам стетепените на вентилатора и какво да духа - топло или студено.

    Коментиран от #5

  • smeh
    Отговор
    3 18:18  22.01.18
    И това са нещата които се набиват на очи още при нови коли. Като направи 10г и навърти 500 000 + км, както са повечето нов внос "лъченяци" у нас, единственото за което ще стават е да се надлъгваш с тях в продавалника....
  • Гад
    Отговор
    4 18:30  22.01.18

    До коментар #1 от "Патриот":

    Кара Голф 2 и тръгнал да го сравнява с Тесла. То бива да си глуповат ама чак пък толкоз :)

    Коментиран от #55

  • асддса
    Отговор
    5 18:33  22.01.18

    До коментар #2 от "Патриот":

    Това не е пълен автопилот, а асистираща система. Пускаш го, подпираш си едната ръка на волана и тя кара сама.
  • Списък за поправка
    Отговор
    6 18:40  22.01.18
    Без никакъв хеит да кажа и аз какво мисля за недомислено.
    1.Врати без рамка за прозорците като спортна кола. Това за мен е голяма глупост, какво ще олекотяват на тази кола като тя тежи и без това много.
    2.Само за Х врати като чайка, абсолютно ненужно направено само за фукня.
    3.Панорамен покрив, това е безумие което го има на много коли и се е доказало като такова.
    4.На староте модели S(мисля и новите?) и на 3 няма регулиране на колона нагоре надолу абсолютно безумие!!!
    5.Няма автоматично светване на дневни за Европа в много страни е задължително.
    6.Нямаше авто на чистачките сега мисля че вече има ъпдейт но за кои модели не съм ровил.
    7.Огромен лаптоп в колата и то на мястото на централната конзола, какво смятате да гледате там реклами ли???
    8.Само за 3 оставяне само на големият лаптоп пълно безумие, и супер непрактично а трябваше да е обратното за 3 да го махнат и да остане само дисплеят зад волана.
    9. Липса на мултифункционален волан дори и за S.
    10. Мисля че някои модели имат но други нямат USB отзад и 24V в багажника.
  • Steks
    Отговор
    7 18:45  22.01.18
    Е то има ли нещо което да не е дефектно в тая кола ? То заглавието трябваше да е “Какво работи в Тесла”

    Коментиран от #31

  • 8 18:49  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    9 19:00  22.01.18
    На кратко да се каже по-добпе че всичко е дефектно и тва е . Тръгнали те коли да правят. Те електрониката не могат да си направят ама коли ще правят. Тъпи хора
  • Антиелектрика
    Отговор
    10 19:40  22.01.18
    Коментарът е излишен! Истината лъсва лека-полека!
  • 11 19:41  22.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vito
    Отговор
    12 19:59  22.01.18
    Който има пари не го бърка интересно че в София видях две Тесли...чиито обща цена е 300 бона има тузари и не ги бърка,моето мнение е че това е бъдещето чупят се не чупят електромобилите са на дневен ред.Бензина е история.

    Коментиран от #16

  • Марио
    Отговор
    13 20:01  22.01.18
    Още едно доказателство колко са хубави електричките
  • гост
    Отговор
    14 20:46  22.01.18
    Тесла със сигурност е нещо много различно от традиционните коли с ДВГ. Не сме карали и не знаем какво е. Всички казват, че колата не била само ускорение, но пък при ДВГ това се критикува ускорение, доускорение, висок разход и т.н. При първа възможност бих тествал и ги приветствам, че изградиха доста голяма компания от нищото за 10г, няма друг производител и е разбираемо, че колите няма да са идеални.
    Това за тапицерията е доста неприятно ако действително са си платили за алкантара, а то е текстил. Ако са ги компенсирали по друг начин може, но трябва да се каже, че подменят част от оборудването.
  • гост
    Отговор
    15 21:05  22.01.18
    Е само толкова ли успяхте да се "изходите" петролофилите ?? Че то силички и за плюене вече не са ви останали !!! А някой да забеляза най-важното ??? НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАДВИЖВАНЕТО !!!!!! За фирма започнала серийно производство преди няма 5(пет) години !!!! Вашите "премиуми" за толкова не могат си сметна дефектите по "стогодишните" боклуци , дето им викат "двигатели" и "трансмисии" !!! Тия дреболии до година-две Тесла ще ги изчисти , а те кога ще "изчистят" допотопния ДВГ ??? Отговор - НИКОГА !!!

    Коментиран от #26

  • гост
    Отговор
    16 21:09  22.01.18

    До коментар #12 от "Vito":

    В София има поне десетина Тесла , а общо в България са над 60 и бума тепърва предстои !
  • гост
    Отговор
    17 21:28  22.01.18
    Що ли така "хубавите" на същите години са на половината цена на Тесла , а като нови повечето са ПО_СКЪПИ от нея , а ??!!
    https://www.autoscout24.com/results?mmvmk0=9&mmvmd0=1629&mmvmk1=13&mmvmd1=-41&mmvmk2=47&mmvmd2=-66&mmvco=3&fregfrom=2013&powertype=hp&atype=C&ustate=N%2CU&sort=price&desc

    Коментиран от #18

  • Дилър втора ръка
    Отговор
    18 21:41  22.01.18

    До коментар #17 от "гост":

    https://www.youtube.com/watch?v=bPljArIctV8

    Тесла 3 на 1 ден човек си прави експеримент колко ще му даде един от най-известните диларът на втора ръка автомобили.
    Равносметката е:
    Купува я за 60 000$
    Диларът му дава 42 000$

    След кратки изчисления за 1 ден обезценка от 30%, а честито :).

    Коментиран от #20

  • Марио
    Отговор
    19 21:50  22.01.18

    До коментар #1 от "Патриот":

    😂😁😁
  • гост
    Отговор
    20 21:53  22.01.18

    До коментар #18 от "Дилър втора ръка":

    Айде ако обичаш по сериозно и без разни смешници в "тубето" !!!
    https://www.ebay.com/itm/2018-Tesla-Model-3-Long-Range/332528790958?hash=item4d6c42adae:g:a10AAOSwGBhaZgGF&vxp=mtr

    Коментиран от #22

  • Антон
    Отговор
    21 22:04  22.01.18
    Теслата няма какво да я коментирам. Това недоразумение може да си го купи само пълен идиот или човек който има оше 2-3 коли в гаража!
    Бъдещете може и да е на електричките, или на друга форма на задвижване но само когато:
    - нова електричка струва от 20 хил.лв. До 500 хил.лв. Според модела. Както сега при двг-то.
    - когато намерят начин електричките да се зареждат за 4-5 мин. Максимум и да минават с един заряд поне 500 РЕАЛНИ км.
    Когато мерц, ауди,бмв, лексус, порше и другите пуснат изцяло ел.коли теслата отива в небитието. Това дърво от вътре няма как да се сравнява с изработката и интериорите на цитираните марки. То една нова корола или пежо или друг среден клас автомобил има по-добър и ергономичен интериор от това!
  • Дилър втора ръка
    Отговор
    22 22:05  22.01.18

    До коментар #20 от "гост":

    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11400418949765950&slink=5wlebf

    Ходи си я купи :)))
    Ти малко по сериозно това че някой иска една торба пари и то в ebay за колa е комично.

    Първо прочети кой са CARMAX (един от най-известните дилари на коли в USA) и после говори и става въпрос за конкретна реална оферта е не като тебе някаква смешна даже комична обява :)
  • Гъци
    Отговор
    23 23:26  22.01.18
    Все пак са нови в бранша и не се справят зле!
  • tost
    Отговор
    24 23:54  22.01.18
    На мойта тесла най често и се чупи дръжката,щото е дървена.
  • гост
    Отговор
    25 00:09  23.01.18
    Федералното автомобилно управление на Германия е задължило местния автомобилен концерн Audi да вкара в сервизите си 127 000 нови коли с дизелов двигател V6 TDI заради скандала с манипулираните вредни емисии, съобщава Bild am Sonntag.

    Проверките на властите са показали, че моделите A4, A5, A6, A7, A8, Q5 и Q7 са оборудвани с „незаконни системи за пречистване”. Освен това на компанията от Инголщад е наложена забрана за продава автомобили Audi A8, произведени преди средата на 2017 г.
    Компанията отбеляза, че агенцията за автомобилен транспорт е проверила дизелови двигатели на Audi, посочени като покриващи последните стандарти за вредните емисии Евро 6, при което е установено, че при реални условия на шофиране няма намаление на вредните азотни оксиди. 22.01 2018 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    https://www.investor.bg/novini/444/a/germaniia-nastoiava-nad-120-hil-koli-na-audi-da-vliazat-v-servizite-254315/
  • Хихих
    Отговор
    26 00:11  23.01.18

    До коментар #15 от "гост":

    При толкова проблеми кой ще се качи да я кара тази кофа?Я седалка ще те пребие,вратите докато си караш може да се отворят.Ако е студено пък може и да не се отворят.Пакет ЛУКС включва седалки с плат?Това сериозно ли?Базовата версия сигурно седиш на трикрако столче.За капак на всичко като се сетиш колко пари си дал и то вземе,че завали и получаваш един студен душ.Какви проблеми с задвижването да има?Тези малко ли са?

    Коментиран от #30

  • гост
    Отговор
    27 00:17  23.01.18
    „Хората в напредналите общества избират все повече автомобила си с оглед това от какъв транспорт имат нужда. Те избират не само автомобила, а начина на притежанието му или дали изобщо да ги притежават. Колата все повече се превръща от хардуер в услуга“, посочи той.
    По думите на експерта младото поколение, т.нар. „милениуми“, вече не се вълнува от хардуера, дизайна и т.н., а от услугата „транспорт“, която колата предоставя от точка А до точка Б.
    „Евентуално джаджите и свързаността в това превозно средство биха ги привлекли, биха им се сторили интересни, но нищо повече“, поясни той.
    Същевременно обаче новите тенденции извеждат на дневен ред и множество неизвестни.
    „Един от интересните феномени през 2017 г. беше опитът на всички автомобилни шефове да ни покажат, че гледат със спокойствие на бъдещето и имат представа как ще изглежда техният бизнес след 20, 30 или 50 години. Истината обаче е, че никой няма представа какво го очаква. " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    https://www.investor.bg/novini/444/a/kak-avtomobilniiat-bransh-minava-ot-metalurgichniia-v-digitalniia-si-period--254172/
  • Хихих
    Отговор
    28 00:18  23.01.18
    Тия дреболии до година-две Тесла ще ги изчисти

    Как?
    С ъпдейти?
    Дреболии-ти прочете ли статията?То почти от всичко се оплакват.Ако за теб това са дреболии защото си зомбиран на тема тесла то за купувачите на тези автомобили това е неприемливо.
  • Булгаристан
    Отговор
    29 00:25  23.01.18
    Ама колко ви е кисело гроздето, как Ви горчи в устата.

    Статията е нарочно написана с цел да удволетвори умиращата петролна индустрия.
    Да напишем статия за дефектите на коли с ДВГ. Не можем - няма да ни стигне 100GB диск, за да събере файла.

    Норвегия - най-добре развитата и подредена държава в Европа отдавна е видяла къде е бъдещето. Вие си карайте 20 годишните 1.9TDi и се успокоявайте, че е много гадна Теслата.

    Коментиран от #37, #41

  • гост
    Отговор
    30 00:26  23.01.18

    До коментар #26 от "Хихих":

    Хихиххххх , за тая "проблемната" в момента над 500 000 са ПРЕДПЛАТИЛИ да се "качат да я карат" , а поне десет пъти повече биха го направили , ако не трябваше да чакат две години !!!!!!!
    За твоите "безпроблемните" колко са бе , веселяк , при положение , че им се молят час по час във всички телевизии и не само ??????

    Коментиран от #32, #38

  • ГОСТ
    Отговор
    31 00:39  23.01.18

    До коментар #7 от "Steks":

    а какво трошащо видя?
    аз под трошащо разбирам БМВ
    тръгваш троши се и спира
    а не хлабави кори жълти ивици
    течащ покрив двоен образ замръзващи стъкла
    това не са ли бели кахъри?

    Коментиран от #39

  • Хихих
    Отговор
    32 01:23  23.01.18

    До коментар #30 от "гост":

    За тая проблемната са предплатили 500 000 но едва ли и 1/3 ще получат нещо в следващите 3-5год.Тия "проблемните"продават по 5-10млн.броя на година.Та къде е разликата или според теб няма?Айде слез малко на Земята.Все съм виждал фенщина но твоето е фетиш.Неискам да те видя как изглеждаш като мине Тесла покрай теб.Леко да не си настъпиш езика.
  • Въвеждане на к
    Отговор
    33 01:37  23.01.18
    Това, че се изсипаха милиони за черен Пи Ар срещу Тесла, как да е. Това, че "Ганьо" така и не разбра защо все "най-големите глупаци" вадят по 100 000$ за коли, а той умния и красивия от 3г. не си е купувал нови гащи си го знаем. Едно нещо обаче не подлежи на никакво съмнение - независимо каква ще е съдбата на марката "Тесла" и на създателя и, в автомобилната история това е преломен момент. От тук нататък, всичко ще се дели на "преди" и "след" Тесла и Мъск. Последната подобна революция се е състояла по времето на г-н Форд.

    Коментиран от #34, #42, #46

  • Хихих
    Отговор
    34 01:51  23.01.18

    До коментар #33 от "Въвеждане на к":

    Това,че Тесла благодарение на това,че има цяла държава зад гърба си глобяват другите автопроизводители с общо над млрд $ всяка година в САЩ както и да е.Това,че "най-големите глупаци" вадят по 100 000$ за кола е защото ги имат и защото е МОДНО.

    Коментиран от #36

  • мдааа
    Отговор
    35 02:01  23.01.18
    Дефектите са само по купето, но не и по задвижващата механика. Това е донякъде нормално, заради липсата на какъвто и да е предишен опит на компанията, а и заради екзотичните дизайнерски приумици. НО също и доказва несравнимата надеждност на електрическата концепция спрямо спрямо аДВГ, който макар и над 100 г. еволюция продължава да върви с комплект чувал с консумативи и резервни части и абонамент в сервиза!

    Коментиран от #40

  • ВЪВЕЖДАНЕ НА К
    Отговор
    36 02:03  23.01.18

    До коментар #34 от "Хихих":

    Абе те и Москвич до "оня ден" имаха цяла държава зад гърба си и глобяваха половината свят с робски труд и национализация, ама направиха... дванаЙсетак :)
  • Лицемерие
    Отговор
    37 08:04  23.01.18

    До коментар #29 от "Булгаристан":

    Да Норвегия след като направи трилиони от петрола сега ги раздава за субсидии.
    Те и Арабелите бяха много смели ама петрола като стана 40$ и опулиха очи, та моля те не ми давай пример с Норвегия и Холандия.
  • Кашон
    Отговор
    38 08:10  23.01.18

    До коментар #30 от "гост":

    Еми VW са продали повече от 10м за една година ти ми казваш че 500 000 чакат повече от 2 години.
    Чакат щото си имат в гаража по една Тойота и не им пука за кашона, купуват го само да видят как ускорява на светофара.
  • БМВ
    Отговор
    39 08:16  23.01.18

    До коментар #31 от "ГОСТ":

    ХаХа това твойто БМВ ли е, 30 годишното ???
    Горкото то, надява се когато Теслата стане на 30 никога да не се чупи :)
  • ДВГ
    Отговор
    40 08:28  23.01.18

    До коментар #35 от "мдааа":

    Еми първо статията е за най-често срещаните дефекти, а не за такива изобщо. Има дефекти и по задвижването но по-рядко.
    И второ най-старата тесла е на по-малко от 5 години!!!!!
    Един добре осведомен човек който не се лъжи от рекламата и си купи един не форсиран и изпилен двигател , този двигател дори и 10 години няма да види зор.
    Лично аз никога съм нямал проблем с двигателите на колите си!!!!

    Друг е въпросът с трансмисията където трябва да си двоино по внимателен.
  • Антиелектрика
    Отговор
    41 08:39  23.01.18

    До коментар #29 от "Булгаристан":

    Не е истина колко мъка има по света!
    Тръгнал да дава Норвегия за пример. Същата тази Норвегия, която е най-големия износител на петрол в Европа. Същата тази Норвегия, която субсидира електричките с парите от петрола си. Същата тази Норвегия, в която за разстрел на 77 души дава 12 години затвор!
    Извинявай, но ти нормален ли си да даваш за пример Норвегия и да пишеш за кисело грозде с ник Булгаристан?
  • Антиелектрика
    Отговор
    42 08:49  23.01.18

    До коментар #33 от "Въвеждане на к":

    Ама разбира се, че се хвърлят милиони за черен PR срещу Тесла. То това, че си плащаш 5000$ за алкантара и получаваш плат, си е чист черен PR. Това, че ти тече шибедаха, корите на вратите хлопат и седалките ти се разглобяват, са си съвсем нормални неща за кола над 100 000$.
    Ние които ги нямаме тези пари, как така ще си позволяваме да коментираме? То нали хората с пари, като забогатяват първо решават тестове за интелигентност и задължително са Нобелови лауреати - бухахахахахаха
    Пич, мноооооого си зле, ама мнооооого. Такива парични поклонници като теб, са били проститутките на историята!

    Но какво ли да се каже на фанатично лумпен, който мисли, че историята се деляла на преди и след Мъск!

    Спешно се лекувай, моля те!

    Коментиран от #43

  • 43 09:08  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ивайло
    Отговор
    44 09:08  23.01.18
    Според мен американците са им толкова възможности те.
    Защото и другите американски марки автомобили страдат от всевъзможни проблеми от същия характер.
  • dsadas
    Отговор
    45 09:12  23.01.18
    И накрая глупаците пак си карат новото по хубави пътища, а ние разбирачите караме 15 годишни кошници по кратерите.
  • История
    Отговор
    46 09:20  23.01.18

    До коментар #33 от "Въвеждане на к":

    ХаХа много ви е къса памета зомби.
    Опел Ампера,Нисан Леаф,Тойота RAV4 EV и многодруги са преди Теслата!!!!

    Също всеки който се интересува от техника знае кога дойде бумът на лаптопите и смарт-телефоните тоест кога батериите се развиха.

    Мъск не е направил нищооооо, ама нищоооооо интересно просто една гооооооляма реклама +софтуер.
    Да ви е познато това нещо от една друга Американска компания?

    https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_electric_vehicle

    Може да видиш сам какво място се отрежда на Тесла в историята.

    Коментиран от #49

  • Мъск е просто търговец
    Отговор
    47 09:29  23.01.18

    До коментар #43 от "ВЪВЕЖДАНЕ НА К":

    А ти що не кажеш нещо за истинските умове които направиха:
    Литиево-йонната батерия;
    Асинхронният двигател;
    Инверторите;
    IGBT транзистирте;
    Леките сплави;
    Колата като визия и ергономичнист;

    Един мармот който опакова нещо в станиол и го продава ще трябва да му се кланяме???

    След култа на Перничани към голфа сега се заражда нов култ да ви е честито.
  • Антиелектрика
    Отговор
    48 09:31  23.01.18

    До коментар #43 от "ВЪВЕЖДАНЕ НА К":

    Написал съм толкова книги, колкото и Мъск - НУЛА! Измислил съм толкова революционни неща, колкото и Мъск - НУЛА!
    Е, за разлика от него не съм милиардер, не ходя със златотърсачки като Амбър Хърт и нямам такива фанатични поклонници като теб!
    А всъщност кой беше ти, че да квалифицираш кой оставя следа в човешката история и кой не - някакъв историк, математик, физик, учен или най-обикновен анонимен крепостен селянин?
    Пък това за препитанието на семействата, го разправяй на друг - да не живееш в паралелна вселена? В капитализмът, дори да имаш най-великата идея на света, ако не намериш инвеститор, си умираш в забрава! Не съм чул за интервюта пред инвестиционен фонд, който да раздава пари за идеи в науката, но ти може би си чувал?!
    А това, че си решил да издигнеш един милиардер в култ, показва сериозно душевно заболяване!
  • ВЪВЕЖДАНЕ НА К
    Отговор
    49 09:34  23.01.18

    До коментар #46 от "История":

    И преди Форд е имало коли, и преди Тесла е имало електрически. Те "само" ги правят масови и принуждават всички останали да застанат "мирно" и да "вземат равнис" по тях и предопределят развитието на индустрията за следващите сто години. И не забравяй: "Господ мрази хейтърите"! :)

    Коментиран от #50

  • История
    Отговор
    50 09:51  23.01.18

    До коментар #49 от "ВЪВЕЖДАНЕ НА К":

    За хейтърите сигурно е вярно, но това което повече мрази е да подменяш историята!!!!
    Това да слагаш Форд пред Даймлер и Бенц е направо гавра с историята.
    Кого сега господ мрази повече???????

    Как пък всички забравихте МНОГО УДОБНО Тойота, Опел,Форд, Хонда и усилията които те положиха и се фокусирате само зад маркетинговата стратегия на Мъск, а това дали се харесва на Господ???

    Коментиран от #51

  • ВЪВЕЖДАНЕ НА К
    Отговор
    51 10:05  23.01.18

    До коментар #50 от "История":

    Това пък твоето е типичният селяндурски манталитет: "Щом признаваш постиженията на някой, значи отричаш постиженията на останалите". Щом не си от Левски, значи си от ЦСКА. С теб нямам какво да си кажа!
  • История
    Отговор
    52 10:19  23.01.18
    Така е само селяндурите които хал хабер си нямат от света казват за един търговец:
    Публикувано във факти.бг: които прекрояват цели индустрии и оставят диря в човешката цивилизация.

    И по този начин подценяват трудът на истинските иноватори.

    Аз още по-малко имам какво да си кажа с човек с ограничен мироглед!
  • Стоян
    Отговор
    53 12:58  23.01.18
    Добре де убедихте ме Няма да си копувам тесла :D :D :D
  • шемет 9
    Отговор
    54 14:20  23.01.18
    някой си написал нещо и айде...вярваме....а даши е така???мисля че е търговски трик,а вие???
  • Патриот
    Отговор
    55 12:31  25.01.18

    До коментар #4 от "Гад":

    обидо ми е за Голфа -а за 30 години люкът още не е протекъл, а на тази играчка вчера излезе от завода вече тече.

    Наистина е обидно за Голф 2 на газ.

Напиши коментар:


Публикувай