6 329 15

Ново начало за една стара баварска дама

Георги Касабов

Холандското тунинг ателие JD Customs е известно най-вече с работата си по нови суперколи. Един от последните проекти на спецовете от Бергксенук обаче е посветен на съживяването на истинска германска класика.

Първото поколение на BMW 7er носи фабричен индекс E23 и се произвежда от 1977 до 1987 г. Дизайнер на лимузината е легендарният Пол Брак, но за съжаление днес работата му по оригиналната седмѝца не може да получи признанието, което заслужава. Корозията никога не е била благосклонна към модела и от произведените 270 000 екземпляри не са запазени много.

От JD Customs са решили не само да реставрират черната баварка, а и да ѝ трансплантират доста по-ново и силно сърце от M5 E39. Така оригиналният редови шестак на 745i с обем 3 430 см3 и мощност 252 к.с. е отстъпил място на 4.9-литров V8 с 400 коня.

Интериорът също е осъвременен. Изтърканата черна тапицерия е заменена от кожа с цвят коняк, съчетана с алкантара. За по-внушителна стойка пък са монтирани 20- 19-цолови джанти Rotiform.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Иванчо
    Отговор
    1 17:35  25.01.18
    За протокола: джантите са 19.вижда се на снимките

    Коментиран от #5, #10

  • 2 17:56  25.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ivan
    Отговор
    3 19:34  25.01.18
    Едни оригинални BBS ще и паснат чудесно.
  • Klav
    Отговор
    4 19:45  25.01.18
    Ей точно такава имах в продължение на 3-4 год. преди време. От първа ръка на 130хил пълна сервизна книжка в бмв, ббс, авто, беж кожа..... един си дойдох в бг.....грешка после трябваше да сменя туй онуй. Мисълта ми е всеки път като се сетя съжалявам, че я продадох. Единствения проблем както на ВСИЧКИ немски автомобили е ръждата. Ама има спасение трябва да и слогуваш. Но, честно казано, в момента вкъщи сме със волво и ситроен. От първото няма АНСОЛЮТНО от какво да се оплаче човек. От второто там конфорта е такъв, че не може да се сравни с автомобили под С клас 10 години по-нови. Все пак тази 6тица беше уникално запазена и е върха на технологията на бмв за 80те години. Уникална смесица от висок конфорт и полу спортно купе.

    Коментиран от #7

  • Фен на БМВ
    Отговор
    5 23:51  25.01.18

    До коментар #1 от "Иванчо":

    Предни 19-ки, задни 20-ки. Нищо ново под слънцето, за протокола ти
  • Klav
    Отговор
    6 00:11  26.01.18
    Сега, че го казваш сещам се, че имаше разлика няква в гумите не мисля, че беше цял цол, а по-скоро предните бяха по-тесни.
  • Бург
    Отговор
    7 08:51  26.01.18

    До коментар #4 от "Klav":

    Отново за протокола ти, колата е 7-ца!!!
    Протоколирай го правилно и чети внимателно.
    Доста се съмнявам изобщо да си имал такава 6-ца (известна като седмица), но мечтите са безплатни

    Коментиран от #9

  • Лост
    Отговор
    8 11:05  26.01.18
    Когато сложиш джанти дето не се вижда гумата на луксозна лимузина трябва да знаеш, че си прекалил доста. Изключително нискоинтелигентен и селски вкус е демонстриран тук.
  • Klav
    Отговор
    9 12:57  26.01.18

    До коментар #7 от "Бург":

    Да верно е 7ма серия сега погледнах пак снимките. Все пак момчето ми деста се поовлякох от муцуната, която е почти еднаква. Какви коли съм притежавал не само карал щото е била на един приятел.... не искам да споря и да те убеждавам това си е моя работа. Казах просто, че доста пъти съм съжелявал, че я продадох о всеки път като видя 6ца или друга нейна връсница се сещам за количката си. Така или иначе до сега щеше да ми е само излишен разход. Не помния кога влезе БГ в евро съюза една година преди това бях с нея в БГ исках да я регистрирам и да я оставя там в гараж ама само мито и акциза беше май към 15хил или 7 ще излъж. Бях я сложил за 15 да я продавам ама всеки се надяваше да е с платено мито за тия пари, което значеше за мен да я дам за без пари. За туй си я взех обратно и след известно време я продадох. Още веднъж такава кола в такова запазено състояние не е за всеки ден а не се ли кара още по-лошо ГНИЯТ... много гният. За туй сега с волво и ситроен съм си добре. Все пак благодаря за забележката бях се поовлякал. Апропо кога си бях в БГ тогава с нея видях една 5ца същото поколение алпина със същия мотор 6цата май беше кум 1600кг а 5ка е към 1200 май с 280 коня с ръчна кутия шпер предната на заде много исках да е взема ама беше много въргаляна от сума години в бг зке беше и все пак много пъргава в завоя влизаше с дупето напред ама зимата няма тръгване въртиш се на едно място. 6ка е тежак и бавен на старт 318 до 60-70 км ми се присмива. После ставаше агрес

    Коментиран от #12

  • Бабойка
    Отговор
    10 13:35  26.01.18

    До коментар #1 от "Иванчо":

    Джантите с тези "нанопрофилки" са перфектни за магистралите на бате Бойко!

    Коментиран от #11

  • Отговор
    11 17:05  26.01.18

    До коментар #10 от "Бабойка":

    Готина е колата
  • Gooner
    Отговор
    12 19:37  26.01.18

    До коментар #9 от "Klav":

    Хахахахахахахахах,абе хуморист! Не е християнско,да кажеш,че немските коли гният! Дълги години карах Ауди А4 комби 2003 и нямаше и една точка ръжда!!!! Сега карам БМВ и е излишно да ти казвам, за качеството нали? Само едно ще кажа : АМАН от хора,които не са се качвали на немски коли в живота си, а само философстват,че видиш ли БМВ,АУДИ, МЕРЦЕДЕС са едва ли не утайката на автомобилите... Аааааа и между другото преди години карах чисто нова Мазда 6 2006 години. ИЗГНИ за точно 6 години.Айде да сте живи и здрави и по често да давате акъли за неща,които сте имали и използвали,а не като заучената фраза: НА ЕДИН ПРИЯТЕЛ,ЧЕ НА БАЩА МУ ПРИЯТЕЛЯ ЧЕ 4-тия братовчед имал Еди каква си кола и не ставала........

    Коментиран от #13

  • 13 09:49  27.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 14 09:51  27.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • BMW
    Отговор
    15 10:30  29.01.18
    BMW е колата😎

Напиши коментар:


Публикувай