7 447 17

Hyundai показа новото Santa Fe

Георги Касабов

Пресслужбата на Hyundai разпространи първите официални снимки и информация за новото поколение Santa Fe. Четвъртата генерация на хитовото SUV ще се предлага с два дизелови (2.0 и 2.2 литра) и един бензинов двигател (2.0), съчетани с осемстепенен автоматик.

Дизайнът на новия модел е издържан в стилистиката на водородния кросоувър Nexo, показан на изложението CES 2018 в Лас Вегас. Santa Fe има сходна двуетажна оптика и каскадна радиаторна решетка.

Характерна особеност на интериора е арматурното табло на три нива, на които са разположени свободно стоящият дисплей на мултимедията, вентилационната секция и блокът за управление на климатика и информационно-развлекателната система.

Оборудването на новото Santa Fe ще включва система BlueLink 2.0, която позволява дистанционно управление на основните функции на автомобила, получаване на данни за състоянието на бордовите системи и дава достъп до навигацията в реално време през телефона.

Новото SUV ще получи също изкуствен интелект за разпознаване на гласови команди, която ще разбира по-бързо и лесно ежедневната човешка реч. Сред електронните помощници ще има също системи за предотвратяване на челен удар, контрол на движението в лентата и умората на водача, автоматични дълги светлини и аларма за забравени на задната седалка деца.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Марио
    Отговор
    1 13:12  06.02.18
    Супер е.Уникален дизайн както винаги.Двигателите ще са ок,тези изброените по-горе вървят добре,а й са здрави.Предполагам,че ще има успех.Материалите в интериора ми изглеждат много по-качествени от предходния модел.Ще го видим като дойде при нас.Според мен е един прекрасен джип в горния клас.

    Коментиран от #5, #6, #15

  • Дръпнат
    Отговор
    2 13:34  06.02.18
    Да бе супер, огромен джип с малки фарове. Личи си че е Японец уупс Кореец :))

    Коментиран от #3, #7

  • Марио
    Отговор
    3 13:39  06.02.18

    До коментар #2 от "Дръпнат":

    Важното е да светят и като е тъмно да виждаш.Формата има вече изцяло отдава значение на дизайна,който е супер.Според мен са красиви.
  • Дръпнат
    Отговор
    4 14:10  06.02.18
    С новите ЛЕД осветеноста не е проблем. Проблемът за мен е визуално че голяма кола и отиват големи фарове иначе фаровете мязат на Черокито. Бях голям фен на визията на кореиците но сега след Спортиджа развалиха и сантафето.

  • Антон 1
    Отговор
    5 20:47  06.02.18

    До коментар #1 от "Марио":

    Към горния клас , най -вероятно ще е само цената ! Кой горен клас ?
  • ВАГ
    Отговор
    6 21:00  06.02.18

    До коментар #1 от "Марио":

    Ем дизайнера им добър (бивш на ВАГ) . п.п. 2,2 дизела е добър , 2,0 дизел тц , от бензини не разбирам

    Коментиран от #8

  • ВАГ
    Отговор
    7 21:02  06.02.18

    До коментар #2 от "Дръпнат":

    Тва е немски дизайн
  • ВАГ
    Отговор
    8 21:05  06.02.18

    До коментар #6 от "ВАГ":

    ... или на Киа беше бившия на ВАГ а на Хюндай е бившия на БМВ ...все едно
  • Гост
    Отговор
    9 10:48  07.02.18
    Харесва ми, но продължавам да се чудя докога ще продължават с тези тъпи, огромни и грозни огледала?! По една дискретна камера ще е много по-красиво, по-леко, по-функционално.

    Коментиран от #10, #16

  • onq s kamilata
    Отговор
    10 12:25  07.02.18

    До коментар #9 от "Гост":

    Не са грозни
  • 123
    Отговор
    11 12:48  07.02.18
    Абе, това което ме интересува е колко му е голям багажника. Горния клас, ама като гледам структурата ще е като на i30 най-много. Другото е цената - средно ниво бензинче в старите версии беше 60-70 хил. Тази ще е по-скъпа. Конкуренцията имат сувове такава големина с 10-20 хил. надолу в цената.

    Коментиран от #14

  • Ган
    Отговор
    12 19:28  07.02.18
    За пореден път се копира дизайн на Ситроен, те първи измислиха комбинацията на малки фарове с по-големи халогенни с C4 Picasso, C4 Cactus и C3 Aircross.

    Коментиран от #13

  • запознат
    Отговор
    13 22:10  07.02.18

    До коментар #12 от "Ган":

    Не позна мой първи го налагат субару на импреза още 95 96 година

  • Марио
    Отговор
    14 13:56  08.02.18

    До коментар #11 от "123":

    И не ви казвай сега че форд сега му е конкурент само.Защото общо нямат много.
  • Гост
    Отговор
    15 15:25  09.02.18

    До коментар #1 от "Марио":

    Как разбра че двигателите са здрави . Никой не е станал милионик . В нашата татковина се карат коли над 500000-800000 км тези нямат шанс

    Коментиран от #17

  • Alarak(the truth)
    Отговор
    16 15:16  11.02.18

    До коментар #9 от "Гост":

    Предпопитам огледалата 1000 пъти повече от глупавите камери със дилей...
  • Марио
    Отговор
    17 20:53  11.02.18

    До коментар #15 от "Гост":

    Еми всеки,който малко разбира знае,че на Хюндай двигателите са здрави.Аз съм имал бус над 1 милион км.А сегашият ми е на 260 хиляди км.

Напиши коментар:


Публикувай