8 153 18

Направи си сам G-Klasse

Георги Касабов

Погледнат отпред, този Geländewagen не впечатлява с нищо особено. В профил и отзад обаче потеклото му си проличава веднага и то няма нищо общо нито с Бундесвера, нито с Magna Steyr.

Създател на всъдехода е гаражен майстор на име Макс от украинския град Кропивницки. Автомобилът е започнал живота си през 1989 г. като УАЗ-3151, но при реставрацията добил малко по-различна физиономия.

Под предния капак работи 2.3-литров дизелов двигател от Opel Frontera A с мощност 100 к.с. и максимален въртящ момент 215 Нм.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Име като гост:
    Отговор
    1 15:31  09.02.18
    Животнооо. 100 коня, ще изрови асфалта !
  • Random
    Отговор
    2 15:40  09.02.18
    Отпред го е докарал, отстрани не чак толкова.
  • гост
    Отговор
    3 15:45  09.02.18
    Затъмняването на предното стъкло по кой закон го е направил? Да внимава коя рускиня сваля, че ако разбере за ментак-колата може да се раздели с него и да го съди за подвеждане.

    Коментиран от #6

  • олеле
    Отговор
    4 15:54  09.02.18
    хахахаххахаххахаха
  • Коззар
    Отговор
    5 16:01  09.02.18
    Щом собственика го кефи, кои сме ние да се възмущаваме?
    Браво, много добре му се е получило
  • Видял
    Отговор
    6 16:18  09.02.18

    До коментар #3 от "гост":

    Това е Украйна пич-там няма закони в момента--отмениха ги още през 2014 г. Пътувам и до там-само като разбера че имам курс до Украйна и изпитвам ужас-нещо като при нас през 90 -те години-мутри и беззаконие. А преди не бяха така. Иначе евалата на пича-постарал се е.
  • Гост
    Отговор
    7 16:26  09.02.18
    Абе защо един път някой не превърне Г класа в уаз?? Защо все някой руски курник го правят на нещо което според тукашните специалисти не струва ??? Защо и е сменил мотора пак с някакъв западен??? Нали си имат "страшни" двигатели?

    Коментиран от #9, #11, #12

  • Иванчо l-ви
    Отговор
    8 16:33  09.02.18
    А !
    Гост го каза много точно.
  • кАжи им го
    Отговор
    9 16:37  09.02.18

    До коментар #7 от "Гост":

    Евала брат. Накефи ме на макс с тоя коментар!
    ++++++++++++ от мен
  • Алфа Ромео
    Отговор
    10 17:13  09.02.18
    Оказа се руски трошлив и ръждясващ кош.
  • Да си знаеш
    Отговор
    11 17:50  09.02.18

    До коментар #7 от "Гост":

    Еми тъп ти е въпроса-просто защото от УАЗ никога не са претендирали да имат класата на Мерцедес. Още повече Уазката не е предназначена за тези нужди и цели за които е направен Мечо. Та мнението ти е чисто детско и инфантилно. Не че не харесвам G класата-но целите им в използването и реализирането са съвсем различни.Лека вечер.
  • Random
    Отговор
    12 18:06  09.02.18

    До коментар #7 от "Гост":

    1. Престиж
    2. Двигателя е по-нов, нищо повече
    3. Имат си добри двигатели - ЗМЗ 405 16кл, 4 цилиндъра, 95,5х86 Диаметър/ Ход на буталото. Не като някои западни двигатели с някво ню-ню буталце с един метър ход.

    Коментиран от #14

  • Гошо
    Отговор
    13 19:43  09.02.18
    Аз откога казвам, че G класата е прескъп УАЗ
  • Гост
    Отговор
    14 09:40  10.02.18

    До коментар #12 от "Random":

    Добре се дай малко повече светлина за тоз хубав двигател че да не ровим в нета за него? Обем, мощност, разход, живот,на какво се слага, колко бр са произведени ,къде по света е разпространен????
  • ВАГ
    Отговор
    15 20:00  10.02.18
    Едно лай..о колкото да го мажеш с мед пак лай..о си остава , натова нещо пак ще му вият диференциалите като глутница гладни вълци при пълнолуние ,пак няма отварящи се прозорци (непосилна екстра за руснаците) ,ще върви само надолу и наравно мощност за нагорнища няма и т.н.
  • мими
    Отговор
    16 20:59  10.02.18
    Тая кола като оригинална, добра работа .
  • Като гост
    Отговор
    17 02:15  11.02.18
    Пълен труп.
  • Толиат Жигулов
    Отговор
    18 09:42  11.02.18
    Глупости!
    УАЗ-ката е по-добра!
    Направили са G класата да прилича на нея.

Напиши коментар:


Публикувай