31 498 36

Германци масово сменят стари VW-та с нови

Радослав Славчев

След като през 2015 година, с огромна сила се разрази скандалът, наречен Дизелгейт, марката Volkswagen предприе безпрецедентна бонус програма за замяна на старите дизели с нови автомобили Volkswagen.

Дизелите, които вече не отговарят на новите еко стандарти могат да се върнат в дилърските центрове на VW в Германия и там с бонус до 10 000 евро, всеки собственик на старо дизелово VW може да си купи нов автомобил, отговарящ на съвременните стандарти.

Тази програма първоначално беше до края на 2017-а, но от концерна решиха да я удължат до пролетта на тази година. Само за последните шест месеца от бонус програмата са се възползвали над 150 000 души, които са заменили старите си коли Volkswagen с нови.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ото
    Отговор
    1 10:47  12.02.18
    Сега всичкия дизелов скрап идва у нас, само погледнете мобилето и ще ви стане ясно. А кметицата тръгнала да се бори със замърсяването с някакви "мерки" !?

    Коментиран от #2, #17

  • Буко Баламата
    Отговор
    2 11:10  12.02.18

    До коментар #1 от "Ото":

    Охо,ама и ти ли вярваш,че замърсяването е от дизеловите автомобили.

    Коментиран от #5, #6, #18

  • Ивайло
    Отговор
    3 11:14  12.02.18
    Само да кажа че, автомобилите върнати по тази програма( в Германия)- НЕ СЕ Продават. Ще бъдат рециклирани.Паркирани са зад представителствата на нещо като “ митнически склад”

    Коментиран от #4, #9

  • 123
    Отговор
    4 12:09  12.02.18

    До коментар #3 от "Ивайло":

    Да, жалко. Защото тези толкова замърсяващи ЕВРО5 са с пъти, пъти по-екологични спрямо цялата измет, която се шофира в България. Ако подменим с такива дизелови коли 90 % от автопарка в София, където все пак се карат малко по-нови автомобили, въздухът в София ще стане като на Копитото.

    Коментиран от #19


  • ияжяаж
    Отговор
    5 12:30  12.02.18

    До коментар #2 от "Буко Баламата":

    Да , от дизелите с отрязан ДПФ. Това ще са първите жертви на нефелните опити за подобряване качеството на въздуха.
  • ДДД
    Отговор
    6 12:33  12.02.18

    До коментар #2 от "Буко Баламата":

    ако обгазяват старозагорци то в никои случаи не е от заобикалящите градът ТЕЦове нали не се съмняваш че народа е прост?
  • Кобрата
    Отговор
    7 12:56  12.02.18
    А старите ще ги докарат в Перник
  • Елементарно Уотсън
    Отговор
    8 12:59  12.02.18
    Не бе ой въздуха не е мръсен от печките на твърдо гориво и от това че в гетата горят гуми и дрехи ами ще да е от дизелите ... Само още не се сещам защо проблема го няма през лятото - сигурно щото дизелите лятото не ги карат ...

    Коментиран от #10, #15

  • Израилъ Лазаревич
    Отговор
    9 13:03  12.02.18

    До коментар #3 от "Ивайло":

    Подобна програма имат и в Италия ама " бракуваните " коли ги продават в страни като България ....
  • Зимата
    Отговор
    10 13:52  12.02.18

    До коментар #8 от "Елементарно Уотсън":

    Зимата проблемът го има заради температурните и версии. София е в подножието на планина. Лятото, поради високите температури, не може да се образува студен похлупак от въздух върху града. Похлупакът държи пушеците от всякакво естество ниско до земята и те не се разнасят.

    Коментиран от #11, #23

  • Зимата
    Отговор
    11 13:55  12.02.18

    До коментар #10 от "Зимата":

    И версии да се чете инверсии. Автокоректорът е решил, че знае по добре. Прилича ми на някого... 😀
  • Перничанин
    Отговор
    12 14:03  12.02.18
    Събирам пари от 4ти клас сега 10 години по късно съм 6ти клас и е време да си купим нов гоуфу!
  • Русенец
    Отговор
    13 14:27  12.02.18
    Германците да вземат да подменят и нашите стари дизели ! Стига са се стискали ! Нали сега сме им подлоги, то поне да се грижат за нас !
  • 14 14:36  12.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Майтап
    Отговор
    15 14:46  12.02.18

    До коментар #8 от "Елементарно Уотсън":

    E чакай нали дизелите зимата не ги карали понеже не палели????
  • 16 14:50  12.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Марио
    Отговор
    17 15:36  12.02.18

    До коментар #1 от "Ото":

    Кой ти е казал,че дизела е скрап.Повечето нови автомабили са дизелови.Даже скрап са повечето гнилочи в нашата държава.Те обаче са предимно бензинови даже.
  • Марио
    Отговор
    18 15:39  12.02.18

    До коментар #2 от "Буко Баламата":

    Естиствено,че не е.Изброявал съм много пъти причините и ще ги изброя пак.Влаковете,стария градски(адски)транспорт.Печките на дърва и въглища и най-вече старите автомобили,а не новите на евро4,които вие не можете да разберете,че не цапат много.Има ощи много причини,които съм изброявал много пъти,но сега не ми се пише толкова много.
  • Марио
    Отговор
    19 15:43  12.02.18

    До коментар #4 от "123":

    Много прав си.Но самия факт че шмаш повече мшнуси трябва да ти говори колко прости са българите.Щара си гнилоча и си мисри,че кара самолет.Дизела самърсявал😂😂😂Вие добре ли сте.Има много повече неща,които замърсяват.Трябва да се вдигне данъка на старите кочини и дя се спират постепенно от движение.И тъй като бългапина уж е беден ама има пари за цигари да вземе тези дизели от Германия,които ги сменят.(това разбира се е препоръчително)Не замърсяват дизелите,това е само поредната глупост с цел измъкване на пари.
  • Ogi
    Отговор
    20 18:32  12.02.18
    Аве докато държавата ми дава жълти стотинки за заплата, ще карам стария немски дизел и ме боли фарааа... Когато имаме техния стандарт, мога да карам и евро7.... Боли ме шперца ! Токът е на космическа цена, що сме се топлили на дърва... е как да се топлиш на ток ве човеко ?
  • Иво Андонов
    Отговор
    21 19:06  12.02.18
    Немеца кара Голф щото живее по стандарта си, не като в Булгаристана. S класа на 17 г. на газ с изпуснали амортисьори паркирала пред панелката. Собственика с жълти зъбки и нерви лабави, гледа лошо и се прави на гангстер!!!
  • Ханку брат
    Отговор
    22 19:38  12.02.18
    Естествено че замърсяват дизелите,ти извънземен ли си,фанали се за печките,печките не замърсяват,даже и 100 гуми да изгориш,пак няма да замърсиш колкото един голф 1 дизел
  • дядо Либен
    Отговор
    23 20:42  12.02.18

    До коментар #10 от "Зимата":

    ми сложете си вентилатори на Витоша, та да ви духа инверсията.
  • Прокопи
    Отговор
    24 21:10  12.02.18
    Една печка на твърдо гориво изхвърля за 1 ден толкова прахови частици във въздуха, колкото един що годе нов дизел за 3500км. Това го каза еко експерт по ТВ
  • европеец
    Отговор
    25 21:18  12.02.18
    и в Германия масово се топлят на дърва
  • европеец
    Отговор
    26 21:18  12.02.18
    и в Германия масово се топлят на дърва
  • Гошко от Дойчланд
    Отговор
    27 21:50  12.02.18
    На техните стари дизели нищо им няма !!! Нито замърсяват околната среда, нито ще навреди на някой от нас. В България трябва в определени градове да се вкарат минимален стандарт от Евро 3 и нещата ще започнат да влизат в ред. Няма как в бг всички да караме коли без катализатори, а после да мърморим, че ни пращали стари коли...
  • Ymx
    Отговор
    28 06:13  13.02.18
    Мъцам 2 реда! Стари или не дизеловите двигатели искат компресия, и имат пълно изгаряне, затова замърсяват малко. Повече димят, затова ги набеждават, че цапат. Бензиновите са менделеевата таблица, но старите са предимно на газ, тази теория за старите коли е тъпа, и просто удря по бедните!
  • Гост
    Отговор
    29 08:55  13.02.18
    "Германци масово сменят стари VW-та с нови" Ех, журналистчета, журналистчета. 150 000 души от 90 000 000 население, т.е. 0.17%, си сменили старите VW-та за нови... И ако това е масово...
  • Ц Е Ц К О
    Отговор
    30 09:59  13.02.18
    Не карам дизелови коли, нито коли с газови уредби! Знам само че Японските коли направени в Япония са най-добрите! Хибридна, автоматик 4 х 4 си заслужава! :)

    Коментиран от #34

  • Пернишка шваба
    Отговор
    31 12:56  13.02.18
    Стария голф не си го давам............
  • бла бла
    Отговор
    32 17:26  13.02.18
    Аха, ето защо ВАГ се фукаха че са с най-много продажби за 2017, да живеят бонус програмите, да продават нови коли, но нищо не слагат в джоба си. Типичната куха-напомпана компания следваща GMC към окончателен фалит.

  • ВАГ
    Отговор
    33 20:03  13.02.18
    Само ВАГ може да си позволи такива бонуси към клиентите ,другите атопроизводители на които колите им също НЕ отговарят на стандартите са натискат като ощипани моми.

    Коментиран от #35

  • ВАГ
    Отговор
    34 20:05  13.02.18

    До коментар #30 от "Ц Е Ц К О":

    Кажи ми само една такава японска кола която е правена в Япония и да не е за японския пазар , слушам.
  • Язе
    Отговор
    35 20:23  13.02.18

    До коментар #33 от "ВАГ":

    "могат да се върнат в дилърските центрове на VW в Германия и там с бонус до 10 000 евро" Само да вметна,че в САЩ можеш да върнеш кандилото с марка VW и да си получиш парите до цент които си броил за нея като нова.Та това в Германия не е бонус а поредната маркетингова щуротия на Ваг-ните.

    Коментиран от #36

  • ВАГ
    Отговор
    36 21:02  13.02.18

    До коментар #35 от "Язе":

    А за кандилото с марка Тойота какво ще получат клиентите ?!!! ..само не ми казвай ,че Тойотите отговарят на стандарта и не пушат.

Напиши коментар:


Публикувай