4 217 11

На ход е чудовищно Camaro с 1014 коня

Радослав Славчев

Американското ателие Specialty Vehicle Engineering представи една модификация на Chevrolet Camaro, която се нарича YENKO/SC Stage II и разполага с мощност от 1014 конски сили. Иновацията е построена на базата на версията SS с пакет 1LE и от нея ще бъдат произведени само 25 екземпляра.

Преработеното Camaro разполага с V-образен осемцилиндров двигател, работният обем на който е увеличен от 6.2 на 6.8 литра. Двигателят е комплектован с механичен нагнетател, с нов колянов вал, с ковани алуминиеви бутала, и с нова високопроизводителна бензинова помпа.

След доработката агрегатът разполага с мощност от 1014 коня, а максималният въртящ момент става 1 185 Нм. Скоростната кутия е механична шестстепенна. Ще припомним, че мощността на стандартното Camaro SS е 461 конски сили.

В списъка с допълнително оборудване на YENKO/SC Stage II Camaro влизат още адаптивно окачване Magnetic Ride Control, самоблокиращ се диференциал с електронно управление, спортни пружини и амортисьори, спирачки Brembo и подобрена охладителна система.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • бегачка
    Отговор
    1 12:41  13.02.18
    Не е зле за ежедневка - аз бих го барнал обаче още малко за да стане по приятен за каране - нещо от порядъка на 1400-1500 кс ;)
  • Руското посолство
    Отговор
    2 13:13  13.02.18
    Ама това сега наистина ли ще е 1000 коня??? Защото ние едни 180 коня не можем да направим,и за това малко не ми се вярва?

    Коментиран от #4

  • Гост
    Отговор
    3 17:34  13.02.18
    Тия смотани американци ако вземат да минат на по 4 клапана на цилиндър 1500 ще изкарат, ама не, ползват технология от 1920 г. Смотани американци.
  • Гост
    Отговор
    4 17:40  13.02.18

    До коментар #2 от "Руското посолство":

    2105 VFTS T16 200 коня от 1.8 двигател през 1985(турбо, но не става дума за Група Б, трябва да се следват правилата). Samara EVA 300коня за Група Б, малко закъсняват и група Б се закрива. 2140KR 175к.с. от 2.0 без турбо 1989.

    Коментиран от #7


  • Иванчо l-ви
    Отговор
    5 18:58  13.02.18
    Сега остана да го направят да завива и ще е супер !
  • Ввв
    Отговор
    6 21:58  13.02.18
    Ко каза,ко?6-степенна мехснична ръчна?!Браво бе!!!
  • Руското посолство
    Отговор
    7 08:43  14.02.18

    До коментар #4 от "Гост":

    Приятел пак ти липсват едни 700-800 кс!!! И това говорим за тунинг,не за състезателен вариант! Ако е така погледни драгстерите, там за какви мощности става въпрос. Аз пак казвам говоря за тунинг ,едното е с 1000+ кс другите "щяла" да е 180кс!!!! Ама кога не се знае?

    Коментиран от #9

  • YAMAHA
    Отговор
    8 11:24  14.02.18
    УНИКАЛНА вече не правят в Европата коли с такава мощ и ръчна кутия
  • Някой
    Отговор
    9 17:47  14.02.18

    До коментар #7 от "Руското посолство":

    Пише коя година, ама не си прочел. :/
  • фонзи
    Отговор
    10 21:01  14.02.18
    Абе какво по дяволите е "ЙЕНКО" ????

    Коментиран от #11

  • бай Иван
    Отговор
    11 01:23  15.02.18

    До коментар #10 от "фонзи":

    https://en.wikipedia.org/wiki/Don_Yenko

Напиши коментар:


Публикувай