3 953 11

M-тройката, която стана Volvo

Георги Касабов

Олдтаймерите с нова механика не са специалитет само на руснаците. Както личи от автомобила на снимките, съседите им от Финландия също имат какво да кажат по темата.

Създател и собственик на купето с каросерия от Volvo 162 и сърцевина от BMW M3 E36 се казва Рами Рантанен. Вложил е безброй часове труд и немалко средства, за да си начеше крастата да притежава автомобил с елегантната външност на шведска класика и управляемостта на баварка.

Volvo 162 никога не е било произвеждано във версия купе. В средата на 70-те шведите изработват прототип, който по-късно ще се превърне в 262C с дизайн на Bertone и днес се пази в музея на марката в Гьотеборг, но така и не стига до конвейера.

Рами Рантанен обаче искал точно купе с характерната предница и изчистените линии на 162-ката и до голяма степен е постигнал целта си. Баварската основа на колата личи донякъде само в профил.

Интериорът на донора обаче не е пипан. Единствената разлика с кокпита на M3 е емблемата на Volvo на волана. Запазени са дори праговете от M3.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • добре е (гост)
    Отговор
    1 13:04  14.02.18
    Добре се е получило, стилно ! Със сигурност, ще е уникален друга такава няма ;)
  • Ники (гост)
    Отговор
    2 13:05  14.02.18
    Ок правиш си там някаква .. твоя си извратена идея .. дето не е безплатна .. може ли да оставиш салона в тоя вид ??
    Явно е свършил бюджета поне да не я беше снимал вътре ...
  • БъркаМаслоиВода (гост)
    Отговор
    3 15:25  14.02.18
    "...да притежава автомобил с елегантната външност на шведска класика и управляемостта на баварка."
    Управляемостта на баварка?!?
    Ахаахаха...

    Коментиран от #9

  • stormrider (гост)
    Отговор
    4 17:00  14.02.18
    Салонът, че е изхабен, изхабен е. Но има хора които дават от 2000 лева нагоре, за да го имат в колата си.
  • Гост (гост)
    Отговор
    5 17:49  14.02.18
    управляемостта на барака
  • И кво (гост)
    Отговор
    6 18:15  14.02.18
    Демек става за дрифтене
  • Нет (гост)
    Отговор
    7 20:00  14.02.18
    По-красивото Е36 М3!
  • movieman777 (гост)
    Отговор
    8 05:18  15.02.18
    супер си е волвото луднах по него тоя модел де
  • МММ (гост)
    Отговор
    9 12:12  15.02.18

    До коментар #3 от "БъркаМаслоиВода":

    И кое се управлява по-добре драги ми смехурко? Дай да я чуем чутовната ти мисъл! Първо бмв си виждал само на келешите е36-ците,второ ако имаше поне малко акъл,нямаше на пишеш глупости.Та бмв е еталон в динамиката и характеристиките си,управляемостта си и удовоствието от шофирането.и това не го казвам аз,ти или някоя друг за да си начешем езиците,това го казват хора които с това си вадят хляба,хора специалисти, хора на които им плащат да дават мнение за автомобилите.На теб драги ми кибико от панелката в люлин 8 може да ти плащат само на претакваш киселото си зеле в мазето, затова ако стане на въпрос за кисело зеле си дай мнението,когато става на въпрос за автомобили го спести,защото се излагаш.Ганьо най-обича да дава това което няма : "акъл"...
    Само за протокола карам Мерцедес ,и не съм фен на бмв,но не мога да кажа на черното-бяло,още повече че съм притежавал и Ауди и БМВ,Алфа,Хонда и Митсубиши и сега бенца и мога да направя разликата.
  • 10 14:24  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЧКГ (гост)
    Отговор
    11 11:05  17.02.18
    Отвън - добре, отвътре - тоалетна!

Напиши коментар:


Публикувай