72 405 56

Шофьори се сбиха на пътя, сгази ги TIR

Георги Касабов

Водачи, които изяснявали силово правотата си на пътното платно, бяха прегазени от тежкотоварен камион на магистрала S8 между полската столица Варшава и Бялисток. Комби и бус се закачили леко, шофьорите им отбили встрани и слезли да се разберат като мъже.

Двамата обаче се увлекли в боя и се озовали в средната лента, където ги прегазил беларуски TIR. При удара 29-годишният краковчанин и 40-годишният жител на гр. Замбров загинали на място.

Според полицията водачът на камиона не е нарушил правилата за движение и не е имал възможност да избегне биещите се мъже, но въпреки това полската прокуратура му е повдигнала обвинение за предизвикване на ПТП със загинали.

Ако бъде осъден, беларусинът може да лежи в затвора до 8 години. Той обаче не е бил арестуван. Пуснат е под гаранция в размер на 4 000 злоти (€963).



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Иван Господинов (потребител)
    Отговор
    1 10:39  15.02.18
    Живееш като животно, умираш като животно. Не виждам защо тираджията е виновен в случая.

    Коментиран от #9, #54

  • 2 10:40  15.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ДДД (гост)
    Отговор
    3 10:41  15.02.18
    тоест да сме спокоини
    има идиоти и по света?
    кофти за водача на камиона само
    но е пример как от такива страдат всички
  • Тръмп (гост)
    Отговор
    4 10:45  15.02.18
    Пред Тира,всички са равни!:)
  • hahaha (гост)
    Отговор
    5 10:45  15.02.18
    Хахах да си тъп не е престъпление...
  • гражданин (гост)
    Отговор
    6 11:00  15.02.18
    Шофьора на тира според мен както и на повече от вас, не трябва да носи отговорност. Самоубийци са се хвърлили пред него, не виждам защо той да е виновен. Не стига стреса който изживява от случката, пък и в затвор да го вкараш.

    Коментиран от #56

  • гражданин (гост)
    Отговор
    7 11:00  15.02.18
    Шофьора на тира според мен както и на повече от вас, не трябва да носи отговорност. Самоубийци са се хвърлили пред него, не виждам защо той да е виновен. Не стига стреса който изживява от случката, пък и в затвор да го вкараш.
  • гамена (гост)
    Отговор
    8 11:02  15.02.18
    Да бяха мирно седели, не бяха чудо видели......в Бг сме по смотани няма страшно
  • гост (гост)
    Отговор
    9 11:10  15.02.18

    До коментар #1 от "Иван Господинов":

    Ами не е виновен тираджията, но ще има главоболия докато го оправдаят.
  • 10 11:31  15.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • тасс (гост)
    Отговор
    11 11:47  15.02.18
    Нещо не ми се връзва тая история. Леко се закачили и отбили в дясно, излезнали по средата на платното да се бият и били згазени от тира и в същото време от снимките се вижда че и трите превозни средства са смачкани до неузнаваемост.
  • Бай Благой (гост)
    Отговор
    12 11:48  15.02.18
    ТИР-аджията трябва да ги съди тия двамата(макар и задочно), защото стреса е огромен... Да не дава Господ такава случка..
  • вижся (гост)
    Отговор
    13 11:54  15.02.18
    Двама се бият треТИРА ПЕЧЕЛИ
  • страно (гост)
    Отговор
    14 12:55  15.02.18
    Мислех ,че това е присъщо за БГ !ти да видиш
  • гост (гост)
    Отговор
    15 12:57  15.02.18
    Според мен е станало друго. Ударил ги е и после разправя че били на платното
  • Шаран БГ (гост)
    Отговор
    16 13:00  15.02.18
    Ама на нашенските бабаити, дето се бият помежду си, или тепат и жени шофьорки, нищо не им се случва, дори грип не ги хваща.
    Или тировете по нашите пътища са малко, или все още малцина тренират бойни спортове !
    Ако си засилил с 90 км/ч има-няма 30 - 40 тона и пред теб изкочат двама серсеми, размахвайки юмруци един на друг, как се спира тази машина? На магистрален път....Поляците ги имах за по-интелигентни, но щом са задържали и тиражията...работата е ясна. Всички сме баш европейци и ние сме им прЪтсъдатели !!
  • КОЧА (гост)
    Отговор
    17 13:06  15.02.18
    А АЗ СИ МИСЛЕХ ,ЧЕ САМО В БГ СА ОЛИГОФРЕНИТЕ
  • Спецназ (гост)
    Отговор
    18 13:12  15.02.18
    Два плъха(PL), намачкани от колорадски бръмбар......
  • Гост (гост)
    Отговор
    19 13:26  15.02.18
    Евалата , сбили са се като мъже , и са умрели като мъже.
  • незнайко (гост)
    Отговор
    20 13:28  15.02.18
    Кабината на тира не може да се деформира толкова от двама човека. Буса е ударен отзад и отпред и е завъртян обратно на посоката на движение. Колата също има два удара ! Катастрофата има друго обяснение, което не е казано.

    Коментиран от #21

  • Бай Санде (гост)
    Отговор
    21 14:01  15.02.18

    До коментар #20 от "незнайко":

    Съгласен съм, снимките и статията не се връзват. Много вероятно е идиотите да са се чукнали и спрели на средата на пътя. Веднага са слезли да се разправят, идващият отзад шофьор не е успял да реагира на време, опитал се е да избегне спрелите коли, но не е успял и се ударил в буса с дясната част на кабината. Навлязъл е в лявата лента и е отнесъл и дебилите, които са се разправяли. Поне така виждам аз нещата. А че поляците са идиоти е съвсем друг въпрос.
  • майор Костов (гост)
    Отговор
    22 14:10  15.02.18
    Виновен е има пред него птп. Трябва да намали с готошност да спре!!!
    ДА ГО НАЧАТАЯ!!!АААААААААА

    Коментиран от #33

  • Public Enemy (гост)
    Отговор
    23 14:25  15.02.18
    ДАНО ТОЗИ ТИРАДЖИЯ СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ МИНЕ ПРЕЗ БЪЛГАРИЯ ДА РАЧИСТИ МАЛКО БОКЛУЦИ !!!
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    24 15:04  15.02.18
    били са прости и двамата
  • Алфа Ромео (гост)
    Отговор
    25 16:15  15.02.18
    Нещо не се връзва, всичките превозни средства са ударени доста силно. Буса е ударен сериозно отпред и отзад, ТИР-а е сериозно смачкан отпред, колата като че ли и тя е ударена и отзад.
  • ГРУЮ С КАМШИКА (гост)
    Отговор
    26 16:15  15.02.18
    До странно! АРЕ стига с това*ти да видиш*!!!! Стара и търкания фраза!! Селяните тъп!!!
  • Бай Фуй (гост)
    Отговор
    27 16:19  15.02.18
    До странно! АРЕ стига с това*ти да видиш*!!!! Стара и изъркана фраза!! Селянин тъп!!!
  • неутрален (гост)
    Отговор
    28 17:00  15.02.18
    Определено,водачът на камиона има вина!Не е карал със съобразена скорост и не е можал да спре!Ами,ако на пътя беше излязло дете?

    Коментиран от #29, #34

  • Красо Зелето (гост)
    Отговор
    29 17:27  15.02.18

    До коментар #28 от "неутрален":

    И как да спре, ако е бил натоварен до козирката? Знаеш ли как се спира 90 тонен ТИР? Ако искаш и спирачките запали, при 90км/ч имаш поне 150 метра спирачен път. Ако си мислиш, че лесно се шофира ТИР пробвай се! Жалко за Тираджията, заради тъпотата на едни, изгоря невинен човек. Сега цял живот ще мисли, че е убил 2-ма... А те самоубийци!

    Коментиран от #30, #36, #41

  • 30 18:18  15.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кумчо Вълчо (гост)
    Отговор
    31 18:23  15.02.18
    " Комби и бус се закачили леко"
    И ако това е леко представям си какво е тежкото.
  • Георги Колев (гост)
    Отговор
    32 18:28  15.02.18
    И без алкохол и с алкохол нищо не го оневинява.Имал е видимост и е карал със съобразена скорост.Трябвало е да предотврати сблъсъка.Скача на кучките или бие в ляво или в дясно.От снимката е видно че е имал видимост и е осъзнал че става нещо на пътното платно ако другите пред него са намалили или спрели.Ако е имало пред него други и е изпреварил с висока скорост е нямал видимост и време за спиране.Виновен.
  • Алекси Стратиев (гост)
    Отговор
    33 18:32  15.02.18

    До коментар #22 от "майор Костов":

    А глупаците обозначили ли са ПТП-то с триъгълник преди да започнат боя.

    Коментиран от #50

  • Гост (гост)
    Отговор
    34 19:09  15.02.18

    До коментар #28 от "неутрален":

    Какъв път,какви деца,какви бебета,не виждаш ли,че това е магистрала!

    Коментиран от #35, #45

  • Патриот (гост)
    Отговор
    35 19:24  15.02.18

    До коментар #34 от "Гост":

    Това не отменя задължението на водача да постави триъгълните на поне 100 или 150 метра преди автомобила.
  • Антонн (гост)
    Отговор
    36 19:34  15.02.18

    До коментар #29 от "Красо Зелето":

    90 тонен ТИР?
    До колкото знам в Европа се допуска 40 тона.
    В тях влиза влекача и ремаркетата + товара.

    Коментиран от #40

  • ГОЦЕ (гост)
    Отговор
    37 20:13  15.02.18
    най-големите ппътни престъпници са полските тираджии карат пияни и дрогирани

    Коментиран от #38

  • гост (гост)
    Отговор
    38 20:27  15.02.18

    До коментар #37 от "ГОЦЕ":

    КОМЕНТИРАШ БЕЗ ДА ЧЕТЕШ. КЪДЕ ПРОЧЕТЕ ЗА ПОЛСКИ ТИРАДЖИЯ, КАТО Е ОТ бЕЛАРУС?
  • Кольо кварталния (гост)
    Отговор
    39 20:39  15.02.18
    Спора е завършил наравно...
  • 40 21:28  15.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тошко (гост)
    Отговор
    41 21:29  15.02.18

    До коментар #29 от "Красо Зелето":

    Колега, направо се възхитих от твойта публикация. Първо погледни снимките, и там много ясно се вижда че камионът ги е помлял наред:коли,бусове, хора и т.н..За 90 тонен ТИР не бях чувал но един 40 тонен камион със скорост 90 км спира най много на 30 метра.Отправи си малко математиката и не се излагай.И като гледам камионът е влязал с 90 и докато се спре наред с ударите е минал около 30 тина метра.Поне така виждам на снимките
  • СтарТИРаджия (гост)
    Отговор
    42 21:31  15.02.18
    S-ките в Полша са им новите високоскоростни пътища! И са много по-магистрали във всяко отношение от нашите магистрали! Само за уточнение.
  • Тошко (гост)
    Отговор
    43 21:49  15.02.18

    До коментар #40 от "Красо Зелето":

    Ама и ти май не си влизал в час по физика. Този камион да не би да му хващат само предните спирачки.,или твоята кола хващат само те и от тон става тон и половина. Нали за това са спирачките на ремаркето за да може да дърпа камионът назад а не да го натиска напред.Ама по добре не се хаби както си го каза,ами вземи и малко се просвети и тогава пиши
  • Прост гост (гост)
    Отговор
    44 21:57  15.02.18
    ТираЖията си го отнася като куцо пиле домат.

    Защото е карал с превишена скорост.
    Превишената скорост е тая в която не можеш да спреш
    в зоната на видимост пред теб ако има препятствие.
    Точно това се е случило - карал е в завой със ограничена видимост.
    И не е намалил скоростта под превишената.
    Видял е препятствие на пътя обаче не е овладял возилото си по начин който позволява да спре безопасно.
  • Тошко (гост)
    Отговор
    45 22:15  15.02.18

    До коментар #34 от "Гост":

    Каква магистрала те гони тебе.Може ли да има такъв изход от паркинг на магистрала. Това си е тъй наречен високо скоростен път.И в България ги имаме но още не ги ползваме.
  • Бат гошо (гост)
    Отговор
    46 22:20  15.02.18
    Важното е че е успял да ги уцели не е избягал никои
  • Бат гошо (гост)
    Отговор
    47 22:22  15.02.18
    Според мен шофиора е профисионалист

    Коментиран от #48

  • 48 23:30  15.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • село (гост)
    Отговор
    49 00:19  16.02.18
    Видях на снимките автомобила и буса са се отупали буса се е въртял а тираджията като е смазал побойниците и се е врязал в бетонните заграждения по напред на отбивката
  • 50 01:33  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 51 06:30  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 52 06:31  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • О'Пепи (гост)
    Отговор
    53 11:44  16.02.18
    Багер ги товари в една лека кола...
  • 54 19:34  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Не глеам таувизия (гост)
    Отговор
    55 20:47  16.02.18
    And the Darwin award nominees are... Тя простотията не оди по дърветата, тя е слезла от там
  • Госта (гост)
    Отговор
    56 10:56  17.02.18

    До коментар #6 от "гражданин":

    Именно, идеята на затвора е човек да се поправи, ако го вкарат за 8 години ще се научи да не шофира ли ? Човека няма вина, кара си спокойно и някви му целуват бронята.

Напиши коментар:


Публикувай