Японските суперкари Honda NSX и Nissan GT-R бяха сравнени в една свръхинтересна драг гонка на традиционната дистанция от 402 метра. Дуелът беше проведен от британския сайт CarWow и поради тази причина автомобилите са с оригиналните си японски "обратни волани". Направени бяха три теста - старт от място, старт от 80 км/ч. и спиране от 113 км/ч. Honda-та победи в два от трите теста.
Honda NSX е оборудвана с хибриден силов тракт, в основата на който лежи 3.5-литров битурбо шестак. Автомобилът разполага и с три електромотора, както и с деветстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. От 0 до 100 NSX ускорява за 3.6 секунди, а максималната и скорост е 307 км/ч.
Nissan GT-R няма в наличност електромотори. Той разчита на 3.9-литров шестцилиндров двигател, който предава момента на колелата през шестстепенна роботизирана скоростна кутия, също с два съединителя. От място до отметката 100 км/ч на GT-R са му необходими 2.7 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Idiot
Коментиран от #2, #5
10:27 17.02.2018
2 некойси
До коментар #1 от "Idiot":
То ще е още по-интересно на писта, повярвай ми.10:54 17.02.2018
3 зарежи
10:55 17.02.2018
4 И.К
11:17 17.02.2018
5 Антон
До коментар #1 от "Idiot":
Имам такъв нисан 2017.Какво да ти кажа - може и да е нагласено, може и да не е. Първото което е лаунч контрола не всеки път се получава идеално. Второто което искам да ти кажа е че колата има осезаема турбо дупка и отделно скоростаната кутия се усеща не толкова бърза колкото да кажем на порше примерно. Все пак хондата има и ел.мотори, които дават допълнително сила. Недей да забравяш че въпросния нисан , дори и фейслифнат, е концепция от преди 10 год. а нсх е нещо съвсем актуално към днешна дата.Моя е с фейслифт и не знам как е при него, но на предишнте прословутото ускорение до 100 се получава когато изключиш vdc off. О изненада, това е забранено от производителя и моментално колата губи гаранция.Дори и в книжката на модела от 2017 е написано да не се изключва, хеле пък да правиш стартове в режим off на въпросното VDC.
Недейте да мислите че тези нисани са някакви нереални коли. За мен повече от 90% от хората вкл.и мен, ги купуват защото нямат достатъчно финанси да си купят от магазина 911 турбо ес., или ламбо.
Коментиран от #6, #13, #17
11:24 17.02.2018
6 Ввв
До коментар #5 от "Антон":
Колата е добра,но все пак Порша е върхът!Но за тези пари е идеалната бегачка!!!Новият GTR, пак ще рита задници на спортистчета,но нещо го бавят!!!Коментиран от #10
11:39 17.02.2018
7 Компетентен
12:51 17.02.2018
8 Японеца
Коментиран от #23
14:35 17.02.2018
9 12345
17:16 17.02.2018
10 2JZ
До коментар #6 от "Ввв":
Нисана плюс тунинг до 1000 коня пак не струва колкото едно Ламборгини21:28 17.02.2018
11 Запознат
21:32 17.02.2018
12 Onq s motikata
Факт !
00:27 18.02.2018
13 интересно ?
До коментар #5 от "Антон":
Разкажи за турбо дупката ?Коментиран от #15
01:30 18.02.2018
14 хонда
Коментиран от #22
02:28 18.02.2018
15 Антон
До коментар #13 от "интересно ?":
Караш си нормално с потока коли, да кажем с около 50-60 по някой булевард, решаваш да се резнеш, натискаш педала до долу, и тогава има осезаемо чакане докато колата се изстреля. Това го няма ако караш на ръчен режим на скоростите и държиш колата постоянно “нервирана”Обяснението на дилъра е че това е направено с цел икономия на гориво при спокойно шофиране.
Каквото и да си говорим обаче за парите си е идеална.
08:11 18.02.2018
16 Corvette
09:38 18.02.2018
17 Nissan
До коментар #5 от "Антон":
В твоя случай не съм сигурен, че осъзнаваш какво притежаваш. Аз имам такъв заради самата кола и заради потенциала й. Единствено в интериора липсват детайлите, но това е все пак спортна кола със спортен духКоментиран от #18
10:11 18.02.2018
18 Антон
До коментар #17 от "Nissan":
Сега ще ти кажа мойто виждане: ако си профи състезател и взимаш едно 90-95-100% от възможностите на автомобила на пистата съм съгласен че не осъзнавам какво притежавам, защото аз не ходя да се състезавам на писта.Да в колата има потенциал да правиш всякакви тунинзи с китове от всевъзможни производители. Но това не променя имиджа й - икономиите са прекалено много. След като имаш такава знаеш за какво говоря, това че е спортна кола не е оправдание, тука не визирам масаж на седалките примерно.
Виж едно аналогично на гт-р а порше, изработката, детайлите, салона, възможностите за най-различни комбинации, дори само начина по който щракат копчетата на таблото. И тогава разбираш защо едното струва 100 а другото струва 200 хил.евро.
Да за цената си е супер , няма друга кола която нова да струва толкова и да може да предложи такава динамика като нисана.
Ама нали занеш всеки си има вкус и лични предпочитания.
10:36 18.02.2018
19 шофер
13:12 18.02.2018
20 Рейсърчетата
16:59 18.02.2018
21 ВАГ
20:25 18.02.2018
22 Тошко
До коментар #14 от "хонда":
Порше 918 Spyder се доближава???абе вие болни ли сте бе??
Ти има ли и елементарна престава какво представлява Porsche 918 Spyder?? цена, характеристики??
..болни японоиди!!
12:39 19.02.2018
23 Ервин
До коментар #8 от "Японеца":
Да, все още не са го били Опел Астра OPC и Пежо 208 GTIхахахха, лекувайте се с японска народна медицина!
12:42 19.02.2018
24 2399
Коментиран от #25
13:09 19.02.2018
25 ядосан
До коментар #24 от "2399":
Битурбо 3,8-литров, 24-клапанов V6 двигател ! Но както винаги тук се пишат глупости от нереализирани авто журналисти!10:30 05.05.2019