Last news in Fakti

17 Февруари, 2018 09:30 7 362 25

Honda NSX се изправи срещу Nissan GT-R

  • honda-
  • nsx-
  • nissan-
  • gt-r
Honda NSX се изправи срещу Nissan GT-R - 1

Японските суперкари Honda NSX и Nissan GT-R бяха сравнени в една свръхинтересна драг гонка на традиционната дистанция от 402 метра. Дуелът беше проведен от британския сайт CarWow и поради тази причина автомобилите са с оригиналните си японски "обратни волани". Направени бяха три теста - старт от място, старт от 80 км/ч. и спиране от 113 км/ч. Honda-та победи в два от трите теста.

Honda NSX е оборудвана с хибриден силов тракт, в основата на който лежи 3.5-литров битурбо шестак. Автомобилът разполага и с три електромотора, както и с деветстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя. От 0 до 100 NSX ускорява за 3.6 секунди, а максималната и скорост е 307 км/ч.

Nissan GT-R няма в наличност електромотори. Той разчита на 3.9-литров шестцилиндров двигател, който предава момента на колелата през шестстепенна роботизирана скоростна кутия, също с два съединителя. От място до отметката 100 км/ч на GT-R са му необходими 2.7 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Idiot

    18 6 Отговор
    Това е нагласено няма как gtr които дава ускорение 0-100 2.7 да падне от nsx 0-100 3.7 измишлотини

    Коментиран от #2, #5

  • 2 некойси

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Idiot":

    То ще е още по-интересно на писта, повярвай ми.
  • 3 зарежи

    6 1 Отговор
    Е то по тази логика дай да не гледаме видеа изобщо
  • 4 И.К

    11 3 Отговор
    Това нищо не доказва.Шофьорът на гтр е слаб и със забавена реакция,което е достатъчно да загуби теста.Въпреки всичко пак бих избрал ГТР.
  • 5 Антон

    24 4 Отговор

    До коментар #1 от "Idiot":

    Имам такъв нисан 2017.
    Какво да ти кажа - може и да е нагласено, може и да не е. Първото което е лаунч контрола не всеки път се получава идеално. Второто което искам да ти кажа е че колата има осезаема турбо дупка и отделно скоростаната кутия се усеща не толкова бърза колкото да кажем на порше примерно. Все пак хондата има и ел.мотори, които дават допълнително сила. Недей да забравяш че въпросния нисан , дори и фейслифнат, е концепция от преди 10 год. а нсх е нещо съвсем актуално към днешна дата.Моя е с фейслифт и не знам как е при него, но на предишнте прословутото ускорение до 100 се получава когато изключиш vdc off. О изненада, това е забранено от производителя и моментално колата губи гаранция.Дори и в книжката на модела от 2017 е написано да не се изключва, хеле пък да правиш стартове в режим off на въпросното VDC.
    Недейте да мислите че тези нисани са някакви нереални коли. За мен повече от 90% от хората вкл.и мен, ги купуват защото нямат достатъчно финанси да си купят от магазина 911 турбо ес., или ламбо.

    Коментиран от #6, #13, #17

  • 6 Ввв

    13 2 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Колата е добра,но все пак Порша е върхът!Но за тези пари е идеалната бегачка!!!Новият GTR, пак ще рита задници на спортистчета,но нещо го бавят!!!

    Коментиран от #10

  • 7 Компетентен

    8 4 Отговор
    Nissan - ът е по добър .
  • 8 Японеца

    12 6 Отговор
    Японска му работа, но Нисана бие всички подред още от 2007, непобедим е все още!!!

    Коментиран от #23

  • 9 12345

    11 8 Отговор
    Стига писахте глупости бе хора.Тоя гтр,откак излезна преди повече от 10 години му бе дадена тая характеристика "0-100 за 2.7" .и само да ви кажа,че никой така и не я постигна.Няма тест който нисана да ги стига тези параметри,и в доста тестове го бият коли с далеч по-лошо уж ускорение..Не говорим само за едно,две ,три видеа.. говорим за много повече,телевизионни предавания,специалисти и прочие.Безспорно в момента в който излезе,бе наистина върхът,накара доста марки да се замислят,но и факта че почти не е променен от тогава,не говори добре за тях,защото вече се вижда изоставането му.В момента хич не е от силните,а и вече хич не влиза в графата "значително по-евтин"..
  • 10 2JZ

    1 7 Отговор

    До коментар #6 от "Ввв":

    Нисана плюс тунинг до 1000 коня пак не струва колкото едно Ламборгини
  • 11 Запознат

    5 3 Отговор
    GTR-ът от 2017г определено е "по-изнежен" от предшественика си. Еволюцията е към по- универсално ползване като ежедневна кола за сметка на агресивното и спортно поведение с което беше познат в предишното поведение. Изглежда това е следствие от пазарните тенденции. Като допълнение за да покрие Евро 6 стандарта за вредни емисии GTR 2017 има клапи в генерацията която оказва влияние върху поведението на автомобила от 0 до 90 km/h.
  • 12 Onq s motikata

    5 8 Отговор
    Нисана е много по-добър от Хондата.
    Факт !
  • 13 интересно ?

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Разкажи за турбо дупката ?

    Коментиран от #15

  • 14 хонда

    6 2 Отговор
    Нисана е супер машина ,ама хондата си е хонда.Специално с този уникален nsx дори гт-р изглежда по-слаба категория.Не случайно дори ламборджини не искат да се състезават с нсх.Да не говоря ,че няма нито 1 немски хибрид на това ниво.Може би само 918 spyder се доближава.

    Коментиран от #22

  • 15 Антон

    9 0 Отговор

    До коментар #13 от "интересно ?":

    Караш си нормално с потока коли, да кажем с около 50-60 по някой булевард, решаваш да се резнеш, натискаш педала до долу, и тогава има осезаемо чакане докато колата се изстреля. Това го няма ако караш на ръчен режим на скоростите и държиш колата постоянно “нервирана”
    Обяснението на дилъра е че това е направено с цел икономия на гориво при спокойно шофиране.
    Каквото и да си говорим обаче за парите си е идеална.
  • 16 Corvette

    10 0 Отговор
    Тази турбо дупка е нещо съвсем нормално дори и за атмосферните двигатели като например на Corvette Singray 2016
  • 17 Nissan

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    В твоя случай не съм сигурен, че осъзнаваш какво притежаваш. Аз имам такъв заради самата кола и заради потенциала й. Единствено в интериора липсват детайлите, но това е все пак спортна кола със спортен дух

    Коментиран от #18

  • 18 Антон

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Nissan":

    Сега ще ти кажа мойто виждане: ако си профи състезател и взимаш едно 90-95-100% от възможностите на автомобила на пистата съм съгласен че не осъзнавам какво притежавам, защото аз не ходя да се състезавам на писта.
    Да в колата има потенциал да правиш всякакви тунинзи с китове от всевъзможни производители. Но това не променя имиджа й - икономиите са прекалено много. След като имаш такава знаеш за какво говоря, това че е спортна кола не е оправдание, тука не визирам масаж на седалките примерно.
    Виж едно аналогично на гт-р а порше, изработката, детайлите, салона, възможностите за най-различни комбинации, дори само начина по който щракат копчетата на таблото. И тогава разбираш защо едното струва 100 а другото струва 200 хил.евро.
    Да за цената си е супер , няма друга кола която нова да струва толкова и да може да предложи такава динамика като нисана.
    Ама нали занеш всеки си има вкус и лични предпочитания.
  • 19 шофер

    3 0 Отговор
    GTR си е кола. Макар и японска. Майар и невидял вилица в 21 век японеца има ГТР. Макар и германец да му е помогнал все пак ГТР ск е кола за разлика от рлркърокара на Хонда. Иначе германска кола е кола.
  • 20 Рейсърчетата

    5 0 Отговор
    Така и не разбрахте че 0-100 няма реална полза. 0-100 е рекламното ускорение, това което го дават по каталозите, и хитрите автожурналисти, цоцащи корпоративни рушвети. За да шашкат лапетиите които имат още поне 10 години до книжка. В реални условия важна е еластичността, а именно ускорението 60 - 100, 80-120 а в това отношение Хондата с тези електромотори няма да бъде победена лесно.
  • 21 ВАГ

    0 8 Отговор
    Абе тези от Хонда пак ли копират ве , да вземат пример от Кия и Хюндай и да си наемат един немец да им прави дизайна . Тва да копираш Р8 .... английска му работа.
  • 22 Тошко

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "хонда":

    Порше 918 Spyder се доближава???
    абе вие болни ли сте бе??
    Ти има ли и елементарна престава какво представлява Porsche 918 Spyder?? цена, характеристики??

    ..болни японоиди!!
  • 23 Ервин

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Да, все още не са го били Опел Астра OPC и Пежо 208 GTI
    хахахха, лекувайте се с японска народна медицина!
  • 24 2399

    1 0 Отговор
    GT-R не е ли с 3,6 литров мотор, защо пише 3,9 или аз се бъркам

    Коментиран от #25

  • 25 ядосан

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "2399":

    Битурбо 3,8-литров, 24-клапанов V6 двигател ! Но както винаги тук се пишат глупости от нереализирани авто журналисти!