Третото поколение на най-малкото комби в гамата на Volvo ще се появи през пролетта на 2019 г. и ще прати в миналото и последните технологични остатъци от времето на Ford, на чиято платформа C1 е построен сегашният модел, съобщава Teknikens Värld.
Новото V40 се разработва в техническия център на Volvo и Geely (CEVT - Chinese Euro Vehicle Technology) в Гьотеборг. Та е проектирана платформата CMA, която залегна в основата на представения наскоро XC40 и моделите на китайския "братовчед" Lynk & Co.
С третата генерация на V40 ще се завърне класическата каросерия комби, жертвана в полза на хечбека в сегашния модел. Компактните размери обаче ще бъдат запазени и няма да се навлиза в територията на V60.
Дизайнът ще следва стилистиката на XC40 като се започне от острите линии и се стигне до различния цвят на покрива. Оборудването на двата модела също ще еднакво. В интериора на комбито ще има множество ниши за съхранени на вещи и голям сензорен екран за управление на мултимедията Sensus.
Следващото V40 ще се оборудва с познатите четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели на Volvo, както и с новия трицилиндров мотор с обем 1.5 литра. Най-интересна обаче ще бъде версията на ток, която ще стане първият сериен електромобил на марката.
Шефът по развойната дейност на Volvo Хенрик Грийн разкрива, че електрическото V40 ще се предлага в два варианта с малка и голяма батерия, но не съобщава капацитета им. Върхът в гамата пък ще заеме модификация с името T5 Twin Engine, за която все още не се знае нищо.
Бензиновите и дизеловите версии на новото малко комби на Volvo ще се произвеждат в завода на компанията в Гент, Белгия. Електрическото V40 пък ще се сглобява в Китай, откъдето ще се изнася за останалия свят.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Добро Е
Коментиран от #9
13:07 19.02.2018
2 Йохан Магнусон
13:08 19.02.2018
3 Иоуееееее
Докога ще го чакам това електрическо Volvo?
Ще си купя друга електричка накрая като ми свърши търпението...
13:08 19.02.2018
4 фокус
13:55 19.02.2018
5 Random
15:20 19.02.2018
6 автофен
Коментиран от #8
15:41 19.02.2018
7 Сребристи сапунерки
17:18 19.02.2018
8 Ни съ вайкай
До коментар #6 от "автофен":
Да ти кажа имал съм стари Волва и въобще не ми ги хвали, единственото хубаво нещо е перфектната ламарина и боята, а пък Китайците са бая напреднали с технологиите, то скоро всичко ще се произвежда там21:56 19.02.2018
9 дре
До коментар #1 от "Добро Е":
хахаха, комплексарско изказване за пореден път! не можеш ли просто да кажеш, че колата е хубава, а тръгваш веднага да я сравняваш с МБ и БМВ. още един мишок с малък пи.ок!Коментиран от #12
23:20 19.02.2018
10 Японеца
Коментиран от #13
11:13 20.02.2018
11 Карай
12:05 20.02.2018
12 666
До коментар #9 от "дре":
Колата е по-хубава от всеки Мерцедес и всяко БМВ след 2003-4 година,Коментиран от #14
15:27 20.02.2018
13 Класика
До коментар #10 от "Японеца":
Аз на тази тухла, само като и видя четвъртитите врати и ги сравня с тези на Хонда Легенд купе 2 ген. и ми става лошо. Не мерси, не им ща кашоните, ще си карам старата тънка дълга количка!19:18 20.02.2018
14 дре
До коментар #12 от "666":
хахаха, ето още едно заблудено чедо, защо споменаваш само мб и бмв, а по-хубава ли е от алфа, рено , пежо, корейки, японки ит.н.23:53 20.02.2018
15 Бай Благой
Хубава кола с доста екстри и технологии за безопасност.
Преди 2-3 седмици гледах V60 със защита на пешеходци, адаптивен круиз контрол, city safety, Кожа, навигация и т.н......
За 10хиляди лева В ПОВЕЧЕ в същата автокъща се продаваше немска кола-комби с нито една от тия екстри....
Дали Волвото е било "талаш", а немската е била "много запазена" не знам....но е факт че идентични модели и година на производство са с 10хилки разлика без да има за какво на практика!
Volvo for Life!
08:53 21.02.2018
16 PRC
Кое му е шведското освен името .Китайски кош отвсякъде с недъгави 4-цилиндрови мотори .
Коментиран от #17
12:51 21.02.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.