2 764 26

Volkswagen ще покаже 5-метрова лимузина на ток

Георги Касабов

Пресслужбата на VW разпространи първото изображение на нов прототип от електрическото семейство I.D. Световната премиера на лимузината Vizzion ще се състои на автосалона в Женева идния месец.

Дългият 5.11 метра лифтбек има електромотор с мощност 306 к.с., захранван от йон-литиеви батерии, които му осигуряват пробег от 665 км с едно зареждане. Максималната скорост е 180 км/ч.

Дизайнът на Vizzion показва как във Volkswagen си представят електрическите лимузини на бъдещето. Четириместният прототип има система за автономно управление и виртуален асистент, който разбира гласови команди.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ха ха
    Отговор
    1 17:33  19.02.18
    "Дизайнът на Vizzion показва как във Volkswagen си представят електрическите лимузини на бъдещето" Още един прототип! А нещо реално да си представят? А дали не е време за ПРОИЗВОДСТВО на някоя мечта?
  • Антисажди
    Отговор
    2 17:36  19.02.18
    Мотора с вътрешно горене "умря" в момента в който производителите започнаха да му добавят всевъзможни изкуствени системи само и само за да се впишат в законовите норми. Катализатори, ЕГР клапи, намаляване бр. цилиндри и обем (за което стигнаха дори до подигравки от мотоциклетистите) Едблу за дизела..... И. Т. Н. ... Ел. Двигател е по-бърз, по чист кара се за стотинки и иска по-малко поддръжка. Нямам търпение да стане масов.

    Коментиран от #4

  • Още един гост
    Отговор
    3 17:41  19.02.18
    Т'ва ша ма а срам да го карам...

    Коментиран от #7

  • Зорлем
    Отговор
    4 18:02  19.02.18

    До коментар #2 от "Антисажди":

    За ел. двигателя ясно, ама батериите за него нещо много скъпи и тежки, бе!

    Коментиран от #5


  • Ха ха
    Отговор
    5 18:14  19.02.18

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Според ВСИЧКИ автоконцерни, цените ще се изравнят с ДВГ 2025г. , а след това ще се разминават, защото едните ще поскъпват, а другите ще продължат да падат. Теглото да не го носиш ти, та си се притеснил за него? С всяка година, колите така или иначе стават все по-големи и по-тежки, въпреки че нямат батерии.

    Коментиран от #8, #10

  • Антисажди
    Отговор
    6 18:15  19.02.18
    Старата ми Нокия вече кара осма година с една батерия.
  • гост
    Отговор
    7 19:33  19.02.18

    До коментар #3 от "Още един гост":

    Кво ша караш , че не разбрах , не виждаш ли , че няма ни волан , ни педали , че даже и "централен дисплей" дето толкоз дразни некои "иновативни" тука , хахахха !!
  • Язе
    Отговор
    8 19:43  19.02.18

    До коментар #5 от "Ха ха":

    Не го носи той но високото тегло означава повече замърсяване.Гуми и накладки има при всички мпс-та.

    Коментиран от #9

  • Мимо
    Отговор
    9 20:34  19.02.18

    До коментар #8 от "Язе":

    Аха, а па и дупките по пътищата у нас не са рядкост! Нали се сещаш като праснеш някоя "педярка" с един тон батерии под задната седалка какво ще се случи с гуми, джанти, окачване и заварките на коша например...

    Коментиран от #11

  • Зорлем
    Отговор
    10 20:52  19.02.18

    До коментар #5 от "Ха ха":

    Е, щом има прогнози за 2025г, значи ще спя спокойно. Защото прогнозите са за това - да се сбъдват, нали? Абе, тъй и тъй явно ги чаткаш приказките на големите автопроизводители, пък и не само техните, да те питам какви бяха прогнозите на Тойота за хибридите преди 20г като пуснаха Приуса? Пък като приключим с тях, да ми обясниш, моля те, и за прогнозите на Фолксваген за дизеловите двигатели, че имаше там една помпа, една дюза... Все пак това бяха производител номер едно и номер две последните 10-15 години, нал тъй?

    Коментиран от #13

  • 4х4
    Отговор
    11 22:06  19.02.18

    До коментар #9 от "Мимо":

    Да бе, 3 тонните джипове, камионите микробусите и тракторите най-много се разбиват от дупките, а на малките градски колички, въобще не им пречат дупките, защото са леки. Егати логиката!

    Коментиран от #12

  • Мимо
    Отговор
    12 22:34  19.02.18

    До коментар #11 от "4х4":

    Абе, вуйче, а има ли разлика между размера на гумите, джантите и окачването на товарен камион, трактор и лека кола... За разликите в скоростта на движение няма да говорим..еле па между тази на трактора и на Теслата например (понеже говорим за коли на ток). На камиона ,на трактора, като и на джипа какво е съотношението между размера на джантата и височината на самата гума? А на тези"супер кари" нали джантата е 18-19, а височината на гумата е не повече от 3 до 5-6 сантиметра... Хайде да помислим малко преди да даваме тези неуместни сравнения
  • Ха ха
    Отговор
    13 07:48  20.02.18

    До коментар #10 от "Зорлем":

    Хибридите са едно недоразумение и такова ще си останат. Ни рак ни щука на висока цена. А който вярва, че дизел може да бъде по-безвреден за ЧОВЕКА, си е наивник. С дизела "спасявахме" ПЛАНЕТАТА. С електромобилите се грижим за ДЖОБА СИ, ЗА ЗДРАВЕТО СИ, а само евентуално за планетата, което определено е към последните приоритети при покупка на лично превозно средство.
  • Ха ха
    Отговор
    14 07:56  20.02.18
    Ако ще спиш спокойно заради цените, ето ти една прогноза и за продажбите. Вицепрезидентът Мит Ромни очаква сериозни промени на пазара в Америка Мит Ромни стана първият високопоставен политик от Републиканската партия в Щатите, който прогнозира сериозно развитие на пазара на електромобили в Америка. Досега партията на президента Доналд Тръмп страни от тази тема, а някои от най-влиятелните й спонсори са от петролната индустрия. Прогноза: До 10 години 90% от новите коли в Щатите ще са електрически Ромни беше губернатор на Масачузетс от 2003 до 2007 г., а през 2012 беше номиниран от партията си за съперник на Барак Обама на президентските избори, които донесоха на Обама втори мандат. Исторически Ромни е свързан с автомобилната индустрия, и то не само защото баща му е бил главен изпълнителен директор на вече несъществуващата автомобилна компания AMC (Americam Motor Company). „Според мен, в следващите 10 години 90% от продажбите на нови коли в Щатите ще са електрически - заяви Ромни на търговския панаир в Юта – щатът, където той живее. – Уверен съм, че Юта може да бъде модел за цялата страна по отношение на налагането и популяризирането на електромобилите.”

    Коментиран от #15

  • Пушилка
    Отговор
    15 08:54  20.02.18

    До коментар #14 от "Ха ха":

    А ето ти и една друга прогноз. Любимата ти САЩ вече е на 3 място по производство на петрол, и планира да стане лидер до няколко години. Канада другата любимка също планира експанзия при нефтените шисти!!!!! Та всичко хубаво ама защо само старата Европа дето толкова много всеки я плюе се е загрижела за хората а другите гледат само БВПто и за ръст от 5% и децата си биха продали.

    Коментиран от #18

  • Ха ха
    Отговор
    16 10:36  20.02.18
    И това какво общо има с продажбите на електрически автомобили? Норвегия е най-големият производител на петрол в Европа, но смята да забрани двигателите с вътрешно горене още 2025 година. Произведения петрол ще продава на страните с байганьовско мислене още десетки години.
  • Пушилка
    Отговор
    17 10:58  20.02.18
    Еми това си е чиста икономика как да ти го обясня. Щатите на кого ще го продават този петрол(те и сега не продават а внасят), ще си обезценят доларът ли??? Щом го произвеждат значи имат планове и да си го ползват. А Норвегия ще я видим до 50 години дали няма да запее друга песен. Сега изнася най-много за УК и Холандия където също уж планират да спрат ДВГто. Та след като спрат приходите им остават още примерно 10 години да си изхарчат резерва от същият този лош нефт. И понеже с намеци не разбираш ще ти го кажа директно. Общото е липсата на пазарна логика, и въвеждането на десетки субсидии и превилегии. Да богатите които имат петрол и САЩ които ограбига света могат да си го позволят, ама само ми кажи защо САЩ бяха в ИРАК,СИРИЯ,ЛИБИЯ и т.н сещаш ли се??? Щот има силно слънце да си сложат слънчевите панели ли????

    Коментиран от #19

  • Манталитет
    Отговор
    18 12:11  20.02.18

    До коментар #15 от "Пушилка":

    Европа се е "загрижила" за хората само на приказки от чист популизъм. Не е важно какво приказват политиците, а какво на практика се случва. В САЩ официално се отказаха от парижкото споразумение, но за изминалата година са продадени два пъти повече електромобили и са инсталирани повече ВЕИ мощности отколкото в цяла Европа взета заедно. Въпрос на манталитет, европейците приказват, а американците без много приказки сами се грижат за себе си, а не чакат Правителството. Ако погледнем реално, Китай е първенецът във всяко едно отношение, а оттам идват евтините електромобили и фотоволтаици. Точно цените ще определят бъдещето им, а не политиците, които се въртят като фурнаджийски лопати, спрямо това кой картел ще им предложи повече.

    Коментиран от #21

  • Икономист
    Отговор
    19 12:57  20.02.18

    До коментар #17 от "Пушилка":

    Ти май не си чувал за кръгова икономика. Нефта е за еднократна употреба, когато става въпрос за гориво, но за многократна употреба, когато става въпрос за пластмаси. Батериите също са за многократна употреба. Светът вече се ориентира към рециклирането, защото с поевтиняването на енергията, то става икономически по-изгодно отколкото добиване на нови изкопаеми ресурси. Увеличеният добив на нефт само му сваля цената, а намаленото търсене съвсем ще я събори и ще има фалити. Разумните инвеститори вече панически бягат от нефта. Познай къде ще си инвестират парите и кои са бързо развиващите се пазарни ниши, в които има милиарди на този нов пазар?

    Коментиран от #20

  • Пушилка
    Отговор
    20 13:20  20.02.18

    До коментар #19 от "Икономист":

    Като си икономист да беше си направил трудът да видиш колко процента от нефта отива за производство на пласмаса????? Също като си икономист да беше си направил трудът да видиш колко струва да рециклираш една литиево-йонна батерия??? Като си икономист да беше си направил трудът да видиш трендът на производство на нефт и цената през годините. Като си икономист да беше се сетил че цената не зависи само от количеството произведен нефт а и от нещо друго знаеш ли какво е то??? Изобщо ако си толкова отворен икономист ходи търгувай с нефт като знаеш цената на петролът след 5 години. И кой е този раззумен инвеститор дето бяга от петролът??? Шел,Шеврон,БП,Ексон ???? А знаеш ли колко петролни компаниее се държат от правителства, те къде да избягат на марс ли???

    Коментиран от #22

  • Пушилка
    Отговор
    21 13:29  20.02.18

    До коментар #18 от "Манталитет":

    А кой ги продаде тези коли правителството ли, или самият Тръмп??? И как сравняваш богата САЩ с цяла Европа като в половината и държави живеят в панелки и ядът боб????? Каквото може Европа прави, има WLTP което е като EPA в щатите. Има си приети норми ясно разписани регламенти за нови автомобили, какво повече да направи, да те направи богат живеещ в къща за да си купиш ел кола ли???? Това може само нефта или някоя война да го направи бързо:)))
  • Икономист
    Отговор
    22 14:57  20.02.18

    До коментар #20 от "Пушилка":

    Не знам колко процента от нефта отива за пластмаса, но знам че само 10% да намалеят продажбите, означава масови фалити. Без да търся информация, процентът за горива и пластмаси е повече от 10%. Предвид непрестанно покачващите се цени на материалите за производство на батерии, ВЕЧЕ е по-евтино да рециклираш стари батерии, отколкото да си купиш материалите от минните компании. От Samsung вече добиват материали от стари телефони и батерии. Идеята на кръговата икономика е веднъж добит, този материал да се използва многократно. Пропусна да споменеш и новите директиви на Европа за ремонто пригодна техника. Въобще няма да коментирам, че не правиш разлика между компания и нейните инвеститори. Въпреки това, почти всички тези компании които си изброил, усилено инвестират във възобновяема енергия и зарядна инфраструктура за електромобили. Съвсем скоро на всяка бензиностанция Шел ще има бързи зарядни станции. Светът изоставя петрола по-бързо отколкото се променя мисленето ти, но това не е никакъв проблем, защото нищо не зависи от това какво мислиш ти.

    Коментиран от #23


  • Говириш колкото да не заспиш
    Отговор
    23 15:05  20.02.18

    До коментар #22 от "Икономист":

    Това е като бъра дъра два чадъра, нищо конкретно не казваш, незнам това незнам онова!!! А какъв икономист си като дори незнаеш какво става с потреблението на петрола, покачва ли спада ли??? И пак започваш ако това ако онова а ако метеорит удари земята тогава ???
  • Икономист
    Отговор
    24 15:52  20.02.18
    Разбира се, че потреблението се покачва. БВП се качва, продажбите на автомобили се качват, напълно нормално е и потреблението на петрол и енергия да се качват, след като ЗАСЕГА петрола нямаше алтернатива. Цените му обаче се сринаха под 30$ дори без да има алтернатива, само заради по-ниското търсене на Китай и свръхпредлагане преди 2 години от цена над 100$ малко преди това. Качиха цената, като ОГРАНИЧИХА ПРОИЗВОДСТВОТО, което изпреварва търсенето. 1. Най-бързо се развива автомобилния пазар в Китай 2. В Китай трябва да преминат на електромобили до няколко години. Хайде сега направи елементарна връзка без да си икономист! Ти би ли инвестирал в изкуствено ограничено производство или ще търсиш някое, което има потенциал за поне 50 годишно развитие до засищане на пазара?

    Коментиран от #25

  • Пушилка
    Отговор
    25 16:37  20.02.18

    До коментар #24 от "Икономист":

    Цената на петрола падна поради две причини: 1.Намаленият растеж на някои държава най вече Китай. 2.Агресивната политика на САЩ на пазара с ниски цени от фракинга. В момента обаче цялата иконимика расте, също и продажбата на автомобили с ДВГ. На цена под 60$ САЩ не могат да бъдат толкова агресивни. Освен това забравяш че 2008 беше 40$ след което стигна 2014 до 125$ така че нищо ново под слънцето. Освен това ако си иконимист ще знаеш че в западният свят има една цел която не се поставя под въпрос и това е РАСТЕЖ!!!!! Няма ли растеж ти си боклук!!!!!! Та като Дзипин го хванат за гушата ще видим какво трябва и какво не. Същото е и за САЩ много лаят ама петролът си върви и искат да бъдат първи. А Норвегия и тя на клона застанала. Аз съм работил и за Статоил провери да видиш какви са тези и какво прави държавата в нея, бяга ли незнам ти кажи??? Ако искаш мога да ти изброя дузина други компании зад които стоят цели държави, сигурно скоро ще фалират и те????
  • Икономист
    Отговор
    26 11:51  21.02.18
    Като гледам си повторил почти всички факти които казах с малки неточности относно изводите. "Освен това ако си иконимист ще знаеш че в западният свят има една цел която не се поставя под въпрос и това е РАСТЕЖ!!!!! Няма ли растеж ти си боклук!!!!!!" Как кореспондира това с действията на ОПЕК за ОГРАНИЧАВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРЕДЛАГАНЕТО за запазване на цената? От САЩ не смятат да намалят производството даже смятат да го увеличат. Следователно от опек трябва да намалят още повече доставките. Не се осланяй на повишаване на търсенето. Това повишаване ще е още пет шест години максимум, докато се изградят фабриките за производство на батерии за електромобили и цените им паднат под тези на ДВГ. Тогава ще е пикът на търсене, а след това търсенето ще намалява с всяка измината година. В голяма грешка си и за цената на шистовата продукция, тези 60 долара са били актуални преди години. Сега могат да произвеждат дори на 30 долара с печалба, като в някои източници се споменава дори 20 долара.

Напиши коментар:


Публикувай