11 845 35

Какви коли карат руснаците

Радослав Славчев

Всяка трета кола в Русия е Lada. Информацията е на аналитичната агенция "Автостат", които правят изследване за общия брой автомобили в Русия към дата 1 януари 2018 година. Данните на "Автостат" отчитат автомобилите от всички възрасти, регистрирани в Русия.

Според тези данни в Русия има регистрирани 42.4 млн. автомобила, от които 13.87 млн. са с марка Lada. Това е приблизително 33% от целия автомобилен парк. На втора позиция е японската марка Toyota, от която в Русия се карат 3.76 млн. автомобила.

Третата позиция отново е за японска марка. Това е Nissan, като такива автомобили в Русия са 2.01 млн. Корейските марки Hyundai и Kia се нареждат на четвърто и пето място с резултати 1.87 млн. и 1.68 млн. регистрирани автомобили, съответно.

Шестата позиция, с 1.66 млн. леки коли, е за французите от Renault, а десетката се допълва от Chevrolet с 1.63 млн. коли, Volkswagen с 1.51 млн. коли, Ford с 1.35 млн. коли и Mitsubishi с 1.16 млн. автомобила.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Марто
    Отговор
    1 13:19  22.02.18
    Имат си лади, карат си ги. А ние какво имаме - едното нищо и караме боклука на европа.

    Коментиран от #8, #15, #23

  • Кики
    Отговор
    2 13:31  22.02.18
    Ти може и да караш боклука на Европа аз пък си карам чисто нова Киа.

    Коментиран от #12, #17, #22, #27, #29, #35

  • незнайко
    Отговор
    3 13:33  22.02.18
    Лада Ларгус = Дачия Логан= Рено Логан. Тези лади са от 8000 до 12000 лв Аз бих си купил една нова, за сега карам Дачия Логан на 10 години.
  • MTC
    Отговор
    4 13:49  22.02.18
    Такаааа, голяма част от това дето е брандирано като Лада в действителност е Рено / Дачия. Разбирам защо карат Тойота, Нисан и Митсу, а също така Хюндай и Киа и не смятам да го коментирам. Просто това е най-надеждно и безпроблемно за Руския лунен пейзаж, условия и масова култура на самоподръжка или пълна неподръжка на техниката.

    Коментиран от #32


  • ужас
    Отговор
    5 13:53  22.02.18
    Вие май не четете - това не са колите които купуват сега, а които са регистрирани в момента - това включва лади от последните 40 години, естествено, че броят им ще е голям. Новите лади там не се купуват - мисля имат около 10% пазарен дял, защото руснаците така и не се научха да правят коли.

    Коментиран от #20, #33

  • ъртъ
    Отговор
    6 13:54  22.02.18
    Е що не карат бмв ,мерцедес и ауди ...явно не са толова прости ушанките....

    Коментиран от #25, #28

  • гост
    Отговор
    7 14:09  22.02.18
    А ако данните ги разглеждат като гласовете на изборите им?
  • Марио
    Отговор
    8 14:17  22.02.18

    До коментар #1 от "Марто":

    Само не си прав.Не е боклука на европа.Да тези над 10 години да но новите са супер
  • Майстора
    Отговор
    9 14:41  22.02.18
    Ами нормално - вижте обявите в мобайл.бг - първи изчезват Ладите. Здрави, просто устроени коли (такива бяха и западните в миналото), евтина поддръжка и лесен ремонт. А не като сегашните пластмасови боклуци, които издържат по 10 години (стоки с програмиран живот) и после - в леярната.
  • Гост
    Отговор
    10 14:42  22.02.18
    По добре 10 годишните боклуци от Европа от колкото чисто новите руски боклуци.

    Коментиран от #13

  • Алекс
    Отговор
    11 15:38  22.02.18
    Само да кажа, имам Пежо 406, бензин. Пежото не се слави като супер яка кола. Обаче моята съм я взел чисто нова от СФА през 2003 г. Сега е на 178 000 км. Подържам я сравнително добре, с хубави части и навременни ремонти. Сменил съм съединител на 173 000 км заедно с предни амортисьори. Предни дискове на 150 000 км. Предно и задно гърне на 135 000 км ( с него направих компромис и не съм доволен) Задни и предни биалети на около 110 000 км. В руски форум четох за такива които са на по над 700 000 км. Та всичко зависи от експлоатацията и подръжката. А че масовия потребител е скръндзав душманин, това вече е друг въпрос.
  • AK47
    Отговор
    12 15:43  22.02.18

    До коментар #2 от "Кики":

    До третата година ще я платиш още два пъти на резервни части.Не се заяждам , а ти съчувствам.Такава е политиката на производителите.Сегашните автомобили са плод на дизайнери с компютри , а не на инженери с глави и сметачни линийки , както някога.
  • минаващ
    Отговор
    13 15:46  22.02.18

    До коментар #10 от "Гост":

    По- добре здравите стари руски коли, отколкото скапаните 10-годишни западни дараци.

    Коментиран от #14

  • Истината
    Отговор
    14 15:51  22.02.18

    До коментар #13 от "минаващ":

    Ти виждал ли си с очите си здрава стара руска кола в скоро време (като изключим ретро музея във Варна)? Каза ли нещо или само си попръцкваш?
  • Тесла е гувно
    Отговор
    15 15:56  22.02.18

    До коментар #1 от "Марто":

    Еми нали доскоро имахме Грейт Уол?!? Може да има още няколко останали бройки. Премиум евтинджос, що не си купи, а? Като не искаш "боклука" на Европа?
  • Петров
    Отговор
    16 15:59  22.02.18
    Ха! Аз здрава нова руска кола не съм виждал, ти за стара говориш. Ахахахаха!
  • Кокал
    Отговор
    17 16:05  22.02.18

    До коментар #2 от "Кики":

    Той кара боклука на Европа, ти боклука на Корея.
  • Бунаци
    Отговор
    18 20:18  22.02.18
    Аман от тия спорове за трошки и дараци, замърсяващи природата и от които няма място да минеш!
  • Някой
    Отговор
    19 20:34  22.02.18
    Във Владивласток са най-добре, внясат евтини и нови японки директно от "извора" и нямат проблеми! Само сменят дирекцията..
  • Ти ли Бе
    Отговор
    20 21:04  22.02.18

    До коментар #5 от "ужас":

    Само Калина има 60 000 за второто полугодие на 2017г в Русия,за първото май бяха около 25-30х.
  • Манолов
    Отговор
    21 01:38  23.02.18
    И какво излиза в топ 10, че руснаците много обичат Рено и всичките им брандове са в топ 10 без Дачия.Лада е на Рено, нисан е на Рено .
  • Радек
    Отговор
    22 09:17  23.02.18

    До коментар #2 от "Кики":

    Теб пък кой те пита какво имаш?
  • до Марто
    Отговор
    23 09:47  23.02.18

    До коментар #1 от "Марто":

    Ми то по-голям боклук от Лада има ли бе другарю ? :)

    Коментиран от #30

  • Гайтан Веждьо Войвода
    Отговор
    24 10:35  23.02.18
    Коментират руските автомобили хора дето и не са ги помирисвали!Сменил съм 4 нови Лади на времето когато на повечето критици миришеха краката дори и Запорожец!Наистина имат висок разход,нестабилни при високи скорости и хлъзгаво,но почти без ремонти и душманска експлоатация!Нивата е ненадмината,дава известни проблеми,но частите и ремонта евтини!Също Уаз джип е супер машина,висок разход,масла отвсякъде,но няма закъсване,затъвал съм до главините,танк!Имаме от последните серии чистак нов БМВджип(дъщерята),не съм впечатлен и трудно бих го вкарал в душмански условия по разбираеми причини,паркетен,само за пъчене не за ситуации!Тъй,че питам"знаещите"колко Лади са сменили,че лаят против?!

    Коментиран от #31

  • Север о запад
    Отговор
    25 11:39  23.02.18

    До коментар #6 от "ъртъ":

    Не ги карат понеже не издържат на ниските температури. Ако 6 месеца в годината е минус 20, просто не щат да вървят.
  • Мъри
    Отговор
    26 18:23  23.02.18
    Много ми е емешно, когато някой коментира нещо, което нито е карал нито е виждал като нов автомобол какво представлява.изключително прости и лесни за ремонт и екплоатация и доста надежни. Само ще еи кажа, че ладите и волгите по нищо не отстъпваха на западните аналози по онова време.
  • Учуден
    Отговор
    27 19:01  23.02.18

    До коментар #2 от "Кики":

    Че Кия е Лада Нива
  • Учуден
    Отговор
    28 19:05  23.02.18

    До коментар #6 от "ъртъ":

    Купуват, не ме издържат в Русия.. Скапват се бързо.
  • Гостът
    Отговор
    29 19:31  23.02.18

    До коментар #2 от "Кики":

    Голем к** ! Кът земиш да караш истински коли от 3литра нагоре тогава се хвали. А иначе караш пълен таралясник че за много пари. Въздухар !
  • Гостът
    Отговор
    30 19:36  23.02.18

    До коментар #23 от "до Марто":

    Марто явно не си имал а сигорно не си и карал лада тъй че си обърши супола и си трай. А бе я ... !
  • факт
    Отговор
    31 21:16  23.02.18

    До коментар #24 от "Гайтан Веждьо Войвода":

    Що не вземеш да се лекуваш , Ладите били хубави , защото частите им били евтини , по-голяма тъпня не бях чувал! Имал съм от нова Лада Самара и нямам думи за какво автомобилно недоразумение става въпрос ,аман от русотролове !

  • Сибирь
    Отговор
    32 05:42  24.02.18

    До коментар #4 от "MTC":

    Освен Лада Ларгус,която е по лиценз на Дачиа,другите лади са собствена разработка ,със собствени възли и агрегати ,с някои изключения. Огромната част от собствениците са доволни,отделно някои автосалони си имат и сериозни промоции .Хората са доволни. И огромната част от пътищата им са по-добри от българските в пъти!
  • Сибирь
    Отговор
    33 05:48  24.02.18

    До коментар #5 от "ужас":

    През 2010-12г. имаше държавна програма ,която даваше за върнат съветски автомобил 2000 евро (в руски пари тогава май беше 100 000 рубли). А една нова Лада Класик (2107) беше 4 000 евро. Та огромната част от старите бараки беше върната, Останаха само много запазените ,които са "ретро".Стари Лади има повече в България отколкото там :)
  • Минаващ от тук
    Отговор
    34 16:10  24.02.18
    Е как как отстъпваха Ладите по онова време като си бяха Фиат 124. Все западна машина. После като измислиха смешните Калина, Приора и прочие се сринаха на дъното. Сега с разработките на Рено нещата тръгват нагоре. Впрочем коментираме руснаците и много знае, а нищо наше нямаме. Всичко само се сглобява тук. В крайна сметка какво стана с Грейт Уол. Ще има ли завод, няма ли да има. Пак сме в джаза.
  • сойкаПРИСМЕХУЛКА
    Отговор
    35 04:47  25.02.18

    До коментар #2 от "Кики":

    Чисто нова Киа, ама боклук пот Южна Корея.

Напиши коментар:


Публикувай