Last news in Fakti

22 Февруари, 2018 15:53 27 854 34

Някои сравнения между Pajero и Land Cruiser

  • toyota-
  • prado-
  • mitsubishi-
  • pajero
Някои сравнения между Pajero и Land Cruiser - 1

Истинските всъдеходи са вече на изчезване, но японските производители все още залагат на тях. Сега ще ви покажем няколко сравнения, направени от auto.mail.ru, на два от най-изтъкнатите високопроходими японски машини, които се продават у нас. Става дума за Mitsubishi Pajero и Toyota Land Cruiser Prado.

В резултат на втория рестайлинг, отпред Prado е с променени капак, фарове, броня и решетка, като всичко е направено в стила на Land Cruiser 200. Pajero-то не е променяно от последния фейслифт от 2015-а и изглежда малко морално остаряло, но и то си има група от хардкор фенове.

Отзад обновената Toyota Prado е със "свежа" диодна оптика, докато Pajero не разполага с такава. Между другото и фаровете на Toyota-та могат да са диодни, но това е част от допълнителното оборудване на модела.

При почти еднакви междуосия базата на Pajero е по-висока и малко по-дълга от тази на Prado. Най-важна тук е разликата в предните надвеси, която накланя везните в полза на Pajero-то.

Клиренсът на Prado e 215 мм, докато този при Pajero е 235 мм. Ъглите на т.нар. всъдеходна геометрия също са по-добри при Pajero.

В салона на Toyota-та има значително подобрение след последния рестайлинг - нов волан, модерна мултимедия и въобще, качествени материали, докато при Pajero всичко е доста по-старомодно.

Местоположението на водача при Prado е доста "по-капитанско", а задният диван се регулира, позволявайки увеличаване и намаляване на багажното пространство за сметка на мястото за краката на пасажерите. На широчина обаче салонът на Pajero превъзхожда този на Prado.

Обемът на багажника на Pajero е по-голям - 663 литра срещу 621 на Prado, но като цяло товарните пространства са близки, както по обем, така и по функционалност. Резервното колело на Mitsubishi-то е на петата врата, докато при Toyota-та то се намира под пода на багажника.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Bravo

    8 6 Отговор
    На Прадото
  • 2 Гост

    82 27 Отговор
    Нещо сте в грешка. Паджерото много отдавна не е на рама. Още Паджеро 3 е без рама. Тойотата е класи над Паджерото във всички показатели.

    Коментиран от #33

  • 3 Алекс

    43 8 Отговор
    За мен емоционалният ми избор е Митсу, но практическия е Тойота ...
  • 4 Факт

    26 7 Отговор
    Разбира се че Прадото...А ако беше чист Крузак-200 на този тест-то направо щеше да е безсмислено сравнението.
  • 5 гост

    37 7 Отговор
    Toyota нямада се откажат от джиповете. Land Cruiser не са популярни в европа по обезними причини, но по другите континенти се харчат като топъл хляб.
  • 6 Кавал

    27 14 Отговор
    Само паджероооооо ..не случайно на Париж Дакар имат най много победи от заводските тимове!!!...оп извинявам се ,заедно с Камаз хахаха
  • 7 эээ

    38 2 Отговор
    Аз сравнявам от личен опит. Преди имах Паджеро 2, късо, фейслифт от 2000г, а сега Крузер 125. Тойотата е на светлинни години. Паджеро дори и в 3-та генерация вграждаха 4d56 мотора, който е от 80-те години. Тромав, слаб , харчещ и кривящ глави.... Късите скорости на късата база бяха дълги, а дългите- прекалено къси. Па-новите двигатели са още по-кьопави, там ГНП-то умира когато и колкото пъти си пожелае
    Тойотата също има своите кусури. Двигателя е чудесен, но само да не се налага да сменяте дюзи- 4к за 4 броя, капризни са и ако не се следят и се кара с лошо гориво, умират. Комфорта и сглобката, дори и при късата база, са безупречни. Разхода на гориво е с около 10-15% по-нисък в сравнение с доста по-слабота 99 коньово Паджеро. Тойотата се кара спокойно като лека кола. Да сравняваме Паджеро от Дакар с тези, които излизат от завода, е нелепо. Не защитавам никоя марка, просто правя лек анализ на това, с което съм се сблъсквал.

    Коментиран от #20, #28

  • 8 Паджеро

    10 4 Отговор
    Паджеро още след втора генерация не е на рама ,тея с това сравнение направо ме обиха.Добре е да се информират преди да пишат такива статии,иначе и двата вседехода са №1
  • 9 eee

    16 5 Отговор
    Ааа, и още нещо. След 20 години Паджерото ще прекарва буркани в някое село, убито от ръжди и проблеми, каквато е съдбата на Фронтерите, примерно. Крузера ще е рядкост и за него ще се плащат луди пари..... факт
  • 10 Shogun

    29 23 Отговор
    Паджерото е по-добър офроудър, Тойотата също е сериозна машина, но не колкото Паджеро, това Паджеро ще мине от там, където и LC V8 няма да успее, виж по-старите Ленд Крузъри могат да се сравняват с Паджеро, тези обаче не могат. Мицубиши са го направили да го хвърлят в ада на земята и той да изкара 4 милиона км там. Там където разни паркетки като G класата даже няма да запалят, за да минат 5 метра и да затънат. Не знам как го правят Мицубиши ама са луди, нормално е че фалираха, не може да правиш коли които не се чупят и минават отвсякъде, трябва си планирано остаряване и смяна което Тойота отдавна въведоха, за това Тойота са по-напред финансово.

    Коментиран от #15

  • 11 Анти Чалгар

    33 6 Отговор
    Жалко е това сравнение - Митсу загубиха битката и войната преди 10 години (от 2005 икономисват, лъжат и страдат). Тойота успя да убеди дори Фуджи да им продаде Субару ! Нещата са зле дори за Мазда... Тойота си е хегемон и настъпва здраво в разработките. Хонда поеха космически програми и самолети и е ясно, че следват пътя на Сааб - да си отидат с чест! Няма по-агресивно ръководтство, което да успява да държи толкова здраво, колкото Тойота. Фен съм на Субару, жена ми е инженер във ФХИ - да бе взех си японка, сега от БМВ-тайфата ще ми набухат минусите )))
  • 12 смайли

    6 2 Отговор
    Руснаците много плачат от проблеми с ЕГР- а на тойотите,тук незнак как е но не вярвам да е много по различно.

    Коментиран от #19

  • 13 Вронски

    17 10 Отговор
    Mitsubishi,бих си купил,единствено климатик.
  • 14 РАСО

    16 8 Отговор
    ....имам и съм имал 5-6 Паджера и 3 ТЛК-та......Сегашното ми Паджеро е 4 генерация ,3.8 В6 бензин и не бих до заменил с нищо друго. Гледах преди година МЛ-и, ГЛ-и ,Х5 и 6-ци, но нищо не ме грабна....Паджерото се кара с лекота......освен това е по проходимо от ТЛК 120 с еднакви гуми.....за ТЛК200 не знам дали е така, но то пък е баш камион и едва ли е по проходимо.....

    Коментиран от #16, #21

  • 15 Ти момче не си си пил хапчетата

    9 13 Отговор

    До коментар #10 от "Shogun":

    Тичай към аптеката,че ви полудял с тия паджерота,вика 200тицата немало мине хаха кво си пил???

    Коментиран от #27

  • 16 Гост

    3 5 Отговор

    До коментар #14 от "РАСО":

    Като гледам какво си писал сигурно най-големия ти офроуд е да минаваш гърбиците на пешеходните пътеки и да се качиш на някой тротоар пред кафетата. За това по-добре не пиши кое е по-проходимо. Карай 5-6 години в горите с различни гуми и джипове и тогава може да те слушаме за офроуд.

    Коментиран от #17

  • 17 РАСО

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    .....госте, и луд ли си?Много добре знам и имам представа за тези две коли, не само субективна , а и обективна....Имам автосервиз за такива коли и си поразбирам малко повечко от драскачите като теб....имам и Оффроад машина ,с която от време на време си правя едни "разходки" по "бордюрите " из различните места .....

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    7 4 Отговор

    До коментар #17 от "РАСО":

    Драскача е бил офроуд състезател и разбира малко повече от реалния офроуд от разходкаджии с паркетници като теб. Щом имаш сервиз сигурно си вдигал много пъти паджеро 4. Отдолу е лека кола. Перфектен за асфалт - нисък клиренс, независимо окачване, липса на рама, нископрофилни гуми на големи джанти. Пълна противоположност дори на най-паркетния Ленд круизър. Паджерото има едно голямо предимство пред всички джипове и то е супер селект раздатката. Но не знам в 4-ата дали е с такава.
  • 19 нагазаки

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "смайли":

    От мазута е с който караме брато
  • 20 хирохито

    7 0 Отговор

    До коментар #7 от "эээ":

    Приятелю 4Д56 мотора е невероятен за времето си и дори и сега .Аз имам и Паджеро и Тойота. Проблема на Паджа е че е податлив на корозия ако е от Германия или Австрия.Иначе мотора 4Д56 си е добър освен ако попадне в ръцете на някои мундари дето и чугун да им дадеш ще го смелят. ЛИЧЕН опит натрупан с години тез легенди за главите ги за..и ако си го гледаш читаво може да издевателстваш над него спокойно. Тойотата е друга бира:)Поздрави!
  • 21 papi

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "РАСО":

    Говориш пълни несъответствия слушал си по масите легенди за тези коли но никога не си ги имал
  • 22 Бате Колйо

    7 6 Отговор
    Тойотата е чук, Митсубишито е чукчето от хаванчето на баба ти.
  • 23 някой си там

    2 24 Отговор
    японско ли е не ми го хвали
  • 24 бмве34

    5 31 Отговор
    хора има една марка за джипове и това е ленд роувър
  • 25 Дамбо

    15 0 Отговор
    Момчета, не хабете нерви напразно! И двете машини са добри, зависи за какво го ползваш. Ако имаш в повече парички си купуваш ТОЙОТА /до 3-то поколение/ и си плащаш по-скъпата поддръжка.
    Ако си по-лек с парите караш МИЦУБИШИ - което е по-леко за поддръжка. Това е моето мнение от опита с който разполагам.
  • 26 бмв

    7 11 Отговор
    Незнам защо ги хвалите тези пажерота.Баща ми имаше същото пажеро и мога да ви кажа ,че беше голям боклук.Постояно се разваляше и беше много бавно.Тойота поне са много здрави и караш без проблеми.Сигурен сам ,че новото прадо е по-добро от тва недарозомение пажеро.
  • 27 Shogun

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "Ти момче не си си пил хапчетата":

    Хахаха, ти не си си пил хапчетата пич, Land Cruiser 200 - 3 тона офроудър, пълен майтап, ама какво ти разбира главата от офроуд на теб, я виж в съседната тема 2,6 тона Range Rover на кал става за подигравка, LC 200 ще е още по смешна като се окопае и трактора няма да помогне, така че хапчетата трябва ти да ги пиеш, ама май пропускаш. Иначе, колко победи имаха Тойота на Дакар че не се сещам? А ха ха ха

    Коментиран от #29, #34

  • 28 Додо

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "эээ":

    Да, ама тези на по 3 милиона км из африка са фабрични и не са за дакар, просто Мицубиши са показали че могат там, където Тойота не могат, Тойотяа се поведоха по модата на SUV-тата и си забравиха коравите предшественици, май само рамата остана, ей така за реклама, като порталните мостове на геленде, дето се дави в 60 см вода, голям офроуд голямо нещо...

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Къде могат бе хаха

    8 5 Отговор

    До коментар #28 от "Додо":

    В целият арабски свят в Австралия се кара само Тойота,какви паджерота сънувате вие нормални ли сте?

    Коментиран от #31, #32

  • 31 Dodo

    4 1 Отговор

    До коментар #30 от "Къде могат бе хаха":

    Айдииии Крузака каво може LC 200 ауууу, гледайтииии...

    https://www.youtube.com/watch?v=Qs5gOzyMEa8

    Гледайки това клипче, разбирам колко малоумно е офроудър да тежи 3 тона и разбирам защо Тойота са сред най-големите провали на дакар.
  • 32 Dodo

    9 2 Отговор

    До коментар #30 от "Къде могат бе хаха":

    В целия арабски свят и в австралия карат тойота, а на Дакар карат Паджеро хахахаха
  • 33 такова

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Паджерото е с рама, но интегрирана в купето, не е класическият вариант като на тойотата.
  • 34 Евала

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shogun":

    Много си прав тук колега 3 тонен джип в гората не е оферта