Last news in Fakti

23 Февруари, 2018 12:53 42 877 54

Най-изгодните коли за препродажба

  • употребявани автомобили-
  • нови коали-
  • препродажба
Най-изгодните коли за препродажба - 1

Добре известно е, че когато една кола излезе от шоурума, то цената и моментално пада с до 30%. С течение на времето стойността продължава да пада и когато се стигне до препродажба, тя е значително по-ниска.

Има обаче различни автомобили, които се обезценяват по различен начин. Агенцията "Автостат" направи една интересна класация, показва кои нови коли с най-висока остатъчна стойност, три години след напускане на магазина. Автомобилите са разделени в два класа - Standart и Premium и след това са разделени по сегменти.

Лидер при базовите е Mazda с три първи места, а Toyota се нарежда на втората позиция в седем сегмента. При премиум автомобилите най-много представители има Mercedes-Benz. Ето и всички отличени автомобили.

Mazda3

Най-изгодните коли за препродажба

Mazda6

Най-изгодните коли за препродажба

Toyota Hilux

Най-изгодните коли за препродажба

Dacia Duster

Най-изгодните коли за препродажба

Mazda CX-5

Най-изгодните коли за препродажба

VW Touareg

Най-изгодните коли за препродажба

Mercedes-Benz CLA

Най-изгодните коли за препродажба

Mercedes-Benz C-Klasse

Най-изгодните коли за препродажба

Volvo S80

Най-изгодните коли за препродажба

Mercedes-Benz S-Klasse

Най-изгодните коли за препродажба

Mercedes-Benz GLA

Най-изгодните коли за препродажба

Lexus NX

Най-изгодните коли за препродажба

BMW X5

Най-изгодните коли за препродажба


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 амг вечна мощ

    44 146 Отговор
    Ми то като гледам само МЕРЦЕДЕС ОТНОВО НОМЕР 1 СА !! Особено Ц-класата е брутално здрава кола няма чупене.Също и новия туарег е брутален страхотна кола е.

    Коментиран от #2, #11, #47, #53

  • 2 ГОСТ

    65 30 Отговор

    До коментар #1 от "амг вечна мощ":

    ако са светая светих
    както ги описваш
    тогава защо ги продават?

    Коментиран от #3, #4

  • 3 123

    57 12 Отговор

    До коментар #2 от "ГОСТ":

    Различни интереси, възможности и предпочитания, има хора които си сменят колите на 3,6,12 месеца и такива ня 3,6 и 12 години, докато има нови автомобили и платежо-способни хора ще има и вторичен пазар, останалото е въпрос на други фактори, можеш да имаш най-новата/най-здравата кола, но тя е най-нова/най-здрава следващите 3 месеца...

    Въпрос на вкус/претенции и следователно възможности както казах
  • 4 амг вечна мощ

    48 16 Отговор

    До коментар #2 от "ГОСТ":

    То по твоята логика щом една кола се продава значи,не става за нищо така ли ?

    Коментиран от #5

  • 5 ГОСТ

    30 14 Отговор

    До коментар #4 от "амг вечна мощ":

    само ако са нов внос
    уникално състояние
    тогава да:)

    Коментиран от #6

  • 6 Марио

    17 21 Отговор

    До коментар #5 от "ГОСТ":

    Мълчи,че говориш глупости.
  • 7 dodo

    33 3 Отговор
    Отворете мобилето да видите цените на Г клас, ще се изненадате. Сигурно не е в тая класация, защото Гелендевагена си е по скоро танк, отколкото автомобил
  • 8 клав

    19 13 Отговор
    аз залагам на дачиата. а 30% от 25000лв са много по-малко от 30% от 60000. пак бг работа стар дръгел ама лъскав. а що не нова кола на всеки 3-5 години
  • 9 гост

    89 9 Отговор
    За мен това изследване е нереално, както са повечето подобни. Закупих и карах Мерцедес Ц класа. Той вървя добре първите 150 000 хиляди км. След което буквално се превърна в финансова дупка. Продадох го и купих нов Туарег. Случи се абсолютно същото,само цифрите бяха по големи. Отървах се и от него. От тогава карам само втора ръка коли и избирам по стари модели. Връщайки лентата в годините назад най добри спомени имам от един ОПЕЛ КАДЕТ . Купих го когато беше на 13 години и 300 000 километра. Аз го карах 10 години и навъртях 350 000 без никакви съществени ремонти. Изводите и заключенията са индивидуални,както мненията.

    Коментиран от #12, #32, #46, #52

  • 10 гост

    32 5 Отговор
    Има и коли които падат до определен минимум след което обезценката зависи само от състоянието, не толкова от годините. Пример е Land Cruiser. Ако е поддържан цената няма да му падне под 10 000. Едни познати си купиха един къса база преди повече от 10 години за 20 хиляди, а сега като гледам обявите, могат да го пуснат за 15. Това ако не е минимална обезценка...

    Коментиран от #16, #28

  • 11 ////AMG 4ever

    4 14 Отговор

    До коментар #1 от "амг вечна мощ":

    Така е
  • 12 касапина

    37 5 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    И аз имах същият кадет купих го на уж 170000 , продадох го на едни циганчета, като ме попитаха за километрите му им показах една тетрадка, в която си вписвам смяна на масла и др. ремонти 66 пъти бях сменял маслото на 10000км че може и на повече ,и една смяна на съединител, беше най скъпия ремонт ,тия кoли ги няма вече, ако намеря нов ,изобщо няма да се замисля за друго возило.
  • 13 Емо

    40 4 Отговор
    От старото по здраво няма, както и от новото по красиво няма. Всеки сам да си избира : старо или красиво!
  • 14 nik

    7 6 Отговор
    То и ауди 80 97г на7 г. му искаха 11 000 а сега след 21г е 3000 лв това е ниска загуба по 30лв месечно

    Коментиран от #24, #37

  • 15 ИВАН

    18 1 Отговор
    Е аз как да разбера коя кола е здрава, като навъртам 20 000 км. за десет години ... виж, велосипедите ми се износват и сменям дори гуми.
  • 16 Панчев

    5 45 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Аве шматко карай си тогава раждясалия опел кадет виш че хората оравят сравнение за сравнително нови автомобили ти кво ми говориш за епохи от преди деситилетия кадет произвеждан
    1962 – 1993г. Ти нормален ли си
  • 17 Нямам к'во да пия

    16 5 Отговор
    До касапина; сега 66×10000=660000+170000=830000, къде си карал този кадет незнам?? Примерно на година 20000 км. смятай колко години- незнам, незнам. Цял живот!!! Ха- ха- ха.
  • 18 Д фен

    7 9 Отговор
    Тези за субаро не са чували
  • 19 българин

    44 4 Отговор
    За жалост колкото е по нова колата,толкова по-бързо се скапва и тенденцията продължава.Сега колите ги правят програмисти,а по-рано ги правеха инженери.Тия новите коли не могат да издържат вече 20 години.Те са програмирани за 5,максимум 10 години.Такъв е маркетинга,за да се продават новите коли.Не си правете илюзии в това отношение!
  • 20 Ироничен

    22 2 Отговор
    Хм, изненадан съм, че моето Волво го има тук. Предното Волво го продавах 5 месеца, та не мисля, че се продават толкова лесно и изгодно.
  • 21 амг вечна мощ

    14 7 Отговор
    Вярно е ,че новите са по-чупливи ,но все пак новото си е ново.Аз карам мерцедес Ц класа 95г ,които вече ми служи вярно 8г през,които се сменяха следните неща масло,филтри,гуми,накладки и това е другото е само яко каране и това е.Километража гони 500 000хил км мотора ми е бензинов и грам,не харчи масло докато при новите коли това няма как да стане харчат по 2-3 литра от смяна до смяна...Аз лично ако намеря перфектна 124-ка с легендарния 2.5 турбо дизелов мотор без ръжди ,не бих се замислил за нова кола..

    Коментиран от #23, #38

  • 22 гост

    11 14 Отговор
    Имам Форестър 3-та генерация след фейслифта от 2010. Моят е 2012 г. купен от мен 2014 г от Германия. Лично си го намерих, отидох и го купих от човек, а не автокъща. Като излязъл от магазина е. Сив металик 2.0 бензин 150 к.с. Поне 10 човека до сега са ме питали дали не го продавам и колко му искам. Давали са ми телефони и са ми казвали, ако реша да го продавам да им се обадя. Никога не съм вярвал, че някоя кола може да бъде такъв магнит за купувачите.. А и не съм го взел за търговия, а да си върша работата с него и да ходя на лов и за риба. Явно тази модификация не е толкова срещана и се търси много. А и хваща око. Субару не се славят с красиви автомобили, но този Форестър изглежда чудесно. Новият 2018 обаче е трепач. Ще изчакам да поостарее...

    Коментиран от #39

  • 23 Панчев

    7 19 Отговор

    До коментар #21 от "амг вечна мощ":

    Още един дет вазхваля дъртите коли караш 27 годилна кола и има само 500 хиляди километра колко са те я се замесли едно време колко са карали сега колко се кара ти не гледай в мобиле бг и карс бг че коли на 7/8/9 години ги пишат че са на по 165 хиляди километра от пареи или втори собственик масово.и като ги качиш на компютъра показва минимум 450и нагореее всъшност в момента кола от Европа на 10/11 години под половин милиона километра неможеш да купиш с реален километраж и 5/6 собственика най малко кой как е потдаржал един бог знае и да не говорим вече за савремените изисквания за технически прегледи изисквания кадети мадети ми говорите неможеш да цъфнеш там вече е се още може би ще се измушите между капките ама при един краааш и ще ви видя като двигателя влезе в багажника сичко ново и технологично си има и лоша страна и кви са тези простотии и глупости преди инженери сега програмисти нормален ли си къв си я се замесли за да се измислят сички тези невероятни технолочни напредаци програмист ги е мислил глупости на търкалета сичко съвремено измислено е породено от дълбоки исторически инженерни постижения само са доосаваршенствания и като толкова много знаете КАДЕТ ЛИ АМИ ТОГАВА ДА ГОВОРИМ ЗА ОПЕЛ КАПРИ ВАЛТЕР КАКВО КАЗВА КОГАТО ОЕЧЕЛИ СУМАТИ ШАМПИОНАТИ С ОПЕЛ КАПРИ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ГО ЗАМЕНЯТ МОДЕЛА С КАДЕТ КОЙТО НЕ СТАВА ЗА НИЩО И ЗАТОВА МИНА НА ЛЕГЕНДАРНОТО АУДИ КУАТРО В ЖЪЛТО БЯЛО И КВО ПО ВАЩА ЛОГИКА ОПЕЛ КАДЕТ Е СВРАХ ТАНК И ДЪРТАТА Ц КЛАСА ЛУКСОЗНИЯ КЛАС Н

    Коментиран от #25, #29, #40, #42

  • 24 Иво

    21 0 Отговор

    До коментар #14 от "nik":

    Как ще вземеш сега 3000 лв. на Ауди 80 ? Намали 3-4 пъти и ще си горе-долу реалист.
  • 25 Гост

    24 1 Отговор

    До коментар #23 от "Панчев":

    Нищо не ти се разбира!!!
    Точка, запетайка, няма....
    Пълен ужас, койте е учил да пишеш?

    Коментиран от #27

  • 26 Расулюлах

    7 3 Отговор
    G amg цената му ще расте с годините вижте им цените говоря за моделите с амг изпълнение брабус също па там да не говорим....100 000 евро ги немат за нищо за 12 13 годишна жипка

    Коментиран от #54

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Защо не вкараш в уравнението и инфлацията /обезценяването на парите/? 20 000лв днес не са това което бяха преди 10 години....
  • 29 Амтон 1

    13 0 Отговор

    До коментар #23 от "Панчев":

    Панчев , едно време имаше едни скечове с Т..чев ! Ти уби рибата с правопис !

    Коментиран от #33

  • 30 МЕХАНИК

    5 2 Отговор
    КАКВИ СМЕШНИЦИ ЦЕДКА НА ПОЛОВИН МИЛИОН И ТО БЕНЗИНОВА
    КАДЕТ НА 27 ГОДИНИ, НАЛИ ЩЕ МУ ОСТАНЕ САМО КОРМИЛОТО А ТОВА ПРИЯТЕЛЧЕ ЩЕ ПРОДАВА ТОЯ ЧАЙНИК ЯЙЦЕТО ЗА ТРИ БОНА,ДОБЪР ЦЕНОРАЗПИС
  • 31 Патриот

    7 2 Отговор
    новите автомобил с лъскави и красиви и с товап редимствата им свършват. тук няколко човека пишат за прословутото качество на новите спрямо старите. Няколко човека обаче(пъпчиви тийнове без книжка още предполагам още не изкарали 200лв със собствен труд) още се опитват да ни убедят колко са хубави новите трошляци, които на 5-6 години са пълен гроб, а като нови е норма разход на масло от 1-1,5 литра. За сведение старите мотори на Мерцедес, Фолксваген и т.н. ако са добре подържани още не хапват масло и на 700 000.
    Кога ли ще видим такива на 15 години здрави и изправни като един подържан Мерцедес 124, 190, един Голф 2.
    Добре, че са измислили тези норми Евро 1,2,3 за да ни принуждават да им купуваме новите боклуци, дет не могат да направят 100 000 километра без един ремонт - я датчик, я няква дреболия, амортисьори, разпределителни валове... дреболии. Все неща, на които ония стари дръгели от-90-те години караха с живота на двигателя(ако ги има).

    Коментиран от #51

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Dancho

    5 0 Отговор

    До коментар #29 от "Амтон 1":

    Панчев е неграмотен автоджамбазин.
  • 34 BrutaLife

    8 1 Отговор
    Opel astra, комби, 1.4 бензин, 1996, 202000 км, не работи само климатика, защото не се ползва, Не се Продава!
  • 35 Николай

    2 3 Отговор
    до Клав не си вземай дачия по 2 пъти на ден си в сервиза. 10г С класа е супер и не е скъпа. Даже ако вземеш W 203 бензин и нямаш грижи.
    Аз карам С280 от 2 години.

    Коментиран от #36

  • 36 Аз карам

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Николай":

    Дачия от 2006г. и не знам къде е сервиза при положение че е такси.Колата почива само като съм и аз на море.
  • 37 Alarak(the truth)

    7 1 Отговор

    До коментар #14 от "nik":

    Кви 3000 лева за ауди 80, и 1000 лева са му много!
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Ай сектир

    6 4 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Едно е да искат да го купят друго е да го купят и трето, дали ти ще го дадеш на цената която ти бутат.Така че,не се радвай много,че е пълно с лаладжий.От опит ти го казвам.Лаладжий бол и да видиш как им гледаш голите задници като им кажеш цифри.И се започва ама аз за тези пари ще си купя нещо ново и.т.н.БАЙ ГАНЬО ИСКА ДА ЧУКА КОМШИЙКАТА КАТО Е ПОЧЕРПИ КАФЕ ЗА 0.60ст. Да си купи кола 2016г.за 4бона комшията да му монтира газовото за по-тънко.Колата да стои в ламаринен гараж без да плаща 30лв.И да взима 3 бона заплата.Каква бира!
  • 40 амг вечна мощ

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "Панчев":

    Какви краш тестове ми говориш сега? Нямаш никакъв проблем докарай ми от тия новите пластмасовите коли,които ,не могат да изкарат до 100 000км без смяна на мотор или без смяна на вериги.При краш теста ти трябва точно една 123 или 124-ка и тогава какво правим? Преди 3-4г карах 124-ка на 800 000км без ремонт на мотора.Тия новите кога ще стигнат тези стари мотори? До-тогава ще са сменили дюзи,турбини,маховици,двигатели вериги, пък да ,не казвам какви масларки са новите коли? Ако искаш да спомена и марки.Първо купето от магазина ЧИСТО ново доливаше се по 1-2 литра на 3000 км оказва се ,че било нормално.......После взехме чисто ново БМВ на 4хиляди км гълташе 2-3 литра масло ...
  • 41 NIT

    9 0 Отговор
    На времето доработвах в един сервиз собственост на стар евреин. Евреина имаше едно много хубаво определение" Вече никой не си играе да произвежда качествени коли. На третата година се прави фейслифт, на петата нов модел" И хората купуват новият модел. Такова е мисленето и на инженерите-производители. Вече заложените якостни показатели на агрегатите са в пъти по-малки от старите. Сегашните стандарти за ДВГ са 250к. км. Преди бяха задължително над 400к.км. Такова е положението и с другите агрегати и системи. Друг е въпроса, че с цел снижаване на разходи и време за разработка се използват агрегати и материали без достатъчно предварителни тестове. Вече е по-изгодно на компаниите да отстраняват рекламации и дефекти по време на експлоатация, отколкото да изразходват средства и време в тестове.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Кака Пена

    0 5 Отговор
    Аз пък имам Фолксваген Туран 1.9б TDI 2003 г. Това е колата!!!!!!!!
  • 44 Реалист

    3 1 Отговор
    За Дачията лоша дума не мога да кажа. Купих си 5 год Лоджи дизелче 6 скорости от Германия от частно лице през ноември. За работна кола е перфектна. Но да бъда честен не става за дълъг път. В рамките на 3 дни минах 4000 км натоварена като магаре,но ме умори.
  • 45 Някой си

    1 2 Отговор
    Аз пак си имам кола от 90 г. Закупена 2007 и снея за два дена до Англия отивам и след 3 месеца обратносе прибирам. Ха познайте каква е тя 2.2 бензинов мотор си има но газовото по си и отива.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 гощо

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "амг вечна мощ":

    Мерцедес имат социална програма! Произвеждат трошляци с които постоянно висиш по сервизи и се запознаваш с други подобни! Разменяте мисли,части,беседвате нещата от живота! После си тръгвате и до другия месец когато пак нещо се е изплезила бараката Мерцедес!!!

    Коментиран от #49

  • 48 Slavic Vibes

    4 1 Отговор
    "Агенцията "Автостат" направи една интересна класация, показва кои нови коли с най-висока остатъчна стойност, три години след напускане на магазина." И ми сложили Дачия в статията. Ще умра от смях. 3 години след като излязат от шоурима, Дачиите дори и Дастера струват не наполовина, ами 30% от цената, която са били. 70% обезценяване е "малко" явно.
  • 49 амг вечна мощ

    0 2 Отговор

    До коментар #47 от "гощо":

    хахахха тук ме разсмя много! Кажи ми коя марка ,не виси по-сервизите..Ауди и БМВ къде са да ,не би да ся някъде другаде? Аудито с тия нежни предници дето ги правят пък и за обслужване да сваляш цяла предница НЕ мерси ! При БМВ там как е положението :D почти всички БМВ-та са след ремонт на тикване просто се броят на пръсти тези,които ,не са имали още проблем с главата..При vw там тия с пушещите дизели,които им струва един куп поддръжката по-добре да поддържам мерцедес !
  • 50 Американец

    1 3 Отговор
    Качете се на Американски автомобил и няма да искате да го гледате тоз Мерцедес повече
  • 51 Зомбиран

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Патриот":

    ХаХа още един сиромах дето тръби старите са супер, новите не стават.

    Ама кои стари точно, щото колелото се върти днешните нови утре са стари а ти вечно си на дъното и почваш да хвалиш тези дето преди 5 години си ги плюл.

    А истината е че понеже има балъци като тебе, Ханс си взема БМВто от магазина попилява го от каране, не му пука много за подръжка после отива при теб и ти казва страшно здрав автомобил а новите са боклуци давам ти го на половин цена страааааашна далавера и ти кълвеш.
    Ама като купиш колата не смееш да настъпиш да не фръкнат буталата, а Ханс взема новата и до ламарината нали ти след 5 години си насреща с промитият мозък.
  • 52 Жоро

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Вярвам ти и всичко което си написал е логично. Логично е след Опела ако си купиш колело да е още по-здраво. Колега, колкото по-високо технологична кола си купуваш толкова повече неща ще има за повреждане по нея. Щом изкарваш нови коли от магазина, купувай си такива с повече гаранция и ги сменяй след това.
  • 53 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "амг вечна мощ":

    МНОГО МОДЕЛИ НА МЕРЦЕДЕС МА НЕЩО ВИЖДАМ САМО РАЗЛИЧНИ
    ЦВЕТОВЕ
  • 54 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Расулюлах":

    ЕДИНСТВЕННА ТА КОЛА НА КОЯТО СЕ ВДИГА МНОГОКРАТНО ЦЕНАТА ПРИ НАПУСКАНЕ НА ЗАВОДА Е
    ,,, Ф Е Р А Р И,,,