5 834 14

Когато колите бяха истински: Lamborghini Countach LP Turbo S

Радослав Славчев

Ако този автомобил беше влязъл в серийно производство, то най-вероятно щеше да отнеме славата на култовото Ferrari F40. Седнете ли зад волана на този звяр, трудно ще игнорирате скоростомерът, който е разграфен до 425 км/ч.

Всъщност това е едно от най-мощните Lamborghini-та правени някога в завода в Сант'Агата Болонезе. Два мощни турбокомпресора и 4.8-литров V-образен дванайсетцилиндров двигател са сериозни доводи за по-горното твърдение.

Максималната мощност на Lamborghini Countach LP Turbo S е 758 конски сили, а ускорението от 0 до 100 км/ч - 3.7 секунди. Максималната скорост е 333 км/ч и това през 1984 година!

За съжаление от Lamborghini Countach LP Turbo S са произведени само два екземпляра. Ръководството обаче решава, че тази кола е прекалено опасна за каране и отново се връща към "атмосферната" идеология.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Боби
    Отговор
    1 13:24  27.02.18
    Изрод!
  • Марто
    Отговор
    2 13:36  27.02.18
    Верно, това е от времето, когато колите бяха истински. Сега некви електромотори, керсове и трицилиндров двигател. Мани. Друго си е V12 с две турбини.

    Коментиран от #9

  • dasdas
    Отговор
    3 13:43  27.02.18
    mani mani za segashnite koli... Benzina skap. Naftata ako ne e zagrqla se razvalq...
  • Аз аз
    Отговор
    4 14:20  27.02.18
    Старата школа!

  • Ламбо
    Отговор
    5 14:28  27.02.18
    Руснака такава кола и след 1 млрд. години няма да направи.

    Коментиран от #6, #7, #12

  • papur
    Отговор
    6 14:42  27.02.18

    До коментар #5 от "Ламбо":

    Че те не са се и мъчили бе.На тебе кво са ти направили Руснаците че ни в клин ни в ръкав се обаждаш
  • Гост
    Отговор
    7 14:42  27.02.18

    До коментар #5 от "Ламбо":

    Браво. Заработи си парите
  • Никой
    Отговор
    8 19:01  27.02.18
    Не знам с какво е по-истински Кунташ-а от примерно Галардо или Авентадор. Може би с това че е отвратителна за каране? Дизайна е покъртителен, в добрия смисъл, но сравнението с ф40 е нелепо. Ф40 е истински състезателен автомобил, а Кунташ е кола за позьори.

    Коментиран от #10, #11

  • 9 19:35  27.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • John Doe
    Отговор
    10 20:43  27.02.18

    До коментар #8 от "Никой":

    По истински е, понеже е бил автомобил за хора с топки, а не за джендъри :) . Бил е със задно, както трябва да си е един истински спортен автомобил. И не на последно място - бил е истинско Ламбо, а не заострено Ауди!

    Коментиран от #13

  • Ввв
    Отговор
    11 21:37  27.02.18

    До коментар #8 от "Никой":

    Казаха ти го хората
  • 12 08:25  28.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Никой
    Отговор
    13 10:04  28.02.18

    До коментар #10 от "John Doe":

    Изглежда всички тука сте или големите специалисти, карачи на безброй Ламбота, или носталгици проповядващи теорията "старото е по-добро". Не е зле да погледате някои сравнения на Кунташ с Ф40 и модерни суперколи от хора, които имат опит. Хубава е за плакат и трябва да си остане там. Ако новите Ламбота са заострени Аудита, то това е заострен трактор с мощен двигател. В началото идеята на Ламборгини е да произвежда спортни коли, по-лесни и по-добри за каране от на Ферари. През 70те и 80те обаче всичко се обърква и не е за чудене че ваг трябва да ги спасят.
  • sscc
    Отговор
    14 12:31  28.02.18
    papur я не цензурирай хората трябва да се знае че руснаците са тъпи плагиати всичко им е крадено колите от фиат камионите от форд така че си трай скапан комунист

Напиши коментар:


Публикувай