30 088 72

Противоречивата нова българска кола Sin S1

Радослав Славчев

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Компанията на Росен Даскалов Sin Cars беше представена на най-значимото автомобилно изложение в Европа с една нова разработка, която меко казано изглежда доста противоречива. Става дума за модулен спорткар, като идеята е всеки от бъдещите собственици да може да конфигурира колата според желанията си.

Тя може да бъде направена така, че да се използва по "цивилната" пътна мрежа, но може и да се изработи със строги спецификации и да е предназначена само за писта. Дизайнът на каросерията също може да е различен. В основата на Sin S1 лежи тръбна рама, върху която се монтират избраните каросерийни панели.

Последните са карбонови и се изработват във фабриката на Даскалов в Русе. Силовите трактове също са няколко, като всеки може да избере най-подходящия за него. Те са бензинов двигател, хибриден тракт и изцяло електрическа версия. Стандартните бензинови двигатели са с обем 2.0 и 3.5 литра и разполагат с мощност 255 и 365 к.с., съответно.

С тях спорткарът Sin S1 може да ускорява до 100 км/ч за 2.8 и 2.5 секунди. Хибридният силов тракт се състои от двулитров бензинов турбодвигател с вътрешно горене и от електромотор с мощност 120 конски сили. Акумулаторният блок за него е с капацитет 64 киловат часа.

Системната мощност на хибрида е 450 коня. Началото на производство на Sin S1 е насрочено за 2019 година, а базовата цена ще стартира от $50 000. Ето и видео на автомобила, което заснехме в Женева на щанда на Sin Cars.



Още по темата

  • Ето ги първите български електромобили

    Ето ги първите български електромобили

    Електрификацията на автомобилите тече с пълна сила, но по-любопитното е, че и българи правят опити да създават електрически превозни средства. Четири ...
    5.09.2018
    5 968
    17
  • "Смислените" нови автомобили от салона в Женева

    "Смислените" нови автомобили от салона в Женева

    Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието. На протичащото в момента автомобилно изложение в Женева станахме свидетели на много ...
    8.03.2018
    5 970
    7
  • Греховете български

    Греховете български

    Месец след британската си премиера първата българска суперкола дебютира на родна земя. На мъгливата писта на летище "Лесново" кацнаха ...
    18.12.2014
    82 458
    135

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • WTF
    Отговор
    1 11:02  08.03.18
    Евала, успех.
  • Hmm
    Отговор
    2 11:12  08.03.18
    Много грозна и отблъскваща кола, отврат.

    Коментиран от #31, #38

  • Xxx
    Отговор
    3 11:18  08.03.18
    Каква евала освен да се излагаме друго неможем

    Коментиран от #32

  • Госта
    Отговор
    4 11:26  08.03.18
    Батмобил

  • карчи
    Отговор
    5 11:29  08.03.18
    Идеята за модулна кола е интересна и се надявам поне откъм двигателни и ходови качества да е изпипана, защото външния дизайн и изпълнение са ужасни! Не искам да бъда негативен, но изпълнението е като на студентски проект. Би трябвало да си наеме добър дизайнер, а сегашния ако има такъв да го прати да работи при Липу! Детайлите не са изработени и паснати добре, а дори от камерата се виждат грозни заварки. Не ми се искаше да"хейтя", но има още доста да се поработи преди да се изплющиш на такова изложение. Иначе, човека явно е трудолюбив и упорит, но да обурне внимание и на опаковката, тази не струва !
  • Димитър
    Отговор
    6 11:35  08.03.18
    Българският автомобилен Франкенщайн
  • Айде де
    Отговор
    7 11:36  08.03.18
    Грозна,но с 255к.с. минимум
  • хайл
    Отговор
    8 11:56  08.03.18
    Това все едно е правено в гаража пред блока с PVC и пистолет за горещ въздух

    Коментиран от #39

  • Dido
    Отговор
    9 12:06  08.03.18
    Като видиш харватска фирма каква хипер кола представи в Женев - то не е дизайн, то не са показатели - красота и стил!После видиш българска фирма каква изродщина представя - и се чудиш какво всъщност става?!?! В днешно време при този достъп до технологии да правиш нещо което е по грозно от количка от лего сглобена от 4 годишно дете ...потресаващо ...

    Коментиран от #10, #16

  • карчи
    Отговор
    10 12:10  08.03.18

    До коментар #9 от "Dido":

    Прав си, а доколкото ми е известно хърватите дори ползват българска фирма за интериора !

    Коментиран от #12

  • 2018 г сме
    Отговор
    11 12:12  08.03.18
    Кви тръбни рами,кви ламарини бе хора - 2018г сме. Табло от Ситроен берлинго с огромен китайски таблет в центъра. Само защото българи стоят зад този резил трябва да му се радвам ли! Абе Даскалов, това не е търлата в Русе да показваш циргажийски изпълнения между сергиите и кебабчииниците!Това е едно от най-важните авто събития в световен мащаб!Или отиваш с нещо стойностно или не отиваш!!

    Коментиран от #25

  • Dido
    Отговор
    12 12:15  08.03.18

    До коментар #10 от "карчи":

    Да, интериора на новия модел на Rimac е разработен съвместно с българското дизайнерско студио Vilner - адмирации за което и поздрави за резултата!!!!
  • Dido
    Отговор
    13 12:19  08.03.18
    всъщност да - до автора - Г-н Славчев, защо не вземете да направите едно интервю с хората от Вилнер, поне да се покаже нещо стойностно с българско участие от Женева, а не тази карикатура. Така или иначе за работата им с Rimac не се знае много, само който ги следва в инстаграм подразбира нещо от постовете им ....
  • 14 12:23  08.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • автоманиак
    Отговор
    15 12:29  08.03.18
    Колкото и да е грозно характеристики като 2.8(2.5) - 100км/ч и цена от само 50 000$ са похвални!
  • Jack Bauer
    Отговор
    16 12:32  08.03.18

    До коментар #9 от "Dido":

    Я малко по-полека! Хърватския супер кар е около 2 млн.$ а българската е 50 000$. Правиш ли разлика?! Освен това пистовата версия на SIN има доста участия в GT4 сериите. И преди да плюете се замислете вие какво сте постигнали.

    Коментиран от #21

  • ПЕЕВ
    Отговор
    17 12:41  08.03.18
    СТИГА СТЕ ПЛЮЛИ-А ПОДКРЕПЕТЕ БЪЛГАРСКОТО.ТОВ САМО В БЪЛГАРИЯ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ.

    Коментиран от #20, #22

  • 18 12:44  08.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Random
    Отговор
    19 13:00  08.03.18
    Значи, ще ме извинявате, ама тове бие и мйлтиплата по грозотия. Каквито ще да са й характеристиките, колкото и да е евтина, щом не мяза на нищо никой няма да си я купи. Просто ще ги е срам да ги виждат вътре.

    Коментиран от #67

  • Random
    Отговор
    20 13:01  08.03.18

    До коментар #17 от "ПЕЕВ":

    То Детройт затова замина, щото американците си подкрепяха родното...
  • Dido
    Отговор
    21 13:05  08.03.18

    До коментар #16 от "Jack Bauer":

    A ти приавиш ли разлика между Женвския автосалон и селски мегдан?! Колата е откровенно грозна и недодялана,с конструкция от средата на 20 век и мястото и не е там!Харватската е 2 мил. и защото е ексклузивна - само 150бр ще бъдат продадени. Само заради това, че е български проект не значи, че трябва да ми харесва и нямам право да изкажа съвсем заслужени критики!Ако гърци или румънци покажат подобно недуразомение в Женева ще ги скъсате от подигравки!Така,че - по полека с незаслужената подкрепа!!!
  • УТЪУ
    Отговор
    22 13:18  08.03.18

    До коментар #17 от "ПЕЕВ":

    Винаги съм подкрепял българското, АМА туй ЛЕГОподобно недоразумение... ме кара да се срамувам от него!
  • onq s konq
    Отговор
    23 13:24  08.03.18
    На тоя трошляк и волана му е счупен
  • супер ама грозно
    Отговор
    24 13:27  08.03.18
    Наистина е ужасно грозна, като изключим външния вид, параметрите са много добри.
  • 25 13:28  08.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Plameni
    Отговор
    26 13:36  08.03.18
    Става дума за спортна кола ,която всеки бъдещ собственик ще може да конфигурира и избира дизайнът .УНИКАТ.
  • Патриот
    Отговор
    27 13:42  08.03.18
    Абе не е от най-красивите автомобили, но вса пек е български. Да му пожелаем успех!!!

    Коментиран от #72

  • 28 14:04  08.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 29 14:08  08.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    30 14:09  08.03.18
    Модуларността има различни аспекти. Един от тях е взаимозаменямост на части с други модели на марката. Друг е модуларност във визуалния тунинг - различни панели променящи облика на колата. Трета е функционална модуларност - пакетиране на различни модули по силовите трактове, които да обслужват различни функционалност(двигател, окачване, скоростна кутия и т.н.). Модуларността е сложен процес свързан с компромиси, но направен умно може да разкрие голям потенциал в колата.
  • Vinutu.ruse.bg.
    Отговор
    31 14:15  08.03.18

    До коментар #2 от "Hmm":

    Не разбираш нищо от дизаин и т.н.
  • 32 14:20  08.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Расулюлах
    Отговор
    33 15:34  08.03.18
    Всичко де е българско по далеч от него
  • Георги
    Отговор
    34 15:40  08.03.18
    Първата беше доста добра като дизайн но тази... изглежда ужасно! Променящ се дизайн това е интересно но дано другите и варианти са по добри!!
  • Бат Мишо
    Отговор
    35 15:41  08.03.18
    нещо няя кажа щото съм толям родолюбец само си представям туй със сглобяемите и нареждаеми панели по наще пътища как дига 200 и кусур вероятно трябва някое аверче с бус да кара озаде и да събира кото са расфърчи И кът стигнете от Сф във Варна да я сглобявате от рама нагоре вероятно ще се продава с чувал резернви болтове
  • Гого
    Отговор
    36 16:06  08.03.18
    Българска ама се произвежда в Англия по скоро е Made in UK!
  • Японеца
    Отговор
    37 16:30  08.03.18
    Противоречива е за автора, защото типично по български само критикува. Поне едно БРАВО да бяхте написали за труда. А на вкус и на цвет, товарищи нет!
  • миседниш накура
    Отговор
    38 16:32  08.03.18

    До коментар #2 от "Hmm":

    ти пък щото си много хубав
  • миседниш накура
    Отговор
    39 16:34  08.03.18

    До коментар #8 от "хайл":

    ти и толкова не можеш да направиш-вместо да пишеш глупости,направи по-хубава ама не можеш
  • ЕдинОтКаращите
    Отговор
    40 16:35  08.03.18
    Брутална "гАзария" за брутални "гАзари"! Защо в Женева? По време на изложението там има наплив на много "гАзари"! Все ще "клъвне" някой!
  • ГОСТ
    Отговор
    41 16:38  08.03.18
    браво за старанието, ама наистина е грозна, идеята за модулна кола е супер, но да поработят над изпълнението, дори и да нарастне цената, то така или иначе, 50к са си 50к, по- скъпа идва от Камаро и Мустанг, по които Хамериканците са луди, доста по- скъпа от масовите "японки" по които също луднаха... ако се цели в спортния сегмент, откъм дизайн куца доста проектът... за тези, които я сравняват с хърватския хиперкар... няма база за сравнение, все едно да сравнявате Ликан с Тойота Селика... иначе успех на компанията, не е малко и това, което е постигнал дотук!
  • Миро
    Отговор
    42 16:45  08.03.18
    С 255 к.с. трудно от 0-100 за 2,5 с.к.!! тряба да тежи под 300 кг!!! А като искам кола за удоволствие за 50 000 USD с 260к.с. - Алфа Ромео 4С - красива, стилна и изработена от карбон! Не от винкел и закърпено с електрожен от бай Гошо заварчика!

    Коментиран от #44, #54

  • Бай Колю
    Отговор
    43 16:59  08.03.18
    Момчета,ако бяхте по-прилежни информационно,щяхте да знаете че на модела Sin R1 на Росен Даскалов,дизайнера е студио Vilner!

    Коментиран от #45

  • Иван
    Отговор
    44 17:06  08.03.18

    До коментар #42 от "Миро":

    Определено тези данни няма как да са верни за ускорението имам предвид. Чии двигатели ползват би било поне интересно да напишат, но съдейки по мощността и обема няма да са от близките две години назад разработки. А за хибрида още повече се съмнявам дали въобще да не би да става дума за наличност за след няколко години...
  • Dido
    Отговор
    45 18:33  08.03.18

    До коментар #43 от "Бай Колю":

    Ако беше малко по информиран щеше да знаеш, че Vilner са направили интериор само не ЕДИН брой Sin!!! Всички останали са с интериор от час по трудово! До скоро живях на 100м от къщата на Даскалов в Русе и постоянно виждах различните бройки които докарваше!!!!
  • гост
    Отговор
    46 19:16  08.03.18
    Малко е спорно това ускорение, понеже по-мощните версии на син 1 с 550кс не правят такива цифри. Ако действително започва от 50х.долара, то това е изгодно в класа на дребните серийни спортни коли. Тук колата е с липсващи части, та една готова кола се надявам да изглежда по-добре и завършено, на сайта им я дават и с таван, а отворите са с цел аеродинамика, но признават, че прилича на грозно пате.
  • Крис Бътчър
    Отговор
    47 20:02  08.03.18
    Аз мисля, че нарочно е направена така, за да потвърждава концепцията, че всеки нов клиент може да я наглася според желанията си. Всъщност това е едно провокативно начало от страна на производителя към публиката, за привличане на внимание и интерес, един вид маркетингов трик. Мисля че има логика.
  • Тъй Тъй
    Отговор
    48 20:24  08.03.18
    Някои световноизвестни класици в изкуството не са били разбирани от съвременниците си. Колата има страхотен потенциал и й трябва съвсем малко, за да стане ток. Всички линии в нея са хармонично преплитащи се и определено имат специална връзка с аеродинамиката. Предполагам, че не са използвали аеродинамичен тунел, а по-скоро компютърна симулация за определяне на обтекаемостта и натиска върху каросерията при висока скорост. Единственото, което не ми стана ясно, е каква е степента й на защита при удар отпред и отстрани. Защото това също е важно, особено за автомобил с подобни спортни характеристики.
  • Иван
    Отговор
    49 20:41  08.03.18
    Браво,макар и да имам забележки по дизайна,знайте че се гордея с вас. Само напред и нагоре.Не обръщайте внимание на завистливи и прости хора,тях ги има навсякъде.Успех!
  • Варна
    Отговор
    50 21:08  08.03.18
    Смешна
  • а бе бива
    Отговор
    51 21:20  08.03.18
    всъщност колата хем ми харесва, хем не :) тръбите изглеждат не много дебели, но все пак не носят железа, а пластмаса, но дали ще издържат на усукване и тежест на двигателя... бих дал до 8 бона за такава кола и то да е нова, но този ако си мисли, че това е някаква super car и може да я пробутва за страшно много пари, то много се лъже и ще фалира... такава кола не струва много, за да се направи и ако човека не е алчен и я продава евтино, то ще успее, но той си мисли, че е създал невероятен спортен скъп автомобил и това ще го провали...
  • Прекрасна СИН1
    Отговор
    52 22:30  08.03.18
    Различното ви плаши, нали?
  • БОБИ КОЧА
    Отговор
    53 23:27  08.03.18
    Потресен съм, просто нямам думи!
  • автоманиак
    Отговор
    54 00:47  09.03.18

    До коментар #42 от "Миро":

    Ето данните от сайта sincars.co/uk 3.5l-365hp@5000rpm MaxTorgue: 570Nm@2500rpm 0-100:2.5s Безпорно това са официални реални времена, колата е адски лека и това й е целта, тръбна конструкция с карбонови панели. Ariel Atom 3.5R тежи 550kg ,Caterham Seven - 544kg.
  • ГОШО
    Отговор
    55 01:34  09.03.18
    Кое си е грозно,си е грозно....Много са ми смешни такива смешници които казват,че видиш ли щом било българско трябва да се подкрепя.Щом български футболист играе в някой чужд отбор,трябва да подкрепяме отбора... идиоти!Ми то по тази логика бразилците трябва да подкрепят почти всеки отбор в света?!?!?
  • roadhelp.bg
    Отговор
    56 03:09  09.03.18
    Странна кола.......

    Коментиран от #57

  • фак..ти
    Отговор
    57 05:11  09.03.18

    До коментар #56 от "roadhelp.bg":

    боже боже вземи си греховете!
  • Тиражията
    Отговор
    58 07:06  09.03.18
    В русия подобно нещо нямаше да се случи.
  • 59 07:32  09.03.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Браво...
    Отговор
    60 08:20  09.03.18
    ..на г-н Даскалов за старанието. Добре се е получила колата. От коментарите тук разбрах колко много автодизайнери имаме:)) Успех и напред г-н Даскалов
  • Кума Лиса
    Отговор
    61 09:17  09.03.18
    Извинете, Това пернишкият форум ли е?

    Коментиран от #64

  • Lachinaga
    Отговор
    62 09:41  09.03.18
    Супер не професионално направена, като гаражни хоби!
  • Гост
    Отговор
    63 09:59  09.03.18
    Автомобилът определено има идентичност! Единствено откритите връзки по елементите не ми допадат, сигурен съм, че това може да корегира, но с радост бих се прежалил да подкарам тази фурия, още повече виждайки слисаните мутри на "естет-философите". Успех Даскалов!
  • Кума Лиса
    Отговор
    64 11:05  09.03.18

    До коментар #61 от "Кума Лиса":

    Ура! Един от Перник ми удари, минус! Значи съм уцелил.

    Коментиран от #65

  • Ценител
    Отговор
    65 12:48  09.03.18

    До коментар #64 от "Кума Лиса":

    Моделът на г-н Даскалов е в съвсем друга категория/концепция и не бива да се сравнява с Rimac. Има клиенти, които искат да имат единствено/уникално возило за $50,000 и това се постига със SIN S1. Това е сегмент в пазара, който е интересен и има бъдеще. За дизайна - началото е дадено и в бъдеще вярвам да ни представят по-добри концепции. Успех!!!!
  • Иванов
    Отговор
    66 14:51  09.03.18
    Не може току що излюпена компания, световно непозната да тръгва с продукт за 50 хил. евро. Просто никой няма да купи подобна кола. Ако тази фирма бе тръгнала от нула, щяха да започнат с евтин електро базов модел, да наберат популярност с качество- цена и да вдигат лукса и цената леко полеко, като подържат и евтиния модел. Офффф!
  • Гост
    Отговор
    67 15:42  09.03.18

    До коментар #19 от "Random":

    И с Трабанта беше така едно време... Срам да влезеш, срам да излезеш, а като си вътре - кеф ! А този кар - ако го смъкне на 99 коня, 100 км за 9 сек., и цена 15-18000 лв. махам дизела и се мятам на него ! ... нали бил български ...
  • Охо бохо
    Отговор
    68 16:11  09.03.18
    SIN на испански е без ... тоест липсва нещо ... Без мозък или липса на мозък иска тая кола да я вземеш ... или създадеш

  • Hater
    Отговор
    69 16:49  09.03.18
    Волана е от точилка на баба му а боята мацана с баданарка фарове липсват
  • кольо
    Отговор
    70 17:11  09.03.18
    тоя здокато е ял еклери ли се е вдъхновил....
  • Коко
    Отговор
    71 22:34  09.03.18
    Абе всички дето плюете хората дето се мъчат да направят нещо що вие не се пробвате а тогава се кефете на краварските боклуци и европейските таратайки поддържам мнението на руснаците че сме продажно племе че и зависливи БОТЕВ И ЛЕВСКИ СИГУРНО вече хиляда пъти са се преобърнали в гроба първо от националните предатели политици и партии и след това от хората
  • Тоби
    Отговор
    72 07:21  10.03.18

    До коментар #27 от "Патриот":

    Някой май е решил , че е много умен и с малко усилия ще прибере много пари ! Това " НЕЩО" излага най вече България ! Всичко е за бързи пари !!!

Напиши коментар:


Публикувай