4 873 7

Новият Auris: хибриди вместо дизел

Георги Касабов

Третото поколение на хечбека Auris логично заема централно място на щанда на Toyota в Женева. Новият модел изглежда доста по-интересно от предшественика си и очевидно залага на ярък дизайн - покривът е по-нисък, каросерията е разширена с 30 мм, а за да постигнат по-хармонични пропорции, японците са скъсили предния надвес за сметка на по-дълга задница.

Междуосието на Auris също е нараснало. Допълнителните 40 мм са в полза предимно за пътниците отзад. Стъклата на експоната в Женева са силно тонирани, а снимки на интериора все още няма, така че вътрешният дизайн остава загадка.

За сметка на това от Toyota не се скъпят на техническа информация. Новият Auris е построен на платформата TNGA с многозвенно задно окачване. Базовият двигател ще бъде 1.2-литров с турбокомпресор.

Дизелите изпаднаха в немилост в Европа и японците са решили да ги заменят с хибридни модификации. Те ще бъдат две, като първата е ориентирана към икономичното шофиране, а втората - към спортното.

Малкият хибрид има 1.8-литров атмосферен агрегат и електромотор. Системната мощност на установката е 122 к.с. За по-амбициозни водачи е предназначен хибридът с 2.0-литров турбодвигател с висока степен на сгъстяване и електромотор с обща мощност 180 коня.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Японеца
    Отговор
    1 19:03  08.03.18
    В БГ, това няма да стане никога, ниие сме само ваг-ни, еко- дизели и безвредни компюрни емисии. Маймуните живяха час в ауспусите в устата.
  • пешо
    Отговор
    2 20:48  08.03.18
    Така на картинка ,сегашната май ме кефи повече
  • Край
    Отговор
    3 21:27  08.03.18
    Не харесвам дизайн тип -самоцелно разкривен. Вярно че тогава е трудно да се избяга от дизайна на голф но майсторите го могат - виж КИЯ.
  • GTE
    Отговор
    4 09:47  09.03.18
    Наскоро имаше новина, че Аурис отива в историята и модела ще се предлага отново като Корола, както беше до 2006, преди да се появи Аурис. Сега обаче се говори за нов Аурис !?
  • Ервин
    Отговор
    5 10:09  09.03.18
    Както се опитват да го направят със спортна визия, така е нещо ги няма в динамиката. Супер скучен модел за каране.
  • Jack Bauer
    Отговор
    6 16:52  09.03.18
    Добре де защо никой не дава като показател на хибридите колко могат да се движат само на ток и с каква максимална скорост?

    Коментиран от #7

  • мм84
    Отговор
    7 17:21  09.03.18

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    Колега, личи си , че не си запознат с хибридните технологии на Тойота. Това е самозареждащ се автомобил. Идещта на установката е в градски условия колата да ускорява до 50-60 километра в час на ток, както и да се движи на ток при скорост до около 60 километра. Автономният пробег на ток е около 2-3 километра, но след това батерията се зарежда и колата отново се движи основно на ток. Разхода на гориво на такъв автомобил ако се кара нормално е около 5л/100 градско и около 7-8 извънградско, защото тогава основна роля играе бензиновият агрегат.

Напиши коментар:


Публикувай