АвтоВАЗ произведе първата собствена пилотна серия от новата Lada Largus. От конвейерите слязоха 20 автомобила, произведени изцяло от Волжския автомобилен завод. През юни миналата година АвтоВАЗ изкара първите пробни бройки, но каросериите бяха докарани от Румъния.
Lada Largus на практика представлява точно копие на Dacia Logan MCV, като единствената разлика е в емблемата на автомобила. От 20-те произведени в Русия бройки има екземпляри и от трите разновидности на модела - товаро-пътническа версия, пет- и седемместни комбита.
Моделът е построен на поостарялата, но вече доказала се платформа на Renault B0, която ще се използва и за второто поколение на Logan. В Русия реалното серийно производство ще започне само след броени дни - от началото на следващия месец.
Продажбите на руската Dacia стартират от пролетта на 2012 година, като базовата цена на петместната пътническа версия ще е 342 000 рубли. Тази сума се равнява на 16 700 лв., а у нас най-евтината Dacia Logan MCV с пет места се предлага за 17 490 лева с ДДС.
Ще припомним, че за да бъде приспособен руският завод към платформата B0, в Толиати бяха създадени три нови цеха - заваръчен, бояджийски и такъв за сглобка на възлите и агрегатите. Споразумението мужду АвтоВАЗ и Renault датира от 2008 година и първоначално се очакваше конвейерите да заработят още от 2009-а.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 руснака
10:25 25.01.2012
2 Лада
10:34 25.01.2012
3 вихър
Коментиран от #8
10:46 25.01.2012
4 toshi
10:50 25.01.2012
5 Kobester
10:51 25.01.2012
6 кирил
За мен това си е идеалната служебна кола - само и единствено нова.
11:21 25.01.2012
7 Кофти
Браво, точно за такива като теб има една статия за ремонт на Бугати. Ти хубаво ще си я купиш тая Ес/Х5 ама има ли с какво да я поддържаш? Или тук важното е да купим първо, а после да мислим....
11:52 25.01.2012
8 Kobester
До коментар #3 от "вихър":
@3 Да и аз съм на това мнение, или дори нещо по-обикновено(с по-евтина поддръжка) като Grand Vitara(05-07); Captiva(06-07); Grand Cherokee(05-06); Ford Escape(08), който отвътре е страхотен; или пък Pajero(05-06). Какво като са на 5-6 години??? Пак са страхотни и много по-хубави(и отвън и отвътре) и много по-луксозни от това чудо Dacia.12:11 25.01.2012
9 Скъсан българин
14:58 25.01.2012
10 няма няма
16:35 25.01.2012
11 gasfg
16:58 25.01.2012
12 Иракли Иракли
и чакахме по 10 години за ЖИГУЛКА или друго там автомобилче!!
18:26 25.01.2012
13 740D
19:05 25.01.2012
14 голем си
19:19 25.01.2012
15 520 zender
21:13 25.01.2012
16 ДЪЪЪЪНАКОПЛАТЕЦ.
22:09 25.01.2012
17 Реалист
Нищо няма да спират да произвеждат в Румъния.
Само ще обновят модела.
В Русия има заводи на Рено, а това че АвтоВАЗ ще прави стар модел с платформа на Рено говори само по себе си за положението в АвтоВАЗ.
Теста за алкохол е задължителен за повечето заводи.(дори в завода, който работя проверяват тези в производството)
И няма как завод на АвтоВАЗ да е по-добре организиран от този на Рено.Контрола в авто-производството е засилен, не съм чул кола с дефект в заварките да е напускала завод на които и да е производител в близките 20 години.
А за руското качество да на работа мога да кажа, че BMW произведено в Русия отстъпва на немската сглобка(каква ли е причината)
Коментиран от #21
22:09 25.01.2012
18 Реалист
(гост)
Неутрално
2 10:34
25.01.12 Отговор
Скоро съвсем ще спрът в Румъния да ги правят, понеже автоваз имат модерен роботизиран завод в който теста за алкохол на работниците на входа не е наложителен вече.... за разлика от тоя в Миовени румънско дето се не знае кой колко е пил и колко точкови заварки е пропуснал.... а как ли ги сглабят моторите румънците като им се вижда двойно...
22:12 25.01.2012
19 Лада
22:52 25.01.2012
20 dinko
09:02 26.01.2012
21 Kobester
До коментар #17 от "Реалист":
@17 Не знам какво значи дефект в заварките, но имаше много такива случаи на дефектни неща в колите които са изтегляни после от производителите. Наскоро БМВ и и и и.... Тойота ли беше кой беше изтеглиха сума ти автомобили от собствениците и от пазара защото фабрично са развалени. 2000 Ауди изтеглиха бая ТТ-та заради проблеми с поднасянето на колата в завоите, 2004 пак Ауди изтеглиха бая А8 заради проблеми в скоростната кутия, VW не знам дали са теглили коли обратно за ремонт, но скоростната кутия на Файтон 2004 също беше пре***на, но на следващата година вече беше коригирано(евала за което).Въпреки тези 3 дефекта на концерна VAG, не ми пречи да съм им фен и освен това имат много хубави и читави коли(здрави, малко проблемни и т.н.), каквото и да казват хората.
@11 Я се стегни бе, това са неща от преди векове, не може заради такива неща цял живот да обичаме русия и да мразим турците. Тъпо е. 90% от Турците даже не си спомнят тези неща(робството, воините и тем подобни)
Коментиран от #22, #26
10:16 26.01.2012
22 Реалист
До коментар #21 от "Kobester":
@21Лада(гост) в пост @2 Твърдеше че (цитирано в @18)
"....... румънско дето се не знае кой колко е пил и колко точкови заварки е пропуснал.... "
За което му казах че
"кола с дефект в заварките на е напускала завод на които и да е производител в близките 20 години"
НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ ЧЕ КОЛИТЕ НЯМАТ ДЕФЕКТИ.
Даже моята Мазда бе повикана в сервиза(сервизна акция) за отстранявате на фабричен дефект, смяна на някаква гарнитура.
изтеглени от производителите = сервизните акция
В сервизните акция са привикани коли за отстраняване на дефекта и се връщат на собственика след отстраняване то му, а не съм чул да ги унищожават. :)
13:53 26.01.2012
23 Реалист
Сервизна акция е нещо нормално само медиите вдигат повече шум около тях.
Сигурен съм че и ти си наясно с това което написах ;)
14:05 26.01.2012
24 Kobester
20:30 26.01.2012
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Бял човек
До коментар #21 от "Kobester":
21 ти си фен, ама караш 15 годишен екземплярКато си купиш нов тогава ще се слагаш в А група
Който има пари кара кола, който няма е "фен"
21:45 29.01.2012