Last news in Fakti

25 Януари, 2012 10:04 21 346 26

Руската Dacia ще струва под 17000 лв.

  • lada-
  • dacia-
  • renault-
  • largus-
  • logan-
  • mcv

 

АвтоВАЗ произведе първата собствена пилотна серия от новата Lada Largus. От конвейерите слязоха 20 автомобила, произведени изцяло от Волжския автомобилен завод. През юни миналата година АвтоВАЗ изкара първите пробни бройки, но каросериите бяха докарани от Румъния.
 
Lada Largus на практика представлява точно копие на Dacia Logan MCV, като единствената разлика е в емблемата на автомобила. От 20-те произведени в Русия бройки има екземпляри и от трите разновидности на модела - товаро-пътническа версия, пет- и седемместни комбита.
 
Моделът е построен на поостарялата, но вече доказала се платформа на Renault B0, която ще се използва и за второто поколение на Logan. В Русия реалното серийно производство ще започне само след броени дни - от началото на следващия месец.
Продажбите на руската Dacia стартират от пролетта на 2012 година, като базовата цена на петместната пътническа версия ще е 342 000 рубли. Тази сума се равнява на 16 700 лв., а у нас най-евтината Dacia Logan MCV с пет места се предлага за 17 490 лева с ДДС.
 
Ще припомним, че за да бъде приспособен руският завод към платформата B0, в Толиати бяха създадени три нови цеха - заваръчен, бояджийски и такъв за сглобка на възлите и агрегатите. Споразумението мужду АвтоВАЗ и Renault датира от 2008 година и първоначално се очакваше конвейерите да заработят още от 2009-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 руснака

    2 0 Отговор
    браво! точно към стартиране на продажби на новата дачия логан, от АвтоВаз ще започнат да произвеждат стария модел!
  • 2 Лада

    3 1 Отговор
    Скоро съвсем ще спрът в Румъния да ги правят, понеже автоваз имат модерен роботизиран завод в който теста за алкохол на работниците на входа не е наложителен вече.... за разлика от тоя в Миовени румънско дето се не знае кой колко е пил и колко точкови заварки е пропуснал.... а как ли ги сглабят моторите румънците като им се вижда двойно...
  • 3 вихър

    2 4 Отговор
    бараки...18 000лв..е как да не си взема Х5 или С 500 или 7 серия?те всичките са около тази цена?за мен тези дето си купуват тези тенекии са малоумни..масовия клас коли са с висока добавена стоиност

    Коментиран от #8

  • 4 toshi

    4 2 Отговор
    Вихърчо, знаеш ли струва смяна на въздушното окачване на S500 или X5. Жорек, над цената на тази дачия(лада) е. Мога да ти покажа и фактура. Визирам мерцедес w220
  • 5 Kobester

    5 1 Отговор
    Според мен е прекалено много 17000 за такава кола, никога не бих дал.
  • 6 кирил

    6 0 Отговор
    имах възможността да погледна една нова такава на един познат (купени за служебни коли). Неговата кола бе дизел и първи впечатления (добър звук на двигателя) той все пак си е Рено. Останалата част си е класическа кола - масовка. Сложено в нея най-необходимите неща но лукс няма ... просто работно магаре.
    За мен това си е идеалната служебна кола - само и единствено нова.
  • 7 Кофти

    7 1 Отговор
    @ вихър
    Браво, точно за такива като теб има една статия за ремонт на Бугати. Ти хубаво ще си я купиш тая Ес/Х5 ама има ли с какво да я поддържаш? Или тук важното е да купим първо, а после да мислим....
  • 8 Kobester

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "вихър":

    @3 Да и аз съм на това мнение, или дори нещо по-обикновено(с по-евтина поддръжка) като Grand Vitara(05-07); Captiva(06-07); Grand Cherokee(05-06); Ford Escape(08), който отвътре е страхотен; или пък Pajero(05-06). Какво като са на 5-6 години??? Пак са страхотни и много по-хубави(и отвън и отвътре) и много по-луксозни от това чудо Dacia.
  • 9 Скъсан българин

    7 0 Отговор
    Дачия е отличен работен кон,и идеална за хора с по-скромни възможности.
  • 10 няма няма

    3 2 Отговор
    Да живее Волжка България ! Свобода за поробените българи ! Ако не беше Волжка България тия пияници руснаците още щяха да се подписват с пръст натопен в мастило !
  • 11 gasfg

    5 4 Отговор
    ako ne bqha rusnacite ti 6te6e da se kazva6 hasan ili mehmed .. RUSSIA !!!
  • 12 Иракли Иракли

    2 0 Отговор
    ГАНЬО -братле помниш ли как 1500 лв.стояха на вноска за лека кола
    и чакахме по 10 години за ЖИГУЛКА или друго там автомобилче!!
  • 13 740D

    1 2 Отговор
    Щом тази дачия стана лада, като смениха емблемата, значи мога да преименувам асконата на шевролет, буик, кадилак или сааб. Имам избор и така ще и вдигна цената и когато се кача вече ще е съвсем друго.
  • 14 голем си

    1 2 Отговор
    вихъре карай си охлепания в надписи и тунинг,нямаш ти пари за готината дачия
  • 15 520 zender

    2 0 Отговор
    Иракли-Абе така си беше.Ама сега що немога да си купя нова пета серия....ами карам 10 годишна..
  • 16 ДЪЪЪЪНАКОПЛАТЕЦ.

    1 1 Отговор
    браво харесват ми тези автомобили а колкото до лукса за мен ще е като мерцедес сегашната ми кола гори 15 газ предницата лопа чистачките неработят.ако се метна на такоша чудо ще съм най щасливия :)
  • 17 Реалист

    1 1 Отговор
    НАЙ-ГОЛЯМАТА ГЛУПОСТ КОЯТО СЪМ ЧЕЛ.
    Нищо няма да спират да произвеждат в Румъния.
    Само ще обновят модела.
    В Русия има заводи на Рено, а това че АвтоВАЗ ще прави стар модел с платформа на Рено говори само по себе си за положението в АвтоВАЗ.
    Теста за алкохол е задължителен за повечето заводи.(дори в завода, който работя проверяват тези в производството)
    И няма как завод на АвтоВАЗ да е по-добре организиран от този на Рено.Контрола в авто-производството е засилен, не съм чул кола с дефект в заварките да е напускала завод на които и да е производител в близките 20 години.
    А за руското качество да на работа мога да кажа, че BMW произведено в Русия отстъпва на немската сглобка(каква ли е причината)

    Коментиран от #21

  • 18 Реалист

    2 0 Отговор
    Лада
    (гост)

    Неутрално
    2 10:34

    25.01.12 Отговор
    Скоро съвсем ще спрът в Румъния да ги правят, понеже автоваз имат модерен роботизиран завод в който теста за алкохол на работниците на входа не е наложителен вече.... за разлика от тоя в Миовени румънско дето се не знае кой колко е пил и колко точкови заварки е пропуснал.... а как ли ги сглабят моторите румънците като им се вижда двойно...
  • 19 Лада

    1 1 Отговор
    До Реалист: "НАЙ-ГОЛЯМАТА ГЛУПОСТ КОЯТО СЪМ ЧЕЛ." - Правилно, това беше целта, кой се вързал вързал...
  • 20 dinko

    1 0 Отговор
    i bez pari 6te mi dadat kola s marka lada ne vkarvam v garaja si ladata e palen bokluk
  • 21 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Реалист":

    @17 Не знам какво значи дефект в заварките, но имаше много такива случаи на дефектни неща в колите които са изтегляни после от производителите. Наскоро БМВ и и и и.... Тойота ли беше кой беше изтеглиха сума ти автомобили от собствениците и от пазара защото фабрично са развалени. 2000 Ауди изтеглиха бая ТТ-та заради проблеми с поднасянето на колата в завоите, 2004 пак Ауди изтеглиха бая А8 заради проблеми в скоростната кутия, VW не знам дали са теглили коли обратно за ремонт, но скоростната кутия на Файтон 2004 също беше пре***на, но на следващата година вече беше коригирано(евала за което).
    Въпреки тези 3 дефекта на концерна VAG, не ми пречи да съм им фен и освен това имат много хубави и читави коли(здрави, малко проблемни и т.н.), каквото и да казват хората.

    @11 Я се стегни бе, това са неща от преди векове, не може заради такива неща цял живот да обичаме русия и да мразим турците. Тъпо е. 90% от Турците даже не си спомнят тези неща(робството, воините и тем подобни)

    Коментиран от #22, #26

  • 22 Реалист

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Kobester":

    @21
    Лада(гост) в пост @2 Твърдеше че (цитирано в @18)
    "....... румънско дето се не знае кой колко е пил и колко точкови заварки е пропуснал.... "
    За което му казах че
    "кола с дефект в заварките на е напускала завод на които и да е производител в близките 20 години"
    НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ ЧЕ КОЛИТЕ НЯМАТ ДЕФЕКТИ.
    Даже моята Мазда бе повикана в сервиза(сервизна акция) за отстранявате на фабричен дефект, смяна на някаква гарнитура.

    изтеглени от производителите = сервизните акция

    В сервизните акция са привикани коли за отстраняване на дефекта и се връщат на собственика след отстраняване то му, а не съм чул да ги унищожават. :)

  • 23 Реалист

    1 0 Отговор
    Kobester дано си ме разбрал правилно!
    Сервизна акция е нещо нормално само медиите вдигат повече шум около тях.
    Сигурен съм че и ти си наясно с това което написах ;)
  • 24 Kobester

    0 0 Отговор
    @Реалист, да, разбрахте, не казах че ги унищожават. Връщат ги в сервиза, оправят ги, връщат ги на собствениците или ги пускат обратно на пазара и оправят проблема, така че да го няма догодина като пуснат новото производство. Съгласен съм с тебе иначе.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Бял човек

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Kobester":

    21 ти си фен, ама караш 15 годишен екземпляр
    Като си купиш нов тогава ще се слагаш в А група
    Който има пари кара кола, който няма е "фен"