Last news in Fakti

18 Март, 2018 10:37 4 950 16

Audi e-tron е по-евтин от хибридния Q7

  • audi. e-tron

Базовата цена на първото електрическо Audi в Германия ще бъде €80 000, с €2 000 по-малко от хибрида Q7 e-tron. В много страни вече се приемат поръчки за кросоувъра e-tron, като в Норвегия броят им превишава 3 700, съобщава Auto Express.

По предварителна информация официалната премиера на модела ще се състои в Брюксел през лятото, а производството започва през втората половина на годината. След e-tron ще се появи и версията със скосен покрив e-tron Sportback.

Audi показа предсериен прототип на електромобила на салона в Женева. Технически характеристики не бяха оповестени. Стана известно единствено, че e-tron ще има двойно предаване и ще поддържа бързо зареждане.

Преди старта на серийното производство предстоят изпитания на модела в реални условия. В тестовете ще участват 250 мулета, които ще бъдат изпробвани във високопланинска среда, на "Нюрбургринг" и при екстремни ниски и високи температури.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    9 5 Отговор
    Тея се оляха с техните цени ! Вместо да ги намалят драстично само с €2 000 по-малко от хибрида Q7 e-tron. И кой ще купува тези "лайнери" тежащи по 2.5 тона ?

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ЖЮШ

    2 7 Отговор
    Като технология ел. автомобилите са с 40 до 60% по-евтини от аналогични с ДВГ. Въпрос на време е да се преустроят заводите и да станат масови, от което всички печелят.

    Коментиран от #5

  • 4 Някой

    12 0 Отговор
    То трябва да е на половин цена не само2000 по евтино,все пак е доста по малко от Q7.Безобразни пари са електричка която в реални условия изминава 300-350 км най много .
  • 5 Антиелектрика

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "ЖЮШ":

    Не думай. Как го изчисли, с троен интеграл ли?
    Що не заведеш едно дело за картел?
    То се вижда колко "евтини" са електричките, особено батериите им. Един нов 3 литров ДВГ мотор с 340 к.с., за Ягуар например, в Мото-Пфое е около 10 000 евро. Колко е една нова батерия, която задължително ще смениш като си купиш втора ръка миксер?
    Като започнете да си измисляте, та чак ставате смешни - хората са определили цените на миксерите и те са по-скъпи от тези на ДВГ, въпреки престъпните субсидии. Ако станат масови, обикновените закони на пазарната икономика ще повишат цените им с повишаване на търсенето!
    Ама то трябва и малко да се мисли де!

    Коментиран от #6

  • 6 Японеца

    4 7 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    10000Е е батерията която ще зарежда исъхналия ти мозък!
    Не можеш и да четеш, батериите имат вече 10г гаранция и сервиз

    Коментиран от #7, #10

  • 7 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Въпросния дизел 3.0 с 340 коня няма да изкара много повече от гаранцията на батерията. Това не са ви простите дизели от едно време.
  • 8 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Post na gost":

    Айде изчакай да станат барем 37 000 ПРОДАДЕНИ , щото първо трябва и да ги произведат , щото Тесла има над 100 000 ПРОДАДЕНИ само за миналата година !!!! И то на по-ниски цени от тия !
  • 9 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "Post na gost":

    За 96-97 000 долара колкото струва това "иновативното" знаеш ли каква Тесла Х ще имаш ? С около 200 коня повече , 2 секунди по-бърза и 150 км по-голям пробег и безплатно зареждане , за оборудване и автопилот да не говорим !
  • 10 Антиелектрика

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Японеца":

    Сериозно ли? Я първо се научи да пишеш пък тогава коментирай кой има иЗсъхнал мозък!

    10 години гаранция на батерията - ама ти си бил голям баровец щом можеш да си купиш кола за 200 000 лева и да я смениш преди 10-тата година! Мамин сладък, има коли с ДВГ, които изкарват доста повече от 10 години, а батерията задължително ще я смениш като дойде на Горубляне след 10 години. И няма да можеш да намериш втора употреба за 5 000 лева.
    И защо изобщо коментираш немски електромобили, като японците не правят такива големи и мощни? Аз съм си купил японска кола, защото ме кефи, че не правят електромобили, а ти си се кръстил "японеца", защото сигурно караш някой Сивик на газчица и търсиш само далаверката!

    Коментиран от #11, #14

  • 11 ВАГ

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Не се нерви на японеца ,той е доказан неграмотник с королка за 3 бона.
  • 12 гост

    3 0 Отговор
    Оляха се както и да го погледнеш. Това са огромни пари за нещо подобно. Модел 3 на Тесла струва 35х.долара с двойно ще е под 40х.долара или към 40х.евро за Европа. Дали това Ауди ще предлага много голяма батерия, страхотни джаджи и др. за тези пари не се знае. Но трябва да е нещо супер добро, за да са се осмелили с подобна цена, ако няма нищо особенно значи са супер нагли.
  • 13 алуди

    0 0 Отговор
    а g-tron на газчица ?
  • 14 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Няма да е лошо да сравняваш европейската цена на model X с цената на Аудито. Че в Европа model S започва от 75000 евро.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Интересно от къде черпиш тази информация?!
    Я дай официални цени на модел S или Х за Европа, за да не си говорим празни приказки.
  • 16 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Затова Тръмп си отвори устата понеже американските коли ги товарят с много такси и мита, а европейските в посока САЩ са облагодетелствани от ниски вноски такси. Една и съща кола в САЩ струва 65х. долара, а в Европа 70х.евро, което е почти 20% надценка. Ще дойде време Тесла да си сглабя колите в Европа и тогава цените ще се приблизително еднакви и 35х.долара, ще са 30х.евро. Кой тогава ще плати повече от двойно за тази неприятна гледка от Ауди?