Базовата цена на първото електрическо Audi в Германия ще бъде €80 000, с €2 000 по-малко от хибрида Q7 e-tron. В много страни вече се приемат поръчки за кросоувъра e-tron, като в Норвегия броят им превишава 3 700, съобщава Auto Express.
По предварителна информация официалната премиера на модела ще се състои в Брюксел през лятото, а производството започва през втората половина на годината. След e-tron ще се появи и версията със скосен покрив e-tron Sportback.
Audi показа предсериен прототип на електромобила на салона в Женева. Технически характеристики не бяха оповестени. Стана известно единствено, че e-tron ще има двойно предаване и ще поддържа бързо зареждане.
Преди старта на серийното производство предстоят изпитания на модела в реални условия. В тестовете ще участват 250 мулета, които ще бъдат изпробвани във високопланинска среда, на "Нюрбургринг" и при екстремни ниски и високи температури.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #2
10:48 18.03.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ЖЮШ
Коментиран от #5
11:25 18.03.2018
4 Някой
11:29 18.03.2018
5 Антиелектрика
До коментар #3 от "ЖЮШ":
Не думай. Как го изчисли, с троен интеграл ли?Що не заведеш едно дело за картел?
То се вижда колко "евтини" са електричките, особено батериите им. Един нов 3 литров ДВГ мотор с 340 к.с., за Ягуар например, в Мото-Пфое е около 10 000 евро. Колко е една нова батерия, която задължително ще смениш като си купиш втора ръка миксер?
Като започнете да си измисляте, та чак ставате смешни - хората са определили цените на миксерите и те са по-скъпи от тези на ДВГ, въпреки престъпните субсидии. Ако станат масови, обикновените закони на пазарната икономика ще повишат цените им с повишаване на търсенето!
Ама то трябва и малко да се мисли де!
Коментиран от #6
11:41 18.03.2018
6 Японеца
До коментар #5 от "Антиелектрика":
10000Е е батерията която ще зарежда исъхналия ти мозък!Не можеш и да четеш, батериите имат вече 10г гаранция и сервиз
Коментиран от #7, #10
11:55 18.03.2018
7 гост
До коментар #6 от "Японеца":
Въпросния дизел 3.0 с 340 коня няма да изкара много повече от гаранцията на батерията. Това не са ви простите дизели от едно време.12:08 18.03.2018
8 гост
До коментар #2 от "Post na gost":
Айде изчакай да станат барем 37 000 ПРОДАДЕНИ , щото първо трябва и да ги произведат , щото Тесла има над 100 000 ПРОДАДЕНИ само за миналата година !!!! И то на по-ниски цени от тия !12:10 18.03.2018
9 гост
До коментар #2 от "Post na gost":
За 96-97 000 долара колкото струва това "иновативното" знаеш ли каква Тесла Х ще имаш ? С около 200 коня повече , 2 секунди по-бърза и 150 км по-голям пробег и безплатно зареждане , за оборудване и автопилот да не говорим !12:15 18.03.2018
10 Антиелектрика
До коментар #6 от "Японеца":
Сериозно ли? Я първо се научи да пишеш пък тогава коментирай кой има иЗсъхнал мозък!10 години гаранция на батерията - ама ти си бил голям баровец щом можеш да си купиш кола за 200 000 лева и да я смениш преди 10-тата година! Мамин сладък, има коли с ДВГ, които изкарват доста повече от 10 години, а батерията задължително ще я смениш като дойде на Горубляне след 10 години. И няма да можеш да намериш втора употреба за 5 000 лева.
И защо изобщо коментираш немски електромобили, като японците не правят такива големи и мощни? Аз съм си купил японска кола, защото ме кефи, че не правят електромобили, а ти си се кръстил "японеца", защото сигурно караш някой Сивик на газчица и търсиш само далаверката!
Коментиран от #11, #14
13:12 18.03.2018
11 ВАГ
До коментар #10 от "Антиелектрика":
Не се нерви на японеца ,той е доказан неграмотник с королка за 3 бона.15:35 18.03.2018
12 гост
21:24 18.03.2018
13 алуди
10:48 19.03.2018
14 Гост
До коментар #10 от "Антиелектрика":
Няма да е лошо да сравняваш европейската цена на model X с цената на Аудито. Че в Европа model S започва от 75000 евро.Коментиран от #15, #16
11:07 19.03.2018
15 Антиелектрика
До коментар #14 от "Гост":
Интересно от къде черпиш тази информация?!Я дай официални цени на модел S или Х за Европа, за да не си говорим празни приказки.
11:31 19.03.2018
16 гост
До коментар #14 от "Гост":
Затова Тръмп си отвори устата понеже американските коли ги товарят с много такси и мита, а европейските в посока САЩ са облагодетелствани от ниски вноски такси. Една и съща кола в САЩ струва 65х. долара, а в Европа 70х.евро, което е почти 20% надценка. Ще дойде време Тесла да си сглабя колите в Европа и тогава цените ще се приблизително еднакви и 35х.долара, ще са 30х.евро. Кой тогава ще плати повече от двойно за тази неприятна гледка от Ауди?15:29 19.03.2018