Last news in Fakti

19 Март, 2018 14:03 37 115 53

Дефектни части спъват производството на Tesla Model 3

  • tesla-
  • model 3

Tesla не може да достигне планираните производствени обеми на Model 3 заради огромния брой на бракуваните части. Според бивши и действащи служители в завода на компанията във Фримонт, цитирани от CNBC, процентът на възлите и детайлите, които не съответстват на фабричните спецификации, достига 40.

Проверките на качеството и замяната на дефектните компоненти предизвикват големи забавяния на производствения процес. Някои от новите части за Model 3 трябва да се връщат за възстановяване в ремонтен център на 80 км от основната фабрика.

За да се справи с кризисната ситуация, Tesla наема допълнителен щат от инженери и техници, които да поправят дефектните детайли директно на поточната линия. В официално писмо до медиите обаче от компанията твърдят, че те не се занимават с ремонт, а само проверяват качеството на изработката по 500 параметъра.

През четвъртото тримесечие на 2017 г. Tesla успя да произведе само 260 бройки от Model 3 вместо планираните 1 500. Изоставането от плана бе обяснено със сложните настройки на оборудването в заводите в Калифорния и Невада, както и с недоставени машини от Германия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    19 24 Отговор
    Немците не искат ТЕСЛА да просперира, затова бавят поръчаните машини !!!

    Коментиран от #16

  • 2 омъскаряване

    27 13 Отговор
    40% дефектирали или негодни компоненти !?!? Тия бият и китайците в най-лошите им и некачествени години ! Не знам, колко трябва да те бие съчмата да искаш да имаш такава кола да чакаш години и да вярваш на елфчето Елън ???

    Коментиран от #29

  • 3 Driving pleasure

    24 10 Отговор
    Айде сега па частите му били дефектни... То не бяха шавабите, че не са доставили машини (въпреки, че незнайно как без машилите произвеждаще нещо си) не бяха рабтниците, които били некадърни, не бяше сверния вятър не беше пълнолунието и кво ли не

    Все някой ден сектантите на Свети Илон ще разберат, че единствената причиина е гламарщината на Гурото им!
  • 4 Julio

    21 4 Отговор
    Нещата отиват натам че докато клиентите си получат теслата (и то само тези дето са си предплатили, за нови клиенти изобщо няма да говорим), тя вероятно ще е морално остаряла като концепция и то не само на ниво батерия и задвижване...
  • 5 Julio

    27 4 Отговор
    Колата беше анонсирана от бай Мъск юли 2014 г. Сега сме март 2018 г. Като изключим зомбитата силно се съмнявам че някой случаен електролюбител се надява да си купи такава кола някой ден. А сроковете са съпоставими с доставките на СССР на жигулатори за страните от СИВ. Има "бъдеще" тая работа...

    Коментиран от #8, #10

  • 6 Пешо

    29 3 Отговор
    Тея вярно отиват там от където ние идваме! Даваш вноска за кола и чакаш с години!
  • 7 Кълвач

    21 1 Отговор
    То по време на социализма с ония машини от третия райх, брака беше под 10%. Дано космическите му кораби са по качествени, че екскурзиантите за Марс ще се отпишат.
  • 8 Чакане

    5 8 Отговор

    До коментар #5 от "Julio":

    Еми ще чакат, кво да правят, ако не бяха заблудени сектанти на Тесла, щяха да са се записали за някоя от най новите генерации на Audi:




    "На продължаващото до края на седмицата автомобилно изложение в Детройт "Ауди" представи втората генерация на електромобила си Е-трон(Е-tron). За разлика от модела, който видяхме във Франкфурт през есента, американската версия е по-къса с 33 см (3.93 м срещу 4.26 м) и по-лека (1350 срещу 1600 кг).

    Освен това разчита за задвижването си на два вместо на четири електромотора. Тяхната обща мощност е 204 к.с., докато при представения във Франкфурт прототип тя е 313 к.с."

    При тях доста по-бързо стават нещата виж датата на публикацията за втора генерация електромобили: https://www.dnevnik.bg/skorost/2010/01/18/843723_audi_demonstrira_vtorata_generaciia_na_elektromobila/#comments
  • 9 Ivan S

    18 2 Отговор
    Путин стига си пречил, на всички ни писна от теб.
  • 10 Никой

    10 6 Отговор

    До коментар #5 от "Julio":

    Колата беше анонсирана 2016та. Отговора е че никой случаен електролюбител не си купува Тесла. Компанията е малка и няма ресурса да отговори на търсенето, така както другите с по 100 години история и фабрики по целия свят. Не знам вие как така си мислите, че автомобилна компания може да се появи от нищото и за 1 десетилетие да започне да произвежда качество в много бройки. Продуктът като идея може да е перфектен, но ресурс за качествен контрол няма изграден. Ако сте гледали как се произвеждат най-качествените и скъпи коли, там имат хиляди служители и те от поколения работят във фабриката. В този случай няма как да стане и хората, които плащат за Тесли знаят това. Ако искаш електрическа кола на момента няма да си поръчаш нова Тесла, а втора употреба, затова и държат високи цени на пазара. Дали електромобила има бъдеще е ясно, но дали Тесла имат бъдеще ще се реши от как се справят с проблемите в производството.

    Коментиран от #12, #13, #14

  • 11 Антиелектрика

    17 4 Отговор
    Ауу, пак фейк новина :)))))))))))))))))))
    Не може да бъде, Тесла вече е заляла пазара с милиони бройки, питайте онез двамцата с многото никове - хахахахахаха
  • 12 Зорлем

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Никой":

    Искаш да кажеш, че ако ги правеха качествени щяха да са още по-скъпи ли?!
  • 13 Julio

    7 3 Отговор

    До коментар #10 от "Никой":

    Компанията е малка но това не попречи да събере на 400 хил. души (а може и повече) капаро, нали? Сам може да си направиш сметка колко мангизи са това. И колата е анонсирана 2014 г., 2016 почна да прибира на бълъците парите.
  • 14 Митове

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Никой":

    Това са митове и легенди за високата цена на втора ръка Тесли. Всъщност вече са немалко на пазара и всички са еднакви. Обесценката им е като на всички други коли. Друга тенденция която се наблюдава е дали да се вземе стара С или нова като цената е еднаква.

    Коментиран от #15

  • 15 Митове

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Митове":

    Нова 3ка
  • 16 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Хехехе,и така да е. Нищо лошо не виждам-евала. От немците машинни части,от японците акумулатори и какво точно прави генййот елан мъск? Тея търговци,треа в кучи г.з да бъдат навряни за да се оправят нещата. И с тая неговата невероятна ракета...събра пари и си изтреля колата. се едно НАСА,ЕСА или Роскосмос не могат да направят такава...глупости за хипстъри и джендъри

    Коментиран от #19

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 123

    3 1 Отговор
    На крива ракета, космосът и крив.
  • 19 TSLA

    3 8 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Вероятно не знаеш, но Спейс екс не е публична компания с акционери и акции, а е частна фирма еднолична собственост на Илон Мъск. Всички пари които харчи са си лично негови и може да прави с тях каквото си иска. НАСА и компаниите чиито сателити извозва, го ползват за таксиметров транспорт и си плащат за това. Полетът за който говориш така или иначе щеше да се състои, но ако беше изстрелян бетонен блок вместо Roadster, ти нямаше да пишеш за това, а както се вижда правиш реклама на компанията, дори без да се усетиш. Уж му вадиш очите пък му изписваш вежди, защото всички които изброи се опитват да стигнат Спейс екс, а не е обратното. Също както се опитват да стигнат Тесла.

    Коментиран от #21, #24

  • 20 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #17 от "Прекалено късо име":

    Хахаха, кво зубърче бе бате, тоя няма завършено образование. Кви ми ги говориш?
    Виж на Pinin Farina и френско- швейцарския консорциум автомобила. Отделно, тия с продажбите на рено изобщо не могат да се мерят.защото рено са нормални,надеждни и практични електромобили. За американските урковци и грандомани бмв им прави електромобил-скъп и луксозен. А да и надежден
    Хахаха

    Коментиран от #22

  • 21 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #19 от "TSLA":

    Глупости :)
    намерил е начин тарикатчето да събира пари от фантазьорите. Всяка една от изброените три агенции може да направи такъв излишен мегапроект,когато му дойде времето обаче. Разбира се, че е по добре да правят симулации,отколкото да пръскат пари на вятъра. Мисията Розета,беше необходима и ЕСА показаха върхова прецизност и технология, когато е необходимо.
    Та така.
  • 22 TSLA

    8 7 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Абе уж е всички правят по-качествени коли от Тесла, имах 100 годишен опит, имат хиляди пъти по-голям производствен капацитет от Тесла, а пък Тесла продаде в Европа миналата година повече автомобили, от S класата на Мерцедес и седма серия BMW!

    Защо ли глупавите европейци, дадоха повече пари отколкото за S класа, за да си купят американски автомобил със съмнително качество, при това в по-нисък клас автомобили? Имаш ли отговор на този въпрос?

    Защо китайците и Tesla продадоха най-много електромобили в световен мащаб миналата година, като почти всички разработват електромобили още от преди да бъде основана Tesla? Audi например още от 2008 година, всяка година обещава че след две години започва производство на електромобили. Знаеш ли колко броя са произвели от тогава?

    Коментиран от #25, #27

  • 23 Гост

    4 4 Отговор
    Крайно време е хората да разберат, че тая хамериканска мечта не фърфи.не може до вчера да си продавал вестници и утре да се пишеш пионер в космическите технологии. Нема как батка,лоша новина за алчните селяци ;). То заради това стана така. Айде всяка жаба да си знае гьола. Поредната порнография,това излиза от тази хамериканска мечта. НАСА не я подценявам, там има традиция и работят учени и инженери от цял свят, завършили ;)
  • 24 Driving pleasure

    5 3 Отговор

    До коментар #19 от "TSLA":

    Баце ти уби вожда и целото индиянско войнство бе... СпесХ-са понеже е частен и Свети Илон си бил харчел неговите кинти... А 5те МИЛИАРДА долара държавна субсидия дето е налята в космическите му простотии чий са?

    Коментиран от #26

  • 25 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #22 от "TSLA":

    Ми за 2017 май е Nissan leaf,кво ще кажеш? Най продаваният електромобил
    Nissan -Renault . Големи са Рено батка. Провери гамата им ;)
    Нормални,надеждни и екологични електромобили. Гледай ся,в тея страни се произвеждат TGV и Shinkansen от много години. ..що не си продава вестниците гениййЪт без завършено образование?

    Коментиран от #30

  • 26 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #24 от "Driving pleasure":

    Ето това е проблемът! Отклоняване на държавни средства при неподходящи хора. Се едно си нямат агенция, на бате ти ...еди кой ще дават.схеми
  • 27 Икономика

    6 2 Отговор

    До коментар #22 от "TSLA":

    Бате по тая логика Голфа и Клиото са най-добрите на тая планета а може и във Вселената!!!!

    Обаче погледни къде основно се продават Теслите!! Норвегия и Холандия.
    Провери и какво стана с пазара на Тесла в Холандия ще се изненадаш, голям спад.
    Провери и в Норвегия какво получаваш от държавата като бонус когато си купиш Тесла.
    Това не е реалне пазар, всеки си казва купувам си Тесла вземам субсидията, ползвам една торба превилегии и след 5 години я продавам за същите пари за която съм я купил понеже дотогава субсидиите ще паднат.

    Коментиран от #31

  • 28 Cdti

    6 1 Отговор
    Няма да просперира теслата поне още 20години така ,че карайте си колите и се надлаждавайте на шума от двгто.
  • 29 Хорст

    2 6 Отговор

    До коментар #2 от "омъскаряване":

    А вместо това да си купиш сега кола с ДВГ с по-нисък качествен контрол, където дефектните части също са 40%, но на производителя не му пука дали ще оцелееш, стига да изкара пари, дори и да ти плати опелото...
  • 30 TSLA

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Nissan Leaf не е на първо място при продажби на електромобили, както ти се иска.

    1.BAIC EC-Series 78.079
    2.Tesla Model S 54.715
    3.Toyota Prius Prime 50.830
    4 .Nissan Leaf 47.195
    5.Tesla Model X 46.535
    6.Zhi Dou D2 42.342

    Коментиран от #35

  • 31 TSLA

    4 4 Отговор

    До коментар #27 от "Икономика":

    "Бате по тая логика Голфа и Клиото са най-добрите на тая планета а може и във Вселената!!!!"

    Щяха да са най-добрите, ако струваха повече от BMW 7 серия и Mercedes S класа, но въпреки това имат повече продажби от тях. Сега са си просто евтини боклуци, и затова се купуват повече. Хората с пари си купуват Тесла, вместо Mercedes и BMW. Факт!

    Коментиран от #34

  • 32 123

    4 2 Отговор
    Значи, първо, машините не са немски, а се доставят от Германия, където са деасембрирани от вече работеща линия.
    Второ, 70% от възлите на Тесла се произвеждат в Америка. На второ място по този показател след ...... Фиат Америка?!?
    Трето, правителството субсидира всяка една продажба.
    Четвърто, пълен балон са. Поеха ангажимент който не могат да изпълнят, акциите се вдигнаха, акционерите наляха още пари и сега няма връщане! Поне до момента в който някои Мяу Бау ги купи със все офис мебелите.
    А колко са читави технически надали някой от тук може да каже. Иначе темата е готина дъвка...
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "TSLA":

    "Хората с пари си купуват Тесла, вместо Mercedes и BMW. Факт!"

    Бухахахахахха.Хората които си купуват Тесла най вероятно имат по няколко Мерцедеса.Обаче не съм чул или видял някой да има Мерцедес и няколко модела Тесла

    "Сега са си просто евтини боклуци, и затова се купуват повече. "-само прочети статията и ще разбереш,че е по-добре евтин боклук отколкото скъп боклук.
  • 35 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "TSLA":

    От къде го изкара това?
    Фейк ми се струва. Виж,нормалните хора ще си купят нормален електромобил. Търговците с паричките ще си купят мерцедес или бмв. Кво не ти е ясно.

    Коментиран от #36, #37

  • 36 TSLA

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Разсъждавайте си колкото искате, фактите са си факти, а нищо не зависи от вашето мнение

    https://ev-sales.blogspot.bg/2018/01/?m=1

    Когато фактите говорят и боговете мълчат, но вие сте нещо повече от богове, та очаквам коментарите по продажбите.

    Коментиран от #47, #50

  • 37 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Остави го, не виждаш ли, че не може да направи разлика от данни за 2017 и данни за общо продадени миксери.

    Коментиран от #38, #40

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Антиелектрика

    0 0 Отговор
    Заблудените "електрически" фанатици само сънуват електрически коли, привиждат им се сметки по 1лв на 100км и нищо друго не виждат, като нямат пари за нормална кола. Доста са далеч от реалноста. И до 10 години всички електрически коли ще са на скрап.
  • 40 TSLA

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Антиелектрика":

    Аз за разлика от тебе не правя съчинение по тема както на мен ми е угодно, като извъртам думите на останалите, а отговарям на конкретно зададени въпроси с конкретни цифри. Ти имаш ли друг отговор на този въпрос

    " Гост
    (гост)
    ОТГОВОР25 17:00 19.03.18
    До коментар #22 от "TSLA":

    Ми за 2017 май е Nissan leaf,кво ще кажеш? Най продаваният електромобил"

    Не се бутай в спорове, които не можеш да разбереш!
  • 41 Хора, бъдете адекватни

    0 4 Отговор
    Един единствен човек в целия свят дава всяка минута от живота си за иновации в невиждани мащаби и има хора, които плюят ...

    Коментиран от #43, #49

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Хора, бъдете адекватни":

    Едва ли може да се нарече адекватност твоя пост.
    Горкия Мъск, жив да го оплачеш, ежесекундно мисли за иновации - хахахахаха
    Как може да има такива заблуденяци????

    Коментиран от #48

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Прекалено късо име":

    Ти пък сигурно ще да си някой барон от знатна австрийска фамилия или най-малко си всепризнат гений в областта на квантовата механика, нали?
    И си пробутвай смешните лозунги у ваше село. Това, че не харесвам електричките значи, че карам дизел ли - хахахахахаха
    Много си зле пич.
    За мен е комплимент, че такъв мозъчен комик като теб, не ми харесва коментарите :)))

    Коментиран от #46

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "TSLA":

    Офффф,за кво ме караш да се ровя.тя логиката винаги е права бе братчед.търси в нещо по реномирано
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-08-29/the-leaf-is-the-world-s-best-selling-electric-car-now-nissan-needs-to-catch-up-with-tesla дано не го махнат заради линка
  • 48 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    Ами те заради такива просперират тарикатчетата-как бяха хипстъри Хахаха
    Не мога да я разбера тая радост с изстрелването на тая напомпана ракета? Едни пари на вятъра. Ма то за това има три основни агенции (изредени по долу)бе хора. Там работят истинските учени и инженери -т.нар. иноватори. Ма то се учи за тая работа, не е като търговията да излъжеш няколко милиона балъчета и да успееш у живота.
  • 49 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Хора, бъдете адекватни":

    Хахаха Хахаха Хахаха Хахаха
    Смехът е полезен!
  • 50 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "TSLA":

    Ето ти още един линк да вземеш да спрешhttps://www.google.co.jp/amp/s/www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2017/05/01/who-is-the-worlds-leading-ev-marker-no-its-not-tesla/amp/ да дезинформираш
  • 51 Гост

    1 0 Отговор
    Единя е от Bloomberg, другият от forbes.
    Кво писах по долу,нормално е Renault да са водещи-логично. Сега Renault -Nissan. Направо ще изкъртят кочината. Логично!
    А пък лично аз чакам дачията на Renault, която се очаква да бъде изкл. евтина.
    Както казах във Франция и Япония правят електротранспорт от край време.
  • 52 гост

    0 1 Отговор
    А бе вие нормални ли сте не можете да произведете един телевизор пак можете на тесла хайде по сериозно.
  • 53 Гост

    0 0 Отговор
    Има качествени изисквания към доставчиците, които се контролират със статистически извадки и измервания, преди да достигнат поточната линия. Зависи какво е заложено в изискванията - обикновено се работи със 6 сигми, но има и 3 сигми. Станала е някаква издънка със статистиката.