23 Март, 2018 12:05 7 527 19

Американският отговор на BMW 7er и Mercedes S-Klasse

  • cadillac-
  • ct6-
  • v-sport
Американският отговор на BMW 7er и Mercedes S-Klasse - 1

В нашата страна Cadillac карат само истински ценители на американските луксозни автомобили, но като цяло марката е слабо разпространена, както в България, така и в Европа. Тези автомобили са предназначени основно за САЩ, но там срещат все по-яростна съпротива в лицето на луксозните германски марки BMW и Mercedes.

Сега, американците извадиха своя нов аргумент срещу европейските топ лимузини BMW 7er и Mercedes S-Klasse. Той се нарича Cadillac CT6 V-Sport и разполага с 4.2-литров V-образен осемцилиндров битурбо двигател, мощността на който е 550 конски сили. Американците са на мнение, че с този седан спокойно могат да мерят сили със 7er и S-Klasse.

Американският отговор на BMW 7er и Mercedes S-Klasse

Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4 секунди, а двигателят разполага с нетипичния за американските мотори DOHC клапанов механизъм. За икономията на гориво пък отговаря система, която изключва част от цилиндрите, когато това е възможно. Двигателят на Cadillac CT6 V-Sport работи съвместно с десетстепенна автоматична трансмисия, каквато все още няма при немските конкуренти.

В зависимост от версията максималният въртящ момент се предава или само на задните или и на четирите колела. Интериорът на обновения американски седан впечатлява с кожа и карбон, а системата за полуавтономно шофиране е най-добрата според американците. Цената на Cadillac CT6 също е привлекателна. Базовата версия се предлага за $55 000, а топ изпълнението V-Sport - за по-малко от $100 000.

Американският отговор на BMW 7er и Mercedes S-Klasse


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    45 3 Отговор
    За парите си изглежда като добра сделка! Радвам се че Кадилак се събудиха в последните години.
  • 2 Ввв

    29 31 Отговор
    Никакъв шанс срещу S клас!!!

    Коментиран от #5

  • 3 Алфа Ромео

    37 3 Отговор
    Богаташи айде, ако искате да сте оригинални това е колата.
  • 4 Файн

    35 1 Отговор
    Много обран, стилен седан! Нивото на качеството в интериора не личи от малкото снимки, но не вярвам да е по-лошо от швабските. Кадилак си е премиум бранд дори и за Хамериканците...
  • 5 Алфа Ромео

    27 8 Отговор

    До коментар #2 от "Ввв":

    Сигурно е така, но със S-класи е бъкано в БГ и в ЕС, но колко Кадилака има, и са по-евтини.

    Коментиран от #12

  • 6 656

    4 19 Отговор
    Смело мога да кажа че дизайна на колата е взаимстван този път от европейския на германците. Визирам, профила на колата в частта около прозорците на вратите e като на AUDI A8, централната конзола ( подлакътник и скоростен лост) е нещо средно между тази на BMW и Mercedes, дизайн на седалките - Mercedes, задница на AUDI A8 като стоповете са комбинация между формите пак на трите флагмана, за сега това се вижда. Сетиха се че DOCH е по добър като конструкция но като цяло са се постарали много добре но всичко крещи Европа

    Коментиран от #8, #9

  • 7 656

    4 5 Отговор
    Ако бяха сложили хромирана лайсна по дъгата над вратите преминаваща под стъклата на вратите щеше да стои много добре на фона на лайсните на капака на багажника, лайсната на задната броня и тези които са в долната част на вратите, както и външните дръжки, все пак е Кадилак.
  • 8 YAMAHA

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "656":

    ПРОЗОРЦИТЕ а черчеветата да са с Маджунов викаш А?
  • 9 Воин

    11 2 Отговор

    До коментар #6 от "656":

    А гумите?гумите от коя немска кола са.
  • 10 Japan

    9 2 Отговор
    A стъклопакета?
  • 11 Грую

    3 12 Отговор
    Аз ще си карам тунингованата от Брабус S-класа щот съм прос..........
  • 12 MERCEDES BENZ

    7 10 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Ами чисто и просто европейците не ги купуват ,защото са боклуци ,също като твоята трошка написана в ника ти .И все пак добре ,че са АЛФА щот иначе автосервизите отдавна да са фалирали :)

    Коментиран от #15

  • 13 Mpowered

    9 9 Отговор
    На снимката не виждам конкурент на БМВ 7 серия.
  • 14 ВАГ

    8 8 Отговор
    Дженеръл моторс е на изкуственно дишане ... почти умрели ... слаб модел,богатите (за които е предназначен ) не се връзват на по-ниската цена.
  • 15 Алфа Ромео

    10 4 Отговор

    До коментар #12 от "MERCEDES BENZ":

    Те немските премиуми щот не се доближават до сервиза, не ставай смешен....
  • 16 ABV

    6 9 Отговор
    ООТТДДААВВННАА Е ЯСНО И ДОКАЗАНО,ЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ 8 /осем/СТЕПЕНЕН АВТОМАТ НЯМА СМИСЪЛ....И ZF МОГАТ И 10...И 12... И 15...АМА Е БЕЗМИСЛЕННО И СЛОЖНО...намерили говедата с какво да се хвалят¡!!!!!!!!!!!!!
  • 17 човека с опелите

    6 2 Отговор
    Cadillac Catera е най-продавания кадилак в европа ... все още се срещат доста често !!
  • 18 qwerty

    6 5 Отговор
    В щатите видях в една автокъща хюндай генезис и една ЕС-класа, едни до други. Е според мен хюндая убиваше мерцедеса поне на външен вид. За возия не мога нищо да кажа.
  • 19 Отвратителни реликви

    2 4 Отговор
    Скапани автомобили, с остаряла петролна технология. Пушешти, бръмчащи, ненапреднали от 100г насам чайници. Безумие е да се произвеждат и най-вече карат в 21ви век петролно зависими возила. Трябваше отдавна да се използва металът им за други цели, да се претопят и рециклират в нова технология, човечеството закъсня за себе си в алчността си....