Last news in Fakti

10 Април, 2018 17:45 5 835 22

Ford представи новия Focus

  • ford-
  • focus-
  • премиера

В Кьолн се състоя премиерата на четвъртото поколение Ford Focus. Моделът е изграден на напълно нова платформа, прави рязка крачка встрани от досегашния дизайн и за пръв път ще се предлага във "всъдеходна" и луксозна версия - Active и Vignale.

Четвъртата генерация на Focus става първият Ford, построен на платформата C2. Тя има 20% по-висока устойчивост на усукване, подобрена шумоизолация и изолирано в отделна подрама задно независимо окачване. Възлите са съединени с гумени втулки, чиято твърдост се променя в зависимост от приложеното усилие.

Междуосието на новия Focus е пораснало с 53 мм, а теглото е намалено с 88 кг.

Гамата от двигатели се състои от бензинови турбомотори от семейството EcoBoost и дизели EcoBlue. Трицилиндровите агрегати с обем 1.0 и 1.5 литра са снабдени със система за изключване на един от цилиндрите при ниски натоварвания. От Ford твърдят, че новият Focus харчи с 10% по-малко от предшественика си.

Бензиновите двигатели ще се предлагат в различни версии с 85, 100 и 125 за по-малкия и 150 и 182 коня за по-големия, а дизелите с обем 1.5 и 2.0 литра развиват 95, 125 и 150 к.с. Купувачите ще могат да избират между шестстепенна ръчна трансмисия или осемстепенен автоматик с функция за адаптивно превключване на предавките.

Оборудването на новия модел включва активни аеродинамични жалузи на радиаторната решетка, адаптивни амортисьори, система за превключване на работните режими, адаптивни фарове с функция за предсказващо регулиране на яркостта и формата на светлинния лъч, прожекционен дисплей, активен круиз контрол с функция за пълно спиране и разпознаване на пътните знаци и асистент при активно маневриране.

Focus IV ще глези пътниците още с мултимедия Sync 3 с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto с 8-инчов дисплей, безжично зарядно за мобилни устройства, аудиосистема Bang & Olufsen с десет говорителя, паркинг асистент от второ поколение, камера за движение на заден ход и система за предотвратяване на катастрофи, разпознаваща пешеходци и велосипедисти.

Новият Focus ще се предлага във версиите Trend, Titanium, ST-Line, Active и Vignale, които ще се различават по някои детайли от външното оформление. Моделът ще се произвежда завода на Ford в германския град Заарлуис. Продажбите започват първо в Китай, а едва след това в САЩ и Европа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Автофен

    48 7 Отговор
    Сега ще се започне - отпред прилича това, отзад на това .... Автомобила си е екстра. Следва си модерния дизайн за момента и мен лично много ми харесва. Окачването по традиция ще е най-силната му страна. Остава двигателите да са сполучливи и вътре да е уютно.

    Коментиран от #5, #17

  • 2 овчар

    34 2 Отговор
    право си купувам един Titanium..
    мноо са хубаи !
    30 хилки - кво му плащаш..
  • 3 Гост 666

    13 18 Отговор
    Задницата е красива. Но отпред е доста зле -
    скука.
    Очаквах повече от новия Фокус като екстериор.
  • 4 Бичето

    20 21 Отговор
    Само аз ли виждам сходства с Хюндай?!?
  • 5 Прав си

    14 5 Отговор

    До коментар #1 от "Автофен":

    Не си прав този Hyundai tuscon е уникален особенно отзад, просто нямам думи!!!!!!!!
  • 6 Муха

    9 6 Отговор
    Втората снимка страшно ми напомня на фейслифта на мазда 3...
  • 7 БУДНАТА СЪВЕСТ

    6 5 Отговор
    Интериора е много стилен,отзад никаква промяна ,а отпред дизайнерите е трябвало да се постараят повече.
  • 8 Крадци смешни

    7 10 Отговор
    Поне да бяха измислили нещо тяхно дизайнерите им не да крадат изцяло хюндаи и30 който е вече на пазара от година смешни са
  • 9 Ben10

    16 2 Отговор
    Предния модел беше по агресивен , особено RS-a. Това ми бие на киа..много еднакви са вече колите изчерпаха се откъм идеи всичките
  • 10 ерфр

    8 6 Отговор
    Отпред прилича на евтина индийска кола.
  • 11 Хенри

    7 28 Отговор
    Един форд запалил зимата и го нарекли? Фокус.
  • 12 И.К

    5 5 Отговор
    Красота

    Коментиран от #13

  • 13 Tukson

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "И.К":

    Корейците си знаят работата новият Туксон кърти отвсякъде.
  • 14 Супер си е

    4 9 Отговор
    Само 8 степенния автомат,иначе не става.Ръчната кутия отдавна трябваше да е изхвърлена на бунището.
  • 15 FORD

    6 2 Отговор
    Много става добре когато този осем степенен автомат замре какво се случва после?
  • 16 Зорлем

    8 0 Отговор
    Наистина ако махнат емблемата и болшинството от нас изобщо няма да успеят да кажат каква марка е колата. Това със сигурност не беше така преди 20-ина години, когато излезе първият Фокус. Явно трудно се правят "смели" дизайни на често.
  • 17 ТАД

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Автофен":

    Няма да правя сравнения. Това може да е жсичко само не и Фокус!!! Тотално са изгубили идентичността на колата. Единственото, което отличаваше Фокус от останалите задноврати, беше страничната линия.
  • 18 Гост

    3 0 Отговор
    Само едно неми стана ясно. "Ще се произвежда в Германия, и първо ще се предлага в Китай". Не е ли обратно. :)
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 вижся

    3 2 Отговор
    няма значение на какво мяза - хубаво е и икономично
  • 21 Dimitar

    0 3 Отговор
    На мене ми бие отпред повече на infinity
  • 22 Gost

    3 11 Отговор
    За съжаление ,като махнем троицата bmw ,merc ,audi ,останалите автомобили доста се размиха и изгубиха идентичноста си