Last news in Fakti

25 Април, 2018 16:57 13 251 26

Марк Уебър повози Мария Шарапова на Porsche 911 GT2 RS

  • porsche-
  • 911-
  • gt2 rs-
  • марк уебър-
  • мария шарапова

Бившият пилот от Формула 1 Марк Уебър показа на тенисистката Мария Шарапова какво означава истинска скорост зад волана на състезателно Porsche 911 GT2 RS. Двамата участваха в демонстрационно шофиране на изпитателната писта на компанията във Вайсах.

Австралийският пилот и носителката на пет титли от Големия шлем са рекламни лица на немската марка. През 2016 г. Porsche прекрати отношенията си с Шарапова, след като бившата възлюбена на Григор Димитров призна, че е употребявала забранения препарат мелдоний, но възобнови договора ѝ няколко месеца по-късно.

GT2 RS е най-свирепото 911 в актуалната гама на Porsche. Купето с мощност 700 к.с. ускорява от 0 до 100 за 2.7 сек. и вдига 340 км/ч. Миналия септември моделът постави нов рекорд на Северната дъга на "Нюрбургринг" с време от 6 мин. и 47.3 сек.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 vasik atanasova

    17 6 Отговор
    КОЙ НЕ ЗНАЕ ЧЕ ШАРАПОВА Е РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА ПОРШЕ
    ТУКА НАШИТЕ ДЖИГИТИ КАРАТ КЪДЕ КЪДЕ ПО ЕКСТРЕМНО И ТО
    НЕ НА ПИСТА
    ПРЕСТРУВКИ И ДРАМА ОТ ШАРАПОВА

    Коментиран от #5, #7

  • 2 рекс

    20 3 Отговор
    Хммм искам да и душа гащите след такъв тест-драйв ...
  • 3 Гришо

    15 1 Отговор
    А показал ли е свредела си да му извърти една мин.юга
  • 4 дебил

    17 2 Отговор
    грише гришеее взеха ти я
  • 5 Антон

    14 6 Отговор

    До коментар #1 от "vasik atanasova":

    Да да , нашите джигити.
    Карат екстремно 120 умрели коня и се мислят за шофери. Газ, газ, дават газ, продължават да дават газ и като погледнеш деижиш се с 100
    Вземи карай екстремно кола с подобна мощност и ще разбереш.......

    Коментиран от #8

  • 6 Кобрата

    4 10 Отговор
    Тази Мария заслужава докато се вози в Porsche-то, да е седнала и върху някой по-голям, корав п..ок, тогава вече емоцията и ще бъде пълна
    А друсането ще става от самосебе си, когато колата се движи
  • 7 Кобрата

    1 14 Отговор

    До коментар #1 от "vasik atanasova":

    *БЕШЕ, рекламно лице!
    Вече не е, заради допинга.
    https://fakti.bg/avto/176619-porsche-se-otkaza-ot-maria-sharapova

    Коментиран от #9

  • 8 Кобрата

    10 12 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    За да станеш добър шофьор, не ти е нужна мощна кола. Дори напротив, хубава кола всеки може да кара, но я им дай по един Москвич примерно или нещо старо, да видим дали ще могат да го карат както трябва, защото си имат чалъми и шофьорски тънкости, които не се знаят от хора, които са карали само нови и хубави коли. Те не са по-добри шофьори.

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Японеца

    9 2 Отговор

    До коментар #7 от "Кобрата":

    Прочети пак статията змио!

    Коментиран от #14

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 На всяка манджа миродия

    14 6 Отговор

    До коментар #8 от "Кобрата":

    Какви тънкости има при каране на москвич бе..
    Трябват ти само здрави нерви..
  • 12 Антон

    3 9 Отговор

    До коментар #8 от "Кобрата":

    Би ли ми обяснил какъв чалъм се изисква за да карам москвич, какви тънкости трябва да знам за да шофирам жигулка или какви умения трябва да имам за да карам бмв брак на 20 год. с мисълта че все още е кола, а то скрап.
    Случаите са предимно на някой качил се от 120 починали коня на расови 500-600 и изправил завоя......
    Докато някой карал 500-600-700 коня като се качи на сто умрели ще се чуди какво става

    Коментиран от #13

  • 13 пропов

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    И кво като една кола е на 20 год.? Че не върви ли, че не завива? Ти хабер имаш ли каки коли са правени около 2000та година? Същите като сега , ама малко по леки и малко по сурови( без ел. помощници). Кеи хора сте, плюете убууту момичи, плюете колите, ми кво аресвате бре...ракия и салата само за вас. Мизерия!

    Коментиран от #16

  • 14 Кобрата

    2 11 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    Добре бе, смешник... Аз ще я прочета, но ти се научи да пишеш грамотно, елементарни думи не знаеш как се пишат.

    Коментиран от #17

  • 15 Мандрагорий

    2 2 Отговор
    Пък Гришо къде я вози тая.....

    Коментиран от #21

  • 16 Антон

    4 12 Отговор

    До коментар #13 от "пропов":

    На една кола на 20 год. жизнения й цикъл отдавна е приключил. Благодарение на мизерията през комунизма, която продължава и сега за много хора, се е насложило че колите трябва да са едва ли не вечни.
    А през 2000 год. Кварталните капацитети говореха че новите за тогава коли не струват и са боклуци спрямо тези от 85-90 год.
    Близо 20 год. по-късно нищо не се е променило. Същите тези капацитети обясняват как днешните коли не стават спрямо тези от 2000 год.
    Що не вземете да се върнето по пещерите най-добре.....
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Пропов

    17 0 Отговор
    Не живея в БГ и мнението ми не се формира от софраджийски вечеринки. Тук в Германия БМВ 3 на 20 год. струва доста, на 30 год още повече. Мерцедес също. Защото хората знаят, че новото Голфо и компания са правени да изкарат 5 до 8 години и после Weg ( хващат гората ). Просто преди 2000та година колите са правени от инженери. После влизат мениджърчета - икономисти, маркетинг - магьосници и колата вече не е предимно техника , а консуматив. И новите са уж по ефективни, ама е така само на стенда с хакнат софт.

    Коментиран от #23

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Алфа Ромео

    7 3 Отговор
    Котьоооо, Марийка е мноо яка....
  • 21 Алфа Ромео

    5 5 Отговор

    До коментар #15 от "Мандрагорий":

    Гришко трябва да я повози на Москвич, да види емоция, като вземе да се накланя по завоите и да се люлее кат пиян моряк.
  • 22 ...

    4 0 Отговор
    Много важно, кайво като я е возил, малко ли кифли се возят при боклуци...нищо ново
  • 23 Антон

    3 7 Отговор

    До коментар #18 от "Пропов":

    Аз пък живея в България!
    Мнението ми се формира от пазарните цени.
    Справка в немското мобиле за бмв 3 серия, от 1998 год. показва: най-евтино за 350 евро!!!! И има много такива това е по-малко от среден клад смартфон!
    Най-скъпо някакво за 18500 на 2000 км. рейсинг едишън, което по-скоро е с колексционерска стойност
    Масови цени около 3000-4000 евро.
    Трета серия от 1990 год. цени около 1000 евро . Тук изключвам някакви тунинговани с турбини за дрифт, на по 2000-3000 хил.км. с музейна стойност и т.н.
    Така че приказките за великите инжинерни решения от преди 20-30 год. и кекавите нови коли можеш да си ги мушнеш там където слънце не огрява.

    Коментиран от #24

  • 24 smeh

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Антон":

    Разсъждаваш като собственик на нова консерва нисък клас.

    И се изказваш радикално като цяло. И то по такъв начин, че изглежда, че всяка ширпотреба излезнала след 2015 може да надскочи всеки един 20г автомобил. Само дето и тогава и сега се произвеждаха и ще продължат да се произвеждат БОКЛУЦИ и ШЕДЬОВРИ. А да обиждаш собствениците на такива на 20-30 и повече годиини и да се съмняваш в състоянието им, те връща отново на => прочети 1-ви ред.

    Коментиран от #25

  • 25 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "smeh":

    Ако ти кажа какво шофирам ежедневно и отделно за забавление най-вероятно няма да повярваш.
    По тази причина приемам твойто мнение че карам шир потреба - консерва.

    Коментиран от #26

  • 26 smeh

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Антон":

    Няма лошо - всеки кара това, което му харесва и е според джоба му. Мисълта ми беше, че годината на производство не е критерий за качеството на продукта, в случая колата. А състоянието е пряко зависимо от поддръжката.
    Ако все още се чудиш защо "подскочих" така и аз не карам "стара" кола, но съм фен на слийпърите. Мечта ми е да си направя скоро "стара трошка", която да не издава претенции за спортни амбиции, а същевременно да е вълк в овча кожа.