Бившият пилот от Формула 1 Марк Уебър показа на тенисистката Мария Шарапова какво означава истинска скорост зад волана на състезателно Porsche 911 GT2 RS. Двамата участваха в демонстрационно шофиране на изпитателната писта на компанията във Вайсах.
Австралийският пилот и носителката на пет титли от Големия шлем са рекламни лица на немската марка. През 2016 г. Porsche прекрати отношенията си с Шарапова, след като бившата възлюбена на Григор Димитров призна, че е употребявала забранения препарат мелдоний, но възобнови договора ѝ няколко месеца по-късно.
GT2 RS е най-свирепото 911 в актуалната гама на Porsche. Купето с мощност 700 к.с. ускорява от 0 до 100 за 2.7 сек. и вдига 340 км/ч. Миналия септември моделът постави нов рекорд на Северната дъга на "Нюрбургринг" с време от 6 мин. и 47.3 сек.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 vasik atanasova
ТУКА НАШИТЕ ДЖИГИТИ КАРАТ КЪДЕ КЪДЕ ПО ЕКСТРЕМНО И ТО
НЕ НА ПИСТА
ПРЕСТРУВКИ И ДРАМА ОТ ШАРАПОВА
Коментиран от #5, #7
17:05 25.04.2018
2 рекс
17:14 25.04.2018
3 Гришо
17:15 25.04.2018
4 дебил
17:44 25.04.2018
5 Антон
До коментар #1 от "vasik atanasova":
Да да , нашите джигити.Карат екстремно 120 умрели коня и се мислят за шофери. Газ, газ, дават газ, продължават да дават газ и като погледнеш деижиш се с 100
Вземи карай екстремно кола с подобна мощност и ще разбереш.......
Коментиран от #8
18:10 25.04.2018
6 Кобрата
А друсането ще става от самосебе си, когато колата се движи
19:52 25.04.2018
7 Кобрата
До коментар #1 от "vasik atanasova":
*БЕШЕ, рекламно лице!Вече не е, заради допинга.
https://fakti.bg/avto/176619-porsche-se-otkaza-ot-maria-sharapova
Коментиран от #9
19:54 25.04.2018
8 Кобрата
До коментар #5 от "Антон":
За да станеш добър шофьор, не ти е нужна мощна кола. Дори напротив, хубава кола всеки може да кара, но я им дай по един Москвич примерно или нещо старо, да видим дали ще могат да го карат както трябва, защото си имат чалъми и шофьорски тънкости, които не се знаят от хора, които са карали само нови и хубави коли. Те не са по-добри шофьори.Коментиран от #11, #12
19:56 25.04.2018
9 Японеца
До коментар #7 от "Кобрата":
Прочети пак статията змио!Коментиран от #14
20:30 25.04.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 На всяка манджа миродия
До коментар #8 от "Кобрата":
Какви тънкости има при каране на москвич бе..Трябват ти само здрави нерви..
21:28 25.04.2018
12 Антон
До коментар #8 от "Кобрата":
Би ли ми обяснил какъв чалъм се изисква за да карам москвич, какви тънкости трябва да знам за да шофирам жигулка или какви умения трябва да имам за да карам бмв брак на 20 год. с мисълта че все още е кола, а то скрап.Случаите са предимно на някой качил се от 120 починали коня на расови 500-600 и изправил завоя......
Докато някой карал 500-600-700 коня като се качи на сто умрели ще се чуди какво става
Коментиран от #13
21:45 25.04.2018
13 пропов
До коментар #12 от "Антон":
И кво като една кола е на 20 год.? Че не върви ли, че не завива? Ти хабер имаш ли каки коли са правени около 2000та година? Същите като сега , ама малко по леки и малко по сурови( без ел. помощници). Кеи хора сте, плюете убууту момичи, плюете колите, ми кво аресвате бре...ракия и салата само за вас. Мизерия!Коментиран от #16
22:03 25.04.2018
14 Кобрата
До коментар #9 от "Японеца":
Добре бе, смешник... Аз ще я прочета, но ти се научи да пишеш грамотно, елементарни думи не знаеш как се пишат.Коментиран от #17
22:21 25.04.2018
15 Мандрагорий
Коментиран от #21
22:45 25.04.2018
16 Антон
До коментар #13 от "пропов":
На една кола на 20 год. жизнения й цикъл отдавна е приключил. Благодарение на мизерията през комунизма, която продължава и сега за много хора, се е насложило че колите трябва да са едва ли не вечни.А през 2000 год. Кварталните капацитети говореха че новите за тогава коли не струват и са боклуци спрямо тези от 85-90 год.
Близо 20 год. по-късно нищо не се е променило. Същите тези капацитети обясняват как днешните коли не стават спрямо тези от 2000 год.
Що не вземете да се върнето по пещерите най-добре.....
22:55 25.04.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Пропов
Коментиран от #23
23:34 25.04.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Алфа Ромео
00:46 26.04.2018
21 Алфа Ромео
До коментар #15 от "Мандрагорий":
Гришко трябва да я повози на Москвич, да види емоция, като вземе да се накланя по завоите и да се люлее кат пиян моряк.00:57 26.04.2018
22 ...
10:31 26.04.2018
23 Антон
До коментар #18 от "Пропов":
Аз пък живея в България!Мнението ми се формира от пазарните цени.
Справка в немското мобиле за бмв 3 серия, от 1998 год. показва: най-евтино за 350 евро!!!! И има много такива това е по-малко от среден клад смартфон!
Най-скъпо някакво за 18500 на 2000 км. рейсинг едишън, което по-скоро е с колексционерска стойност
Масови цени около 3000-4000 евро.
Трета серия от 1990 год. цени около 1000 евро . Тук изключвам някакви тунинговани с турбини за дрифт, на по 2000-3000 хил.км. с музейна стойност и т.н.
Така че приказките за великите инжинерни решения от преди 20-30 год. и кекавите нови коли можеш да си ги мушнеш там където слънце не огрява.
Коментиран от #24
10:38 26.04.2018
24 smeh
До коментар #23 от "Антон":
Разсъждаваш като собственик на нова консерва нисък клас.И се изказваш радикално като цяло. И то по такъв начин, че изглежда, че всяка ширпотреба излезнала след 2015 може да надскочи всеки един 20г автомобил. Само дето и тогава и сега се произвеждаха и ще продължат да се произвеждат БОКЛУЦИ и ШЕДЬОВРИ. А да обиждаш собствениците на такива на 20-30 и повече годиини и да се съмняваш в състоянието им, те връща отново на => прочети 1-ви ред.
Коментиран от #25
12:45 26.04.2018
25 Антон
До коментар #24 от "smeh":
Ако ти кажа какво шофирам ежедневно и отделно за забавление най-вероятно няма да повярваш.По тази причина приемам твойто мнение че карам шир потреба - консерва.
Коментиран от #26
14:52 26.04.2018
26 smeh
До коментар #25 от "Антон":
Няма лошо - всеки кара това, което му харесва и е според джоба му. Мисълта ми беше, че годината на производство не е критерий за качеството на продукта, в случая колата. А състоянието е пряко зависимо от поддръжката.Ако все още се чудиш защо "подскочих" така и аз не карам "стара" кола, но съм фен на слийпърите. Мечта ми е да си направя скоро "стара трошка", която да не издава претенции за спортни амбиции, а същевременно да е вълк в овча кожа.
18:04 26.04.2018