Френският автомобилен производител PSA Group отчете рекорден ръст в продажбите за първите четири месеца от годината. Продажбите на леки автомобили са се увеличили с 42%, а основната заслуга за този ръст е марката Opel. Ще припомним, че Opel-Vauxhall вече е част от PSA.
Въпреки този ръст в продажбите, оборотът не достигна прогнозите на аналитиците от Inquiry Financial - 18,35 млрд евро. При PSA (Opel) той е 10.21 млрд евро, а при Opel-Vauxhall - 4.84 млрд евро. До края на годината PSA очаква ръст от 10% в Русия, в Латинска Америка - 4%, в Китай - 2% и стабилно положение в Европа.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Суйо
Коментиран от #18
12:19 26.04.2018
2 сойкаПРИСМЕХУЛКА
13:01 26.04.2018
3 вижся
Коментиран от #5, #6, #13
13:14 26.04.2018
4 Opel
13:42 26.04.2018
5 ггггггг
До коментар #3 от "вижся":
Мда - на HDI са им много издържливи турбините - особено на 1.6 HDI цепи мрака. На всеки 150 000 една смяна си я заплювашКоментиран от #7, #8
14:35 26.04.2018
6 ВИЖТИ СЯ
До коментар #3 от "вижся":
"ХДИ" и "издръжливи" са две различни неща и не бива да се използват в едно изречение.ПС: Инсигнията няма нищо общо с Петно-Цитрожен групата, да не си я приписват.
А и още нещо: Tова не беше най-доброто нещо, което можеше да се случи на Опел, това беше единственото хубаво нещо, което се случи на PSA.
Коментиран от #9, #14
15:15 26.04.2018
7 няма какво да гледаме
До коментар #5 от "ггггггг":
Приказки на човек, който никога не е карал такава кола. Така като гледам на село на площада си ги чул тия работи? Моята как на 450000 още не съм ѝ сменял турбината? Сама ли ходи колата до сервиза за тия работи или ти не си запознат? Айде качвай се обратно на Гоуфу и не се обаждай там, където не ти е работа.Коментиран от #10
15:45 26.04.2018
8 308
До коментар #5 от "ггггггг":
колата ми е 2009, и турбината дори не изпуска ... 1.6 хди 308... нещо да ми кажеш?15:57 26.04.2018
9 вижся
До коментар #6 от "ВИЖТИ СЯ":
Добре, да кажем че инсигния е последната намеса на GM, а другите модели, които забиха награди - Мока? адам?Коментиран от #15
16:01 26.04.2018
10 308
До коментар #7 от "няма какво да гледаме":
хаха много добре казано колега, евала, тоя ще кара нещо такова 100 процента..16:17 26.04.2018
11 парле франце
16:19 26.04.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Random
До коментар #3 от "вижся":
Какво им е лошото на ISUZU?Японски са.
18:02 26.04.2018
14 Язе
До коментар #6 от "ВИЖТИ СЯ":
За разлика от TDI,HDI е доста по-добър двигател.За издържливост там когато TDI гълта по кило масло на 500км.французина си работи в заводските норми.Ела ми покажи TDI с корекция на дюзи....0,015.Не търси,няма.Коментиран от #16
19:09 26.04.2018
15 ВИЖСЯ ТИ
До коментар #9 от "вижся":
Казвам Инсигния, защото за една марка лицето винаги е високия клас. Мока и Адам наистина красиви малки возила, но там е и силата всъщност на PSA. Не защитавам GM (методично съсипаха Опел), а нещо хубаво немско, което излезе в лош момент за самата марка.21:43 26.04.2018
16 ТИЗЕ
До коментар #14 от "Язе":
Къде изобщо видя ТДИ да пише пък и сравнение да се прави. Но леко сравнение правим ТДИ, гълтат масло щото са молионници и то карани по дивашки начин. ХДИ не харчат масло щото са милионници с по два три основни ремонта. Корекции на дюзи ми е любимата тема, както и ултразвуковите ванички, а и да не забравя Carbon cleaning.Коментиран от #19
21:51 26.04.2018
17 E-clase
00:28 27.04.2018
18 Алфа Ромео
До коментар #1 от "Суйо":
Война между САЩ и Русия няма да има забрави, не са чак толкова малоумни....01:28 27.04.2018
19 Язе
До коментар #16 от "ТИЗЕ":
Я да видиш ти.Това не го знаех,че са милионници.Защо тогава ги продават за нови?TDI още от магазина гори масло.Лично съм го видял на ново А4.Кило на 1000км.Коментиран от #20
07:34 27.04.2018
20 АЗззз
До коментар #19 от "Язе":
Интересен случай с тази А4, несъмнено лош късмет за купувача. HDI (пежо двигателите преди 96-97 г. са си чисти ТДИ-та, само, че означени ТД да не стане гаф) е не ресурсен двигател и придирчив от към гориво, работещ с големи налягания, но с добри динамични характеристики, не гори масло, защото е като козите, не боледува а мре от веднъж.TDI двигателите (преди 2005 г.) са ресурсни двигатели оставени доста под максимума на КПД-то си, не особено придирчиви от към гориво, горят масло, защото ги карат като за последно , че даже и без масло.
Коментиран от #21
09:51 27.04.2018
21 Язе
До коментар #20 от "АЗззз":
Не е лош късмет а това му казаха на човека при оплакване на вносителя.Точно му казаха"фабрично".Караш и доливаш.За двг-та преди 20-25год.няма смисъл да се говори.Преди да се измисли комън рейла всички са си обикновенни tdi-та с малки разлики.Повечето сегашни дизели дали е tdi или hdi при нормална експлоатация си карат без проблем по 400-500хил.кмКоментиран от #22
10:44 27.04.2018
22 AЗззз
До коментар #21 от "Язе":
Съгласен11:27 27.04.2018
23 Франс
11:34 28.04.2018