26 Април, 2018 12:02 4 797 23

PSA продава с 42% повече, благодарение на Opel

  • psa-
  • opel-
  • продажби
PSA продава с 42% повече, благодарение на Opel - 1

Френският автомобилен производител PSA Group отчете рекорден ръст в продажбите за първите четири месеца от годината. Продажбите на леки автомобили са се увеличили с 42%, а основната заслуга за този ръст е марката Opel. Ще припомним, че Opel-Vauxhall вече е част от PSA.

Въпреки този ръст в продажбите, оборотът не достигна прогнозите на аналитиците от Inquiry Financial - 18,35 млрд евро. При PSA (Opel) той е 10.21 млрд евро, а при Opel-Vauxhall - 4.84 млрд евро. До края на годината PSA очаква ръст от 10% в Русия, в Латинска Америка - 4%, в Китай - 2% и стабилно положение в Европа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Суйо

    12 2 Отговор
    За какво са ни нови автомобили? Нали НИ готвят война? Сухари ще се купуват. Старите все ще изкарат още 5-6години.

    Коментиран от #18

  • 2 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    20 25 Отговор
    Искам да поднеса моите най-искрени съболезнования към феновете на Опел!
  • 3 вижся

    33 10 Отговор
    това е най доброто което може да се случи на опел - екотек бяха боклуци а 1.7 двигателя им беше от ИСУЗУ... докато хди са вече доказано издръжливи... съболезнованията си ги вземи защото инсигния 2018 взе награди бол

    Коментиран от #5, #6, #13

  • 4 Opel

    9 19 Отговор
    Какво падение за Опел
  • 5 ггггггг

    8 15 Отговор

    До коментар #3 от "вижся":

    Мда - на HDI са им много издържливи турбините - особено на 1.6 HDI цепи мрака. На всеки 150 000 една смяна си я заплюваш

    Коментиран от #7, #8

  • 6 ВИЖТИ СЯ

    16 17 Отговор

    До коментар #3 от "вижся":

    "ХДИ" и "издръжливи" са две различни неща и не бива да се използват в едно изречение.
    ПС: Инсигнията няма нищо общо с Петно-Цитрожен групата, да не си я приписват.
    А и още нещо: Tова не беше най-доброто нещо, което можеше да се случи на Опел, това беше единственото хубаво нещо, което се случи на PSA.

    Коментиран от #9, #14

  • 7 няма какво да гледаме

    23 2 Отговор

    До коментар #5 от "ггггггг":

    Приказки на човек, който никога не е карал такава кола. Така като гледам на село на площада си ги чул тия работи? Моята как на 450000 още не съм ѝ сменял турбината? Сама ли ходи колата до сервиза за тия работи или ти не си запознат? Айде качвай се обратно на Гоуфу и не се обаждай там, където не ти е работа.

    Коментиран от #10

  • 8 308

    14 0 Отговор

    До коментар #5 от "ггггггг":

    колата ми е 2009, и турбината дори не изпуска ... 1.6 хди 308... нещо да ми кажеш?
  • 9 вижся

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "ВИЖТИ СЯ":

    Добре, да кажем че инсигния е последната намеса на GM, а другите модели, които забиха награди - Мока? адам?

    Коментиран от #15

  • 10 308

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "няма какво да гледаме":

    хаха много добре казано колега, евала, тоя ще кара нещо такова 100 процента..
  • 11 парле франце

    11 4 Отговор
    някой много лошо ви е излъгал с мита, че французите не могат да правят коли... дет се вика купи си фият да те е яд
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Random

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "вижся":

    Какво им е лошото на ISUZU?
    Японски са.
  • 14 Язе

    10 2 Отговор

    До коментар #6 от "ВИЖТИ СЯ":

    За разлика от TDI,HDI е доста по-добър двигател.За издържливост там когато TDI гълта по кило масло на 500км.французина си работи в заводските норми.Ела ми покажи TDI с корекция на дюзи....0,015.Не търси,няма.

    Коментиран от #16

  • 15 ВИЖСЯ ТИ

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "вижся":

    Казвам Инсигния, защото за една марка лицето винаги е високия клас. Мока и Адам наистина красиви малки возила, но там е и силата всъщност на PSA. Не защитавам GM (методично съсипаха Опел), а нещо хубаво немско, което излезе в лош момент за самата марка.
  • 16 ТИЗЕ

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "Язе":

    Къде изобщо видя ТДИ да пише пък и сравнение да се прави. Но леко сравнение правим ТДИ, гълтат масло щото са молионници и то карани по дивашки начин. ХДИ не харчат масло щото са милионници с по два три основни ремонта. Корекции на дюзи ми е любимата тема, както и ултразвуковите ванички, а и да не забравя Carbon cleaning.

    Коментиран от #19

  • 17 E-clase

    2 1 Отговор
    За жалос опел не съществува от много време opel е търговско име преди на GM сега на PSA Инсигния беше европвйско име на Буик жалко че Пежо нямат опит с големи платформи GM,беше голяма полза за пройзводството на големи Опели но Пежо ще ги поставят на техните малки платформи.френска си работа!
  • 18 Алфа Ромео

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Суйо":

    Война между САЩ и Русия няма да има забрави, не са чак толкова малоумни....
  • 19 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "ТИЗЕ":

    Я да видиш ти.Това не го знаех,че са милионници.Защо тогава ги продават за нови?TDI още от магазина гори масло.Лично съм го видял на ново А4.Кило на 1000км.

    Коментиран от #20

  • 20 АЗззз

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Язе":

    Интересен случай с тази А4, несъмнено лош късмет за купувача. HDI (пежо двигателите преди 96-97 г. са си чисти ТДИ-та, само, че означени ТД да не стане гаф) е не ресурсен двигател и придирчив от към гориво, работещ с големи налягания, но с добри динамични характеристики, не гори масло, защото е като козите, не боледува а мре от веднъж.
    TDI двигателите (преди 2005 г.) са ресурсни двигатели оставени доста под максимума на КПД-то си, не особено придирчиви от към гориво, горят масло, защото ги карат като за последно , че даже и без масло.

    Коментиран от #21

  • 21 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "АЗззз":

    Не е лош късмет а това му казаха на човека при оплакване на вносителя.Точно му казаха"фабрично".Караш и доливаш.За двг-та преди 20-25год.няма смисъл да се говори.Преди да се измисли комън рейла всички са си обикновенни tdi-та с малки разлики.Повечето сегашни дизели дали е tdi или hdi при нормална експлоатация си карат без проблем по 400-500хил.км

    Коментиран от #22

  • 22 AЗззз

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Язе":

    Съгласен
  • 23 Франс

    1 1 Отговор
    Все пак обединението е от скоро.И трите марки са създавали страхотни популярни и здрави автомобили и може да направят нещо по добро.Френските коли не са по лоши от немските и определено са по комфортни.Хубавият кон и под чула си личи.От това могат да спечелят само хората