15 930 25

Запомнете тези китайски коли. Някой ден ще залеят Европа

Радослав Славчев

Автомобилното изложение в Китай (Пекин и Шанхай се редуват през година) вече е едно от най-уважаваните, както от производители, така и от журналисти. За публиката няма какво да говорим - тя, както всичко друго в Поднебесната държава, е многобройна.

Наред със специалните изпълнения, които световноизвестните марки правят само за китайския пазар, на щандовете се откриват и множество екзотични китайски марки и модели, за които едва ли някой е чувал.

Тези брандове обаче са доста известни в Китай, а както е тръгнало няма да е далеч времето, когато ще залеят Европа и респективно България. Така, че: Запомнете тези десет китайски коли. Не е изключено след някоя и друга година да започнат да се появяват в mobile-то.

Китайският тигър на Dongfeng

"Пиратското" Zotye T800

Кросоувърът Leopaard Mattu

Хиперкарът Nio EP9 или Mercedes-AMG Project ONE по китайски

Vincent I-EV

Changan COS1

BAIC BJ80 6×6

G. Patton USSV Rhino GX

Jetour X и стоповете му в стил супермен

Цивилна рали кола по китайски: Fengshen A60



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Random
    Отговор
    1 15:52  26.04.18
    Последното е копие на Веста?

    Коментиран от #16

  • 2 15:53  26.04.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • един
    Отговор
    3 16:11  26.04.18
    Мен точно няма да ме залеят.
  • Суйо
    Отговор
    4 16:56  26.04.18
    Три коли за армията ни дотук. Друго нищо... От година се интересувам от китайски коли, в ТЮБЕТО има добри представяния за руския пазар. Ховър не са за подценяване, Големия вол, Джийли и БАЙД. Засега ги спират митата и хомогенизацията.(дали това беше терминът?). Преди 3години стартира една израелско-китайска марка със завод в Шанхай, дизайнер от Мини, изкараха три модела и това беше. Пробваха продажби в Словакия, няма данни дали им се получи. Казват се Куорос, модела седан е "3". Копираха ФВ тогава, а ЕДВА сегашният Пасат(2017-18) е на нивото им отпреди 4години!! Спокойно може да се каже, че Пасат е изплагиатстван от тях. Ако съм ви заинтригувал поне малко, потърсете в ТЮБЕТО.

    Коментиран от #8


  • Насето
    Отговор
    5 17:16  26.04.18
    Коя от коя по-грозна и по-копирана. Тия клонинги ще си ги карат само китайците. При краш-теста ще им лъснат задниците какви дървета са.
  • АРЕС
    Отговор
    6 17:41  26.04.18
    Никога няма да дам пари за китайски боклук

    Коментиран от #9, #17

  • Яко увътряне
    Отговор
    7 18:05  26.04.18
    Колите на външен вид изглеждат чудесно! Въпросът е ако не дай си боже се обуя с една такава,дали ще стигна там до където съм тръгнал?!? Последно бях си купил едно китайско скутерче и съм го тикал повече километри отколкото съм го карал на собствен ход! Карах го при най-добрите майстори и те бяха безпомощни! Беше цяла трагикомедия с тоя скутер :-)
  • Суйо
    Отговор
    8 18:15  26.04.18

    До коментар #4 от "Суйо":

    Не Ховър, а "Хавал" имам предвид. Китайци купиха и Ровър, правят си някакви модели, Джийли пускат 2019 марка с Волво - Lyn&Co, което за мен е грозно, ще видим продажбите. Виждал съм 2-3пъти ГрВолл Ховър 6, последния джип от Баховица, които е добър на вид. Ако имаше държава на тази територия и беше купила за полицията и горските, нац. паркове, общините, пожарната и институциите от тези коли, сега още щяхме да имаме автомобилостроене. Ама пусти комисионни... Що да не съсипят един отрасъл.
  • Тошко
    Отговор
    9 18:22  26.04.18

    До коментар #6 от "АРЕС":

    Прав си,нищо че половината ти гардероб е made in China

    Коментиран от #23

  • бмв е39
    Отговор
    10 18:40  26.04.18
    за съжаление всичко ни е китайско менте така че няма лошо щом не държим на оригинални стоки а на имитаций само нормално то вечно моите уважения към корейците от самсунг че прават добри смартфони ама все пак се има предвид че може би технологията е крадена от айфоне и подобрена тъйкато там е зле за тея пари,но все пак при колите не е точно така
  • Мнение
    Отговор
    11 18:43  26.04.18
    Еми то мога да ви кажа,че в Азия е пълно с тези коли-а Азия е най-населеният континент. Колите от втората и третата снимка ги има много в Латинска Америка-лично съм ги виждал по улиците им. Незнам за качеството им-но според тенденцията на световните брендове да правят и те коли които да са безпроблемни само 5-6 години-а после да набиваш пари в тях-китайските автомобили след 6-8 години едва ли ще отстъпват по качество на утвърдените марки...
  • Язе
    Отговор
    12 19:13  26.04.18
    Ще ни залеят ако ги купуваме.Аз лично не бих рискувал.Достатъчно клипове има в тубата,които при челен удър с 50км.капака на багажника те удря по главата.

    Коментиран от #18

  • Гост
    Отговор
    13 21:26  26.04.18
    Исторически факти- същите коментари е имало само преди 15 години за корейските автомобили, преди това за японските. Факт- днес най големият производител на автомобили ( и каквото се сетите ) в света е Китай. Цифрите говорят , всички трябва да мълчат.
  • Нищо ново под слънцето
    Отговор
    14 22:11  26.04.18
    Помните ли къде бяха японците като производители на автомобили преди 50 години. А корейците преди 20. Света се развива, ще има автомобили за всеки вкус(и джоб).
  • МЪРА
    Отговор
    15 22:16  26.04.18
    СТИГА ДА СА ЕВТИНИ,ПА КОЛКОТО ИЗКАРАТ СЛЕД ГАРАНЦИЯТА.ТО ВЕЧЕ И БЕЗ ТОВА СЕ МИНА НА ЕДНОДНЕВКИ НАВСЯКЪДЕ ЗАРАДИ ОБОРОТА НА ПРОДАЖБИТЕ.
  • Барчо
    Отговор
    16 22:31  26.04.18

    До коментар #1 от "Random":

    Копие на Веста, дрън, дрън, не е Вестата колата, която китайците ще седнат да и правят копие ! Освен това, така нареченото от теб копие, е 100 пъти по хубаво от уж оригинала.
  • hmhmhm
    Отговор
    17 22:43  26.04.18

    До коментар #6 от "АРЕС":

    Карал ли си нещо китайско. Защото аз да да кажа двигател 50цц никога не съм имал проблем с него каран е около 6000км. Карал съм друг китайски двигател 100цц каран е над 40 000км никакви проблеми. Частите за първия цилиндър с бутало 40лв. основен ремонт електроника 15лв. Каквото и да ти се прецака е никакви пари. За 100цц там нещата са по скъпи 100лв цилиндър с бутало и около 100лв електроника. А оригинални части на други производители около 300лв. цилиндър с бутало и 350лв електроника а сега ми кажете кое ще си купя. Карайте си европейските боклуци

    Коментиран от #21

  • hmhmhm
    Отговор
    18 22:45  26.04.18

    До коментар #12 от "Язе":

    Аз не че нещо ама за 17г нямам катастрофа защо все се блъскате не мога да разбера?

    Коментиран от #19, #22

  • Тошко
    Отговор
    19 23:04  26.04.18

    До коментар #18 от "hmhmhm":

    Ами тук до мен стои един приятел с книжка от 35 год и 100км стаж.Ами как да катастрофира? .Даже има и златен талон.Ако знаеш какво е?
  • Георг Георгиев
    Отговор
    20 03:38  27.04.18
    Отново хубави коли и възможности за българските мутри!
  • Антон 1
    Отговор
    21 07:22  27.04.18

    До коментар #17 от "hmhmhm":

    Какво си карал !:):):):) Много знаеш за цените на частите ,а ! Аз например ,не обръщам внимание на хора, за които автомобила в за предвижване от т.А до т.Б !

  • Антон 1
    Отговор
    22 07:23  27.04.18

    До коментар #18 от "hmhmhm":

    Сигурен съм ,че и следващите 17 няма да имаш катастрофа ! :)
  • 123.300д
    Отговор
    23 08:38  27.04.18

    До коментар #9 от "Тошко":

    А половината- то вече нещо има ли да не е китайско...не знаеш ли че бог е създал света за 7 дни а всичко друго е произведено в китай
  • Лудория
    Отговор
    24 10:55  27.04.18
    USSV Rhino GX въобще не е китайски автомобил. Произвежда се в САЩ или Канада, не съм сигурен в коя от двете страни. И има високо ниво на сигурност, но явно участието в Китай прави автомобила китайски. А за BAIC BJ80 6×6 - то BAIC и Мерцедес произвеждат заедно автомобилите Мерцедес в Китай. Щом не са се оплакали, навярно имат някакъв договор. Така че може да е копие, ама ако е законно - какво от това?! То и много джипове, малки автомобли и ванове са еднакви, но с различно брандиране, ама проблем няма.
  • Бай Начо
    Отговор
    25 10:51  29.04.18
    То днес нещо щом не е китайско -значи е менте

Напиши коментар:


Публикувай