Британският сайт CarWow изправи една срещу друга две от най-бързите "хонди". 13-годишен NSX и чисто нов Civic Type R мерят сили в спринта на четвърт миля, доускорение от 80 км/ч и спиране от 113 км/ч.
NSX има разположен пред задния мост 3.2-литров атмосферен V6 с мощност 280 к.с. и максимален въртящ момент 298 Нм при 5 300 об/мин. Civic Type R е оборудван с 2.0-литров напречен турбомотор с 320 к.с. и 400 Нм при 2 500 об/мин.
Въпреки изоставането в мощността NSX печели състезанието на 402 метра, макар и само с 0.1 сек. В надпреварата с летящ старт от 80 км/ч обаче въртящият момент на турбодвигателя си казва думата. Разликата в поколенията личи и при спирането.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хах
12:20 30.04.2018
2 Иван Господинов
14:22 30.04.2018
3 Торето
14:39 30.04.2018
4 Алфа Ромео
15:52 30.04.2018
5 bmw
Коментиран от #8
17:38 30.04.2018
6 Гост
20:40 30.04.2018
7 Ss23
18:46 01.05.2018
8 Истината
До коментар #5 от "bmw":
Японски астматици. Смешно е когато някой ги сравнява с Порше. Нека този капацитет разкаже как Порше 911 се прави 57 години и винаги е на върха а тези асматични модели след една година изчезват от хоризонта. При спортните коли има Порше и нещо другоКоментиран от #9
08:30 02.05.2018
9 Ган
До коментар #8 от "Истината":
Японския "асматик" на писта дава идентични времена с Порше 996 турбо и 996 GT3, като Хондата е с 276 коня, а 996 турбо е с 420. Относно издръжливост на писта, NSX е на светлинни години пред Поршето. Какво значение има, че Порше 911 (или другото му име : VW Beetle) се правило от 57 години? Нисан правят Skyline от 61 години (Skyline GT-R от 49 години).07:59 03.05.2018
10 ВАГ
Един двигател и нищо друго.
23:29 03.05.2018
11 ВАГ
23:34 03.05.2018
12 Олдскул
00:13 06.05.2018