Лекотоварните автомобили вече не са това, което бяха. Един пикап може да бъде едновременно товарен, за да занесете стоката до магазина си, а вечерта да се превърне в семеен, за да отидете с приятели на приятно за Вас място. Новата политика в този сегмент дава лукс и многофункционалност.
На предстоящото изложение TRUCK EXPO 2018, което ще отвори врати от 7-ми до 9-ти юни на летище „Лесново“, лекотоварните модели на FORD, ISUZU, MITSUBISHI, PEUGEOT и VOLKSWAGEN са се подготвили да променят представите Ви за този вид автомобили. На практика един пикап може да бъде едновременно товарен и лек автомобил, според целта на конкретното пътуване. Например Mitsubishi L200 е със заоблен силует и динамичен външен вид, а доказаната в рали Дакар система за постоянно задвижване на четирите колела (4WD) и по-високият просвет улесняват придвижването по всеки терен. Големите сгъващи се странични огледала са конструирани така, че да имат ниско челно съпротивление, като същевременно осигуряват необходимата видимост при наличие на товар в задната част на автомобила.
Определят Mitsubishi L200 като съчетание на универсален спортен товарен автомобил (SUT) с комфорта и повишената проходимост на автомобилите от типа SUV, но и типичните за един истински пикап характеристики на автомобил, подходящ както за работа, така и за екстремни пътувания далече извън града. Експонатът, който ще видим на TRUCK EXPO 2018 е 2.4 DI-D, 154 к.с., шестстепенна механична трансмисия, с ниво на оборудване Intense. Той е със 17“ алуминиеви джанти, кожен мултифункционален волан, кожен скоростен лост, цветната камера за заден ход, сензори за смрачаване и дъжд, система за стабилизиране на прикаченo ремарке, система за предупреждение при напускане на лентата на движение (Lane Departure Warning) и др.
С много улеснения за водача, нов дизайн, многофункционалност и комфорт на летище „Лесново“ ще дойде и новият Volkswagen Crafter (Volkswagen Crafter 35 Kasten дълга база 2.0 TDI), разработен в тясно сътрудничество с професионалистите, които ще го ползват. Серийната мултиколизионна спирачка, задни врати с ъгъл на отваряне 270°, функция за аварийно спиране в градски условия и над 15 асистенти при шофиране - за регулиране на дългите светлини, при потегляне по наклон, при страничен вятър, електронната стабилизираща програма и много други, го правят един от най-удобните и функционални лекотоварни автомобили. Не случайно новият Crafter бе удостоен с титлата Международен ван на 2017 година от експертно жури от 24 държави.
Когато говорим за функционалност и удобство, VW ще предизвика посетителите на Truck Expo с още един лекотоварен автомобил - Transporter Бордови 4MOTION BlueMotion Technology 2.0 TDI. Ще го видите с товарна платформа с алуминиеви странични стени, напълно разгъваеми и със заключване. Можете да пренесете с един курс товари с площ от 4,2 кв.м. и същевременно да се възползвате от изключителната икономичност на този автомобил – той изразходва едва 6,8 л/100 км гориво извън града и 8,2 л/100 км при градско шофиране. Комфортът за водача също е впечатляващ - окачването и амортисьорите са разработени за лоши пътища, седалката за шофьора може да се регулира по височина и механично в лумбалната област, има електрически предни стъкла и огледала с отопление и ел. настройка, сервоуправление и кормилна колона, регулируема във височина и дълбочина и т.н. Всички, които работят в сектора на дребния и средния бизнес, ще открият предимствата на този вид автомобили и могат лично да опитат техните възможности в специализирания тест драйв за професионалисти - от 7-ми до 9-ти юни на летище „Лесново“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ироничен
Иначе пък - три коли, три винетки, три данъка, три прегледа...
И много зимни и летни гуми.
Кофти.
Коментиран от #2
09:09 05.05.2018
2 Stefko88
До коментар #1 от "Ироничен":
Аз имам баничарка 4х4 . може всичко , поне повечето неща. И върши доста работа .Мога да прибирам задните седалки (,на руло) зад шофьорските и си става говарна кола. Гори нормално, данъка е 30 лв. Става за риба , за планина. Имам къща в гората и ходя често във всякакви условия дъжд сняг кал.....возията е скапана но за всеки ден е чудесна кола .Коментиран от #3, #6
09:19 05.05.2018
3 Случаен
До коментар #2 от "Stefko88":
Супер! Сподели моля, марката и модела, може да бъде от полза при избор!Коментиран от #4, #8
09:33 05.05.2018
4 666
До коментар #3 от "Случаен":
Не е баничарка, но разгледай възможностите на Subaru Libero.09:49 05.05.2018
5 Септик
10:07 05.05.2018
6 А пак
До коментар #2 от "Stefko88":
“Визията била скапана, но ставала за всеки ден” ??? Що за човек си, за да имаш подобни критерии?Коментиран от #9, #10
10:14 05.05.2018
7 Поправка
10:15 05.05.2018
8 Stefko88
До коментар #3 от "Случаен":
Рено- Канго 2003-1600 кубика. Аз съм действащ автомонтьор и ви казвам, че колата е качествена, не е капризна , не се чупи често и е евтина от към ремонти. Окачването няма нищо общо с обикновено Канго усилено е , системата 4х4 е разработена от Нисан. Колата си заслужава. Беше на мой клиент преди да я купя и имам наблюдения върху нея от 3-4 години , кара се много около 30000 годишно като се има предвид и черен път. За евтин по-проходим семеен автомобил е чудна. Аз возя жена,две деца , куче , велосипед и багаж. Ходя с нея за дърва , за строителни материали , много са функционални гредите на тавана може да се сложи и канукаяк , греди , стъклопакети... Абе да кажа честно бях скептичен в началото , но сега мисля да го карам още дълго време. Кораво добиче се оказа и верен помощник. Иначе салона е пътнически и е "дървен" , но това е работен автомобил за малко пари. Като цена-функционалност-здравина твърдо да! Покрива нуждите ми. Има само един недостатък , който се набира на очи ако сте шофирал Рено Меган , Канго, сценик със същия двигател. Ще забележите , че 4х4 харчи повече с литър-два в града. Но това не е фрапираща разлика аз имам работа с подобни коли и го забелязвам , ако се качвате за пръв път няма да усетите разликата. Иначе миналата година бях в Гърция с нея , мисля разхода беше нормален.10:33 05.05.2018
9 Stefko88
До коментар #6 от "А пак":
Возията --++ просто тъпия гсм си измисля :)10:34 05.05.2018
10 Random
До коментар #6 от "А пак":
За мен самк скорост и визия.Другото няма значение.
Коментиран от #11
12:23 05.05.2018
11 Random
До коментар #10 от "Random":
самО*12:24 05.05.2018
12 Попа
13:47 05.05.2018
13 Той знае
Коментиран от #18
22:04 05.05.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Гост
07:41 06.05.2018
16 Ivan S
Коментиран от #20
10:54 06.05.2018
17 уууу
09:27 07.05.2018
18 И още
До коментар #13 от "Той знае":
Тойота Секвоя09:32 07.05.2018
19 АЗ съм АЗ
.Прехвърляха Алпите над езерото.комо.и от Кортина д.Ампецо нагоре..2 пъти качих над 2400 м..не я напъвай.спирах .без необходимост.на 2.3 пъти.2002 г..на 160000 пише..лукс и комфорт на.добъ.широйа.има си всичко...перфектна..до 155 съм вдигал.има и по мощни.има и дизел.моята е 122 к..2000 см3..дадох 5000 лв за нея преди 1.5 г.всичко си е наред
20:36 08.05.2018
20 ДВГ
До коментар #16 от "Ivan S":
Щот ако е ДВГ не можеш??????09:22 09.05.2018