Last news in Fakti

7 Май, 2018 12:09 38 932 73

Последствията от удар между стара S-Klasse и Ford Fiesta

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w140-
  • ford-
  • fiesta-
  • удар
Последствията от удар между стара S-Klasse и Ford Fiesta - 1

Съвсем скоро ви показахме какво се случва след удар между старо Volvo и нова Kia. Сега продължаваме темата с един аналогичен случай, при който една Fiesta удря отзад Mercedes-Benz S-Klasse (W140). В класическата ситуация, която се е случила, винаги автомобилът, който е отзад е с повече поражения, но този път те са много повече. Вижте.

Последствията от удар между стара S-Klasse и Ford Fiesta


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    184 22 Отговор
    Мечока е яка работа, евала
    Старо ама здраво и вярно...

    Коментиран от #26, #44

  • 2 SS1

    137 9 Отговор
    Пластмаса vs Стомана :)
  • 3 Юрданка

    53 25 Отговор
    И аз се возя в Мерцедес. Онзи Борис Джонсън не е добре с главата, щом се вози с метро.
  • 4 ьььььььььььь

    158 34 Отговор
    Това сравнение реално не е коректно-автомобили от различен клас-технически и ценови...Просто няма място за сравнение.Все едно да сравниш танк и джип при удар.Евтини сензации в жълт стил...

    Коментиран от #16, #17, #49

  • 5 Иии

    118 52 Отговор
    За буферна зона "crumple zone" чували ли сте? Целта е именно колата да се намачка и шофьорът да не понесе удара, както би се случило в стоманения Мерцедес. Файда, че е здрав като шофьорът вътре сигурно е с комоцио.

    Коментиран от #8, #48

  • 6 Гост

    69 14 Отговор
    Я ударете нова ЕС класа отзад и мечока отпред пък тогава говорете. Тоя тулуп е двойно на кг на фиестата
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Гост

    58 6 Отговор

    До коментар #5 от "Иии":

    Така са новите автомобили. Все пак по-добре да се смачка колата отколкото водача. Нали трябва да в жив за да си купи друга нова кола.
  • 9 ьдд

    88 18 Отговор
    Всички фенки на мецедесите се подмокрят от това и волно отбягват факта че новите коли по закон се правят да се намачкват така отпред. Ако не беше фиеста а нещо доста по-тежко мечото в мерцедеса щеше да е с камшичен удар на гръбнака. Имах ауди 100 което също не се гъне, и не ми направи услуга като остана здраво като ме блъснаха отзад. Не бъдете овце, колите не ги правят като преди и с добра причина.
  • 10 ККК

    23 2 Отговор
    "Журнализъм".
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 vasik atanasova

    48 13 Отговор
    задните брони винаги са по здрави от предните
    предните са по меки
    в случай че удариш пешеходец
  • 13 vasik atanasova

    18 11 Отговор
    задните брони винаги са по здрави от предните
    предните са по меки
    в случай че удариш пешеходец
  • 14 ОЖНЕ

    11 13 Отговор
    На 31 август 1997 Даяна загива при автомобилна катастрофа в тунел в Париж заедно с Доди ал Файед и техния шофьор Анри Пол. Кръвните тестове за алкохол показват, че шофьорът е пил алкохол преди инцидента. Техният Мерцедес-Бенц S280 се разбива в тринадесетата колона на тунела Алма

    Коментиран от #69

  • 15 Стефан Делибеев

    49 7 Отговор
    Аз карах такава Фиеста и едно Ауди б4 комби ме удари отзад. При мен беше се спукала бронята, а при него беше се смачкала цялата предница и половината беше на земята. Автомобилите са направени отзад да поемат по-голям удържа.

    Коментиран от #25

  • 16 асддса

    14 22 Отговор

    До коментар #4 от "ьььььььььььь":

    Не мисля че можеш да слагаш сигурността и шанса да умреш в класове. Избираш здравата кола.
    Това е единствената причина да избереш голяма немска кола/СУВ, пък комплексарите да си мислят каквото си искат.

    Като е удари някой малоумен, който се мисли за пилот какво тогава ?
  • 17 асддса

    5 12 Отговор

    До коментар #4 от "ьььььььььььь":

    Не мисля че можеш да слагаш сигурността и шанса да умреш в класове. Избираш здравата кола.
    Това е единствената причина да избереш голяма немска кола/СУВ, пък комплексарите да си мислят каквото си искат.

    Като е удари някой малоумен, който се мисли за пилот какво тогава ?



    КЪМ МОДЕРАТОРИТЕ: СМЕНИХТЕ КОДА СЪС ЦИФРИ, НО ТОВА НЕ ОПРАВИ ПРОБЛЕМА. ВСЕ ОЩЕ НЕ ПРИЕМА КОД ПЪРВИЯ ПЪТ. НЕ МИ КАЗВАЙТЕ ЧЕ СЪМ ОБЪРКАЛ КОД 999....
  • 18 Алфа Ромео

    7 1 Отговор
    Винаги задната кола е много по-пострадала. Преди години един приятел блъсна отзад едно Ауди 80 б4 със Фиат Типо, предницата отдясно на Типото беше смачкана Аудито имаше драскотина на бронята, прибрахме Типото на собствен ход все пак.
  • 19 Хмм

    19 17 Отговор
    Явно на някой в мобилето не му вървят вмирисаните мерцедеси и са решили да му направят реклама. Това чудовище гори много, върви малко, не спира добре и вече е доооста години. Така че тези сравнения са най малкото неуместни. Новите С класи са светлинни години напред. Навремето видях ленд крузер се беше ударил в тир.. на тира леко му личеше одрасканото, ленд крузера трудно се разпознаваше какво е... така че... слаба работа е тази статия.
  • 20 C class

    20 7 Отговор
    Карам първата ц класа. Преди 3 години ударих опел тигра отзад. Моите поражения - преден капак, маска и предна броня. Момчето не можеше да излезе от шофьорската врата, защото колоната се беше огънала. Правете си сметката.

    Коментиран от #62

  • 21 ivo

    17 6 Отговор
    Преди година може бе минах покрай една лека катастрофа край Монтана между волво S S-70 и мерцедес с но следващият модел.Бяха се ударили фар в фар почти челно.Да Ви кажа ,че мечу ставаше само за части а волвото си беше за две седмици при майстор.
    Така,че тази снимка е само за да има посещения и коментари.
  • 22 гост

    6 0 Отговор
    Сравнението би било коректно ако се удрят челно. Зоните на удар са доренно различни и предницата не може да се сравни със задницата, нито пък мястото на удар. За сведение имах сходна катастрофа, бях в ланча призма (на която багажника в пода почти нямаше дъно от ръжда), фв венто ни удари отзад. последствия: ланчията видимо нямаше почти нищо освен леко натънала броня, която след удара се връща почни на изходно място, обаче вентото беше по-зле от тази фиеста на снимката, нямахме теглич, но радиатора на вентото изтече още на мястото, нямаше здрав детайл по предницата до стъклото. Всичко му се повреди, а гнилата ланчия го понесе видимо добре, макар че под бронята на самото купе вече имаше щети, но видимите поражения бяха минимални.
  • 23 жнжнжн

    3 5 Отговор
    Аре да си спомним принцеса Даяна а...

    Коментиран от #33

  • 24 кеф

    21 19 Отговор
    Ха ха , няма такъм смях , картинката казва всичко.
    Най истинските коли са някъде до към края на 2000г. След това са само боклуци . Никой не може да ме убеди ,че един боклук на 3 години е по здрав от кола на 30 и повече години. Умишлено правя разлика между коли и боклуци. Така ,че разбирачите да си карат боклуците и отпадъците след 2000 година , а аз ще си карам коли на 30 години и ще им се радвам много повече от вас.
  • 25 гост

    6 19 Отговор

    До коментар #15 от "Стефан Делибеев":

    Защо пишете глупости като сте не компетентни.
    Имах БМВ Е-23 старата 7-ца. Изпрах един Мерцедес от зад със 80-километра ,на БМВ то му бяха счупени само фаровете , а на Мерцедеса му се счупи задницата на две . Не ставаше и за скрап.
    Били по здрави , ама друг път. Истинските коли са до 2000 година , всичко друго е упадък.

    Коментиран от #46

  • 26 Астан

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    Как ги различаваш пе..расите

    Коментиран от #27

  • 27 Кобрата

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "Астан":

    Аз различавам колите, явно нещо ме бъркаш със себе си, на теб ако ти се отдава да разгадаваш кой е обратен, на мен не ми се отдава
    Ти явно такива обичаш и затова ги разгадаваш, за да те оправят
  • 28 Бат Мишо

    11 2 Отговор
    здравината одзад е заради резервоара
    до колегата със старата седмица - това не кола а танк и е нередно да сравняваш - там гредите отпред са колкота крака ми а аз съм 190 120
    с такава приятел излетя от пътя със 120 във старо оряхово
    мина през пътна порта хваната за 2 влакови релси
    после през вратата в плевнята , после през сичко в плевнята - там кокошки колела от каруци летяха нагоре не видях сичко
    после излезе през стената на плевнята - тухлен дувар и спря
    и на лудия нищо му нямаше
    така че с танкове в друга класация
    иначе току виж утре някой докарал Камаза за краш тест
  • 29 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    18 5 Отговор
    С тази разлика, че тези Мерцедеси са се произвеждали до към 1995г, а тоя Форд е започнат да се произвежда от към 2002г. Сами си представете колко е стара била технологията на Мерцедеса, за да не се поизкриви поне малко и какъв камшичен удар са понесли хората в него. Колкото повече се мачка една при катастрофа на определените за това места от инженерите, които са я конструирали, толкова по-леко понасят удара пътниците в нея.

    Коментиран от #32, #54

  • 30 онзи

    4 4 Отговор
    как пък един от 30-те коментатора преди мен не се сети че тоя мерцедес е брониран
  • 31 Ха ха

    3 9 Отговор
    Едната кола е с легендарна че не пали и се чупи-Форд а другата е с висок разход данъци и подръжка и е била модерна през 90'те аз съм неутрален от двете.
  • 32 ДДД

    7 11 Отговор

    До коментар #29 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Ти явно от коли не разбираш. Какви камшични удари те гонят след като:
    1.Бронята на мерцедеса също е поела част от удара
    2.Мерцедесът тежи 2200кила
    3.Мерцедесът е произвеждан от 1991-1998 и е една от най-сигурните коли ВСЕ ОЩЕ. ?
    4.Мерцедесът също е от новия тип коли с намачкващи се зони при удар, просто тази въшка няма шанс да го смачка, дори и да е спрял и тя се удари в него.
    5.Имам 2ма познати, които катастрофираха жестоко с такава кола със 160км/ч и търкаляне по таван, които оцеляха без сериозни наранявания.

    Коментиран от #40, #56

  • 33 ДДД

    12 1 Отговор

    До коментар #23 от "жнжнжн":

    Да, нека да си спомним за Даяна, която беше убита от английските тайни служби, задето си го слагаше публично с арабин и грозният и мъж беше станал за смях, както и смешната кралска фамилия (не че не си е смешен по рождение и не че още тогава не го слагаше на онази грозотия с камилското име).
  • 34 Франс

    5 2 Отговор
    Въшка удря слон.Задницата на Мерцедеса е по голяма по размери от предницата на Фиестата.Респективно дебелината на ламарината.Видно от капака е влязла под негои все пак размера има значение.Можеха да пробват с Матиз или Панда Резултата нямаше да е по различен.
  • 35 Кибик

    12 1 Отговор
    Очаквайте статия озаглавена Велосипедист се удря в ЗИЛ
  • 36 Yes

    6 1 Отговор
    Представете си този Мерцедес да удари Варшава с теглич отзад????

    Коментиран от #53

  • 37 razbirachi

    12 8 Отговор
    Мерцедес имат така наречената “crumple zone” доста преди другите производители, както почти всичко друго. Какви камшични удари какви пет лева? Бас хващам, че в първия момент тия в мерцедеса не са разбрали какво става. Помислили си че има дупка на пътя пък то ги блъснал комар.
  • 38 smeshki

    8 1 Отговор
    за многознайковците, мерцедес патентоват “crumple zones” още през 1951 година и от тогава работят в тази насока. Патент номер 854 157
  • 39 бай той

    12 6 Отговор
    Пълни простотии. Да оставим различните класове и големина и да се опрем на динамиката, като дял от механиката. Предната кола, като набие спирачки забива муцуна и вирва задница. Същото е и със задната кола и тя се навира във вирната задница на предния и последствията за задния са по-големи.
    Лично аз бих искал да иам и имам кола, която при удар ще се намачка цялата и силата на удара ще бъде поета от конструкцията, а не от хората в купето, както е при старите респективно мерцедеса в случая. Цялата енергия от удара се предава на хората вътре, защото няма кой де е поеме. Четете и учете деца, а не да си мислите, че нещо не се е нагънало е по-зле от това, което видимо е по-здраво! За времето си този мержан е бил класа и е отговарял на най-строгите изисквания за безопасност, но в момента на краш тестовете дали и една звезда ще покрие?

    Коментиран от #73

  • 40 КапитанПетко

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "ДДД":

    Определено си смешен!
  • 41 Хансссс

    7 9 Отговор
    Е по-тъпо нещо не бях виждал, дребна нещастна количка се блъснала в някакъв смешен бидон и се изкривила, хайде сега по същата логика, да засилите тая смешна германска химическа тоалетна в един Ford F-350, гаранция че освен багажник от умрелия магарцедес друго няма до остане. Нали така е честно? Тук се сравняват кола 1 тон, с кола 2 тона и половина, така че тъкмо германския таралясник може да се пробва с F-350, после и за скрап няма да става мерцедесчето.

    Коментиран от #57

  • 42 Истина

    2 5 Отговор
    Аз съм виждал идар на спряла Виеста и Лада 7-ца. На ладата и нямаше нищо.
  • 43 Мишока

    11 0 Отговор
    Е тва е ! Винаги съм знаел че требе всичките да караме поне s класа.
    Значи призоваам всичкото българе махайте братя тва фордове тва опеле тва...а бе махате каракудите и купуате поне s klase .
    При тоя ръст в държаата при тии яки доходе ни съ мотайте . S klase !
  • 44 ГОСТ

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    - е само разхода на мечока ти.....
    всички сме се сетили да караме танкове
    ама с мотор 200 килограма носят 90
    с кола форд 800 носят 90
    с мечока ти 2000 носят 90
    с танк 40 000 носят 90
    и да не ти се присира на бензиностанцията
    си вземаме форд
    ЗНАМ ЧЕ ВСИЧКИ ИСКАТ РОЛС РОЙС
  • 45 пропов

    10 1 Отговор
    верно че новите сапунерки имат деформационни зони, ама точно на тоя 2 тонен Мерц. не му и трябват, ама сигурно има отпред. Този Мерц. е от последното поколение истински коли, правени от инженери. После в офисите влизат икономисти, счетоводители, маркетинг спецове и резултата е видим.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 588

    0 0 Отговор
    xaxaxaxaxaxa
  • 48 Car1bg

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иии":

    Аз и семейството ми катастрофирах е с такъв автомобил за да не минем през Рено клио хвърлих се в гората иначе щяха да им хвърлят пръст.
  • 49 Волвар

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "ьььььььььььь":

    Публикувано във факти.бг: Това сравнение реално не е коректно-автомобили от различен клас-технически и ценови...Просто няма място за сравнение.Все едно да сравниш танк и джип при удар.Евтини сензации в жълт стил..."
    Но на цена фиестата /щото е нова/ може да е и нагоре, а тукашни хитреци обясняват колко сме прости като караме стари големи коли.
  • 50 Ааа

    1 0 Отговор
    Добре е че само той се ударил в мерцедеса и не е било между две коли щеше да стане на хърмоника.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Unit

    2 0 Отговор
    Така като погледнете Фиестата, е така изглежда всякаква S класа която се е блъснала в Toyota Land Cruiser 200.
  • 53 vasik atanasova

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Yes":

    АМИ АКО БЛЪСНЕ ХАМЪР ОТЗАД
    ЩЕ СТАНЕ КРАСОТА
  • 54 Невежа

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Като ти се намачка бараката до муцуната, ще понесеш не "камшичен" ами "стоманен" удар. Седнал бай Ганю пак да лее мозък!

    Коментиран от #55

  • 55 Max

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Невежа":

    Много правилно си се писал НЕВЕЖА. Поне малко да беше присъствал в часовете по физика, нямаше да показваш сега, че си липсващото звено м/у човека и маймуната!!!
  • 56 Мерцдес за скрап

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "ДДД":

    И кво това за хвалене ли е ? Аз се обърнах с Вартбург съа 110км/ч и бях без сериозни наранявания
  • 57 Госта

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Хансссс":

    Тва мисля че е най- свестния коментар, който прочетох
  • 58 Bai ti Ganya

    4 0 Отговор
    До всички елементарни частици и технологични лаици, които чули-недочули повтарят за зоните, дето се смачкват и поемат удара:
    Не си мислете, че можете да "учите" Мерцедес и Волво как се правят автомобили, които пазят пътниците. Гледайте как се прави и си трайте. Поне няма да де изложите, ако си замълчите.

    От Мерцедес през 1959 първи въвеждат краш-тестовете. Вие ли ще им обясните как да си направят деформационните зони?! :D

    Коментиран от #61

  • 59 Бенц

    3 0 Отговор
    Смях, смях, много смешни драсканици от хора които халхабер си нямат за БЕНЦА.......
  • 60 Plameni

    3 0 Отговор
    На Мерцедес пластмасовата броня е по-здрава от половината Форд.
  • 61 Бенц

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "Bai ti Ganya":

    Колега, повечето са само драскачи... сигурно никога не са се качвали на такава кола.

    Коментиран от #67

  • 62 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "C class":

    Не знам ама първата Ц-класа има две звезди от пет на краш теста, толкова има и Тиграта и съответно и Корса 1...

    Коментиран от #63, #68

  • 63 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Алфа Ромео":

    Не знам ама Alfa Romeo Giulia 2017 има три звезди на краш тест ,а първата С класа е 1994г.

    Коментиран от #64

  • 64 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Plameni":

    В голяма грешка си, има максималните пет.

    Коментиран от #65

  • 65 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Алфа Ромео":

    Грешката е моя не е Gulia ,a Gulietta .,но годината е 2017г.и звездите са ТРИ.

    Коментиран от #66

  • 66 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Plameni":

    Еми малко е странно но има нови коли с по три звезди, като тази Алфа, като Дачия Дъстър, Логан, Сандеро, Пежо 301, сигурно и други има....
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Алфа Ромео":

    Не знам за първата С класа защо има две звезди на краш теста ама с моя първи Мерцедес W 123 катастрофирах с 130 км/ч с четири човека в автомобила отсякох една круша и съборих една ограда .Нямаше пострадали ,само два счупени маникюра .Оттогава карам само Мерцедес.
  • 69 Иво78

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "ОЖНЕ":

    УДАР СЪС 180КМ/ЧАС В БЕТОННА КОЛОНА!!!!НА СКАПАНАТА ФИЕСТА И СТОПОВЕТЕ ЩЯХА ДА СА НА СОЛ!!!!
  • 70 гост

    0 0 Отговор
    пълна глупост, три пъти съм се удрял в тоя отпред с различни автомобили и в различни автомобили и два пъти са ме удряли мен отзад и ефекта винаги е бил същия като на снимката...марките нямат никакво значение

    Коментиран от #71

  • 71 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "гост":

    и да допълня - единия път, беше преди мнооого години, карах Фиат Уно и отзад ме нацели 124-ка - ами резултат беше лееееко пукната задна броня на Уно-то и счупена броня, решетка и фар и огънат капак на мерца.
  • 72 Перуката

    1 0 Отговор
    Аз съм фен на мерцедес но не лъжете хората! Отзад колите са много по здрави ФАКТ!!!
  • 73 Георги

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "бай той":

    А ламарините като те затиснат къде отиваш бе палячо ще те нарежат на решето и няма здрава кост да ри остане