9 Май, 2018 11:04 32 608 24

Колко коня остават на Е30 след 450 хил. км?

  • bmw-
  • е30-
  • 3er-
  • 325i-
  • мощност-
  • динамометричен стенд
Колко коня остават на Е30 след 450 хил. км? - 1

BMW 3er E30 е една от най-благодатните основи за тунинг проекти, но за съжаление вече не се намира лесно. Още по-рядко се срещат немодифицирани екземпляри на поносима цена. Какво обаче може да очакват ентусиастите ако все пак се натъкнат на такава "тройка"?

Точно това са се заели да установят от YouTube-канала Blake's Garage, след като са успели да се сдобият с BMW 325i от 1988 г. със "стоков" шестак M20 и оригинална трансмисия срещу $1 600 (€1 353).

Като нова "баварката" е развивала 170 к.с. и 222 Нм. Колко от тях са останали след 30 години и 278 486 мили (448 084 км) може да "каже" само динамометричният стенд.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    12 4 Отговор
    Само ас
  • 2 BMW

    34 4 Отговор
    ... да разбирам, че от 170кс, са останали 130 коня - грубо?!? Може ли само някой да каже, като нова тези 170 коня на двигателя или на колелата са били, че има значение...

    Коментиран от #3

  • 3 John Doe

    59 6 Отговор

    До коментар #2 от "BMW":

    Ами не грешно си разбрал. Стоково колата е със 170кс. на колянов вал. Измерените са на колелата. Обикновено едно БМВ има загуби на мощност от 18% от коляновият вал до колелата. Съответно излиза, че като чисто нов автомобилът е разполагал със около 140кс. на колела - реално загубата е около 10кс. за тези 450к км.

    Коментиран от #5, #11

  • 4 Собственик Е30

    51 6 Отговор
    Това е най-добрата модификация на БМВ за всички времена!

    Е30

    Коментиран от #7

  • 5 Бива

    26 3 Отговор

    До коментар #3 от "John Doe":

    Абсолютно вярно
  • 6 Прост

    39 9 Отговор
    Споко, пишещите не правят разлика между мощност на колелата и загуби по трансмисията... Не очаквай адекватни разсъждения. 10 коня за 30 години си е рекорд и М20 си е непробиваем...
  • 7 Random

    10 18 Отговор

    До коментар #4 от "Собственик Е30":

    E34 е по-добро
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Иоуееееее

    25 7 Отговор
    Колкото остават все стигат за ненормално пътно поведение и финално ПТП с мноого загинали...
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Омар

    5 6 Отговор

    До коментар #3 от "John Doe":

    На какво се дължи загубата на кс. от коляновият вал до колелата ? Освен съединитела какво друго влияе ?

    Коментиран от #17

  • 12 bat misho

    6 5 Отговор
    ам връткат се едни динама , едни водни помпи , едни диф ове 3.73 с шпер ,ини кардани ,един главен вал в кутията....фани ги виж колко тежат -
    иам и е 30 и е 34 и двете бяха м20 б25- е 34 доде по добро щото е 30 ката зе да ми стяга в раменете кът минах 100
    по тежко и стабилно е в завой лепне
    в щатите само като ви дават кола са написави конете на колелетата- насякъде другаде е на кол вал......
    помня как съ смяф кът са дивихте как СТАР МУСТАНГ - демек 7 литровицата избягала от полицията и го загубили от очи за 3-4 мин
    щот бил само 400 коня хахахахахахах
    400 МА НА ГУМА
  • 13 Да да

    13 16 Отговор
    18% загуби от двигателя до колелата! Уникална кола! После се чудите що много бръмчи,а малко върви!
  • 14 Каишев

    4 15 Отговор
    Браво на руснаците добра кола са сътворили на времето.
  • 15 vasik atanasova

    5 4 Отговор
    колата е добра
  • 16 Язе

    3 7 Отговор
    Този модел 325i не е ли към 195к.с.?
  • 17 John Doe

    11 0 Отговор

    До коментар #11 от "Омар":

    Ами съединителя е едва първото нещо което яде коне след вала - има маховик, кардан, диференциал, полуоски, колела. Всичко това е яко и тежко желязо което иска някаква сила за да бъде завъртяно. Примерно при автомобилите 4x4 процента се качва до към 30%. При колите с предно е около 10 ако не се бъркам.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 212

    1 3 Отговор
    Интересно на какво се дължат минусите на коментари в статията ? Не виждам никакъв повод за такива ?
  • 20 sdfgh

    0 12 Отговор
    След 450 хил. км собственика се събужда и се озовава в реалността. Стига с подобни тъпи, платени статии за мерцедес на 650 000 и бензин вода масло (BMW) на 450 000. Тия бангии, дори в дизеловите си варианти трудно изкарват по 200 000 километра без основен ремонт. Само някой с тежка форма на олигофрения може да повярва в подобни тъпотии. Евтини Пи Ар-и на гърба на клиента. Познай кога ще взема кола с такава марка, щом като те отсега имат клиентите си за такиви балъци, че да ги лъжат по тоя безогледен начин.

    Коментиран от #21, #22, #23, #24

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 John Doe

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "sdfgh":

    И по-добре, че толкова ограничен индивид като теб, няма да си купи такава кола. Остави ги на хора като мен да им се радват. На мен ми е много гадно с моето баварче - на 19 години е , също 2.5 170 магарета (вярно по-нов модел двигател), на 180 000 км. (Незнайно колко реални) ама пък го глезя само с пълна синтетика 0w40. И на донамометъра удари 168 кс. Много ми е гадно да го карам, чесно ти казвам! Искрено ти завиждам на Дачийката.
  • 23 John Doe

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "sdfgh":

    И по-добре, че толкова ограничен индивид като теб, няма да си купи такава кола. Остави ги на хора като мен да им се радват. На мен ми е много гадно с моето баварче - на 19 години е , също 2.5 170 магарета (вярно по-нов модел двигател), на 180 000 км. (Незнайно колко реални) ама пък го глезя само с пълна синтетика 0w40. И на донамометъра удари 168 кс. Много ми е гадно да го карам, честно ти казвам! Искрено ти завиждам на Дачийката.
  • 24 John Doe

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "sdfgh":

    И по-добре, че толкова ограничен индивид като теб, няма да си купи такава кола. Остави ги на хора като мен да им се радват. На мен ми е много гадно с моето баварче - на 19 години е , също 2.5 170 магарета (вярно по-нов модел двигател), на 180 000 км. (Незнайно колко реални) ама пък го глезя само с пълна синтетика 0w40. И на донамометъра удари 168 кс. Много ми е гадно да го карам, честно ти казвам! Искрено ти завиждам на Дачийката.