Last news in Fakti

17 Май, 2018 11:09 7 739 78

Tesla Model 3 измина 830 км с едно зареждане

  • tesla-
  • model 3-
  • пробег-
  • обсег-
  • хайпърмайлинг

Американец успя да измине 515.7 мили (829.8 км) с Tesla Model 3 без презареждане. Шон Мичъл планирал маршрута си по всички правила на "хайпърмайлинга" (hypermiling - набор от шофьорски техники за намаляване на разхода до възможния минимум), но батерията на електромобила се оказала толкова издръжлива, че пробегът надхвърлил очакваната дистанция и последните 100 мили били пропътувани в произволен трафик, което влошило ефективността.

Мичъл изминал рекордното разстояние за 18 часа със средна скорост 50 км/ч. Когато зарядът на батерията паднал до 11%, той решил да се откаже, за да не закъса на място, където няма достъп до електричество и зарядно устройство.

Пестеливият американец е убеден, че обсегът на Model 3 спокойно може да надхвърли 600 мили (965 км). За целта обаче трябвало маршрутът да бъде планиран по-прецизно, за да се избегнат натоварени участъци, в които разходът на енергия се увеличава.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 21 севидж

    19 3 Отговор
    батерията само дано да не е от самсунг
  • 2 Driving pleasure

    19 13 Отговор
    Ако беше фанал двама гладни индиянци да бутат и 1000 км ще мине... а те може би щяха да го придвижат и по-бързо...
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Kibik

    8 4 Отговор
    Нормално.Естествен прогес.

    Коментиран от #6

  • 5 Kibik

    14 17 Отговор

    До коментар #3 от "омъскаряване":

    Истинския производител е един ТЕСЛА
  • 6 Driving pleasure

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "Kibik":

    тва е регрес бе човек, тоя се е карлабал по пътя 17 часа за тия 800 км!!!

    Коментиран от #26

  • 7 Иванчо

    8 5 Отговор
    Успя ли да се запали :D
  • 8 Антон

    31 14 Отговор
    Кълвете ли, кълвете !
    Колите са създадени с цел удобство, а не да си планувам трафика, изкачванията, температурата на въздуха, за да не пускам климатик, и да се влача с 30 км.
    Малко пауза ни бяхте направили с теслите, и от няколко дни пак ни заливате с инфо за измислените джендърски автомобили.
  • 9 непредубеден

    25 11 Отговор
    Със средна скорост от 46.1 км/ч, вероятно без включени светлини, със сигурност без климатик, радио, по правилата на "хайпърмайлинга"и т.н. В реалния живот не е така, дори е опасно. Ако се пусне по "Тракия" с нормална скорост 120-130 км/ч няма да стигне и до Пловдив а в посока София е до никъде. На този етап електромобилите ще са изключително полезни в градовете-говорим за компактни коли като Рено Зое например.

    Коментиран от #10

  • 10 Хайде бе

    16 9 Отговор

    До коментар #9 от "непредубеден":

    Кой те излъга че стават само за градовете? Ти за колко време би изминал 4600 км с твоето менче и колко ще ти струва?

    Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил

    Лифтбекът измина 4603 км за 50 часа и 16 минути
    Редакторът на изданието The Drive Алекс Рой и един от първите собственици на Tesla Model 3 поставиха нов рекорд за електромобила. Те преминаха от Западното до Източното крайбрежие на САЩ по машрута на състезанието „Cannonball Run” за 50 часа, 16 минути и 23 секунди, съобщава The Drive.

    Предишният рекорд отново по трасето с дължина 4603 км беше поставен през октомври 2017 г., когато оранжев лифтбек Model 3 измина разстоянието за 51 часа и 17 минути. До този момент най-доброто време беше постигнато от Tesla Model S 85D – през лятото на 2015 г. Джодан Харт и Брадли Д’Сузе записаха 51 часа и 47 минути.

    Отбелязва се, че средната скорост на електромобила при поставянето на новия рекорд е 91,57 км/ч. Разходите за зареждане на машината за прехода са 100,95 долара, като през по-голяма част от пътуването времето е било студено.

    Коментиран от #12

  • 11 Kibik

    11 6 Отговор
    Като гледам колко хора още реват по грамофоните,не се учудвам на нападките срещу ТЕСЛА
  • 12 Driving pleasure

    13 8 Отговор

    До коментар #10 от "Хайде бе":

    Зависи ще спазвам ли ограниченията или не!
    един съвременен малолитражен дизел пример Астра 1.6 cdti (за да не кажете че съм ВАГаджия) без проблем поддържа 160+ скорост при около 6.5 разход което прави над 700 км с едно зареждане грубо това са 6 зареждания по 15 минути да е всяко са час и половина загубени в зареждане.

    Тесла зарежда за 40 минути батерията и то само на 80% тоест оригиналните 500 км (недостижими така или иначе) стават 400 и по-малко тоест имаш 8 часа само за зареждане...

    над 6 часа разлика само от зареждането - а това е както казах разход на дизел при над 150-160 км /ч а при тази скорост печелиш още 10тина часа - стига само да не те е шубе от солените глоби за превишена скорост

    Сега за цената пак сметнато при скорост над 150 и разход 6.5 за тия 4600 км ти трябват 78 галона нафта при цена от 2.8 долара за галон са ти 218 долара... но това драстично пада ако караш със 115 колкото е разрешената скорост...

    Просто няма как електричарка да поставя такива рекорди, не е съпоставима с ДВГ по никакви параметри! А като се сетиш че една тесла струва (пак ще дам Опел за пример) колкото 2 Инсигнии и една корсичка нещата хич не се връзват откъм пари!

    Коментиран от #13, #18, #44

  • 13 Никой

    9 3 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Съгласен съм с теб за едно - колите са олицетворение на свободата, да отидеш където си поискаш, когато си поискаш. И в много отношения електричките в момента не отговарят на това. Главно заради технологията на батериите и неразвитата инфраструктура. Но всичко това ще се промени, също както когато започнали да се продават първите автомобили и са тръгнали да строят пътища и бензиностанции. Със сигурност пак е имало такива като вас, които са мърморели че с кон и каруца можеш да стигнеш по-далеч без да се налага да си планираш пътуването. Простата истина е че във почти всички останали характеристики - надеждност, ефективност, простота, динамика. Електрическите са по-добри. Който е карал каквато и да е електричка в града ще разбере какво имам предвид.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Driving pleasure

    9 6 Отговор

    До коментар #13 от "Никой":

    едно ключово нещо каза В ГРАДА!
    Гласувам с 2 ръце за малки електрички тим Смарт да джиткаш в града с тях (при условие, че зарядните им станции са 100% ВЕИ, а не от общата мрежа - в противен случай е безсмислено), но подобни на Тесла кораби губят всякакъв смисъл - прекалено големи, прекалено скъпи, задръстват и замърсяват наравно ако не и повече от конвенционални.

    И не... ако няма сериозен пробив при батериите - а такъв не се задава от никъде, няма как да наваксат електричките с негативите си. И честно казано ако не открият как да стане студения ядрен синтез пак стават безсмислени щото трябва да надуваме производство на електрическа енергия от изкопаеми горива, за да зареждаме автомобилите - тотална безсмислица!

    Коментиран от #16, #20

  • 15 Антиелектрика

    9 8 Отговор

    До коментар #13 от "Никой":

    Как пък не се научихте, че електричките са били преди ДВГ?
    Четене му е майката.
    Нелепите примери за грамофони и коне с каруци, издават само изключително невежество.

    Коментиран от #19, #28

  • 16 Инженер

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Студен ядрен синтез не съществува това са шарлатански измишльотини!!!
    Регулируем Термоядрен синтез е в прогрес но от доста години и все още няма реален пробив.

    Коментиран от #57

  • 17 др Емилова

    4 2 Отговор
    Другият път в дебеларника на доктрор Емилова да свали 20кг и после да пробва пак, за нов рекорд.
  • 18 Хайде бе

    13 3 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Ако ще сравняваш, сравнявай Тесла модел 3 с подобен по размер и клас автомобил, а не с Корсички. Още малко ще почнеш да го сравняваш с мотоциклети, защото и те имали ДВГ.

    И въпросът ми беше ТИ лично, за колко време би изминал това разстояние? Моята кола също изминава повече от 800 километра с едно зареждане, но дори като ходя на море, спирам минимум веднъж за половин час за почивка, хапване, тоалетна и какво ли не. С други думи спирам задължително на всеки 200 300 км. без нужда от зареждане. Ако ми кажеш че няма да починеш поне 10 часа за тези 4000км се превръщаш автоматично в трол, който говори небивалици само за да докаже тезата си.

    Спокойно можеше да ме питаш аз къде ще заредя по пътя за морето, ако си купя електромобил, което е основният проблем на електричките в момента, а не времето за зареждане! С това няма как да не се съглася на 100%. За момента поне в България не стават.
  • 19 Пешо от вход б

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Не разбра ли че тази тема не е за теб.Веднага си личи.
    "По мои изчисления":)

    Коментиран от #21

  • 20 Шарлатани

    5 3 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Тези от Toyota и те големи шарлатани ще излязат. Сумати милиарди хвърлят за нови батерии, които са по евтини по-леки, с по-голяма енергийна плътност, зареждат се по-бързо и не горят. Даже крайна дата са дали за масово производство. Ще вземат да се окажат по-големи балонаджии от Тесла! Какви са те та да спорят със светило в батерийните технологии тебе, какво може и какво не може! Щом ти казваш, че не се задава пробив със сигурност е така и няма как да е иначе!

    Коментиран от #22

  • 21 Антиелектрика

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "Пешо от вход б":

    Ти хапчетата ли си объркал или си неграмотен по рождение?
    Май в главата ти е пълна каша щом пишеш такива идиотщини към коментара ми, че електричките са по-стари от ДВГ?
    Така ли си изкарват парите тролове като теб?,

    Коментиран от #24

  • 22 Зорлем

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Шарлатани":

    Това същите Тойота ли са дето вече 20 години откак предлагат хибриди, но въпреки това нещо се услушват да спират с дизелите например?

    Питам не за друго, а защото в края на 90-те имаше едни прогнози как скоро всички ще караме само хибриди, как това е най-доброто от двата свята и т.н., т.н. Пък то взеха, че си минаха 20-ина години откак го има Приуса, ама Тойота продължават да продават Камри-та в щатите, та ушите им плющят.
  • 23 Пешо от вход б

    3 2 Отговор
    ДВГ-кпд 28% до съединителя
    ЕД-кпд 95% на ротора
    Акумулатор 60%кпд приблизително
    Общ код на ЕД-АК 57.5%!!!!!!

    Коментиран от #25

  • 24 Пешо от вход б

    4 3 Отговор

    До коментар #21 от "Антиелектрика":

    Браво! Позна че съм платен!Баща ми плати образованието точно в тази област.
    Затова веднага ме подразниха глупостите които пишеш.

    Коментиран от #29

  • 25 КПД

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Пешо от вход б":

    А КПД на батерията колко И КОГА???
    А на зарядното колко???

    Коментиран от #32

  • 26 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Driving pleasure":

    При нормално каране ще ги мине за 12-13ч. За да е пестелив на енергия е карал по-бавно, но ако си погледнеш бордкомпютъра и не си се качвал на магистрала ще забележиш средна скорост от 50-55км/ч, което е сходно с неговата средна скорост. Разликата е, че неговата е коустинг с минимални спирания, а твоята е тръгни-спри и извънградско. Добре се е справила колата.
  • 27 Браво

    6 4 Отговор
    Мисля нещата за изкопаемите горива са на финалната права. Тук на матрьошките колкото и да не им се иска и колкото и да боли, ще влезе, няма как. Бавно и полека за 10-15-20 години нещата ще причключат.

    Коментиран от #31

  • 28 Никой

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Електричките и двг автомобили са се появили по горе долу едно и също време. Тогава, дори е изглеждало, че електричките ще вземат короната, но с пускането на евтиния Модел Т и бързо зараждащите се бензиностанции и евтино гориво, двг побеждава. Това, че електрическите автомобили съществуват от много време, не разбирам като какъв аргумент го изваждате. Реално развитие на батериите има в последните 2 десетилетия с бума на преносимата електроника, а двг и инфраструктурата създадена около него се развиват вече 150 години.

    Коментиран от #30, #33

  • 29 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "Пешо от вход б":

    Не знаех, че някой плаща, за да стане трол?!
    Но щом баща ти е платил да си трол - ок, то какъвто бащата, такъв и сина.
    Ама да знаеш, че си твърде нелеп да пишеш по мои коментари, които нямат нищо общо с това, което изхождаш след тях.
    Аз пиша, че електричките са половин век по-стари, ти ми говориш за клиники. Аз пиша, че някой е изгорял като факла заради скапаните батерии в електричките, ти ми говориш за КПД.
    Пък и правописа ти е на ниво 3-ти клас!

    Аз с луди шизофреници, пишещи постоянно с различни никове като теб, нямам намерение да споря!

    Коментиран от #34

  • 30 Антиелектрика

    5 3 Отговор

    До коментар #28 от "Никой":

    Нито електричките са се появили по едно и също време с ДВГ, нито последния е на 150 години.
    "Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0
    Това означава, че са ПОЛОВИН ВЕК ПО-СТАРИ. По-силен аргумент от това кое е иновативно и кое не, здраве му кажи!
    И как така електричките може да еволюират, а ДВГ да не може?
    Налагането на едната технология с някакви забрани и диктатури, може единствено да е води негативи, както историята винаги го е показвала!
  • 31 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #27 от "Браво":

    Тук да не ти е опитно поле за тролене?
    Бълването на простотии с различни никове и обръщането на политически нива, едва ли те прави да изглеждаш много умен.
    А като гледаш цените на горивата, кой мислиш е виновен за последния им скок - САЩ или Русия, а?
    Кой спекулира с изтеглянето на ядреното споразумение и вдигна пак цените на петрола изкуствено - САЩ или Русия, а?
    Така ще стане и с електричките - ще ти вдигнат толкова тока, че се чудиш после кой да псуваш по-напред, себе си или тези които са ти промили мозъка, че от петрола печели само Русия!
  • 32 Пешо от вход б

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "КПД":

    Заряд но устройство-85-90% на входа
    Трансвертер и управление 85-90% на изхода
    Общи загуби в електрониката около 25% но елементната база и схемотехниката непрекъснато се подобряват.Може да се приеме,че загубите в електрониката се компенсират от по малките загуби по веригата двигател колело и по голямата гъвкавост на ЕД която е близка до тази на парната машина.

    Коментиран от #36

  • 33 Пешо от вход б

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "Никой":

    По добре не мога да го кажа!Браво!
  • 34 Пешо от вход б

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Ще ми липсваш!

    Коментиран от #35

  • 35 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "Пешо от вход б":

    Отново "блестиш" с конкретика по темата!
    Да не мислиш, че хората не те разбраха, че си многониковия трол?

    Искрено те съжалявам и бих открил сметка за лечението ти, в която всички тук да съберем по някой лев, защото явно нуждата ти е спешна.

    Коментиран от #38, #43

  • 36 КПД

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Пешо от вход б":

    А батерията няма ли КПД, що прегрява тогава или на студа и пада капацитета :))).
    КПД извадено от всички други параметри е много подвеждащо, що не използваш ел. двигател за ракета или самолети тогава нали има голямо КПД??? Ако гледаме само КПДто като се абстрахираме от всичко друго колко е то на един фотопанел или ветрогенератор???

    Коментиран от #40

  • 37 222

    2 2 Отговор
    и не се е запалила -чудо
  • 38 Пешо от вход б

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Антиелектрика":

    Добър си!

    Коментиран от #39

  • 39 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Пешо от вход б":

    Мерси :)))
    Хайде накрая да се съберем и да хапнем и пийнем всичките тук, че вече се изморихме от спорове ;)

    Коментиран от #41

  • 40 Пешо от вход б

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "КПД":

    По нагоре съм дал кпд на батерията.
    Отношението на отдадената от батерията енергия към
    енергията необходима за пълно зареждане.Ако приемем че кпд е 60%,това значи че 40%се превръщат в топлина в процеса на зареждане-разреждане.Това е проблем!

    Коментиран от #45

  • 41 Пешо от вход б

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Предпочитам сметката за лечение!
    И на морето.Без електрички.И мадама с голям въртящ момент!
  • 42 Пешо келешо

    2 1 Отговор
    Голям праз. При всяко зареждане изминавам по 900 км. Без да планирам маршрути, без да се съобразявам колко натискам газта. Майната му на 830-те км, къде остава удоволствието от шофирането?
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Гинка ще ги съсипе тез тесли

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Хонда постави световен рекорд с 1.6 дизел с малко под 3 л на 100 ;) И не се притесняваме, къде ще зареждам. Да не говорим, че изгубеното време за зареждане на тая микровълнова, няма кой да го върне
  • 45 КПД

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "Пешо от вход б":

    А това КПД от пръстите ли си го изсмука?


    Спецификация и размери Tesla powerwall

    Полезен капацитет 13.5 кВт·ч
    Дълбочина на разряда 100 %
    КПД «заряд-разряд» 90 %
    Непрекъсната мощност 5 кВт
    Пикова мощност 7 кВт
    Гаранция 10 години
    Мащабируемост до 9 съхранителя
    Работна температура от −20 °С до +50 °С Размери 1150×755×155 мм
    Тегло 120 кг

    Пълните загуби в батерията и електрониката за цикъл зареждане-съхранение-обратно отдаване в мрежата, са само 10%. Ако си заредил 10 киловатчаса, може да ползваш обратно 9 киловатчаса, а не само 6 киловатчаса, както ти твърдиш.

    Коментиран от #46, #49

  • 46 КПД на КПД

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "КПД":

    Е добре де аз като съм писал с ник КПД не може ли поне в тази тема да не пишеш с него ЕЛЕКТРИКА ТРОЛ такъв, вече ставате жалки единият копира ника на Антиелектрика другият пише с моя, ти не видя ли пост 25 и 36 и на кого отговаря Пешо ставаш жалък ЕЛЕКТРИКА!!!!!!

    Коментиран от #48, #52, #53

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "КПД на КПД":

    Няма Пешо, всичките никове знаеш на кого са.
    Просто вчерашната новина за безпричинното запалване на Тесла, направи безсилни двамата електрофили и сега се чудят как по детски да се заяждат и да отклоняват вниманието от проблема с електричките.
  • 49 Пешо от вход б

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "КПД":

    Какво отдаване обратно в мрежата!?
    10 години гаранция при кпд 10%!?
    При телефоните за една година се губи 30%от капацитета.Аз съм фен на електрическите автомобили,но това ми се струва прекалено хубаво, за да е вярно.Трябва да призная,че не съм ползвал данни от интернет,а по спомени от младостта,така че може и да греша за батерията.
  • 50 Пешо от вход б

    0 0 Отговор
    Грешка при загуба 10%
  • 51 ГГГГГ

    1 0 Отговор
    Ееее имало и по-бавни от БДЖ.
  • 52 Електрика

    1 3 Отговор

    До коментар #46 от "КПД на КПД":

    Ако знаете как ме радват подобни коментари! Вече влезнах и в кошмарите ви! Радвам се, че имам съмишленици които да парират дезинформациите ви.

    Разбира се, съмишлениците ми нямат моята информация, иначе щяха да ви затворят устите доста по-бързо.

    Например, както вече съм писал много пъти сертифицираната мощност на зареждане на модел 3 е 200 киловата. Само където няма толкова мощно зарядно. То би позволило 20 минутно зареждане до 80% тоест пет минути за всеки 100 километра. Това прави 4 часа зареждане за онзи рекорд от 4600 километра.

    Както вече съм давал линк, ефективността на powerpack и powerwall е 92% и гаранция за 5000 цикъла и десет години с опция за 20 с доплащане.

    Само батериите имат над 99% КПД

    Коментиран от #54, #59

  • 53 Електрика

    2 3 Отговор

    До коментар #46 от "КПД на КПД":

    Ако знаете как ме радват подобни коментари! Вече влезнах и в кошмарите ви! Радвам се, че имам съмишленици които да парират дезинформациите ви и злобарските коментари.

    Разбира се, съмишлениците ми нямат моята информация, иначе щяха да ви затворят устите доста по-бързо.

    Например, както вече съм писал много пъти сертифицираната мощност на зареждане на модел 3 е 200 киловата. Само където няма толкова мощно зарядно. То би позволило 20 минутно зареждане до 80% тоест пет минути за всеки 100 километра. Това прави 4 часа зареждане за онзи рекорд от 4600 километра.

    Както вече съм давал линк, ефективността на powerpack и powerwall е 92% и гаранция за 5000 цикъла и десет години с опция за 20 с доплащане.

    Само батериите имат над 99% КПД

    След 1000 цикъла или 400 хиляди километра, батериите на Тесла губят само 10% от първоначалния си капацитет, доказано от практиката.

    Бъдещето е на батериите и при автомобилите и за съхранение на електроенергия за енергетиката, дори със сегашните им технологии, а технологиите се развиват ежегодно, което се вижда без нужда от кристална топка и само слепец не може да го види.

    Коментиран от #55, #56

  • 54 КПД

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "Електрика":

    Съмишленици на хора които да пишат от чужд НИК да ти имам и морала и достойнството ходи се скрии някъде че почна да ме нервиш, чак пък толкова да се излагаш никога не съм очаквал.
  • 55 КПД

    4 1 Отговор

    До коментар #53 от "Електрика":

    Абе неуко човече вземи прочети гаранцията на модел 3 за батерията и после я изяж цялата, ще ти я преведа на Български да не ме цензурират, повтарям за БАТЕРИЯТА не за колата:
    8 години или 192 000км което е първо с МИНИМУМ 70% оставащ капацитет!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Тоест ако на 2та година имаш 75% Тесла ти казва батерията си е супер не ме занимавай с глупости.
    Хайде сега ходи да му целуваш краката на идола ти.

    Коментиран от #58

  • 56 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Електрика":

    Всъщност последното излязло зарядно е за 2 МЕГАВАТА !!!! За камиони и автобуси естествено , но пък тези от по 350 киловата много скоро ще са стандарт , така че и на тоя рекорд му давам 1-2 години максимум !!!
    А пък докато кучетата си лаят (Driving pleasure , Антиелектрика и сие ) Тесла гони 4000 броя СЕДМИЧНО , направо не ми се мисли какво ще правят като вдигнат продажбите тая година с 300% напук на пророците на "фалита" !!!
    http://www.ecars.bg/blogs/techno-1/2569-charge-point-2-megavata-zarezhdane
  • 57 Пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Инженер":

    Брадчет те сега за една газова бутилка в колата ти вадят джигера да я узакониш щот била опасна ти ми говориш за малук ядрен реактор в колата 😂
  • 58 Зорлем

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "КПД":

    То човек ако реши да прочете и общите условия при депозирането на парите за въпросния PowerWall също става много забавно. А дори не са със ситен текст!
  • 59 Пешо

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Електрика":

    Баце 200 квт са 60 лв я обясни малко пе съм тъп и не схващам,ако заредя 200 квт батеривта на теслата и мина 300 км че аз със 2,5 тдс минавам същите км за по малко пари бре,и ми обясни как 200 квт батерия ще се зареди със по малко квт от мрежата

    Коментиран от #60, #61

  • 60 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #59 от "Пешо":

    Ти таблица за умножение учил ли си или по принцип си "със специални потребности " ?? Първо да ми покажеш кое енерго в България продава ток по 0,3 лв/квт , щото даже дневната всички нормални хора я купуват на 0,2 лв/квт , а нощната на 0,11 !! Та 200 кв станаха от 40 в най-лошия до 22 лв в добрия случай !! Оттам нататък с 200 квт ще минеш не 300 , а от 1000 до 1300 км !!! Разхода на Хюндай Йоник (да не кажеш , че само Тесла обсъждаме) е ПОД 15 квт/100 км , а Теслата при нормално каране е около 20 !!! Та какво излезна накрая , май стана в най-лошия случай 40 лв / 1000 км , 0,04 ст/км или 4 лв/100 км или около 1,8 л/ 100км !!!!!! Айде пак си помисли за "тдс-а" и то без другите разходи след горивото !!! И като не можеш да смяташ , остави тая работа на някой дето може !!!!
  • 61 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #59 от "Пешо":

    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2353-sravnitelen-test-razhod-elektromobili-5-gradusa
    Ето ти малко да се образоваш , да не ти се смеят хората на глупостите друг път ! Теста е през ЗИМАТА на 5 градуса температура със включено ОТОПЛЕНИЕ и съвсем реални европейски пътища и начин на движение , смесено градско , междуградско и магистрала със 130 км/ч !!!! При икономично каране и без отопление е напълно реален разход около 10 квт / 100 км !!!!

    Коментиран от #62

  • 62 Лъжеш

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    Всички коли ти дават около 20 квч/100 ти ми пишеш за 10 е да ама Renault Twizy не е кола а моторетка на 4 гуми. Аз да ти дам ли колко ми харчи ел. джипа на дъщеря ми(на 3 годинни е) :)))
    А защо е избрано 5 градуса знаеш ли???
    А защо дори и на магистралата е 130 км/ч и е само 1/3 и по-малко от общите км защо защо защо.

    Коментиран от #64

  • 63 гост

    0 3 Отговор
    И за да бъде кристално ясно на някои хора , Тесла никога не е целяла рекорди по икономичност !!! При разход от 20 квт/100 км , което в САЩ значи под 1,5 долара на никой не му трябва по-нисък разход , особено при тия динамични показатели !! Мъск вече гарантира цена за камионите от 7 цента на квт , така че за автомобилите няма да е повече от 10-12 , тоест български цени при американски заплати и то със динамика на Порше на половината от цената му , кой ще иска друго ?? Май само тукашните дървени философи !!!

    Коментиран от #67

  • 64 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "Лъжеш":

    Къде видя Туизи в списъка или само него си знаеш ?? Теста е от Аутобилд , да не кажеш че е американски !! И даже да е 20 квт/100км , теб какво те бърка ?? Искаш да кажеш , че от 2 до 4 лв/100 км са голям разход и то за автомобил който ускорява за 5 секунди до 100 ?? Тдс-а за колко ПЪТИ по 5 секунди го прави и колко пъти по 4 лв ще "изгори" при такова каране ??

    Коментиран от #66, #70

  • 65 асддса

    0 0 Отговор
    Само не мога да разбера кой сложи копчетата за регулиране на волана отпред на самия волан. Това се използва веднъж и се оставя, за какво ми е да са ми отпред като някаквъ пъпки ?

    Изключително грозна кола.
  • 66 Лъжеш

    4 0 Отговор

    До коментар #64 от "гост":

    ХаХа даже не можеш и да четеш за коя кола говориш като споменаваш 10квч/100км??????Я кажи на мама да ти прочете статията наново!!!!!
    А ти колко пъти в годината правиш 0-100?????
    Аз до сега нито един път :)))
    Колко струва КвЧ и литър бензин/нафта зависи от правителството като сложат акциз на тока и махнат на бензина ще разбереш какво означава държавна политика да се смучат балъците.
  • 67 Лъжеш

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "гост":

    ХаХа да не стане като безплатните зарядни за колите????
    При Мъск гаранция Франция.
  • 68 Чиста реклама

    0 0 Отговор
    При цена 35 +9 за батериите и авто пилот ...и бля бля .специално за Пешо от входа Б кооперация и реколперация ще подаряват една да сваля Кпд та че грешките станаха повече от 3%.
  • 69 Чиста реклама

    1 0 Отговор
    65 kw/830. .80ват часа на километър .рекорд .или в нафта 1кг. = 12 киловата(0.085кг./1кват)
    Или ако има Дизел 5,5 килограма не литри за 830 километра ......бе чиста реклама
  • 70 КПД

    3 1 Отговор

    До коментар #64 от "гост":

    Продажби на електрички за първите 2 месеца на 2018:
    Tesla Model S, чиято реализация спадна с 40% до 4156 бройки. Десетката затваря Model X, който също бележи спад от 25%. За двата месеца на 2018 г. Tesla е продала само 4047 бройки от Model 3, докато Hyundai Ioniq EV е реализирал 3801 продажби.
    Първите 8 места вижте тука:
    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/tova-e-naj-prodavaniiat-elektromobil-v-sveta-6082468
    Изпии един валериан щото за десерт 284 долара за акция на Тесла и ако можеш лягай да спиш.

    Коментиран от #71, #73

  • 71 Продажби

    2 2 Отговор

    До коментар #70 от "КПД":

    И само месец по-късно, Тесла са пак на върха

    https://2.bp.blogspot.com/-xYKCSecie1A/WuQzZn99FlI/AAAAAAAAAoE/gtY1hEn29nIry4HJ9StdR7YDzRycmyj3QCLcBGAs/s1600/Top%2BBrands.PNG
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #70 от "КПД":

    Мъката петролофилска край няма !!!
  • 74 Гого

    0 3 Отговор
    Даже и в Турция започват да изграждат мрежа за зарядни станции за Тесла къде сме ние?
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.